Mijn biefstukje smaakt er prima bijquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:03 schreef Ripley het volgende:
Ik zou trouwens ook nooit thuis willen bevallen. Lekker met je moederkoek op je eigen bed waar je ook nog andere dingen wil gaan doen later
Dat bedoel ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Mijn biefstukje smaakt er prima bij
Gewoon even aanbakken en huppa
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bedoel ikzou je van het vruchtwater ook soep kunnen maken?
Vruchtwatersoep met balletjesquote:
Als de baby in het vruchtwater heeft gepoept?quote:
Dan geen soepquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de baby in het vruchtwater heeft gepoept?
Nee dat hoef ik ook niet te zien nee. Of wat dacht je van de vagina voor de bevalling en na de bevallingquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef Ripley het volgende:
Of dat je van die foto's krijgt te zien van de kleine met het bevallingsprut er nog op. Alsjeblieft.
Dat heb ik gelukkig nooit meegemaakt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat hoef ik ook niet te zien nee. Of wat dacht je van de vagina voor de bevalling en na de bevalling
Zouden mensen zoiets sowieso wel doen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nooit meegemaakt.
Dan heb je een stevige maaltijd soepquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de baby in het vruchtwater heeft gepoept?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan heb je een stevige maaltijd soep
jah denk kom eens kijkenquote:
Goedquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jah denk kom eens kijken
Hoe is het met je Tijn?
Ja gaat hier weer helemaal zijn gangetje hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goedik mag niet klagen.
ja nog wel steeds single
maar daar wordt aan gewerkt. En met jou?
Gezellig
Mooiquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja gaat hier weer helemaal zijn gangetje hoorEindelijk weer eens tijd voor een beetje rust
Hoop gebeurdquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
MooiHoe komt het dat je zo druk was?
Goed dat alles op orde isquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hoop gebeurd![]()
En ben verhuisd en ik had een beetje een zooitje van mijn leven gemaakt.. maar nu alles weer op zo goed als op orde.
Fijn dat nu alles weer goed is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hoop gebeurd![]()
En ben verhuisd en ik had een beetje een zooitje van mijn leven gemaakt.. maar nu alles weer op zo goed als op orde.
Zeker welquote:
ja dat brengt echt een hoop rust mee hoorquote:
Ja dat moet je wel zelf zijn he.. andere zijn het niet voor jequote:
Ja dat is fijn inderdaad. Kan je weer gaan nadenken over andere dingen leuke dingenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat brengt echt een hoop rust mee hoorheerlijk gevoel
Ja inderdaad en heb ook weer zin in leuke dingen das nog wel het meest belangrijkstequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is fijn inderdaad. Kan je weer gaan nadenken over andere dingen leuke dingen
Zekerquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja inderdaad en heb ook weer zin in leuke dingen das nog wel het meest belangrijke
Nou hier zeker ook!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekergenoeg tijden gekend waar dat niet zo was. Nu weer wel gelukkig
De laatste tijd is het hier wel erg rustig. Iedereen heeft een levenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Maarre wat is het rustig hier zeg![]()
Is dat altijd zo?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De laatste tijd is het hier wel erg rustig. Iedereen heeft een leven
Blijkbaarquote:
Jeetje is wel heel anders dan "vroeger"quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blijkbaaren veel die hier posten zijn ook geen single meer
Inderdaad nu ik nogquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jeetje is wel heel anders dan "vroeger"
Maar wel fijn dat er veel geen single meer zijn
Ik ben ook single nog jahquote:
Dat is wel zo verstandigquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben ook single nog jah
Maar ik doe ff lekker rustig aan hier
Goed zoquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel zo verstandig![]()
Ik ben niet meer opzoek tegenwoordig ik zorg gewoon dat ik gevonden wordt
Oh ja welquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Goed zodat werkt het beste
![]()
En al iemand op het oog waardoor je gevonden wilt worden![]()
In wezen is het toch ook zo. Alleen je zoekt wel degene uit waardoor je gevonden wilt wordenquote:
Ja maar hoe meer je zoekt.. hoe minder je vindquote:
haha daar komt ze dan nog wel achterquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja welmaar dat weet zij alleen nog niet
ja dat is wel de bedoeling.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha daar komt ze dan nog wel achter
Vertel eens....quote:
haha nieuwsgierigaagjequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vertel eens....
Waar ken je haar van?
Ja nieuwsgierig ben ik welquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha nieuwsgierigaagje![]()
meisje van Paiq vind ik wel leuk.hopelijk vindt zij dat ook
Ja op paiq moet je eerst 10 minuten chatten en dan zie je elkaars foto pas. Ik heb haar van de week toevallig ontmoet bij een concert en gesproken. Was een leuke avond en ik hoop op een vervolgquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja nieuwsgierig ben ik wel![]()
leuk joh, en hoe werkt dat dan? is dat ook chatten met elkaar ofzo?
Ow das wel tofquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja op paiq moet je eerst 10 minuten chatten en dan zie je elkaars foto pas. Ik heb haar van de week toevallig ontmoet bij een concert en gesproken. Was een leuke avond en ik hoop op een vervolg
Zeker ze houdt van dezelfde muziek dus dat is zeker een pluspunt.quote:
Nou dat is helemaal mooi tochquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker ze houdt van dezelfde muziek dus dat is zeker een pluspunt.en ze ziet er leuk uit
Enig nadeel is dat ze een beetje ver weg woont.quote:
En wat is ver?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enig nadeel is dat ze een beetje ver weg woont.
In de buurt van Tilburg.:) Niet heel ver op zich. Maar ver genoeg als je geen auto hebtquote:
Ja dat is zeker minder zonder autoquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In de buurt van Tilburg.:) Niet heel ver op zich. Maar ver genoeg als je geen auto hebt
Tilburg zelf wel ja. Alleen de plaatsen erom heen wordt lastiger.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat is zeker minder zonder automaar richting Tilburg is toch prima openbaar vervoer?
Ow dat is dan wel balenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tilburg zelf wel ja. Alleen de plaatsen erom heen wordt lastiger.
Niet eens een rijbewijs.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow dat is dan wel balen
Zij ook geen auto ?
ohw nee dat gaat ook niet werken danquote:
Gewoon in de weekenden op en neer gaan. Ja phun intended hahaquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw nee dat gaat ook niet werken dan
Ach weet je als je elkaar wilt zien dan vind je altijd wel een oplossingquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon in de weekenden op en neer gaan. Ja phun intended haha
LAR ftw!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ach weet je als je elkaar wilt zien dan vind je altijd wel een oplossing
Daaromquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ach weet je als je elkaar wilt zien dan vind je altijd wel een oplossing
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:09 schreef lwxo92 het volgende:
Maar tijn, in de weekenden op en neeri s toch wel te doen?
Ik zit met m'n huidigein Engeland
moet ik ook af en toe ff vliegtuigje pakken!
Noh.. ik boek progressie.. vorige zat in slowakijequote:
Doe ik tochquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:10 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Noh.. ik boek progressie.. vorige zat in slowakijedon't ask
Hmn.. tja, van het een komt het ander en voordat je het weet heb je een vriendin die (gevoelswaardig) een miljoen kilometer verderop zit!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Doe ik toch
Vertel... vertel...
Maar waar had je haar ontmoet dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:12 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Hmn.. tja, van het een komt het ander en voordat je het weet heb je een vriendin die (gevoelswaardig) een miljoen kilometer verderop zit!
Oh en dan ook niet meer fappen, held!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:09 schreef lwxo92 het volgende:
Maar tijn, in de weekenden op en neer is toch wel te doen?
Stalkert!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh en dan ook niet meer fappen, held!
Au le internet!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar waar had je haar ontmoet dan?
Hahha, ik zit hier al langer hoor, who's stalking who...quote:
En hoe vaak had je haar gezien dan?quote:
Dat is ook de bedoelingquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:09 schreef lwxo92 het volgende:
Maar tijn, in de weekenden op en neer is toch wel te doen?
Wat denk je?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En hoe vaak had je haar gezien dan?
Haha dat dacht ik alquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:15 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Wat denk je?Niet dus..
alleen via skype cam, foto's en al dat dergelijke
Dan is het toch niet echt je vriendin? No offense hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:15 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Wat denk je?Niet dus..
alleen via skype cam, foto's en al dat dergelijke
1 jaar 10 maanden en plus minus 23 dagenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik alen hoe lang duurde jullie "relatie" dan?
Als je elkaar daarna ontmoet wel!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan is het toch niet echt je vriendin? No offense hoor.
En wat is jong dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:17 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
1 jaar 10 maanden en plus minus 23 dagen(ben nog jong éh?)
[..]
Als je elkaar daarna ontmoet wel!
Mwa.. als ik uit de laatste twee cijfers uit jouw username al wat kan opmaken.. kan jij dat ook!quote:
En dat deden wequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
Mjah, imho kun je pas echt een relatie hebben als je elkaar echt ziet.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:18 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Mwa.. als ik uit de laatste twee cijfers uit jouw username al wat kan opmaken.. kan jij dat ook!
Oh ik dacht dat je haar nog nooit in het echt had gezien.quote:
jaja, ga er wss rond kerst weer heen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]niet eens gezien
En je meissie uit Engeland dan? Die al gezien?
Via cam en skype telt niet hequote:
En mag hij dan wel zien IRL?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind het wel wat voor kleine man, zo'n relatie. Lekker veilig.
Dat is niet veiligquote:
Tof! En hoe ken je die dan? Ook via internet?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:20 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
jaja, ga er wss rond kerst weer heen!
We zijn oud snuitquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Waar is die goede oude tijd zonder internet. Dat je elkaar nog op het schoolplein tegen kwam, samen naar huis fietste en een kusje gaf als je allebei de andere kant op moest naar huis toe... Zucht, straks kan je je zaad nog in de USB poort stoppen en op afstand bevruchten..
Ik weet hetquote:
Oke oke.. ik zeg niks hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:21 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar dat stadium zijn we al voorbij
Ik blijf een schaamteloze nerd!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tof! En hoe ken je die dan? Ook via internet?
Ook niet met ouderlijk toezichtquote:
Ja, ik werd schaamteloos in de aarsch geknepen door een 43 jarige negerin...quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, ik werd schaamteloos in de aarsch geknepen door een 43 jarige negerin...Echt.. ze dacht me zeker te kunnen checken!
hahaquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zeg, ik heb wel wat beters te doen.
Het is ook écht niet zo dat ik ze zoek ofzo, is gewoon steeds toevalquote:
Ja als het klikt dan klikt het tochquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:23 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Het is ook écht niet zo dat ik ze zoek ofzo, is gewoon steeds toeval
Klikken doe je maar met de muis.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja als het klikt dan klikt het toch
Dat dacht ik!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja als het klikt dan klikt het toch
Ja dat doet ie toch ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klikken doe je maar met de muis.
Nietsquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:26 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
Zit je gewoon te chatten met iemand en blijkt het opeens een chick te zijn!
Tja... wat moet je dan
Of je maakt er wat moois vanquote:
Haha jah inderdaad wat moet je danquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:26 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
Zit je gewoon te chatten met iemand en blijkt het opeens een chick te zijn!
Tja... wat moet je dan
Sinds... mid juli ergensquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha jah inderdaad wat moet je dan
En hoelang ken je haar al?
Sorry ben gewoon nieuwsgierigquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:28 schreef lwxo92 het volgende:
Voel me ondertussen wel een beetje verhoord hoor!![]()
Welcome to Singlesquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:28 schreef lwxo92 het volgende:
Juist.. dus eigenlijk moet ik jullie verhoren?quote:
Dat geeft heel niets, je bent ook nog lief en schattig enzo.. Aan mij stellen ze zulke vragen niet meer. Ben al jaren bedorven en verrot.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:28 schreef lwxo92 het volgende:
Straks komen de persoonlijke vragen.We willen echt alles van je weten. Behalve in pincodequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:28 schreef lwxo92 het volgende:
Ik heb geen fobo, met een redenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat geeft heel niets, je bent ook nog lief en schattig enzo.. Aan mij stellen ze zulke vragen niet meer. Ben al jaren bedorven en verrot.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat geeft heel niets, je bent ook nog lief en schattig enzo.. Aan mij stellen ze zulke vragen niet meer. Ben al jaren bedorven en verrot.
Ja, vergeleken jou ben ik nog een jong bloempje, maar de rest.. pfffffffff..quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zeg net nog dat ik je in je reet zou knijpen, zeiksnuit.
Wees maar blij dat wij oude lijken er nog zijn, anders bleef die kont van je onbeknepen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, vergeleken jou ben ik nog een jong bloempje, maar de rest.. pfffffffff..![]()
Hoe MissB.. Neuken?
Daar ben ik blij om!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees maar blij dat wij oude lijken er nog zijn, anders bleef die kont van je onbeknepen.
Met jou altijd toch
Sores heb ik niet, maar scores des te hogerquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:35 schreef lwxo92 het volgende:
Maar duus singles! Kom maar op met jullie sores
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om!Vanavond doe ik het nog even solo, maar morgen
![]()
. Het is namelijk al bedtijd en ik moet de modder nog even van mijn benen af spoelen onder de douche. Dus voor nu wens ik uwer allen een fijne nacht toe
En MissB, tot in mijn dromen
Jammer, tuk ze trouwens!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sores heb ik niet, maar scores des te hoger
Slaap zequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om!Vanavond doe ik het nog even solo, maar morgen
![]()
. Het is namelijk al bedtijd en ik moet de modder nog even van mijn benen af spoelen onder de douche. Dus voor nu wens ik uwer allen een fijne nacht toe
En MissB, tot in mijn dromen
Ik? Aan de vrouw? Wie?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]Snuit aan de vrouw!
En deze keer niet meer van die vieze dingen met me doen in je dromen he
Hoi ik ben tijnbrein en ik heb een drankprobleemquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:35 schreef lwxo92 het volgende:
Maar duus singles! Kom maar op met jullie sores
quote:
Oe nee, ik heb geen relatie hoor.. Maar... als we het dan toch over vrouwen en daten enzo hebben.. Vrijdag date nummer 3 met een meidquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh bedoelde je dat niet met dat 'morgen
O+ '?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi ik ben tijnbrein en ik heb een drankprobleemOh wacht dit is niet het AA-topic
Nou dat is toch zowat een relatie!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe nee, ik heb geen relatie hoor.. Maar... als we het dan toch over vrouwen en daten enzo hebben.. Vrijdag date nummer 3 met een meid
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:39 schreef lwxo92 het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb die van Tijn en Carooltje al gelezen, te lui om iets terug te gaan lezen verder
MissB! speak up
Geloof der geen snars vanquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]Weinig te melden hier hoor babe.
Moet ik het wéér lezen! moment!quote:
Slaap lekker Tijnquote:
quote:
Shhhht.quote:
Pas als de ring om de vinger zit en ze zwanger is van onze 3e, noem ik het een relatie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dat is toch zowat een relatie!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pas als de ring om de vinger zit en ze zwanger is van onze 3e, noem ik het een relatie.
En ik ben het nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe nee, ik heb geen relatie hoor.. Maar... als we het dan toch over vrouwen en daten enzo hebben.. Vrijdag date nummer 3 met een meid
Okee, was dus alleen Tijn waar ik iets over gelezen had..quote:
Ah ik dacht alquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:43 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Okee, was dus alleen Tijn waar ik iets over gelezen had..Maar jij postte er zo enthousiast tussendoor dat ik dat wss ook zo opgevat heb
Maar dat is dus een uitstekende aanleiding om het alsnog uit de doekjes te doenquote:
Zeg maar wat je wilt wetenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:47 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Maar dat is dus een uitstekende aanleiding om het alsnog uit de doekjes te doen
Ik ben net zo nieuwsgierig als jij dus.. allesquote:
Jij hebt lef!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:48 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Ik ben net zo nieuwsgierig als jij dus.. alles!
Jij hebt geen idee hoeveel!quote:
Euhmm ja wel iemand op het oog, maar doe het nog ff rustig aan.. ff aankijken enzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:48 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Ik ben net zo nieuwsgierig als jij dus.. alles!
Iemand op het oog?
Lang genoeg staren werkt altijd!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Euhmm ja wel iemand op het oog, maar doe het nog ff rustig aan.. ff aankijken enzo
Was ik maar 19!quote:
Ow jawel het lukt ook welquote:
Das altijd balenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow jawel het lukt ook wel
Maar wil zelf lekker rustig aan doen... slechte ervaringen
Dat willen we allemaal schat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou, wil alleen de vorm die ik toen had terug
Minder tanken, baasquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou, wil alleen de vorm die ik toen had terug
Dank je welquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:54 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Das altijd balenMaar leuk, hoop dat het wat moois wordt!
quote:
Wie wint, MissB of de cubaan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Maar dan nog.
Godver hongerDe cubaan roept
Ja Jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sinds ik kroegbaas ben is mijn eigen alcohol consumptie drastisch verminderd
Prik dan een datum mutsquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Maar dan nog.
Godver hongerDe cubaan roept
Duh, ik natuurlijk. Ik lust die cubaan rauwquote:
Nopequote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef lwxo92 het volgende:
Trouwens, het merendeel dat hier zit moet morgen wss werken?
Ah, jammerquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:03 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Ah, jammer
Want ik heb namelijk 'vakantie' -- moet gewoon studeren als een malle mja
Hmn, reken er wel opquote:
Ja oke dan moet dat ff.. maar je doet het voor een goed doelquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:05 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Hmn, reken er wel oploop een ietsypietsy achter vind ik zelf.. dus moet even buffelen!
Extra motivatie: zelf dat goede doel betalen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja oke dan moet dat ff.. maar je doet het voor een goed doel
Haha ja dan heb je zeker extra motivatiequote:Op zondag 16 oktober 2011 23:06 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Extra motivatie: zelf dat goede doel betalen!![]()
Ouders hebben geen cent te makken!
Maar wil er ook echt na die 4 jaar vanaf zijn, kan ik bijv eindelijk voor een rijbewijs gaanquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha ja dan heb je zeker extra motivatie
Wat doe je dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:07 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Maar wil er ook echt na die 4 jaar vanaf zijn, kan ik bijv eindelijk voor een rijbewijs gaan
Commerciële Economie!quote:
En wat wil je dan gaan doen als je klaar bent? zijn toch meerdere richtingen die je kan kiezen?! of nietquote:
Lekker lekkerquote:
quote:
Klopt, in het eerste jaar krijg je een redelijk brede bak informatie die je naar binnen moet werken, je kan de eerste drie blokken dan ook nog switchen naar SBRM (ondernemerschap) en IBL (CE met extra talen zeg maar -> communicatie vooral). Maar ik ga voor de Marketing & Sales richting!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En wat wil je dan gaan doen als je klaar bent? zijn toch meerdere richtingen die je kan kiezen?! of niet
Ik hoop dat mijn kleine wekker ook zoiets doet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:14 schreef Thornado het volgende:
Hmm...ik denk dat ik de wekker rond 08:00 af laat gaan...
Hahaha grapjas.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan me geen betere manier bedenken om mijn dag te beginnen
Marketing & Sales lijkt mij ook wel tofquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:14 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Klopt, in het eerste jaar krijg je een redelijk brede bak informatie die je naar binnen moet werken, je kan de eerste drie blokken dan ook nog switchen naar SBRM (ondernemerschap) en IBL (CE met extra talen zeg maar -> communicatie vooral). Maar ik ga voor de Marketing & Sales richting!Ga je in het 2e jaar meteen 6 maanden op stage
kan in eigen land, maar ook buitenland; UK, VS, en eigenlijk alle continenten wel! En aan het eind van mij studie hoop ik dan een goeie marketeer te worden
Inderdaad, zeker als je weet dat een hoop bedrijven gewoon héél simpele procedures niet volgen waardoor ze bakken omzet mislopen. En als ik dan al verse marketeer dat allemaal ff professioneel verpak en aantoonquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Marketing & Sales lijkt mij ook wel tofLekker uitdagend en lekker divers
Wel lekker dat je dat zelf kunt bepalen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:17 schreef Thornado het volgende:
Och, misschien sta ik pas rond 08:30 op...denk niet dat ik veel zin heb om vroeg op werk te zijn
Ook dat inderdaad hahaquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:17 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker als je weet dat een hoop bedrijven gewoon héél simpele procedures niet volgen waardoor ze bakken omzet mislopen. En als ik dan al verse marketeer dat allemaal ff professioneel verpak en aantoonHallo jaarbonus
Exactquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad haha
Maar vooral dat overal induiken en kijken waar het beter kan en dan bedenken hoe ze dat moeten doen en plan opstellen... geweldig om te doen toch
Directiesecretaressequote:
Dat is een van de luxe dingen van mijn werk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel lekker dat je dat zelf kunt bepalen.
Wat doe jij voor werk dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:20 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dat is een van de luxe dingen van mijn werk.
In de praktijk betekent het echter dat ik teveel werk.
Lijkt me ook enigszins eentonig werk..quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Directiesecretaresse
Maar op dit moment op zoek naar iets nieuws, en twijfel of ik echt weer directie wil gaan doen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:20 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dat is een van de luxe dingen van mijn werk.
In de praktijk betekent het echter dat ik teveel werk.
Zit te kijken voor administratie debiteurenbeheer dat heb ik altijd gedaan voordat ik zo nodig secretaresse moest wordenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:21 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Lijkt me ook enigszins eentonig werk..![]()
Welke richting dacht je dan nu aan?
Ik ben de coördinator van een facilitaire dienst bij een culturele instelling.quote:
Dus kant van accountancy op?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zit te kijken voor administratie debiteurenbeheer dat heb ik altijd gedaan voordat ik zo nodig secretaresse moest worden
Klinkt ook uitdagend, zeker als je met een hoop mensen te maken hebtquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:23 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik ben de coördinator van een facilitaire dienst bij een culturele instelling.
Het komt er op neer dat ik een bende conciërges aanstuur en allerlei grotere facilitaire projecten draai en de manager stafdiensten adviseer.
Leuke job, wel druk.:)
Ja ik wilde altijd accountant worden "vroeger" toen ik nog op school zat... maar ja leven is anders gelopenquote:
Stiekem hoop ik op meer uitdaging.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Klinkt ook uitdagend, zeker als je met een hoop mensen te maken hebt
Ow echt? heb ik er dan een verkeerde voorstelling van?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:26 schreef Thornado het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik op meer uitdaging.
Nee hoor, maar ik wil en kan meer. En dat weet de organisatie, het moet alleen nog formeel worden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow echt? heb ik er dan een verkeerde voorstelling van?
Ik weet ook wel watquote:
Ah op die manierquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:27 schreef Thornado het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik wil en kan meer. En dat weet de organisatie, het moet alleen nog formeel worden.
quote:
Je vraagt er ook gewoon om!quote:
Nou dat valt wel mee hoor.quote:
Shoo, onruststoker.quote:
quote:
quote:
Je bent er dus zo een.quote:
is het begrip meisjes hier van toepassing?quote:
quote:
Ik blijf altijd een meisje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:32 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
is het begrip meisjes hier van toepassing?
Vast niet.quote:
Ik gebruik daar mijn rechterhand voorquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dus cijfertjes trekken echt wel
Lijkt er wel opquote:
Meisje? Je bent bijna bejaardquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dit meisje is veel te oud voor die gup.
jah daar heb ik dan weer weinig aanquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik gebruik daar mijn rechterhand voor
Zo zie je maar weer hoe weinig jij er van weet.quote:
Daarom.quote:
Of hoe veel ik al weet!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe weinig jij er van weet.
Ik betwijfel hetquote:
Word ik gewoon onderschat!quote:
Ik ga gewoon verliezen met triviant van je omdat jij al die gebeurtenissen daadwerkelijk meegemaakt hebtquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon verliezen met triviant van je omdat jij al die gebeurtenissen daadwerkelijk meegemaakt hebt
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon verliezen met triviant van je omdat jij al die gebeurtenissen daadwerkelijk meegemaakt hebt
Het strippokeren win ik zekerquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zolang je maar verliest chubby
You wish. God, ms laat ik je wel winnen, wie zegt dat ik jou naakt wil zien?quote:
Wat jij wil schat, winnen is winnenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
You wish. God, ms laat ik je wel winnen, wie zegt dat ik jou naakt wil zien?
Dan winnen we in dat geval allebeiquote:
Iedereen blijquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan winnen we in dat geval allebei
Truusteequote:Op zondag 16 oktober 2011 23:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Tijd om naar bed te gaan
Fijne nacht nog
Mietjequote:Op zondag 16 oktober 2011 23:43 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Truustee, ik gaat er zo ook maar vandoor. Vertrouw het hier niet met missB!
quote:
Jaag missB nog er mee wegquote:
Met een gagball jaag je mij niet weg hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:47 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Jaag missB nog er mee weg![]()
Maar ga ook tukken, tabee!![]()
Ik dacht even ik cross the linequote:Op zondag 16 oktober 2011 23:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met een gagball jaag je mij niet weg hoor
Wat een rust als jij zo'n ding in zou hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met een gagball jaag je mij niet weg hoor
quote:
Dat zal het zijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik ben oud he, ik schrik niet meer zo snel.
Keep on dreaming chub..quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een rust als jij zo'n ding in zou hebben
quote:
Mijn dromen zijn ook niet zo geweldig, ben blij dat je er niet inzit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik wel over jou.. en je weet hoe ik droom..
Lekker?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:11 schreef missbehavin het volgende:
Mijn god, wat kom ik weer foto's van mijn zus tegen op FB!!
quote:
En als ik diep in je ogen kijk?quote:
Dan nog nee. Je kent haar niet he?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En als ik diep in je ogen kijk?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:21 schreef lwxo92 het volgende:
Note to self: Niet na twaalven naar beneden gaan als m'n broertje er alleen is met internet..
Komt ik de trap af lopen hoor ik al wat haastig gerommel, kom ik beneden hangt zn broek nog steeds onder z'n kont en heeft ie een of ander tijdschrift over zijn bezigheden geplaatst..quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:26 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Komt ik de trap af lopen hoor ik al wat haastig gerommel, kom ik beneden hangt zn broek nog steeds onder z'n kont en heeft ie een of ander tijdschrift over zijn bezigheden geplaatst..
Prepare yourself!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Oh my, dat gebeurt mij vast ook eens met zoonlief binnen veel te korte tijd
Ja, ik ben me er al geestelijk op aan het voorbereiden..quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:28 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Prepare yourself!begint snel genoeg
Maar echt, dit is niet de eerste keer dat ik die baklap bust..
Zelf nooit betrapt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik ben me er al geestelijk op aan het voorbereiden..
quote:
Ik bedoelde in het algemeen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Haha door hem bedoel je? Nee gelukkig niet!
Nee sowieso nooit betrapt nee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:30 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het algemeen!![]()
Zou bij god niet weten hoe je zoonlief zou reageren als ie mammy bezig ziet..
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee sowieso nooit betrapt nee.
Vooralsnog blijf ik er bij dat ie geen idee heeft waar ik dan mee bezig ben.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:32 schreef lwxo92 het volgende:
[..]netjes!
En ik zou er toch extra mee oppassenstraks staat die herinnering in zijn geheugen gegrift en komt ie er later achter wat het dus echt was
![]()
Moet er niet aan denken als ik mijn moeder zou betrappen...BAH!
Verschil tussen moeders als MissB en die van mijquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:34 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Verschil tussen moeders als MissB en die van mij
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
Hij heeft al wel 2 keer mijn condooms weggegooidSaboteur!
Nee dat wil hij juist niet. Hij is zo goed opgevoed dat hij denkt 'geen condooms, geen seks'quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:35 schreef lwxo92 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij wil gewoon stiekem een broertje / zusje, het is een hint
Even ter info, hoe oud is meneer ok alweer?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat wil hij juist niet. Hij is zo goed opgevoed dat hij denkt 'geen condooms, geen seks'
11quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:36 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Even ter info, hoe oud is meneer ok alweer?
Heb je hem tot nu toe goed opgevoed, met dat beeldquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:37 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Heb je hem tot nu toe goed opgevoed, met dat beeld![]()
Maar komt binnenkort verandering in denk ik zo, was al brugklas toch?
Dan begint het..quote:
Nog wel een paar jaar wachten alsjeblieft. Dan zet ik een grote pot vol in de badkamer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:39 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Dan begint het..![]()
Straks gooit hij die condooms niet meer weg maar heeft ie ze zelf nodig!
Zal wel goed komen toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog wel een paar jaar wachten alsjeblieft. Dan zet ik een grote pot vol in de badkamer.
Uhuh, gelukkig wel. Hij is er nog niet aan toe geloof ik.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:40 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Zal wel goed komen toch?
Zijn de meeste op die leeftijd niet nog meisjesvies?
Ah joh, zal wel loslopenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, gelukkig wel. Hij is er nog niet aan toe geloof ik.
Ja, weinig seks hierquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:42 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Ah joh, zal wel loslopen
Hangt beetje van de omgeving af waar die zich in bevindt maar volgens mij is dat dik in orde
lijkt me een plan, ik ga ook maar weer proberen te tukken.. dat beeld van mn broertje is wel half wegquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef missbehavin het volgende:
On that note ga ik maar eens slapen, het onderwerp van gesprek is morgen weer vroeg wakker
pussyquote:Op maandag 17 oktober 2011 06:17 schreef stbabylon het volgende:
Verwarming kan niet meer helemaal uit 's nachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |