Tekst gelezen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben pas 22 jaar en keek hem vroeger 100x en voel me niet oud?
Ja, of is er iets leuks aan het plaatje ofzo? Zie ook niet echt wat er zo geweldig grappig aan is.quote:
Ik snap hem ook niet, zat al beetje over 'eerste date van ouders op 1994, 17 jaar geleden etc' maar ik zie daar niets raars in?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:28 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja, of is er iets leuks aan het plaatje ofzo? Zie ook niet echt wat er zo geweldig grappig aan is.
Did notquote:
ik ben te nerd om niet eens te kijken...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Net als mensen vragen op F13 te drukken.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Net als mensen vragen op F13 te drukken.
Hahahaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:03 schreef fwokker het volgende:
ugh ik haat ketchupflessen.
[ afbeelding ]
Dan kan een horde trolls hun leven verpesten (imo mag dat wel bij zulke mensen)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:25 schreef Catch22- het volgende:
is wel zo netjes en namen voegen niets toe.
Ach, iedereen is wel eens dom en onwetend geweest.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:35 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dan kan een horde trolls hun leven verpesten (imo mag dat wel bij zulke mensen)
Jep, en die komen veelal weer van Reddit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Meeste plaatjes hier komen gewoon van 9gag kom ik net achter
Precies, maar dit is de crème de la crème!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:54 schreef Façade het volgende:
[..]
Jep, en die komen veelal weer van Reddit.
Inderdaad, 3x op kwaliteit gefilterd dus wat hier staat móet wel goed zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Precies, maar dit is de crème de la crème!
Sommige worden ingestuurd, maar er zitten erg leuke bij idd. The Arcade Führer, Death Camp For Cutie, enz.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:45 schreef Façade het volgende:
Dat de artiest bij elke strip weer op een woordgrap voor zijn shirt kan komen is een wonder.
Hahaha nee hoor.. ik doe dat ook altijd (quote:
Een paar strips eerder had Hitler een bank gekocht op Kriegslistquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sommige worden ingestuurd, maar er zitten erg leuke bij idd. The Arcade Führer, Death Camp For Cutie, enz..
www.hipsterhitler.comquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:25 schreef swarmahoer het volgende:
wat is de bron van die hitlergrapjes?
en lol @ de comdoomverkoper
Grootste sexsymbool van toen vergelijken met een breezerquote:
Nog een domme:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef glasbak het volgende:
[..]
Gezien de domheid van de opmerking moet dat wel een milieuactivist zijn
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nog een domme:
[ afbeelding ]
Kinderen tegenwoordig...
Ach ja, als je nog nooit een ouderwetse telefoon gezien hebt, weet je gewoon niet beterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nog een domme:
[ afbeelding ]
Kinderen tegenwoordig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |