Ik heb het filmpje zelfs twee keer bekeken en het is ECHT onvoorstelbaar wat daar gebeurd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef Staal het volgende:
Ik hoop nooit zo afgestompt te raken. Onvoorstelbaar dit.
Overigens heb ik het filmpje niet gekeken want daar kan ik echt niet tegen en jullie posts zijn duidelijk genoeg.
Die verklaring wordt inderdaad door insiders gegeven. De regering moet hier zeker het boetekleed aantrekken. Maar dat kan toch niet verklaren waarom er een tweede auto overheen ging.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:04 schreef SeLang het volgende:
In China hebben ze me een keer uitgelegd waarom daar zo veel mensen op straat sterven na een ongeluk. Als je het slachtoffer naar het ziekenhuis brengt en hij blijkt geen geld te hebben (of de familie heeft geen geld) dan draai jij voor de rekening op!
En dan nog is er geen excuus om niet de hulpdiensten in te schakelen. Of de weg te blokkeren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:58 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Die verklaring wordt inderdaad door insiders gegeven. De regering moet hier zeker het boetekleed aantrekken. Maar dat kan toch niet verklaren waarom er een tweede auto overheen ging.
Het toont denk ik aan dat (in veel delen) in China een zieke maatschappij (in morele zin) heerst. Zoiets kan ik me bijvoorbeeld niet voorstellen in Hong Kong.
Nee, het zit zeker niet in ieder mens, de 19de passant hielp.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:22 schreef Staal het volgende:
[..]
En dan nog is er geen excuus om niet de hulpdiensten in te schakelen. Of de weg te blokkeren.
Echt, ik snap hier gewoon helemaal niets van. Helemaal niets.
Zit het in ieder mens om zo te worden?
Ligt eraan wat er hier gebeurt. Wij zijn ook een schijnheilig kutlandje geworden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, het zit zeker niet in ieder mens, de 19de passant hielp.
Dus dan zal 1 op 19 in China iets doen.
In Nederland is dat 1 op 1.
Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er hier gebeurt. Wij zijn ook een schijnheilig kutlandje geworden.
Zou dat ook zo zijn wanneer je als helpende de rekening gepresenteerd zou kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet.
Als ons hondje bibbert gaan we hem/haar troosten.
Nee, in het Westen trekken we ons dat 1 op 1 aan, echt wel.
Ja, ik wel. Maar is dat het excuus om niet even een telefoontje te plegen naar de hulpdiensten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:34 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Zou dat ook zo zijn wanneer je als helpende de rekening gepresenteerd zou kunnen krijgen?
Ik ben het volledig met je eens maar ook hier leven helaas mensen die in eerste instantie aan hun eigen belang denken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Maar is dat het excuus om niet even een telefoontje te plegen naar de hulpdiensten?
Is dat serieus het excuus? Ik hoop dat ze voorlopig nog niet uitgesproken zijn daar in China.
Het is om je kapot te schamen namelijk. Onmenselijk.
je ziet bijna niks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ps ook ik wil het filmpje never nooit zien...
Misschien is in de echte wereld treden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:02 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
#de rakker: /care dat je niks ziet, niet iedereen kan er tegen.
Jah, mensen zijn bijna allemaal wereldvreemd inderdaad. Jij gelukkig niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:51 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je ziet bijna niks.
Maak het nou niet erger dan het is![]()
Je ziet een meisje tegen een auto dreunen en op de grond liggen.
Je ziet verder helemaal niks, kon net zo goed een robot zijn...
Je kan wel merken dat de mensen steeds meer wereldvreemd raken.
Wat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:51 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je ziet bijna niks.
ik ook, ik leef in het zelfde landquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, mensen zijn bijna allemaal wereldvreemd inderdaad. Jij gelukkig niet..
Brabant.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:08 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik ook, ik leef in het zelfde land
Beter raak ik niet zo afgestompt als jij en geloof me...heb genoeg gezien irl...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Misschien is in de echte wereld treden.
Kijk nog maar eens heeeeeeeel goed idioot, of heb je stront in je ogen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:51 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je ziet bijna niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |