Mijn biefstukje smaakt er prima bijquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:03 schreef Ripley het volgende:
Ik zou trouwens ook nooit thuis willen bevallen. Lekker met je moederkoek op je eigen bed waar je ook nog andere dingen wil gaan doen later
Dat bedoel ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Mijn biefstukje smaakt er prima bij
Gewoon even aanbakken en huppa
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bedoel ikzou je van het vruchtwater ook soep kunnen maken?
Vruchtwatersoep met balletjesquote:
Als de baby in het vruchtwater heeft gepoept?quote:
Dan geen soepquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de baby in het vruchtwater heeft gepoept?
Nee dat hoef ik ook niet te zien nee. Of wat dacht je van de vagina voor de bevalling en na de bevallingquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef Ripley het volgende:
Of dat je van die foto's krijgt te zien van de kleine met het bevallingsprut er nog op. Alsjeblieft.
Dat heb ik gelukkig nooit meegemaakt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat hoef ik ook niet te zien nee. Of wat dacht je van de vagina voor de bevalling en na de bevalling
Zouden mensen zoiets sowieso wel doen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nooit meegemaakt.
Dan heb je een stevige maaltijd soepquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de baby in het vruchtwater heeft gepoept?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan heb je een stevige maaltijd soep
jah denk kom eens kijkenquote:
Goedquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jah denk kom eens kijken
Hoe is het met je Tijn?
Ja gaat hier weer helemaal zijn gangetje hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goedik mag niet klagen.
ja nog wel steeds single
maar daar wordt aan gewerkt. En met jou?
Gezellig
Mooiquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja gaat hier weer helemaal zijn gangetje hoorEindelijk weer eens tijd voor een beetje rust
Hoop gebeurdquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
MooiHoe komt het dat je zo druk was?
Goed dat alles op orde isquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hoop gebeurd![]()
En ben verhuisd en ik had een beetje een zooitje van mijn leven gemaakt.. maar nu alles weer op zo goed als op orde.
Fijn dat nu alles weer goed is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hoop gebeurd![]()
En ben verhuisd en ik had een beetje een zooitje van mijn leven gemaakt.. maar nu alles weer op zo goed als op orde.
Zeker welquote:
ja dat brengt echt een hoop rust mee hoorquote:
Ja dat moet je wel zelf zijn he.. andere zijn het niet voor jequote:
Ja dat is fijn inderdaad. Kan je weer gaan nadenken over andere dingen leuke dingenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat brengt echt een hoop rust mee hoorheerlijk gevoel
Ja inderdaad en heb ook weer zin in leuke dingen das nog wel het meest belangrijkstequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is fijn inderdaad. Kan je weer gaan nadenken over andere dingen leuke dingen
Zekerquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja inderdaad en heb ook weer zin in leuke dingen das nog wel het meest belangrijke
Nou hier zeker ook!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekergenoeg tijden gekend waar dat niet zo was. Nu weer wel gelukkig
De laatste tijd is het hier wel erg rustig. Iedereen heeft een levenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Maarre wat is het rustig hier zeg![]()
Is dat altijd zo?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De laatste tijd is het hier wel erg rustig. Iedereen heeft een leven
Blijkbaarquote:
Jeetje is wel heel anders dan "vroeger"quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blijkbaaren veel die hier posten zijn ook geen single meer
Inderdaad nu ik nogquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jeetje is wel heel anders dan "vroeger"
Maar wel fijn dat er veel geen single meer zijn
Ik ben ook single nog jahquote:
Dat is wel zo verstandigquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben ook single nog jah
Maar ik doe ff lekker rustig aan hier
Goed zoquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel zo verstandig![]()
Ik ben niet meer opzoek tegenwoordig ik zorg gewoon dat ik gevonden wordt
Oh ja welquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Goed zodat werkt het beste
![]()
En al iemand op het oog waardoor je gevonden wilt worden![]()
In wezen is het toch ook zo. Alleen je zoekt wel degene uit waardoor je gevonden wilt wordenquote:
Ja maar hoe meer je zoekt.. hoe minder je vindquote:
haha daar komt ze dan nog wel achterquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja welmaar dat weet zij alleen nog niet
ja dat is wel de bedoeling.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha daar komt ze dan nog wel achter
Vertel eens....quote:
haha nieuwsgierigaagjequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vertel eens....
Waar ken je haar van?
Ja nieuwsgierig ben ik welquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha nieuwsgierigaagje![]()
meisje van Paiq vind ik wel leuk.hopelijk vindt zij dat ook
Ja op paiq moet je eerst 10 minuten chatten en dan zie je elkaars foto pas. Ik heb haar van de week toevallig ontmoet bij een concert en gesproken. Was een leuke avond en ik hoop op een vervolgquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja nieuwsgierig ben ik wel![]()
leuk joh, en hoe werkt dat dan? is dat ook chatten met elkaar ofzo?
Ow das wel tofquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja op paiq moet je eerst 10 minuten chatten en dan zie je elkaars foto pas. Ik heb haar van de week toevallig ontmoet bij een concert en gesproken. Was een leuke avond en ik hoop op een vervolg
Zeker ze houdt van dezelfde muziek dus dat is zeker een pluspunt.quote:
Nou dat is helemaal mooi tochquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker ze houdt van dezelfde muziek dus dat is zeker een pluspunt.en ze ziet er leuk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |