Vorige delenquote:Ik hoorde laatst van een collega dat ze al de verwarming hadden aangehad thuis
Om hier de temperatuur onder de 20 te krijgen moet het buiten toch wel onder de 14 graden zijn voor een dag.
Ik weet niet hoe dit bij jullie zit ?
Ik kan nog niets eens stoken, mijn installatie van de stadsverwarming is helemaal leeg.
Ik kan niet wachten om weer naar Spanje te verhuizen voor de winter. Daar hebben we snacht de dagtemperatuur van hier zelfs niet.quote:
Nog niet iedereen heeft de pensioengerechtigde leeftijd, snakeyquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om weer naar Spanje te verhuizen voor de winter. Daar hebben we snacht de dagtemperatuur van hier zelfs niet.
Ik ook niet, ik heb echter nu al genoeg vermogen om op verschillende plekken op de wereld te leven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nog niet iedereen heeft de pensioengerechtigde leeftijd, snakey
Ze hebben je gas afgesloten?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:58 schreef Adelante het volgende:
Vanmiddag de hele dag niet thuis geweest en dan gaan alle ramen open voor frisse lucht. Vanavond net voor Studio Sport de houtkachel aangemaakt en nu is het 23 graden beneden
quote:
Die is wel erg mini zeg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
versus het plaatje uit de OP. Ik wist het wel
Leuk joh zo'n klein klacheltje en voldoende vermogen om 100m3 op te warmenquote:
Is moeilijk te zeggen, is afhankelijk van zoveel factoren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:40 schreef RedFever007 het volgende:
Weet iemand wat het kost om de temperatuur van 17c naar 18c te brengen globaal genomen? (of 18 naar 19) Ik heb centrale verwarming uit 2005 dacht ik
En is het goedkoper om een stel grote stompkaarsen aan te steken of de CV de ruimte een graadje op te laten warmen? Ruimte is zon 32m2 denk ik
Dat dus. Wij hebben hem praktisch nooit aan. Alleen als er buiten geschaatst wordt doen we hem aan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:56 schreef Dannoe het volgende:
Blokverwarming.. mn buren stoken genoeg dat het hier ook warm is. zelfs met een raam open
Dat dus. Zo'n 16 graden, dat is toch net iets te fris. Even opwarmen tot een graad of 18.quote:
WTFquote:Op zondag 13 november 2011 20:52 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb de verwarming nog steeds niet aangehad. 18,5 graden is prima te doen. Ik zit hier met korte mouwen
Wij stoken ook altijd maar op 18 graden hoor, lekkere dikke trui aan en als ik aan het klussen ben korte mouwen !quote:
Preciesquote:Op zondag 13 november 2011 20:52 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb de verwarming nog steeds niet aangehad. 18,5 graden is prima te doen. Ik zit hier met korte mouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |