Intel goes Djoko en doet een APK-imitatie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:31 schreef XL het volgende:
Je pakt APK wel erg hard aan in die PM. Ik hoop maar dat hij dat kan hebben als hij hem toch onder ogen krijgt en het lijkt me beter dat niemand hem forward!
Geen zorgen XL, APK heeft een aparte PM ontvangen. Hij heeft geen flauw benul.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:31 schreef XL het volgende:
Je pakt APK wel erg hard aan in die PM. Ik hoop maar dat hij dat kan hebben als hij hem toch onder ogen krijgt en het lijkt me beter dat niemand hem forward!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Geen zorgen XL, APK heeft een aparte PM ontvangen. Hij heeft geen flauw benul.
quote:Goedenavond!
XL's Tennisgame nadert het einde en APK staat fier bovenaan! APK is groot, APK is de beste! APK moet moeite doen om niet te winnen, wat een geweldenaar is het toch! Die man kan alles, wat een prestatie! Nog twee toernooien, maar de eindzege kan hem eigenlijk niet meer ontgaan.
Ongelooflijk, die alleenheerschappij van onze APK! Fantastisch! Alleen nog Basel, Parijs en de WTF en hij is er, ongekend!
Groet,
intel
quote:
Je creëert je eigen kansen toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:18 schreef XL het volgende:
Ik denk niet dat je nog kans hebt bij norich
Wat denk je zelf, dat ik als negende eindig?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:23 schreef APK het volgende:
Overigens is Intel vergeten dat ik in het verleden een keer mijn plaats bij de masters aan #9 heb gegeven.
Zou toch best lullig zijn als hij als negende eindigt
norich vergeet die hele Masters sowieso, dus als nummer 10 heb je ook een kansquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat denk je zelf, dat ik als negende eindig?
ABN Amro 2009?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:49 schreef Szura het volgende:
Die klootviool heeft volgens mij al eens eerder in ronde 1 een bloedbad veroorzaakt
Problemen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:09 schreef rhubarb het volgende:
Melzer is OUT. Kan ik switchen naar 1: Young? Hij moet waarschijnlijk tegen Kukushkin nu.
Ik lees het ook ja. Iedereen die Melzer had, die kan uiteraard switchen naar één van de volgende wedstrijden:quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:09 schreef rhubarb het volgende:
Melzer is OUT. Kan ik switchen naar 1: Young? Hij moet waarschijnlijk tegen Kukushkin nu.
http://tempuz.com/basel/result.aspx?lang=&Round=1&eventCode=MSquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik lees het ook ja. Iedereen die Melzer had, die kan uiteraard switchen naar één van de volgende wedstrijden:
Young - Kukushkin*
Federer - Starace
* Ik kan nog even geen bevestiging vinden dat het ook daadwerkelijk Kukushkin is, als iemand dat 100% weet dan mag hij dat hier plaatsen met bron.
Dan gaan we daar maar van uit! Mensen die Young hebben, mogen uiteraard ook nog wisselen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:18 schreef Salamando het volgende:
[..]
http://tempuz.com/basel/result.aspx?lang=&Round=1&eventCode=MS
31-10-2011 Mikhail Kukushkin RUS Donald Young USA
Dat mag ook ja. Je mag eigenlijk alles nog kiezen, behalve Baghdatis - Troicki.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:26 schreef rhubarb het volgende:
Mogen mensen die Federer hadden nu ook nog switchen naar Young? Beide partijen zijn nog niet begonnen namelijk.
Goed planquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zit er overigens over te denken om het laatste toernooi voorspellingen per PM te hanteren, om te voorkomen dat mensen gaan afwachten en meegaan met andere spelers die dichtbij staan in de ranking.
Ik zeg: het hele jaar doen, dan voorkomen we masspicks!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zit er overigens over te denken om het laatste toernooi voorspellingen per PM te hanteren, om te voorkomen dat mensen gaan afwachten en meegaan met andere spelers die dichtbij staan in de ranking.
Werkt niet helemaal zo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:57 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik zeg: het hele jaar doen, dan voorkomen we masspicks!
Troicki heeft mij af doen dwalen van de top 8. Victor, je krijgt een bombrief. Koekwaus!quote:
ik ook mits op tijd, anders federerquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
norich switcht ook naar Young!
[/hulplijn]
Dat wordt Young dus.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:26 schreef franklop het volgende:
[..]
ik ook mits op tijd, anders federer
Rugblessure, einde seizoen geloof ik.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
* De 2011-ranking na Shanghai:
...
39. (38) BeamofLight 1100
Snap hem nu pasquote:
Heb je hem weerquote:
Het pakt goed uit!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef BeamofLight het volgende:
Toon es wat meer respect voor mijn Baggy en on-Youzhny-pick.
Pick 4 is wel kut trouwens, maar we zien wel
Wel treurig dat je al drie dagen op rij met de massapick meegaatquote:Op donderdag 3 november 2011 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat ben jij bijdehand aan t praten? Schrijf ik zijn naam niet goed of wa?
Nee, maar Nishikori gaat winnen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat ben jij bijdehand aan t praten? Schrijf ik zijn naam niet goed of wa?
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wel treurig dat je al drie dagen op rij met de massapick meegaat
Volgens mij dacht jij dat die partij al gespeeld wasquote:Op donderdag 3 november 2011 22:29 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, maar Nishikori gaat winnen natuurlijk.
[..]
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wel treurig dat je al drie dagen op rij met de massapick meegaat
Aldus zal geschieden!quote:Het is alweer zover! Voor de mindere goden onder ons zal Parijs het laatste toernooi van het jaar zijn! Na een spannend jaar staan APK en norich dik bovenaan, gevolgd door TheGeneral, franklop, sporttv, rhubarb, borisz en tennisboy. Dat is dus momenteel zo, maar de strijd om plaats 8 is nog een felle!
Er zijn nog een aantal spelers die theoretisch een plek bij de WTF kunnen verdienen, wat dan ook de reden is dat we Parijs iets anders aan gaan pakken. * Om te voorkomen dat er mensen sneaky meelopen met anderen, verzoek ik jullie de picks voor dit toernooi per PM aan mij door te geven.
Op die manier heb alleen ik overzicht en kan ik mooi misbruik maken van m'n machtspositie om de top-8 binnen te stormen. Een prima plan, al zeg ik het zelf.
Iedereen stemt via PM. Ik maak geen onderscheid, iedereen is gelijk!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:52 schreef XL het volgende:
Mag ik wel gewoon in het topic stemmen? Of zijn dat goede tips voor wat mensen niet moeten doen?
Ik hoop er juist opquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:38 schreef APK het volgende:
Ben je niet bang dat mensen vergeten een pick te posten als het topic niet regelmatig in de AT verschijnt?
Ik weet het, eigen verantwoordelijkheid enzo
Ben ik dan wel meer gelijk dan de andere?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Iedereen stemt via PM. Ik maak geen onderscheid, iedereen is gelijk!
Jij bent de allergelijkste.quote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef XL het volgende:
[..]
Ben ik dan wel meer gelijk dan de andere?
alle strijders om de Masters plekken daar al bij?quote:Op maandag 7 november 2011 09:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
18 inzendingen binnen tot nu toe.
Ja zou wel chill zijn. Anders moet ik zelf constant checken of m'n pick gewonnen heeft, terwijl ik normaal gewoon in dit topic kijkquote:Op maandag 7 november 2011 17:22 schreef APK het volgende:
Ik vind dagelijks wel leuk, nadat de laatst gekozen wedstrijd gespeeld is.
Haha, Wou hem bijna kiezen , maar hij is toch afgevallen vanwege dat hij geblesseerd is geweest en tegen een fransman speelt.quote:Op maandag 7 november 2011 17:29 schreef franklop het volgende:
Iig 1 afvaller zo te zienbenieuwd of er nog mensen voor Raonic zijn gegaan
Eigenlijk moet jij iemand anders weer PM'enquote:Op maandag 7 november 2011 17:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Okay, dan wordt het aan het einde van de dag. Overigens heb ik natuurlijk wel een eventueel tactisch voordeel doordat niemand mij kan controleren, maar ik ga ervan uit dat jullie vertrouwen hebben in mijn oprechtheid ()!
Maar dan hoop ik wel dat jullie winst of verlies niet eerder op de dag al posten...
Vind ik wel!quote:Op maandag 7 november 2011 18:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
Eigenlijk moet jij iemand anders weer PM'en
mag wel naar mijquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 17:22 schreef APK het volgende:
Ik vind dagelijks wel leuk, nadat de laatst gekozen wedstrijd gespeeld is.
nee, maar ik heb toch niks te zeggen.quote:Op maandag 7 november 2011 17:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Okay, dan wordt het aan het einde van de dag. Overigens heb ik natuurlijk wel een eventueel tactisch voordeel doordat niemand mij kan controleren, maar ik ga ervan uit dat jullie vertrouwen hebben in mijn oprechtheid
zet het maar op ircquote:Op maandag 7 november 2011 20:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij bent een van m'n doelen, ik PM wel naar XL
Is idd rustig, maar M|TT is er nog. Niet dat je daar veel aan hebt, maar tochquote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar zit bijna nooit iemandBovendien sta jij ook boven me
pff wij moeten jou wel vertrouwen, maar ons vertrouwen ho maarquote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar zit bijna nooit iemandBovendien sta jij ook boven me
Vooralsnog sta ik op het randje van uitschakelingquote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
pff wij moeten jou wel vertrouwen, maar ons vertrouwen ho maar
Is inderdaad wel leukquote:Op maandag 7 november 2011 23:19 schreef luckass het volgende:
Veel variatie in de picks, dit bevalt me wel.
Yepquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:02 schreef XL het volgende:
Ook van die knurften die hun pick bij mij gaan doorgeven
Alle PM naar Intel bitte!
Ik beantwoorde gewoon de laatste XL game pm, maar die was naar jou omdat jij het zo nodig vond om nog een reactie naar iedereen te sturenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:02 schreef XL het volgende:
Ook van die knurften die hun pick bij mij gaan doorgeven
Alle PM naar Intel bitte!
Slim, gewoon vanaf pick 3 of 4 instromen en dan zeggen 'heb je mijn PM's niet gehad?'quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:46 schreef kleinzusje het volgende:
Hy lieve Intel heb je mijn PMs met Bogomolov Jr., Roddick, Federer
niet ontvangen ?
Niet een username kunnen copy-pastenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:46 schreef kleinzusje het volgende:
niet ontvangen ?
Nee! Als je nou even een screenshot maakt van je Verzonden berichten, dan zal ik even kijken wat ik doe. Als één van de weinige vrouwelijke deelnemers moet je uiteraard gekoesterd worden, dus er is vast wel wat te regelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:46 schreef kleinzusje het volgende:
niet ontvangen ?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
Slim, gewoon vanaf pick 3 of 4 instromen en dan zeggen 'heb je mijn PM's niet gehad?'
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Niet een username kunnen copy-pasten.
Morgen ok ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee! Als je nou even een screenshot maakt van je Verzonden berichten, dan zal ik even kijken wat ik doe. Als één van de weinige vrouwelijke deelnemers moet je uiteraard gekoesterd worden, dus er is vast wel wat te regelen.
Ik zou je bijna extra punten geven voor de scherptequote:
ik heb die punten van Jou niet nodig; pass me die piccas beterquote:Op woensdag 9 november 2011 22:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zou je bijna extra punten geven voor de scherpte
* IN
Ambrosius: Garcia-Lopez, Tsonga, Isner
APK: Anderson, Tsonga, Isner
borisz: Garcia-Lopez, Roddick, Fish
Bruce117: Bogomolov Jr., Roddick, Isner
franklop: Anderson, Tsonga, Tipsarevic
sporttv: Anderson, Tsonga, Ferrer
Szura: Anderson, Tsonga, Isner
Tim86: Bogomolov Jr., Tsonga, Isner
wimderon: Anderson, Tsonga, Isner
* OUT
Pick 1:
BeamofLight: Raonic
danusz1986: Stepanek
de_boswachter: Cilic
detennismaster: Stepanek
FedExpress: Raonic
intel: Davydenko
norich: Raonic
rhubarb: Giraldo
TheGeneral: Ferrero
Timm-E: Tursunov
Vaduz: Davydenko
VegaKip: Tursunov
VerdwaasdeVogel: Raonic
XL: Raonic
Pick 2:
Alovenac: Anderson, Nishikori
BobW: Bogomolov Jr., Wawrinka
kevin_: Bogomolov Jr., Nishikori
Salamando: Anderson, Nishikori
tennisboy: Anderson, Nishikori
Pick 3:
luckass: Anderson, Roddick, Monfils
kz krijgt om mij moverende redenen twee dikke bonuspunten.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:41 schreef kleinzusje het volgende:
Naaktfoto's via PM verzonden !![]()
Succes XL gamers !
Dat de beste maar mag winnen
Toch niet!quote:
Hoe bereken je dat dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:24 schreef rhubarb het volgende:
Fieuw, volgens mij ben ik net 8e geworden. 2 grand slams uitspelen en dan de WTF niet halen was ook wel cru geweest...
Mijn 2e seizoenshelft is ook uitstekend geweest, en zo te zien zou het nog wel eens kunnen gaan lukken ook. Maar daarvoor wachten we uiteraard op de finale uitslag van intel.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
Na een mooie eindsprint zal ik het net niet halen vrees ik.
Dat doen we nog steeds inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe bereken je dat dan?
De slechtste resultaten tellen toch niet mee oid?
Of doen we dat al jaren niet meer?
Ik lees zojuist in de OP dat de beste 11 resultaten plus de 4 slams meetellen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat doen we nog steeds inderdaadAl zijn die verschillen niet erg groot (maximaal 30 punten).
Acht inderdaad ja. Maar van de top-20 ligt het gemiddelde van 0 behaalde punten per toernooi op ongeveer zes toernooien (wel incl. GS). Dus uiteindelijk is het verschil vrij klein met de oorspronkelijke score.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ik lees zojuist in de OP dat de beste 11 resultaten plus de 4 slams meetellen.
Dan vallen er een stuk of 8 toernooien af?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zit er nog in, maar zijn er nog meer?
Hoiquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zit er nog in, maar zijn er nog meer?
Daar is het een erg lastig toernooi voor geworden ja..het plan dat ik had is al aardig naar de teringquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef franklop het volgende:
maar uitspelen zit er niet in zo te zien voor jullie
Het toernooi begon moeilijk vond ik, weinig doorlopertjes in ronde 1 en 2quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar is het een erg lastig toernooi voor geworden ja..het plan dat ik had is al aardig naar de tering
Thanksquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:16 schreef Szura het volgende:
Kan er maar één zijn die ik supporter natuurlijk
Het was niet echt een groot succes in de karaokebarquote:Op zondag 13 november 2011 01:12 schreef BeamofLight het volgende:
Zet hem op. Uiteraard heb je mijn stem
Een uitgebreide uitleg volgt uiteraard nog later deze weekquote:Op zondag 13 november 2011 21:30 schreef rhubarb het volgende:
Sorry voor de vragen, maar dit is het eerste jaar dat ik meedoe.Hoe werken de WTF finals? Moeten daar nog picks voor gemaakt worden?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tsonga is 6 na Parijs, Berdych 7.
De XL-ranking is een dynamische jaarranking, waarbij je prestaties van een toernooi vorig jaar komen te vervallen ten gunste van je prestaties op datzelfde toernooi in het lopende jaar. Het puntenverschil wordt veroorzaakt doordat de algemene jaarranking uitgaat van de vier Grand Slams + beste elf toernooiresultaten. De XL-ranking bevat alle resultaten.quote:Op zondag 13 november 2011 01:52 schreef BobW het volgende:
Waarom heb ik bij de XL ranking 5 punten minder dan bij de 2011 ranking? Wat is de XL ranking ook alweer?
Volgens mij was dit het eerste jaar dat ik mee deed.
Succes allen 8!
quote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
* Mocht er nog iets niet duidelijk zijn voor rhubarb, vraag het dan gerust! De rest heeft pech, die doen al zo lang mee dat dit gesneden koek moet zijn.
Er zitten nog lekker veel punten in het spel, zou wel zuur zijnquote:Op maandag 14 november 2011 21:08 schreef franklop het volgende:
als APK alles verliest heb ik nog een kansje
Wie ben jij nou weer?quote:
Daar maak ik dan dankbaar gebruik vanquote:* Mocht er nog iets niet duidelijk zijn voor rhubarb, vraag het dan gerust! De rest heeft pech, die doen al zo lang mee dat dit gesneden koek moet zijn.
Voorgaande jaren hebben we dat niet gedaan, maar ik neig ernaar om dat dit jaar wel te doen. Dus dat doen we gewoon.quote:Op maandag 14 november 2011 23:51 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Daar maak ik dan dankbaar gebruik vanStel je voorspelt Federer wint van Ferrer in 2 sets en Ferrer wint in 2 sets van Federer. Krijg je dan toch 1 punt voor het correct voorspellen van het aantal gespeelde sets die wedstrijd?
Volgens mij geeft dat teveel gewicht aan het punt wat je voor de juiste setstanden krijgt... want het gegeven voorbeeld is nogal een grove fout...quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Voorgaande jaren hebben we dat niet gedaan, maar ik neig ernaar om dat dit jaar wel te doen. Dus dat doen we gewoon.
Zometeen volgen de groepsindelingen! SPANNUUUUND!!!!1
Klopt, maar zou je het dan überhaupt wel moeten doen voor degene die de winnaar goed heeft?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:05 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij geeft dat teveel gewicht aan het punt wat je voor de juiste setstanden krijgt... want het gegeven voorbeeld is nogal een grove fout...
De winnaar goed en het aantal setstanden is natuurlijk een teken dat je ook op voorhand al wist of het spannend ging worden of niet. Het aantal setstanden bij de verkeerde speler goed is natuurlijk alleen maar een gelukkige gokquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Klopt, maar zou je het dan überhaupt wel moeten doen voor degene die de winnaar goed heeft?
Dan wordt je eigenlijk beloond voor het fout hebben van een wedstijd. Als je voorspelt dat Djokovic in 2 sets wint van Berdych en Berdych wint utieindelijk in twee sets dan zit je eigenlijk verschrikkelijk fout qua voorspelling maar heb je toch 1 punt..quote:Op woensdag 16 november 2011 08:13 schreef XL het volgende:
[..]
. Het aantal setstanden bij de verkeerde speler goed is natuurlijk alleen maar een gelukkige gok
Ik ben er ook niet voor hoor, het was maar een vraag omdat het niet duidelijk in de regels staat dat je moet voorspellen in hoeveel sets de voorspelde winnaar gaat winnen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Voorgaande jaren hebben we dat niet gedaan, maar ik neig ernaar om dat dit jaar wel te doen. Dus dat doen we gewoon.
Zometeen volgen de groepsindelingen! SPANNUUUUND!!!!1
nope, behalve als het toevallig de schiftingsvraag isquote:Op woensdag 16 november 2011 14:28 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Setstanden hoeven niet voorspeld worden toch?
Dan doen we het niet. Ik waai met alle winden mee hoor!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:28 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet voor hoor, het was maar een vraag omdat het niet duidelijk in de regels staat dat je moet voorspellen in hoeveel sets de voorspelde winnaar gaat winnen.
Setstanden hoeven niet voorspeld worden toch?
De schiftingsvraag bestaat eigenlijk altijd uit een enkel getal, niet zoiets als setstanden.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:32 schreef franklop het volgende:
[..]
nope, behalve als het toevallig de schiftingsvraag is
Hoe vaak roept Toni Nadal 'Vamos' tijdens de wedstrijd van Nadal.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
De schiftingsvraag bestaat eigenlijk altijd uit een enkel getal, niet zoiets als setstanden.
Leuke suggesties voor een schiftingsvraag zijn uiteraard welkom!
Hoeveel seconden neemt Nadal gemiddeld tussen twee punten?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan doen we het niet. Ik waai met alle winden mee hoor!
[..]
De schiftingsvraag bestaat eigenlijk altijd uit een enkel getal, niet zoiets als setstanden.
Leuke suggesties voor een schiftingsvraag zijn uiteraard welkom!
Nu dus!quote:Op vrijdag 18 november 2011 06:48 schreef franklop het volgende:
Intel, wanneer maak je de schiftingsvraag bekend? Ben er namelijk alleen vanavond nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |