Davinia, dank voor de masseer tip. Ik heb net even gekolfd (wies maakt altijd lange ruk op de vroege avond, maar borst wel weer vol) en ik echt de rand gemasseerd, ik zag een paar keer een korstondige melkexplosie en voelde de zijkant van de plek zachter worden
Nu tijdens het voeden de bovenkant en onderkant. Die zijn er moeilijk goed te masseren omdat het precies achter de tepel zit.
Maar heel erg bedankt. Ik masseerde al de hele tijd mee maar niet op deze manier.
/lief dagboek om 5 uur 's nachts
Een vette edit van deze post, want na deze post ging het behoorlijk slecht. 2 slechte voedingen achter de rug die zo goed als in elkaar overliepen met een kort slaapje ertussen. Oftewel m'n productie is volledig aan het instorten en m'n goede borst kan het niet bijbenen. Dus hangt ze continu aan de borst en ook heb ik weer verhoging. Door het vele aanleggen is de pijn weer erg geworden. Het trekt door tot in m'n oksel en rug en de goede kant van de slechte borst voelt alsof het hardhandig in elkaar is geslagen.
Sorry dat ik zo zever, lees er gewoon overheen, ik moet gewoon even ergens m'n ei kwijt. Ik weet dat ik hier doorheen moet en dat het overgaat maar voor nu, op dit tijdstip zie ik even geen licht meer aan de einde van de tunnel.
Ik hoop zo in slaap te vallen of aangesloten te worden op een morfinepomp en daarna in slaap te vallen

Sorry nogmaals voor het oeverloze gelul over m'n borstontsteking.
/einde lief dagboek
Ssserpente wat fijn zulke momentjes
[ Bericht 54% gewijzigd door wickie op 18-10-2011 05:17:01 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..