Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door StijnDa op 17-10-2011 14:43:01 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik wil wel een shirtje van Feyenoord though ;pquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat een haat ineens zeg hier. Ik doe niet mee trouwens, ik ga mn sociale leven weer opbouwen. En dinsdag weer naar Portugaliemand een shirtje van FC Porto?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef Rijst het volgende:
Oef erg niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heb er net een. Maak de volgende Lapo maar
quote:![]()
www.soccertriads.comquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel een shirtje van Feyenoord though ;p
Norah?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat wijf van HIMYM is irritant.
Edit: Beide wijven trouwens.
Die meisjes van Girls Generationquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef Rijst het volgende:
Duurt lang!
Doe eens wat Azatische meisjes![]()
In de OP ziet ze er anders wel vercrackt uit. In de serie ziet ze er beter uit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:44 schreef n0ir het volgende:
Robin is wél lekker![]()
Ik ben m'n xbox weer aan het aanslingeren voor clubs
Oh snap ik zie die foto nu pas, ze staat er niet zo goed op neequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
In de OP ziet ze er anders wel vercrackt uit. In de serie ziet ze er beter uit.
Inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
In de OP ziet ze er anders wel vercrackt uit. In de serie ziet ze er beter uit.
Zijn gewoon allemaal shemale's hoor.quote:
Zuid-Korea is geen Thailand.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn gewoon allemaal shemale's hoor.
hoe gaat het met de Elmpjes?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
GIRSL GENERATION!!
Oh en waarom verkoopt mijn Krasic voor 7k ? Oo
quote:
De goede kant op. De gemiddelde prijs is deze week van 16k naar 19k opgelopen.quote:
Bullshit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:51 schreef vandermar het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAH,
Messi in een pakje.
pics mattie, pics!!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:51 schreef vandermar het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAH,
Messi in een pakje.
Hou je bek!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:51 schreef vandermar het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAH,
Messi in een pakje.
Ik heb er nu al aardig wat verkocht voor iets onder 30K (alles waar ik 15K of meer aan kon verdienen al). De rest wacht ik nog mee. Wernbloom inmiddels 40k waard en dat is een waardeloze IF..Elm is nog wel goedquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[..]
De goede kant op. De gemiddelde prijs is deze week van 16k naar 19k opgelopen.
Nog weekje geduld hebben en dan cashen 300% winst maken
Wie?quote:
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wie is dat lieve meisje uit je avatar?
Prima toch? Hoeveel mensen doen er verder mee?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mathijs heeft zichzelf al spits gezet.
Denk dat we rond de 6 uitkomen, jammer dat we niet meer zoals in 10 met 2 kamers tegelijk kunnen spelenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima toch? Hoeveel mensen doen er verder mee?
Inderdaad, ik vind 6 eigenlijk te veel...quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk dat we rond de 6 uitkomen, jammer dat we niet meer zoals in 10 met 2 kamers tegelijk kunnen spelen
wel een echte teamprestatie danquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind 6 eigenlijk te veel...
komt omdat verdedigen dan heel anders wordtquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij heb ik 1x meegespeeld toen we met zn zessen waren. Dat ging niet zo goed.
Lavezzi, dat is een eindbaas, serieus.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:34 schreef zerokil het volgende:
Ontopic;
Cavani valt me dus echt vies tegen.
4-3-3 uiteraard, op de linkerkantquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:43 schreef zerokil het volgende:
Hoe gebruik jij Lavezzi?
Ik wil eigenlijk met 2 spitsen spelen maar ook met Lavezzi maar dat kan dus niet
Dus ik denk dat ik toch naar 4-3-3 moet gaan.
4-3-2-1quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:45 schreef zerokil het volgende:
Wie staat in de spits?
Of zeg even je gehele voorhoede
Ik wil waarschijnlijk ook zo'n voorhoede maken maar ik twijfel tussen 4-3-3 of 4-3-2-1..quote:
Naar binnen trekken zou ik liever een snelle speler doen die ook wel sterk is zoals Hernandez, kan je ook nog bal in de diepte geven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:55 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik wil waarschijnlijk ook zo'n voorhoede maken maar ik twijfel tussen 4-3-3 of 4-3-2-1..
1. Met Zlatan heb je toch een goede kopper dus dan is 4-3-3 beter, toch?
2. Mijn speelstijl is wel naar binnentrekken met je LW of RW... en dan is 4-3-2-1 beter.
Lastige keuze..
Ik heb tot nu toe een Cech in een pakje gehad, Sanchez, David Luiz, Krasic en wat ik net zei. Daar heb ik denk ik wel 40 pakjes voor open moeten trekkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:04 schreef vandermar het volgende:
IK heb echt werkelijk nog nooit iets fatsoenlijks uit een pakje gehaald. Alles bij elkaar moeten spelen en tradenAls Messi niet in mijn volgende pakje zit dan maar Ronaldo.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Naar binnen trekken zou ik liever een snelle speler doen die ook wel sterk is zoals Hernandez, kan je ook nog bal in de diepte geven.
Zijn gewoon mega snel idd. Met 4-3-2-1 kan je ook nog makkelijk crossen imo, maar als je graag naar binnen komt dan is het helemaal ideaal. Ik vind 4-3-3 vaak gewoon voorspelbaar..spits meer op een eiland, wingers stijf op de vleugels..quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Lavezzi en Krasic zijn snel?
De spits snel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Lavezzi en Krasic zijn snel?
Maar dan spelen Lavezzi en Krasic wel uit positie..wel donkergroen, maar toch..quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:27 schreef zerokil het volgende:
Bedankt!
Kom er ook net achter dat ik alsnog 4-2-2-2 kan spelen met Lavezzi links en Krasic rechts en dan met 2 spitsen; Zlatan en Cissé
Maar als je 4-2-2-2 speelt dan heb ik het gevoel dat Lavezzi en Krasic meer achter blijven hangen en dat Zlatan meer naar rechts gaat en Cisse meer naar links, en dan kan je als nog niet echt meet een diepe spits spelen.
4-3-2-1 ziet er goed uit, maar ik heb nu al een heel 4-2-2-2 team dus daarom is het toch iets makkelijker om alleen de 2 cam's te verkopen en Lavezzi en Krasic daar dan neer te zetten.
Hm ik speel eigenlijk elk team 433 maar als dat zo is dat ze beweeglijker zijn bij 4321 moet ik dat miss maar eens gaan proberen. Heb alleen nog steeds geen flauw idee wie ik op mijn middenveld moet zetten in mijn serie A team. Heb er nu nog Ledesma Inler en Mauri staan (die het overigens prima doen)quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn gewoon mega snel idd. Met 4-3-2-1 kan je ook nog makkelijk crossen imo, maar als je graag naar binnen komt dan is het helemaal ideaal. Ik vind 4-3-3 vaak gewoon voorspelbaar..spits meer op een eiland, wingers stijf op de vleugels..
Bij 4-3-2-1 switchen ze echt vaak, is de spits beweeglijker en kan je gewoon meer variëren is mijn ervaring. Dat de positiekaarten ook nog 3/4K goedkoper zijn is een leuke bijkomstigheid.
Ik heb Hamsik - De Rossi - IF Marchisioquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hm ik speel eigenlijk elk team 433 maar als dat zo is dat ze beweeglijker zijn bij 4321 moet ik dat miss maar eens gaan proberen. Heb alleen nog steeds geen flauw idee wie ik op mijn middenveld moet zetten in mijn serie A team. Heb er nu nog Ledesma Inler en Mauri staan (die het overigens prima doen)
Verkeerde topic. Hier moet je zijn: [FIFA 12 algemeen] #7 waar AZ morgen wint.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:01 schreef Saninl het volgende:
Ik heb Fifa12 op mn pc.
Alleen van Fifa10 was ik gewend om trainingen in te lassen, is dat bij fifa12 niet meer nodig? (kan het niet meer?)
Allen naar CM gedaan? Anders miss probleempje om Hamsik 9 te krijgen, ookal staat ie achter Lavezzi?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb Hamsik - De Rossi - IF Marchisio
Die laatste is echt een held. Fantastisch schot, snel, goede pass en fysiek ook prima..20K ofzo.
In het begin waren die cam-cm kaarten steeds makkelijk voor 1.5k te halen dus toen heb ik er 20 ingeslagen ofzo..nu allemaal gebruikt of verkocht, maar heb zo Hamsik ook omgeturned ja. Marchisio is een CM, De Rossi dacht ik ook (en anders is cdm-cm ook niet zo duur)quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Allen naar CM gedaan? Anders miss probleempje om Hamsik 9 te krijgen, ookal staat ie achter Lavezzi?
Hangt er vanaf wat je onder redelijk ziet, maar dat is prima mogelijk in mijn ogen ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:38 schreef Fuszy het volgende:
Kun je voor ongeveer 40-50k een redelijk gold teampje bouwen? Heb alleen geen inspiratie welke divisie of welke nationaliteit.
Hij valt mij juist mee, beter dan ik verwachtte.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:34 schreef zerokil het volgende:
Ontopic;
Cavani valt me dus echt vies tegen.
Everyday, its pace abuse day!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij valt mij juist mee, beter dan ik verwachtte.
Is het internationale pace abuse dag trouwens?
Dan heeft hij een contract nodig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:24 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
ff een vraagje, ben net begonnen met FUT. Bevalt me erg goed en verslavend. Maarrr bij mijn keeper staat nu no zo'n rood vierkantje met een papiertje als icoon. Wat betekend dit?
Verkeerde formatie. Ff de juiste formatie kaart eroverheen gooienquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:24 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
ff een vraagje, ben net begonnen met FUT. Bevalt me erg goed en verslavend. Maarrr bij mijn keeper staat nu no zo'n rood vierkantje met een papiertje als icoon. Wat betekend dit?
ah oke, zoiets dacht ik al. Bedankt!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan heeft hij een contract nodig.
Teamtalk/contracten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:35 schreef zerokil het volgende:
Coach is toch eigenlijk nutteloos??
Het geeft alleen extra chem aan de totaal balk en het gaat er toch juist omdat spelers chem 9 bereiken??
Als je in je club kijkt dan zie je hoeveel er in totaal wordt geboost. Je moet zoveel mogelijk managers in je club hebben om je moraalboost en contractboost zo hoog mogelijk te krijgen. Vooral die contracten schelen je veel centen..quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:35 schreef zerokil het volgende:
Coach is toch eigenlijk nutteloos??
Het geeft alleen extra chem aan de totaal balk en het gaat er toch juist omdat spelers chem 9 bereiken??
Crossing op semi assisted zetten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Heeft iemand de gouden tip hoe ik de voorzetten voor de goal kan krijgen en niet op de tribune? Dat het in het begin niet lukt is niet erg, maar het begint nu frustrerend te worden.. Ook lastig om Sneijder en van Persie voor een redelijk gunstige prijs binnen te halen
Werkt dat ook voor online dan? Mooi, ga ik morgen eens even proberen, want de tegenstanders die echt niet beter zijn dan mij lukt het dus wel.. Bedankt!quote:
Had dat laatst ook, toen deed ik de tip van team pressure en ultra aanvallend, haha, zag je zo 6 man volop op die verdediging afsprintend, briljant, die gozer schrok zich rot blijkbaar want schoot zo die bal over de zijlijnquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
De hele tijd achterin rondspelen weer.Leuk hoor!
En een lagpotje! TOP! GVDGVDPINO!
Ik sta nu 4-2 voor maar wat een zenuwenpotje zeg. Ga maar slapen. 5-2 gewonnen. Maar met zulke lag is leuk anders.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had dat laatst ook, toen deed ik de tip van team pressure en ultra aanvallend, haha, zag je zo 6 man volop op die verdediging afsprintend, briljant, die gozer schrok zich rot blijkbaar want schoot zo die bal over de zijlijnDaarna werd het weer een gewone wedstrijd trouwens
Volgens mij zou dat er in blijven ja. EA wilde het zo 'realisitsch' mogelijk hequote:Op maandag 17 oktober 2011 00:24 schreef Toefjes het volgende:
Iemand al ervaringen met Robben? Nog steeds zo snel geblesseerd als in Fifa 11?
Dat is minder. Om daar nou 300.000 coins aan te spenderen.. Zo is een Nederlands team maken niet leuk met een trage Huntelaar, een middenveld waar alleen VdV en Sneijder een topniveau hebben, Kuyt die een RW gemaakt is, en slechts 3 gouden backs (ik tel maduro niet mee met zn pace 44). Stekelenburg wel een topkeeper, maar een "ultimate" Nederlands elftal zal er niet inzittenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat er in blijven ja. EA wilde het zo 'realisitsch' mogelijk he
Heitinga CDM is ook neit handigquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is minder. Om daar nou 300.000 coins aan te spenderen.. Zo is een Nederlands team maken niet leuk met een trage Huntelaar, een middenveld waar alleen VdV en Sneijder een topniveau hebben, Kuyt die een RW gemaakt is, en slechts 3 gouden backs (ik tel maduro niet mee met zn pace 44). Stekelenburg wel een topkeeper, maar een "ultimate" Nederlands elftal zal er niet inzitten
Criscito - Alves - Anyukovquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:52 schreef Apekoek het volgende:
Beste russische league verdediging met 3-5-2?
Heitinga, Maduro en Kuyt koop ik niet eens... Dan maar Da Forehead op rechtsbuiten. Als de IF's loskomen dit jaar kan er nog wat verbetering komen wellicht. Vooralsnog een Nederlandse basis met buitenlandse aanvulling.. Het wordt als volgt:quote:
Nicequote:Op maandag 17 oktober 2011 01:24 schreef detennismaster het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#g0Z0NfTEbbHtL
Moet alleen nog Taiwo halen. Ohja en die wissels zijn voor mijn Hondurasteam.
Douglas en Lucio van plek verwisselen heeft het zelfde effect volgens mij? Alex natuurlijk ook een hele leuke optie, die heeft nog een tijdje in Nederland rondgelopenquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:24 schreef Tim86 het volgende:
Sneijder en De Jong omdraaien is wel beter voor je chem, al heb ik liever een verdedigende speler op die plek. Als je die verandering niet doorvoert kan je ook beter Lucio vervangen door Alex of Luiz
Ja. Het zijn de beste opties als ik Taiwo nog koop! Ik ga ook een Silverteam hier van maken, Kan ik met Kale Uche spelenquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Zijn dit de beste Nigeriaanse opties?
Nee, want Sneijder links niet met da forehead, Nigel de Jong wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Douglas en Lucio van plek verwisselen heeft het zelfde effect volgens mij? Alex natuurlijk ook een hele leuke optie, die heeft nog een tijdje in Nederland rondgelopen
Nog niet, maar later wel denk ik..hangt ook een beetje van de in forms afquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja. Het zijn de beste opties als ik Taiwo nog koop! Ik ga ook een Silverteam hier van maken, Kan ik met Kale Uche spelen.
Ga je ook dit team maken?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog niet, maar later wel denk ik..hangt ook een beetje van de in forms af
Kijk je ff op het EAforum.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie waren eigenlijk IF afgelopen week?
Hij heeft toch gewoon gelijk..kost je 2sec..net zo lang als voor ons.quote:
EA forum mobiel is echt zwaar kut hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk..kost je 2sec..net zo lang als voor ons.
Nee hoor, doe ik dagelijksquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
EA forum mobiel is echt zwaar kut hoor
Dat werkt pas zodra je een fitnesscard gebruikt. Dan komt er een bepaald percentage bovenop, aan de hand van hoeveel fitness coaches je hebt dus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:39 schreef BDIL het volgende:
Al die fitness coaches etc werken die meteen als ze in club geplaatst worden of?!
Een rb en een lb op cb, problem?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:55 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Criscito - Alves - Anyukov
Lombaerts - Alves - Bochetti
Ik zou in ieder geval zorgen dat je middenveld allemaal 9 chem halen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 03:01 schreef Toefjes het volgende:
Nou, Sneijder is binnen, 70K, dat is wel veel, maar hij is wel CM inplaats van aanvallende middenvelder, past perfect in de 4-3-3. Morgen lekker aan de slag met mn elftal
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#bM0zVDdTbbHxC
Ga de wedstrijden wel beginnen met de voorhoede Affelay-Persie-Lens trouwens, en Mathijsen moet nog aangetrokken worden. Als de tegenstander te sterk blijkt kan ik altijd nog de gastspelers inbrengen. Straks nog even formatiekaartjes kopen, maar eerst![]()
![]()
Als ik 3-5-2 speel gebruik ik altijd een sterke CB en twee snelle backs als CBs (tenzij er ook snelle CBs zijn, maar buiten de Serie A is dit vaak niet het geval).quote:
IF Bocchettiquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:52 schreef Apekoek het volgende:
Beste russische league verdediging met 3-5-2?
Deed ik ook in 11 met m'n BPL team: Evra-Vidic-Richardsquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:39 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Als ik 3-5-2 speel gebruik ik altijd een sterke CB en twee snelle backs als CBs (tenzij er ook snelle CBs zijn, maar buiten de Serie A is dit vaak niet het geval).
Ik had ongeveer hetzelfde, maar dan met silvers. Maar die spelers zijn allemaal hetzelfde bijna, kleine snelle zwarte mannetjes. Ik kon daar weinig mee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:24 schreef detennismaster het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#g0Z0NfTEbbHtL
Link naar het Honduras team? Het was me al opgevallen dat ik veel Hondurezen(?) tegen kwam, en loop zelf ook met dat idee. Ook ga ik denk ik mn Zuid-Afrikanen weer maken, zijn weer wat leuke spelers bij gekomenquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:24 schreef detennismaster het volgende:
Ohja en die wissels zijn voor mijn Hondurasteam.
Maar hoe zit t met de chem?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Deed ik ook in 11 met m'n BPL team: Evra-Vidic-Richards
Volgens mij halen ze 7 chem met donkergroene links. Met lichtgroene halen ze dacht ik 8 of miss zelfs 9quote:
Ah dat valt dan nog wel mee! Zelfs 9?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Volgens mij halen ze 7 chem met donkergroene links. Met lichtgroene halen ze dacht ik 8 of miss zelfs 9
Beide zijn natuurlijk niet echt CDM's, maar ik gebruik in die formatie ook altijd 1 echte CDM en 1 die meer aanvallend is. Wat dat betreft zouden beide wel kunnen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:27 schreef DutchSL het volgende:
Xavi of Fabregas, wie zou er beter functioneren als CDM in een 4-2-3-1 ?
alle2 niet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:27 schreef DutchSL het volgende:
Xavi of Fabregas, wie zou er beter functioneren als CDM in een 4-2-3-1 ? Ik neig naar Fabregas, ook al heb ik dan 2 kaarten nodig om hem om te bouwen.
Haal dan gewoon IF Alonso i.p.v. Xavi.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:27 schreef DutchSL het volgende:
Xavi of Fabregas, wie zou er beter functioneren als CDM in een 4-2-3-1 ? Ik neig naar Fabregas, ook al heb ik dan 2 kaarten nodig om hem om te bouwen.
eerst die ander neer trappen he!! tssskquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe kan ik mijn upload terugvinden?
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/98648874
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Briljantquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe kan ik mijn upload terugvinden?
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/98648874
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zou ik gewoon Mascherano proberen omdat fifa 11 een stuk anderes speelt dan 12. Dus kan zomaar dat je hem nu wel fijn vind spelen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:44 schreef DutchSL het volgende:
Xabi Alonso heb ik al, ik ben een beetje aan het oriënteren voor waar ik heen ga met mijn la Liga team.
Ze hebben een defence van 68/69 wat op zich nog niet zo heel slecht is. Als CAM zijn ze geen optie in 4-2-3-1, want te traag (beter Iniesta dan). Ik heb nu naast Xabi Alonso Khedira staan, met Borja Valero (ook een CAM van nature met defence van 68, gaat op zich niet zo slecht) als backup.
Diarra en Busquets hebben gewoon mindere stats dan Khedira ondanks een hogere rating (vreemd) en Mascherano speelde vorig jaar niet fijn in mijn ploeg, bovendien vind ik zelfs zijn stats niet zo overtuigend t.o.v. Khedira.
Misschien wachten op een IF alternatief.
Javi Martinez. Die is goed!quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:44 schreef DutchSL het volgende:
Xabi Alonso heb ik al, ik ben een beetje aan het oriënteren voor waar ik heen ga met mijn la Liga team.
Ze hebben een defence van 68/69 wat op zich nog niet zo heel slecht is. Als CAM zijn ze geen optie in 4-2-3-1, want te traag (beter Iniesta dan). Ik heb nu naast Xabi Alonso Khedira staan, met Borja Valero (ook een CAM van nature met defence van 68, gaat op zich niet zo slecht) als backup.
Diarra en Busquets hebben gewoon mindere stats dan Khedira ondanks een hogere rating (vreemd) en Mascherano speelde vorig jaar niet fijn in mijn ploeg, bovendien vind ik zelfs zijn stats niet zo overtuigend t.o.v. Khedira.
Misschien wachten op een IF alternatief.
Haha. Gerrard is toch zon 200k waard of niet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik krijg binnen een minuut een trade offer van 4x Taarabt en 2k
hoe zie je dat dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
LOL, wat zo mooi is aan die tradepile, alles wat erna gebeurt met die spelers zie je nog. Iemand heeft m'n Rever die ik uit pakje had gekocht en heeft meteen in de eerste wedstrijd een rode kaart gepakt met 'm.Had gisteren 40k, opgemaakt aan pakjes en nu vanochtend weer 30k door verkopen van die pakjes.
Had ook nog silver voor 500 gekocht en voor 4500 verkocht. Was niet eens 59th minute.
Omdat die spelers in je trade pile blijven staan als finished en dan moet je ze wegdrukken. Maar je kunt dan nog wel speciale dingen zien, zoals rode kaarten, of contracten die op zijn, en blessures.quote:
Zo voelt hij wel, hij dribbelt zó enorm close, echt ziek. En hij is zo snel. Heb nog nooit zo'n snelle speler gehad in FUT. En 5 star skills. Echt een zieke speler.quote:
Heb Kaka voor 30k gekocht, CM gemaakt, 45k.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:35 schreef DannyDeko het volgende:
Men neme een Krasic 1900 BIN. Vervolgens schaft u een formatiekaart aan van 500c max en maakt voor nog eens 300c Krasic RW. Ten slotte zet u de speler op de tradepile en binnen 10 minuten verkoopt hij voor 7500 BIN
Het is nu vrij lastig om te traden omdat alles in prijs aan het zakken is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:48 schreef mash_ het volgende:
Ik heb nu 50k. dit moet 70k worden. Alleen ik faal in tradetoen het spel nog niet uitwas ging het wel goed maar ik weet nu gewoon niet waar ik mee moet gaan trade
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:43 schreef psychedelicate het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#czijnckhbbHCW
Heb maar even dat Honduras idee van die andere dude gejat en zelf snel het team in elkaar gezet. Benieuwd hoe het speelt.
Serie A heeft echt een overkill aan goede spitsen hoor, had zelf Ibra, Cisse, Pato en Cavani. Kon je nog eens afwisselen. Moest daardoor Bojan, Zarate (Wel CF, maar toch.. ) op de bank laten zitten. Heb je nog di Natale, Milito, Pellissier, en vast nog meer goede spitsenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:05 schreef mash_ het volgende:
Ik heb een di natale gekocht voor 33K En zou 38K waard moeten zijn. Hij is in 4-2-2-2. En ik speel ook 4-2-2-2 met serie a team. Dus als ik hem niet verkocht krijg gebruik ik hem gewoon zelf![]()
Pato - Di natale
Al speelt er nu cisse en dat is echt een heldSpeelt echt fijn.
Trade offerquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:07 schreef mash_ het volgende:
Wtf. Te raar dit. ik bied 33K. Geld was van mijn account af. Er ging niemand overheen. Tijd verloopt. En nu heb ik mijn geld terug gekregen maar niet de speler. En er is niemand overheen gegaan want er staat dat die voor 33K weggegaan is?
Ik heb pato. Daarnaast cisse. Maar omdat hij het zo goed doet hoef ik er niemand anders voor eigenlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Serie A heeft echt een overkill aan goede spitsen hoor, had zelf Ibra, Cisse, Pato en Cavani. Kon je nog eens afwisselen. Moest daardoor Bojan, Zarate (Wel CF, maar toch.. ) op de bank laten zitten. Heb je nog di Natale, Milito, Pellissier, en vast nog meer goede spitsen
Nee die had ie dan de hele tijd al en die was wss meer waard dan jouw bod van 33k. En ik denk dat hij gewoon afwachtte of er nog een bidwar kwam, en aangezien die uitbleef heeft ie dat offer geaccepteerdquote:
Ja snap ik. Maar laatste seconde dat hij hem aannam. Beetje jammerquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee die had ie dan de hele tijd al en die was wss meer waard dan jouw bod van 33k. En ik denk dat hij gewoon afwachtte of er nog een bidwar kwam, en aangezien die uitbleef heeft ie dat offer geaccepteerd
Applaus Applausquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef Spierpijn888 het volgende:
Ik weet niet of mensen het hier al gezien hadden?
Lees dit net op EA Forums.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1098578.page
We decided that enough people were abusing this feature online to negatively affect the experience of the majority. So we have decided to remove the ability to press Back/Select and play as the goalkeeper, allowing the CPU to defend, in all online matches.
Volgens mij gaat het om de patch voor PC. Maar kan me niet voorstellen dat ze het danniet ook op console invoeren.
Edit: The patch is live on console guys. You can no longer control the keeper. I'm not sure about connectivity problems as I've never experianced these myself, however I would presume they have been fixed.
Goedzo EA
Heb net inderdaad iets moeten downloaden. Goed werk van EA. Of tenminste, ze hebben een fout hersteld. Afijn:quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef Spierpijn888 het volgende:
Ik weet niet of mensen het hier al gezien hadden?
Lees dit net op EA Forums.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1098578.page
We decided that enough people were abusing this feature online to negatively affect the experience of the majority. So we have decided to remove the ability to press Back/Select and play as the goalkeeper, allowing the CPU to defend, in all online matches.
Volgens mij gaat het om de patch voor PC. Maar kan me niet voorstellen dat ze het danniet ook op console invoeren.
Edit: The patch is live on console guys. You can no longer control the keeper. I'm not sure about connectivity problems as I've never experianced these myself, however I would presume they have been fixed.
Goedzo EA
Niet opgelost dus!quote:I'm not sure about connectivity problems as I've never experianced these myself, however I would presume they have been fixed.
Eredivisiequote:Op maandag 17 oktober 2011 12:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet opgelost dus!
Maar goed dat het keeper probleem is opgelost, als het een dag eerder was gebeurd was ik nog ongeslagen geweest.
Wat is een leuke competitie om een silver squad mee te maken, heb Serie A een beetje gecheckt maar sjezus wat een prijzen, het is nog zowat goedkoper om een sterke gouden ploeg neer te zetten.
Goud is altijd goedkoop, omdat 10x zoveel mensen voor gouden pakjes gaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet opgelost dus!
Maar goed dat het keeper probleem is opgelost, als het een dag eerder was gebeurd was ik nog ongeslagen geweest.
Wat is een leuke competitie om een silver squad mee te maken, heb Serie A een beetje gecheckt maar sjezus wat een prijzen, het is nog zowat goedkoper om een sterke gouden ploeg neer te zetten.
De top silver is nog altijd een stuk goedkoper dan de top goud. Een goedkoop gouden team maken betekent dat je op papier vaak sterkere tegenstanders treft.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Goud is altijd goedkoop, omdat 10x zoveel mensen voor gouden pakjes gaan.
Echte top is altijd duur natuurlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De top silver is nog altijd een stuk goedkoper dan de top goud. Een goedkoop gouden team maken betekent dat je op papier vaak sterkere tegenstanders treft.
nicequote:Op maandag 17 oktober 2011 13:24 schreef Rijst het volgende:
Kutgoal
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/98654100
Zo scoorde ik afgelopen zaterdag in een echte wedstrijd haha.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:24 schreef Rijst het volgende:
Kutgoal
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/98654100
quote:INVESTMENT OPPORTUNITY: TPC
Weinig coins? Toch meedoen aan de race naar een goed team? Koop dan nu Talent Pool certificaten (TPC)!
Wat zijn Talent Pool certificaten (TPC)?
Goede vraag, TPC zijn niets meer of minder dan aandelen in de aanschaf van pakjes. Op deze manier spreid je risico en kun je meeprofiteren van de superaankoop in één van deze pakjes. Normaliter koop je een pakje en ben je 7500 kwijt, terwijl er in dat pakje niets zit. Met TPC koop je een aandeel van 9% in 10 pakjes. Je betaalt nog steeds 7500 maar je hebt 10x zoveel kans op een klapper. Waarom 9% en niet 10%? Bij TPC ligt het risico vooral bij de investment firm, om faillisement te voorkomen is er een minimale fee van slechts 1%.
Zijn pakjes niet onrendabel?
Stel er worden 10 pakjes geopend. Deze kun je doorgaans nog steeds discarden voor rond de 40-50% van een pakje. Dit is dus zonder enige trade pile activiteit! Stel er zit Thiago Silva in een pakje, dan pakt elke deelnemer aan de TPC 9%, rond de 9000 coins, plus de opbrengst van de losse verkoop van de mindere goden.
Ik vind het te weinig opleveren, kan ik ook meer krijgen dan 9%?
Meet TPC+, met TPC+ leef je wat meer op de edge en pak je 18% van de spelers boven de 60k. Voorwaarde hierbij is dat spelers onder de 60k niet worden vergoed. Bij een topspeler pak je dus het dubbele bedrag.
Klinkt tof? Hoe doe ik mee?
Schrijf: TPC (of TPC+), GT, aantal aandelen
Wanneer gaat het van start?
Na de eerste tien verkochte aandelen volgt de eerste trekking.
Dit is een financieel product waarvan de opbrengsten niet gegarandeerd zijn. Lees altijd de financiële bijsluiter of raadpleeg uw financieel adviseur.
Ik verveelde me.quote:
Post het op het EA forum en je krijgt 100x SCAMMER te horenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik verveelde me.Vraag me af of het echt zo makkelijk is om mensen te vangen in financiële producten. Zijn toch veel mensen die dit in het echte leven doen.
Ja, omdat je de pakjes niet live kunt volgen. Toch is het grappig dat mensen dit soort financiële producten in het dagelijks leven wel gewoon aangaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:46 schreef Kamikazie het volgende:
Post het op het EA forum en je krijgt 100x SCAMMER te horen
Omdat ze dan de persoon vaak in het echt ontmoeten of er een ' serieuze ' organisatie achterzit. In het dagelijks leven zijn er ook weinig mensen die een wild vreemde op een forum hun geld laten investeren hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, omdat je de pakjes niet live kunt volgen. Toch is het grappig dat mensen dit soort financiële producten in het dagelijks leven wel gewoon aangaan.
Wat is serieus tegenwoordig? Sinds het World Online fiasco gooien mensen nog steeds op zo'n manier met geld. Om nog maar te zwijgen over investeringsfondsen waarbij mensen amper een idee hebben waar zo'n fonds in zit te beleggen. En persoonlijk ontmoeten? Hoeveel mensen ontmoeten de daadwerkelijke mensen van de organisatie? Je financieel adviseur en hoe weet je dat die betrouwbaar is?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat ze dan de persoon vaak in het echt ontmoeten of er een ' serieuze ' organisatie achterzit. In het dagelijks leven zijn er ook weinig mensen die een wild vreemde op een forum hun geld laten investeren hoor.
Haha, het was een grap hè, als je het stuk leest, zie je dat de beheerder sowieso winst gaat maken. De kans op een 60k+ speler is klein, dus mensen met TPC+ betalen de beheerder. Mensen met gewone TPC dragen sowieso 1% (10*1%, dus in totaal 10% voor de beheerder) per persoon af omdat er geen vaste vergoeding voor staat. De enige echte winnaar is de beheerder.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:50 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil trouwens wel meedoen hoor....
Ik ben dan wel de beheerder, en als er een ronaldo komt zeggen dat er niks inzatquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, het was een grap hè, als je het stuk leest, zie je dat de beheerder sowieso winst gaat maken. De kans op een 60k+ speler is klein, dus mensen met TPC+ betalen de beheerder. Mensen met gewone TPC dragen sowieso 1% (10*1%, dus in totaal 10% voor de beheerder) per persoon af omdat er geen vaste vergoeding voor staat. De enige echte winnaar is de beheerder.
We kunnen wel als collectief 10 pakjes kopen en de opbrengst verdelen, maar dan gewoon ieder eerlijk 10%. Mocht er dan een Messi of Ronaldo inzitten pakken we allemaal 50/60k. Dat is meer een spreiding van de winkans en zo profiteren we allemaal. Ik denk alleen dat de meeste mensen liever zelf Messi/Ronaldo willen trekken.
Dat is altijd een gevaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben dan wel de beheerder, en als er een ronaldo komt zeggen dat er niks inzat
Wat heb je voor leuks in de aanbieding dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:07 schreef Confetti het volgende:
Het zit me behoorlijk mee op de markt dus : give-away![]()
5x , dus zet een kaart op de markt en geef het even door![]()
Alleen Xbox trouwens.
Heldquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:07 schreef Confetti het volgende:
Alleen Xbox trouwens.
Coins!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat heb je voor leuks in de aanbieding dan?
Praten we miljoenen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik verzuip er nog net niet in. Mijn team is toch al redelijk compleet
5-2-1-2, 62 GK, Pierobon, Serie B, Cittadella, club FC Awesome, BIN 500kquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:07 schreef Confetti het volgende:
Alleen Xbox trouwens.
Ik denk dat hij voor een trade-offer gaat...quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
5-2-1-2, 62 GK, Pierobon, Serie B, Cittadella, club FC Awesome, BIN 500k
gvdquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, exclusief de waarde van mijn team
dan kan dat toch gewoon of zeg ik nu iets doms?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor een trade-offer gaat...
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
5-2-1-2, 62 GK, Pierobon, Serie B, Cittadella, club FC Awesome, BIN 500k
Gestuurdquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan kan dat toch gewoon of zeg ik nu iets doms?
Nee hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan kan dat toch gewoon of zeg ik nu iets doms?
Ik speel echt wel eens met 2man. Speelt best fijn. Bij h2h kan dit niet meerquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:29 schreef GuRBuH het volgende:
WTF. Ik speel nu een wedstrijd, eerste 10 minuten gingen normaal. Ineens gaat die gast achterin rondtikken (bij 0-0). Vervolgens scoor ik 1-0 omdat ik de bal afpak en snel binnentik. Gaat ie ineens elke aftrap direct in zn eigen goal raggenDus ik stuur een message van "WTF are you doing?" zegt ie dat ik met 2 man speel haha
Ik heb geen eens 2 controllers...
Echt?! Dat is best wel een voordeel...quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik speel echt wel eens met 2man. Speelt best fijn. Bij h2h kan dit niet meerbij fut nog wel
Doe je prijs omlaag.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik krijg mijn Kagawa niet verkocht.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, exclusief de waarde van mijn team
Komt eraan. Dit is de 5e en de laatste dusquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dempsey 3-5-2 950 1200 BIN. (Team Beijing GuoAn)
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:40 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#j8LPQkCqbbHI6
Ik heb al een bazenteam
Trouwens best handig zo'n extra verdediger![]()
Ik bouw nu ook altijd eerst 2 minuten op met mijn verdedigers tot ik een gat zie waar ik in kan spelen.quote:
Oh oké, ff wachten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Komt eraan. Dit is de 5e en de laatste dus
Edit: Andere kaart nodig want op deze kan ik max 1200 bieden.
5-2-1-2 is gewoon de grootste kut formatie van heel het spel. Je speelt ook zeker nog op ultra verdedigend. en op de counter.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik bouw nu ook altijd eerst 2 minuten op met mijn verdedigers tot ik een gat zie waar ik in kan spelen.
Ik heb je er in gezetquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:41 schreef Fuszy het volgende:
Kan iemand me trouwens in de OP zetten?
Rhahyrion (Fuszy) PS3
Die gebruikte ik vorig jaar met IF Chiellini, IF Silva en IF Lucio. Behoorlijk veel haatmail gehadquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
5-2-1-2 is gewoon de grootste kut formatie van heel het spel. Je speelt ook zeker nog op ultra verdedigend. en op de counter.
Uiteraard.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
5-2-1-2 is gewoon de grootste kut formatie van heel het spel. Je speelt ook zeker nog op ultra verdedigend. en op de counter.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die gebruikte ik vorig jaar met IF Chiellini, IF Silva en IF Lucio. Behoorlijk veel haatmail gehad
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die gebruikte ik vorig jaar met IF Chiellini, IF Silva en IF Lucio. Behoorlijk veel haatmail gehad
Tegen mij speel je niet saai hoor, ik bouw snel op en ga redelijk actief achter de bal aan dus er gebeurt altijd genoegquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:47 schreef mash_ het volgende:
Het speelt gewoon niet leuk tegen dat soort teams. Zijn vaak de saaiste wedstrijden van allemaal
Vind je het gek met de beste verdedigers in de grootste ****** pino formatie. Leuk om je tegenstanders mee te treiteren maar het heeft niks met voetbal (lees: plezier) te maken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
Niet altijd waar dus. Ik voetbal in deze formatiequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:51 schreef laucas het volgende:
[..]
Vind je het gek met de beste verdedigers in de grootste pino ****** formatie. Leuk om je tegenstanders mee te treiteren maar het heeft niks met voetbal (lees: plezier) te maken.
Onderbouw eens waarom je voor 5 verdedigers hebt gekozen met 2 er voor?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet altijd waar dus. Ik voetbal in deze formatie
Vorig jaar gebruikte ik custom tactics met full pressure naar voren toe en een hele hoge lijn. Eigenlijk zaten mijn verdedigers op de middellijn te verdedigen dus behoorlijk aanvallend.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:58 schreef laucas het volgende:
[..]
Onderbouw eens waarom je voor 5 verdedigers hebt gekozen met 2 er voor?
Ik heb vorig jaar nog een 50-tal wedstrijden geëxperimenteerd met 5 at the back (Real Madrid vond ik wel geschikt) maar ik kon er werkelijk geen ene druppel plezier uit halen. Ook vond ik mezelf niet dominant genoeg in die formatie. Ben van mening dat deze formatie niet in FIFA thuishoort, want wie speelt er hedendaags nog zo? Glasgow Rangers?
Ben nog nooit een tegenstander tegen gekomen die mij wist te overtuigen van zijn formatie. Het is en blijft een counter formatie waar je meer toeschouwer dan deelnemer in bent. Wedstrijden zijn ook over het algemeen niet om aan te gluren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vorig jaar gebruikte ik custom tactics met full pressure naar voren toe en een hele hoge lijn. Eigenlijk zaten mijn verdedigers op de middellijn te verdedigen dus behoorlijk aanvallend.
Ik ga nu mijn team weer switchen naar een 5-2-1-2.
de 3 centrale verdedigers geven je meer druk op de tegenstander als hij de bal heeft, de middelste schuift in mijn ervaring iets verder naar voren en onderschept vaak ballen, zo niet kan je er alsnog wat mee gaan uitstappen en ik verdedig graag actief. Als je dit met 4 verdedigers gaat doen 'mis' je dan een man centraal en ligt het een stuk meer open, dat is met 5 verdedigers niet het geval.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:58 schreef laucas het volgende:
[..]
Onderbouw eens waarom je voor 5 verdedigers hebt gekozen met 2 er voor?
Meeste spelen wel met 2 CDM's voor de laatste linie. Ik wil graag dominant zijn met een opstelling en veel balbezit hebben, iets wat mij totaal niet lukt met 5 verdedigers maar dat is gewoon persoonlijk. En 4-1-2-1-2 is voor mij de driehoekjes opstelling waarbij de CDM vaak als 5 verdediger tussen de 2 centrale backs ingeschuiftquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
de 3 centrale verdedigers geven je meer druk op de tegenstander als hij de bal heeft, de middelste schuift in mijn ervaring iets verder naar voren en onderschept vaak ballen, zo niet kan je er alsnog wat mee gaan uitstappen en ik verdedig graag actief. Als je dit met 4 verdedigers gaat doen 'mis' je dan een man centraal en ligt het een stuk meer open, dat is met 5 verdedigers niet het geval.
Aanvallend speel ik in driehoekjes en veel met steekballen, zoals je ziet heeft 5-2-1-2 bijzonder veel driehoekjes (). Om met steekballen goed aan te kunnen vallen heb je ruimte nodig, om ruimte te creëren heb je er veel baat bij om snel aan te vallen, als je snel aanvalt is het middenveld meer een tussenstation dan een linie om mee op te bouwen, vandaar is 2 CM's genoeg
![]()
Die '2 er voor' zijn dus geen CDM's zoals je misschien dacht
Duidelijk/geaccepteerd?
edit: Het is dus niet zo dat ik de bal in een keer diep gooi en er als een malloot achteraan ga rennen, ik hou de afstanden wel kort dmv combineren![]()
De meeste spelen niet met 2 CDM's voor de laatste linie, er zitten gewoon geen CDM's in 5-2-1-2, is psychologisch denk ik omdat je tegenstanders met die formatie voor je gevoel alleen maar verdedigenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Meeste spelen wel met 2 CDM's voor de laatste linie. Ik wil graag dominant zijn met een opstelling en veel balbezit hebben, iets wat mij totaal niet lukt met 5 verdedigers maar dat is gewoon persoonlijk. En 4-1-2-1-2 is voor mij de driehoekjes opstelling waarbij de CDM vaak als 5 verdediger tussen de 2 centrale backs ingeschuift
Nee ze spelen met 2cm`s met minstens 79def.. Komt op het zelfde neer dus. En dat doen ze ook en dan counteren. Het speelt gewoon niet leuk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De meeste spelen niet met 2 CDM's voor de laatste linie, er zitten gewoon geen CDM's in 5-2-1-2, is psychologisch denk ik omdat je tegenstanders met die formatie voor je gevoel alleen maar verdedigen
Dat is niet hetzelfde, er zijn genoeg CM's die kunnen aanvallen en verdedigen, ik denk dat dat ook de taak is van een CM. De positie van CM is ook gewoon verder naar voren geposteerd dan die van CDM.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee ze spelen met 2cm`s met minstens 79def.. Komt op het zelfde neer dus. En dat doen ze ook en dan counteren. Het speelt gewoon niet leuk.
Was dat de 12-0 die ik voorbij zag vliegen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:29 schreef GuRBuH het volgende:
WTF. Ik speel nu een wedstrijd, eerste 10 minuten gingen normaal. Ineens gaat die gast achterin rondtikken (bij 0-0). Vervolgens scoor ik 1-0 omdat ik de bal afpak en snel binnentik. Gaat ie ineens elke aftrap direct in zn eigen goal raggenDus ik stuur een message van "WTF are you doing?" zegt ie dat ik met 2 man speel haha
Ik heb geen eens 2 controllers...
Wat mij betreft wel, want hij past zich aan aan de CM positiequote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef laucas het volgende:
Er zitten geen cdm's in 5-2-1-2/5-2-2-1? En wat is een CDM dan op de CM positie... een CM?
Jep, tussen al die losses doorquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was dat de 12-0 die ik voorbij zag vliegen?
IF Danny?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:34 schreef Dudeweiser het volgende:
wie kan mij een leuke CAM of CF aanraden uit de Russische competitie?
Honda.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:34 schreef Dudeweiser het volgende:
wie kan mij een leuke CAM of CF aanraden uit de Russische competitie?
Gewoon Danny kan ookquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat staat mijn budget niet toe dus helaas. ik heb nu al Honda CF staan
Ligt aan de working rate. Een CDM op de CM positie met een hoge defensieve en lage aanvallende working rate zal je niet gauw de oversteek zien maken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, want hij past zich aan aan de CM positie
ik post hem wel in het nieuwe topic, tis wel een budgetteam, is dat ook goed?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:45 schreef Fuszy het volgende:
Iemand tips voor een Serie A gold team? Of ff een linkje naar je eigen team. Ik dub over de opstelling waarmee ik wil spelen. Ik zat te denken aan een systeem met 1 spits en 2 wingers, maar ik zie dat mensen hier succes hebben met een systeem met 2 spitsen. Daar ben ik dus nog niet helemaal over uit.
Is ook goed. Ik heb zo'n 200k te besteden als Gerrard verkocht is, maar dat hoeft natuurlijk niet gelijk op. Langzaam bouwen is natuurlijk leukerquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik post hem wel in het nieuwe topic, tis wel een budgetteam, is dat ook goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |