abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:27:32 #151
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_103195636
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Wat is er mis met Ede? :P
Ede heeft gewoon heel veel nieuwbouw. Het zelfde geldt voor het naburige Wageningen, Arnhem en Veenendaal. (In Veenendaal wil je trouwens niet wonen, Ede, Arnhem en Wageningen zijn prima).

Er komt in Ede een o.a. een grote nieuwe wijk bij het station, dus goedkoop wonen in het groen op 30 minuten van Utrecht. Bestaande woningen zijn daar dus volstrekt onverkoopbaar.

En tja, vroeg of laat moeten gemeenten toch af van al die bouwkavels.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:30:50 #152
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_103195797
quote:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Ik denk dat de halve bevolking naar Zeeuws Vlaanderen is getrokken, of zo. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_103195946
quote:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Grr ik woon in het stuk met de minste daling :(
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:34:21 #154
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_103195974
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:30 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik denk dat de halve bevolking naar Zeeuws Vlaanderen is getrokken, of zo. :P
Degenen die daar weg trekken zijn vooral de extreem-gereformeerden. Die gaan vooral naar Barneveld en Veenendaal. In deze thuislanden voor gristenen is overigens genoeg nieuwbouw.
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_103196596
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:49 schreef meth77 het volgende:
De hele huizenmarkt "problemen" worden door de overheid veroorzaakt.
welke overheid?

je bedoelt die groep populisten die alles zeggen om stemmetjes te winnen, zodat ze weer meer belasting centjes richting hun eigen lobbygroep kunnen sturen?

daar gaan we de oorlog niet mee winnen

geert spreekt voor zich dat licht er duimendik bovenop
maar rutte die voor de camera beweert dat ze in Griekenland met 50 met pensioen gaan, is gewoon een leugenaar, die liegt om stemming te kweken en stemmetjes te winnen.

ziek.
het systeem is ziek.
  maandag 17 oktober 2011 @ 17:29:19 #156
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_103198267
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:48 schreef Artimunor het volgende:

[..]

welke overheid?

je bedoelt die groep populisten die alles zeggen om stemmetjes te winnen, zodat ze weer meer belasting centjes richting hun eigen lobbygroep kunnen sturen?

daar gaan we de oorlog niet mee winnen

geert spreekt voor zich dat licht er duimendik bovenop
maar rutte die voor de camera beweert dat ze in Griekenland met 50 met pensioen gaan, is gewoon een leugenaar, die liegt om stemming te kweken en stemmetjes te winnen.

ziek.
het systeem is ziek.
Volgens mij heeft I E D E R E E N meegedaan met het maken van een rotzooi op de huizenmarkt. Dus overheid, banken, burgers, makelaars, adviseurs, etc. A L L E M A A L ! Behalve de jongere generaties die nu op de woningmarkt verschijnen.
  maandag 17 oktober 2011 @ 17:39:38 #157
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_103198602
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:24 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
Ede, Apeldoorn, in dat soort plaatsen wil je liever niet levend gevonden worden. Tenzij je refo of mocro bent inderdaad...

(Op zich een hele mooie omgeving hoor. Maar die mensen heh.)
Apeldoorn is prima te doen hoor :)
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_103198712
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:39 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Veel handelaren in wagens, als ik Marktplaats mag geloven.
Dat valt op.
pi_103198724
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:29 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft I E D E R E E N meegedaan met het maken van een rotzooi op de huizenmarkt. Dus overheid, banken, burgers, makelaars, adviseurs, etc. A L L E M A A L ! Behalve de jongere generaties die nu op de woningmarkt verschijnen.
Nee!

Wie hebben dit gefaciliteerd? De banken. Wie hebben veel geld om dit zo te marketeren? De banken.

Waarom mag alcohol en tabaks reclame niet meer? Omdat mensen te makkelijk zich laten beinvloeden hierdoor. Dat geldt dan natuurlijk ook net zo goed voor reclames uit de financiele sector. Die zouden ze meteen moeten verbieden.
pi_103198735
.

[ Bericht 51% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 18-10-2011 18:01:23 ]
pi_103198781
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 18-10-2011 18:01:52 ]
pi_103198865
Laten we het weer even over de huizenmarkt hebben. Still going down, down, down, de laatste keer dat ik keek. *O*
  maandag 17 oktober 2011 @ 17:49:42 #163
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_103198925
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee!

Wie hebben dit gefaciliteerd? De banken. Wie hebben veel geld om dit zo te marketeren? De banken.

Waarom mag alcohol en tabaks reclame niet meer? Omdat mensen te makkelijk zich laten beinvloeden hierdoor. Dat geldt dan natuurlijk ook net zo goed voor reclames uit de financiele sector. Die zouden ze meteen moeten verbieden.
Wie hebben deze leningen geaccepteerd en wie dreigden naar een andere bank te gaan als ze geen lening kregen? Leenkneusjes. Wie adviseerde rommelhypotheken? Financiele adviseurs. Wie subsidieerde de boel? De overheid. Wie stemde op de overheid? De burger. Wie kochten de pers om met advertorials? De makelaars.

Zo kun je nog wel even door gaan. Jan en alleman zat hier vuistdiep in. Behalve de jongere generaties.
  maandag 17 oktober 2011 @ 17:51:01 #164
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_103198969
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:39 schreef Hanoying het volgende:

[..]

En waarschijnlijk binnenkort erg betaalbaar nu bekend is dat de rijkskantoren naar Arnhem vertrekken. 8-)
pi_103199165
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:51 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

En waarschijnlijk binnenkort erg betaalbaar nu bekend is dat de rijkskantoren naar Arnhem vertrekken. 8-)
Echt.. Ook de belastingdienst?
pi_103199278
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:49 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Wie hebben deze leningen geaccepteerd en wie dreigden naar een andere bank te gaan als ze geen lening kregen? Leenkneusjes.
En welke entiteit hierin ging dan toch mee in de wensen van de klant, jawel dezelfde banken.

Banken zijn gewoon de afgelopen 15 jaar verworden tot een stel dealers die mensen producten die ze niet af zouden moeten nemen gewoon aangesmeerd.

quote:
Wie adviseerde rommelhypotheken? Financiele adviseurs.
En voor wie werkten die adviseurs, jawel wederom diezelfde banken.

quote:
Wie subsidieerde de boel? De overheid. Wie stemde op de overheid? De burger.
Diezelfde overheid die wel zogenaamd naar de gezondheid van mensen kijkt en dus wel hierin een sturende rol speelt maar burgers niet beschemrd heeft tegen financiele wanproducten.

En welke entitiet heeft een grote lobby naar de overheid toe om regulering omtren dit alles te saboteren, jawel wederom de banken.
  maandag 17 oktober 2011 @ 18:09:28 #167
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_103199462
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 18:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En welke entiteit hierin ging dan toch mee in de wensen van de klant, jawel dezelfde banken.

Banken zijn gewoon de afgelopen 15 jaar verworden tot een stel dealers die mensen producten die ze niet af zouden moeten nemen gewoon aangesmeerd.

[..]

En voor wie werkten die adviseurs, jawel wederom diezelfde banken.

[..]

Diezelfde overheid die wel zogenaamd naar de gezondheid van mensen kijkt en dus wel hierin een sturende rol speelt maar burgers niet beschemrd heeft tegen financiele wanproducten.

En welke entitiet heeft een grote lobby naar de overheid toe om regulering omtren dit alles te saboteren, jawel wederom de banken.

Die banken zijn ook een partij, ja. Wat is nu het punt dat je wil maken?

Je kunt niet alleen de banken de schuld geven. Hier waren veel, veel partijen voor verantwoordelijk.
pi_103199467
Ja, de banken zijn feitelijk gewoon staatsgevaarlijke, criminele organisaties en bankiers zouden veroordeeld moeten worden tot levenslange dwangarbeid. Maar dat gaat toch nooit gebeuren, dus hou er nou maar gewoon over op. :Z

Geniet in plaats daarvan mee van de alternatieve straf die men nu krijgt opgelegd: het klappen van de huizenbubble en het volledig uiteen spatten van het systeem waarvan het gajes zo heeft kunnen profiteren.
  maandag 17 oktober 2011 @ 18:11:20 #169
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_103199511
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:58 schreef antfukker het volgende:

[..]

Echt.. Ook de belastingdienst?
http://www.rijksoverheid.(...)-in-12-locaties.html
pi_103200843
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 18:09 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
Ja, de banken zijn feitelijk gewoon staatsgevaarlijke, criminele organisaties en bankiers zouden veroordeeld moeten worden tot levenslange dwangarbeid. Maar dat gaat toch nooit gebeuren, dus hou er nou maar gewoon over op. :Z

Geniet in plaats daarvan mee van de alternatieve straf die men nu krijgt opgelegd: het klappen van de huizenbubble en het volledig uiteen spatten van het systeem waarvan het gajes zo heeft kunnen profiteren.
Zoals we de afgelopen drie jaar gezien hebben bedoel je? Je hebt gelijk, die 6% daling hakt er keihard in :'(
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:09:38 #171
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103201647
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Behalve dat die laatsten soms een beetje onrealistische eisen hebben, imho.
(Daarbij aangetekend dat ondergetekende natuurlijk jong en puur van ziel is)

Moet nou iedereen deaud? ;'(
Waarom moet iedereen dood? Laten we het beschaafd houden en alleen de banksters achter slot en grendel zetten, ze zijn tenslotte een groot gevaar voor de maatschappij w/
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:10:33 #172
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103201692
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Financial products may kill! En dan een foto van een gezinnetje onder een piano.
Tegenwoordig hebben we zo'n 'lenen kost geld' tekst... raar dat dit nog niet bij hypotheken verplicht is :?
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:13:05 #173
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103201796
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:47 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
Laten we het weer even over de huizenmarkt hebben. Still going down, down, down, de laatste keer dat ik keek. *O*
Zie daar... er zijn ook nog positief gestemden onder het publiek.... de zure gezichten zie je eigenlijk alleen maar bij wannabe verkopers (klacht: de banken delen geen stroppen meer uit, daardoor blijf ik zitten met mijn belegging) en die-hard-wannabe-kamikazekopers (klacht: de banken delen geen stroppen meer uit waardoor ik niet kan beleggen).
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:29:26 #174
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103202514
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 18:09 schreef asfyxiaatje123 het volgende:

Gewoon genieten vanuit je luie stoel met een king size bucket popcorn :9

Dat is het mooie aan zeepbellen, je hoeft niets te doen om hem te zien klappen, dat klappen is gewoon een inherente functie van het systeem... haha... lekker genieten van die banksters en andere vastgoedcriminelen die zich in alle bochten buigen om te redden wat er te redden valt :Y)

Dan krijg je vanzelf van die reacties als Marlies Pernot liet zien.... onbetaalbaar... net als een hypotheek :D
pi_103208930
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:49 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Wie hebben deze leningen geaccepteerd en wie dreigden naar een andere bank te gaan als ze geen lening kregen? Leenkneusjes. Wie adviseerde rommelhypotheken? Financiele adviseurs. Wie subsidieerde de boel? De overheid. Wie stemde op de overheid? De burger. Wie kochten de pers om met advertorials? De makelaars.

Zo kun je nog wel even door gaan. Jan en alleman zat hier vuistdiep in. Behalve de jongere generaties.
De generatie die toen jong was deed gewoon mee hoor.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')