Dankzij Turkse koffie kon ik een nacht doorhalen om voor een tentamen te leren waar ik ook voor slaagde. Like a boss.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:07 schreef Ayca het volgende:
Starbucks.![]()
Iets boven Turkse koffie prefereren.
Het is geen koffie, meer een ijsdrank met een koffiesmaakje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:07 schreef Ayca het volgende:
Starbucks.![]()
Iets boven Turkse koffie prefereren.
Cafeīne heeft geen effect op mij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Dankzij Turkse koffie kon ik een nacht doorhalen om voor een tentamen te leren waar ik ook voor slaagde. Like a boss.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:08 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Het is geen koffie, meer een ijsdrank met een koffiesmaakje.
Post is een paar pics van Turkse koffiedranken?
Gewoon eten. Het smaakt echt hemelsquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:09 schreef Poemgirl het volgende:
Ben langs zoveel kokoreįzaken gelopen maar heb toch niks gekocht, dat her darmen zijn houdt me tegen..
Iskender en adana zijn wel hemels ja, mits je het bij een goede zaak haalt [ afbeelding ]
omg wondermiddel gespotquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Dankzij Turkse koffie kon ik een nacht doorhalen om voor een tentamen te leren waar ik ook voor slaagde. Like a boss.
Allemaal gardas als het om eten gaatquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:10 schreef o.us het volgende:
Het verbaast mij gewoon, puur vanwege het feit dat ik een Turkse vriendin had, zo veel over dat land en diens cultuur weetAl verschilt het niet veel met Arabische/Marokkaanse, maar toch.
Gewoon de drab die achterblijft na een goede pot filterkoffie opschenken in kleine kopjes en dan opslurpen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik moett weten hoe turkse koffie gemaakt wordt
dit kan mijn hele carričre redden
Turkse vriendin? Dus je bent een man? En ik je de hele tijd voor een vrouw aanzien. Ach, had ik maar beter naar de ondertitel moeten kijken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:10 schreef o.us het volgende:
Het verbaast mij gewoon, puur vanwege het feit dat ik een Turkse vriendin had, zo veel over dat land en diens cultuur weetAl verschilt het niet veel met Arabische/Marokkaanse, maar toch.
Is niet zo makkelijk. Zit een hele studie achterquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik moett weten hoe turkse koffie gemaakt wordt
dit kan mijn hele carričre redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |