Dude, voor de duidelijkheid, na 1990 is er geen tijdloze muziek meer gemaakt / muziek die ertoe doet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef Piye het volgende:
Geen dance, maar wel goeie R&B ja, wat een stuk muzikaler is dan bijvoorbeeld punkrock.
Jij bent echt grappigquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:05 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Dude, voor de duidelijkheid, na 1990 is er geen tijdloze muziek meer gemaakt / muziek die ertoe doet.
Ritmoquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij bent echt grappigBen je echt of een domme kut-troll?
Dude, voor de duidelijkheid, Michael Jackson.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:05 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Dude, voor de duidelijkheid, na 1990 is er geen tijdloze muziek meer gemaakt / muziek die ertoe doet.
Rock zelf wel ja, hardrock niet, punkrock niet, metal niet, en die altobandjes juist weer wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:02 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Oftewel ook de enige muziek die je terug ziet komen in de top2000. Tijdloos, itt jouw eendagsvliegen.
R&B dateert uit de jaren 80 en de jaren 90 was het gouden tijdperk van het ultieme muziekgenre. Ja ik bedoel hiphop motherfucker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:05 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Zeg, doe eens even niet zo ongelofelijk dom.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:05 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Trololololoquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:05 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Matige pogingquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Haha, zie die motorisch gestoorde metal-fag met obesitas.
Overduidelijk jongens die veel met allochtonen omgaan..quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:01 schreef dirk.spuit het volgende:
Ik erger me dood aan die stoere nederlandse jongetjes en meisjes.
Je ziet ze vast wel, een Blackberry een nickelson jas!
En dan proberen ze mensen van afstand te schelden.
Dat gebeurde net bij mij.
Ik was in utrecht en liep naar mijn broer's huis.
Op een afstand zag ik dat een groep blonde jongetjes naar me keken.
Ik stak over en opeens hoorde ik; EEY FLIKKER, en dats soort dingen.
Dus ik liep op hun af en zij rennen weg.
arme paupers.
Pleonasme!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:54 schreef Zenato het volgende:
Ritmo komt erin > topickaap.
Jammer TS, je topic gaat niet meer over nickelsontje's
Vandaar ook dat ze nu waarschijnlijk alleen met een groep autochtonen op straathingen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Overduidelijk jongens die veel met allochtonen omgaan..
QFTquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze nu waarschijnlijk alleen met een groep autochtonen op straathingen?
Mensen die denken dat autochtonen dit soort fout gedrag nooit uit zichzelf zouden vertonen... hoe wereldvreemd kun je zijn![]()
Jij denkt zeker ook dat er onder autochtonen geen homohaat bestaat?
Ja, dat denk ik..quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij denkt zeker ook dat er onder autochtonen geen homohaat bestaat?
Erg geloofwaardig account dit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef Babygurl95 het volgende:
ey hou je kk bek over nickelson en blackberry dan
Mooiquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef Babygurl95 het volgende:
ey hou je kk bek over nickelson en blackberry dan
Nubisch.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:50 schreef Babygurl95 het volgende:
[..]
jij dan met je poolse naam terwijl je zeker geen pool ben dronkelap
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |