Oh no, the concurrentie!quote:Volgens het blog Reclamewereld maken Karin Bloemen (Becel), Johan Derksen (NL Energie), Jochem van Gelder (Dash), Gerard Joling (Remia), Tineke Schouten (C1000), Mark Tuitert (Kinder Bueno) en Eddy Zoëy (Mediamarkt) de meeste kans op een nominatie.
Irriteer me meer aan Kluun dan Derksen in welke reclame dan ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:52 schreef pberends het volgende:
FP: 'Johan Derksen lijdt onder tv-reclame'
Kluun.
Eger.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:41 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Irriteer me meer aan Kluun dan Derksen in welke reclame dan ook
Bron: http://www.whoopsiedaisy.nl/quote:Beste heer Derksen,
Het liefst zou ik u gewoon tutoyeren in deze brief maar ik neem aan dat dit niet gewaardeerd wordt door u.
Ten eerste al omdat ik een vrouw ben en u zich nu waarschijnlijk afvraagt waar ik in vredesnaam het lef vandaan haal om u een brief te schrijven. Wat weet ik er als vrouw immers van?
Ten tweede omdat u zich almachtig en alwetend acht, en zichzelf als de koning der eigen meningen ziet.
Ik heb wel respect voor een beetje egotripperij, want als u het niet doet, wie moet het anders doen.
Maar toch heb ik dit respect verloren. Want waar ik u zag als een oprechte man, met een sterk aangedane eigen mening, vond ik u een botte lul wanneer het om de Televizierring ging. U nam er liever helemaal geen deel aan. Dat half Nederland uw mening waardeert in uw programma Voetbal International, interesseert u niet. U lacht de kijkers in feite gewoon uit. Dat is toch niet netjes meneer Derksen? Want u mag uw mening uiten, en het liefst zo vaak en zo grof mogelijk, maar wanneer wij dit doen vindt u het een belachelijk tafereel. Wat zegt dat over u?
Onlangs las ik deze quote van u: “Ik wil eigenlijk geen deel uitmaken van het mediacircus, maar je hebt de regie er niet over.”
Grappig dat u dit zegt. Opvallend vooral. Want u verschijnt wel in diverse reclames van NLEnergie. Waarin u zogenaamd in een programma zit en ook hier uw mening aandoet. Een mening die u afleest van een autocue – overduidelijk – en ook nog eens slecht overbrengt. Sorry heer Derksen, maar die flauwe figuranten achter u komen geloofwaardiger over dan uzelf. Een reclame die, behalve ronduit slecht, ook nog eens vreselijk irritant is. Een schreeuwerige, opdringerige, en niet overtuigende reclame. Eentje die eigenlijk op een brandstapel behoort. (net als uw snor trouwens)
Uw deelname in deze vreselijke reclames hebben ervoor gezorgd dat uw mening niet langer door mij gewaardeerd wordt. Want een man – die graag een statement maakt – die hier part noch deel aan wil hebben is wat mij betreft best wel mediageil en ook geldgeil. En dat staat u niet. Elk woord wat afgemaakt wordt met “geil” staat u trouwens niet. Oubollig, overgewaardeerd, en nep zijn steekwoorden die u beter staan.
Beste heer Derksen, u bent zelf de slaperd, een ingenomen wijsneus, en ik zeg: WAKKER WORDEN!
Met vriendelijke groet,
Sharon
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:26 schreef -J-D- het volgende:
Johan Derksen is binnenkort te zien in een nieuw programma.
De VI-deskundige voelt grote namen uit de voetbalwereld aan de tand in de talkshow Derksen & ..., maakt RTL maandag bekend. Derksen krijgt maar liefst een uur de tijd om zijn gasten te interviewen. Volgens de zender kan het gesprek alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen zal in ieder geval geen enkele vraag uit de weg gaan. Tijdens het programma komen er ook oude beeldfragmenten van de gasten voorbij en is er muziek.
Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
Tof.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:26 schreef -J-D- het volgende:
Johan Derksen is binnenkort te zien in een nieuw programma.
De VI-deskundige voelt grote namen uit de voetbalwereld aan de tand in de talkshow Derksen & ..., maakt RTL maandag bekend. Derksen krijgt maar liefst een uur de tijd om zijn gasten te interviewen. Volgens de zender kan het gesprek alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen zal in ieder geval geen enkele vraag uit de weg gaan. Tijdens het programma komen er ook oude beeldfragmenten van de gasten voorbij en is er muziek.
Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |