Mja, wat betreft die familie valt het mee. M'n vader is liever lui dan moe, en m'n andere zusje komt ook niet echt snel in beweging. Maar goed, toen ik m'n moeder en zusje zag lopen dacht ik, WTF, ik ben 26 en heb al moeite met een sprintje naar de trein! Dat MOET anders!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Ook al zo'n sportieve familie?Ik ben gaan lopen omdat m'n pa van 50+ ook nog gewoon 10km loopt. M'n broer doet triathlons (doel: over 2 jaar een Iron Man
). M'n vriend (YUR, post hier ook) heb ik eigenlijk aan t lopen gekregen (doel: in maart halve marathon).
Ik moet ook serieus gaan kijken hoe laat ik ga lopen.. met een beetje pech ben ik voortaan elke dag pas 19:30 thuis.. Meh! Ach, komt wel goed.
Qua kleding heb ik vanalles in huisLang, kort, dik, dun.. jasje, tights, 3 kwart tight, korte broek..
Hesje kan je voor praktisch niks bij de Action kopen.
Tijdstip van lopen in verhouding tot eten..is echt voor iedereen anders. Als voor t eten voor jou werkt, ga ervoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, het is niet alleen dat, want dan zou het niet goed werken. Ze wonen hier een dikke 140km vandaanquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:41 schreef Vincent17 het volgende:
Naja, handig toch als je moeder en je zusje je motivatie zijn.
Nee, dat is ook niet allesquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mwa, het is niet alleen dat, want dan zou het niet goed werken. Ze wonen hier een dikke 140km vandaan
Oh, het is voor iedereen beter, geloof mequote:
Hallo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef jcdragon het volgende:
Ik wist eerst niet hoe Evy eruit zag.![]()
Ik moet wel toegeven dat het nog meer motiveert als je haar gegoogled hebt.
[ afbeelding ]
Kon je niet wetenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry, was niet mijn bedoeling ... wat wilde je aanpassen?
Dat laatste is natuurlijk belangrijker dan het eerstequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef mazaru het volgende:
Waarom word ik steeds uit de op gehaald?
Ik ren me nog steeds een rotje
Ja, maar dat eerste is een visuele bevestiging van het laatste en dat is natuurlijk ook leukquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk belangrijker dan het eerste
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:07 schreef sararaats het volgende:
Ik wil graag hardlopen maar ben bang voor m'n hart.
Er zijn hartproblemen langs vaders kant.
Laat je toch een sportkeuring doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:07 schreef sararaats het volgende:
Ik wil graag hardlopen maar ben bang voor m'n hart.
Er zijn hartproblemen langs vaders kant.
Geen idee..vind de OP ook het enige nadeel vd reeksen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef mazaru het volgende:
Waarom word ik steeds uit de op gehaald?
Ik ren me nog steeds een rotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |