SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarvan waren zeker 10.000 nieuwe topics. Lapo hunter :pquote:aantal posts: 41735 (gemiddeld 122 per dag)
Yup, Feyenoord wint met 0-5.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:53 schreef Devv het volgende:
Gaan we weer eens een ouderwetse veegpartij krijgen?
35.000 nutteloze spam.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarvan waren zeker 10.000 nieuwe topics. Lapo hunter :p
quote:
Alleen voor Ajax of ook voor de trainer?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef Contador_The_Best het volgende:
Verlies staat gelijk aan einde oefening, zeker voor de winterstop.
Ieder nadeel heb zijn voordeel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Als wij de bal hebben kunnen zij niet scoren.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:06 schreef sitting_elfling het volgende:
En zitten we met aankopen die het niet al te best doen. Kopen we een Boerrigter terwijl een Mertens/Tadic betere oplossing was geweest. Ik heb het elftal in jaren niet zo slecht gevonden.
En Mertens en Tadic zijn verdomme tien keer zo duur.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:10 schreef Wessiej het volgende:
Uhh, de aankopen waren gister de beste speler van het veld. Janssen/boerrigter. Al de afgelopen paar wedstrijden zo.
Zie wat er weg gegaan is bij Ajax en wat we er voor terug hebben gekregen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:10 schreef Wessiej het volgende:
Uhh, de aankopen waren gister de beste speler van het veld. Janssen/boerrigter. Al de afgelopen paar wedstrijden zo.
Janssen is helemaal niet de beste speler van het veld de afgelopen wedstrijden. Overal in de krant en op andere fora werd zijn rol enorm bekritiseerd omdat zijn invloed op die andere positie nul komma nul was (jammer genoeg). Zoveel beter dan De Zeeuw doet hij het niet ..quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:10 schreef Wessiej het volgende:
Sigthorsson, Janssen en Boerrigter vind ik meer dan prima.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zie wat er weg gegaan is bij Ajax en wat we er voor terug hebben gekregen?
De Zeeuw, Suarez, Emanuelson zitten er niet meer bij, en nu hebben we deze spelers er voor terug gekregen..
Ik heb liever een Mertens, Matavz, Strootman ipv Sigthorsson, Janssen en Boerrigterquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sigthorsson, Janssen en Boerrigter vind ik meer dan prima.
Vind ik geen Ajaxspelers en je betaalt er ook veel meer voor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb liever een Mertens, Matavz, Strootman ipv Sigthorsson, Janssen en Boerrigter
Ajax speelt in principe niet met naar binnenkomende buitenspeler en onzichtbare Roy Makaayspitsen als Matavs.quote:
Nou, het wordt dan ook verdomde moeilijk voor De Boer. Als hij daarna dan nog niet gaat veranderen, dan stopt het echt en heeft De Boer getoond niet te willen leren van zijn fouten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:49 schreef Devv het volgende:
[..]
Alleen voor Ajax of ook voor de trainer?
Mag ik je dan vragen of je Janssen wél een Ajaxspeler vindt?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vind ik geen Ajaxspelers en je betaalt er ook veel meer voor.
Dat mag.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Mag ik je dan vragen of je Janssen wél een Ajaxspeler vindt?
Ja ok. Maar dat hij een meerwaarde kan hebben ontken ik ook niet. Alleen in het snelle combinatievoetbal wat er bij Ajax gespeeld zal en moet worden, ( tenminste, als De Boer dat ook vindt natuurlijk ) denk ik niet dat Janssen daarin meekan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Misschien niet een ideale Ajaxspeler, maar in een op links zie ik hem wel graag spelen.
Dinamo is juist ook belangrijk, want ga je daar de boot in, is het CL-verhaal sowieso afgelopen en gaat overwinteren in de EL ook nog een hele lastige klus worden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:54 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ach Ajax hoeft maar 1 ding te doen zondag, en dat is geheel aan de boer: Die jongens zo gemotiveerd krijgen als dat ze speelden na de rode kaart van Enoh. Dan is het devies snel scoren, wordt het al gauw 3-0, en houden we voor het eerst dit seizoen de 0. Opeens zijn alle voorgaande dagen vergeten.
Zowel de Boer als de spelers zullen als geen ander moeten begrijpen dat de beste manier om afgelopen weken goed te maken Feyenoord goede klop geven is. Dan maakt zelfs diname zagreb nu niks meer uit.
Maar als ze geen inzet hebben dan kunnen we voor het eerst sinds een jaar of 5 weer door feyenoord worden uitgelachen. En dat wil ik niet. Daarvoor zijn we laatste jaren veel te groot over feyenoord gegroeid.
Mja, men begint het normaal te vinden. Dat is toch jammer? Men is de laatste jaren tevreden met een punt bij dat soort teams. Belachelijk. Ik denk dat we nog lang mogen wachten tot we weer zo mooi voetbal zullen zien als bij Jol 2e seizoenshelft toen elke tegenstander met een nulletje of nog wat werd opgerold.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:01 schreef PeeJie_ het volgende:
Oftewel, de weken worden nog spannender als dat ze al waren.. Tegen AZ laten we liever punten liggen als tegen Feyenoord, maar dit begint wel een beetje te lijken op ADO en Utrecht uitspraken..
Mooi voetbal onder Jolquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, men begint het normaal te vinden. Dat is toch jammer? Men is de laatste jaren tevreden met een punt bij dat soort teams. Belachelijk. Ik denk dat we nog lang mogen wachten tot we weer zo mooi voetbal zullen zien als bij Jol 2e seizoenshelft toen elke tegenstander met een nulletje of nog wat werd opgerold.
Was alsnog geweldig. We klopte iedereen, telkens als ik een wedstrijd zag had ik alleen het gevoel van "met hoeveel gaan we winnen" en geen hartkloppingen over het falen van de verdediging etc.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Mooi voetbal onder Jol
Je bedoelt Luis kreeg het op de heupen
Ja, maar als je dat weer wilt moet je een tweede Luis gaan zoeken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was alsnog geweldig. We klopte iedereen, telkens als ik een wedstrijd had ik alleen het gevoel van "met hoeveel gaan we winnen" en geen hartkloppingen over het falen van de verdediging etc.
Luis verbloemde veel maar het team liep op dat moment ook gewoon veel beter dan na de zomer stop (toen pantelic/rommedahl etc. weggingen en we helden mido, taimio, hamdaouie kregen). Je kunt mij niet vertellen dat we toen niet goed voetbal speelden. Het niveau wat Siem daar bijvoorbeeld haalde door de ballen van Pantelic heeft hij sinds dien niet meer behaald.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Mooi voetbal onder Jol
Je bedoelt Luis kreeg het op de heupen
1 keer een seizoenshelft ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was alsnog geweldig. We klopte iedereen, telkens als ik een wedstrijd zag had ik alleen het gevoel van "met hoeveel gaan we winnen" en geen hartkloppingen over het falen van de verdediging etc.
En waar is het probleem? Ik heb ook liever dat we een 2e Luis opzoeken. Een speler als Ruiz, Suarez etc. kunnen we goed gebruiken. Die hebben we nu niet. Geen enkele speler die er boven uitsteekt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat weer wilt moet je een tweede Luis gaan zoeken.
Oké dat moet ik wel toegeven. Maar de punten kwamen 90% aan de hand van Luis zijn acties/doorzettingsvermogen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Luis verbloemde veel maar het team liep op dat moment ook gewoon veel beter dan na de zomer stop (toen pantelic/rommedahl etc. weggingen en we helden mido, taimio, hamdaouie kregen). Je kunt mij niet vertellen dat we toen niet goed voetbal speelden. Het niveau wat Siem daar bijvoorbeeld haalde door de ballen van Pantelic heeft hij sinds dien niet meer behaald.
Je vindt ze een beetje moeilijk....quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En waar is het probleem? Ik heb ook liever dat we een 2e Luis opzoeken. Een speler als Ruiz, Suarez etc. kunnen we goed gebruiken. Die hebben we nu niet. Geen enkele speler die er boven uitsteekt.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat weer wilt moet je een tweede Luis gaan zoeken.
Mwah. Siggie is in vorm denk ik gwn een hele goede spits. Ook al vinden veel mensen van niet. Janssen aanvallend is ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |