quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Waar is de OP code? Ik wil mijn avatar erbij hebben
Alleen voor echte slow chattersquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Kijk is naar de OP!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:56 schreef TigerXtrm het volgende:
hij zal zich schamen voor de tvuitzendingquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:00 schreef kwiwi het volgende:
hij denkt "o kut ze hebben m'n dansje gezien"
Ze mogen toch wel nieuwsgierig zijn?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:01 schreef kwiwi het volgende:
wat maakt het nou uit waarom ie zo blij was
niet in zeugentopic iigquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die kijkt dikkertjes op RTL4 volgens mij
Ik kijk er nu weer naarquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die kijkt dikkertjes op RTL4 volgens mij
"dokter" met wondermiddel tegen kanker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:04 schreef Razor21 het volgende:
Waar gaat de aflevering van Alberto straks over?? Ik hoorde straks op de tv (trailer) diverse keren het woord kanker maar had even geen zin om te kijken hoe en wat.
Wonderdokter, ze gaan undercover pilletjes bestellen en testen in het lab van Robquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:04 schreef Razor21 het volgende:
Waar gaat de aflevering van Alberto straks over?? Ik hoorde straks op de tv (trailer) diverse keren het woord kanker maar had even geen zin om te kijken hoe en wat.
Speedtjekkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wonderdokter, ze gaan undercover pilletjes bestellen en testen in het lab van Rob
Rob de huislabaratoriumkoning?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wonderdokter, ze gaan undercover pilletjes bestellen en testen in het lab van Rob
amber alertquote:
Iddquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
controles zijn over het algemeen 't leukst
juist nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral die met de BD erbij. Dat mensen ff 1300 euro achterstand mogen betalen of hun auto inleverenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezoquote:
Hij kwam niet autoritair over in zijn stem.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
HoezoGewoon verstandig niet op die gast ingaan en rustig zijn ding blijven doen.
Hoeft ook niet. Hij heeft de sleutelquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Hij kwam niet autoritair over in zijn stem.
Sowiesoquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef Palomar het volgende:
Dit wordt weer een Koos-moment om te vertellen hoe gevaarlijk Quads wel niet zijn en hoe de wetgeving precies zit met driewielige voertuigen!
Ohja, dan gaatie zeker en vast uitleggen wanneer je wel en wanneer je geen helm op moet!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef Palomar het volgende:
Dit wordt weer een Koos-moment om te vertellen hoe gevaarlijk Quads wel niet zijn en hoe de wetgeving precies zit met driewielige voertuigen!
Instabiel en alleen geschikt voor in het bos zekerquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef Doler12 het volgende:
Die dingen zijn levensgevaarlijk zal koos wel zegen!
Ik zou dat best wel eens willen doen en dan een quad met straatbandenquote:
geef die alcoholisten de schuldquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:17 schreef zoem het volgende:
Wow die pieptoon gaat in je oren zitten zeg
Lolquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:18 schreef zoem het volgende:
Maar meters per seconde?
Neuh..
Die gast is dom
voorspelling kwam uitquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef Palomar het volgende:
Deze ook.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ohja, dan gaatie zeker en vast uitleggen wanneer je wel en wanneer je geen helm op moet!
Quads die goed gekeurd zijn mogen wel de weg op en Quads die niet goed gekeurd zijn mogen niet op de wegquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:20 schreef tralalala het volgende:
OMgzo voorspelbaar Koos zijn verhaaltje
Kek montuurtje wel.quote:
Van die stropdassen die de hele dag op kantoor zitten zekerquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Australieweg. Wat voor namen vwerzinnen ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |