quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:01 schreef dirk.spuit het volgende:
Dus ze liepen op me af en ik rende weg.
arme pauper die ik ben.
Nickelson jassen zijn voor homo's. Echte mannen dragen een zwarte leren jas.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:15 schreef magneetstrip het volgende:
Ik neem aan dat je de vuilniszakjassen bedoelt, die ze aan hadden? Nickelson en Blackberry zijn namelijk beide merken die niets met je persoonlijkheid te maken hebben, behalve dan dat die vuilniszakmodeljassen altijd door dezelfde types gedragen worden
Nickelson heeft ook gewoon normale modellen zonder dat lelijke plasticquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:15 schreef drvc het volgende:
[..]
Nickelson jassen zijn voor homo's. Echte mannen dragen een zwarte leren jas.
Heel erg waar dit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
Stoere boys idd, wat tevens deze boys typeerd is de fiets die in de 1ste versnelling staat en het stuur in de hoogste stand. Tevens een lelijk tasje om de nek om het af te maken
Ik geloof wel dat ze normale modellen hebben, maar ze staan bekend om die gay glans. Daarom een leren jas voor een echte baas!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:18 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Nickelson heeft ook gewoon normale modellen zonder dat lelijke plasticNiet dat ik ze ooit zou kopen, maar dat is meer vanwege die bontkragen
Ik heb het stuk dat je hebt verzonnen even doorgehaaldquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:01 schreef dirk.spuit het volgende:
Ik erger me dood aan die stoere nederlandse jongetjes en meisjes.
Je ziet ze vast wel, een Blackberry een nickelson jas!
En dan proberen ze mensen van afstand te schelden.
Dat gebeurde net bij mij.
Ik was in utrecht en liep naar mijn broer's huis.
Op een afstand zag ik dat een groep blonde jongetjes naar me keken.
Ik stak over en opeens hoorde ik; EEY FLIKKER, en dats soort dingen.
Dus ik liep op hun af en zij rennen weg.
arme paupers.
Dat is waar, dom kut volk dat altijd aan dezelfde kleding te herkennen isquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:19 schreef drvc het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze normale modellen hebben, maar ze staan bekend om die gay glans.
Eens. Dat volk wekt vaak aggressie op, snap het best dat je als volwassene er eens even flink op in wil rossen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:22 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Dat is waar, dom kut volk dat altijd aan dezelfde kleding te herkennen is
QFTquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:26 schreef Zenato het volgende:
[..]
Eens. Dat volk wekt vaak aggressie op, snap het best dat je als volwassene er eens even flink op in wil rossen.
"wil je dit of dat?"quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:30 schreef paprikalays het volgende:
[..]
Wat heb ik haat aan mensen die OK zeggen.
Gaat het wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:28 schreef paprikalays het volgende:
1e keer dat het niet over marokkaanse jongeren gaat
Van een afstand zag ik dat een groep blonde jongemannen naar me keek.quote:Op een afstand zag ik dat een groep blonde jongetjes naar me keken.
Godver, waar kan je die UI's halen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:37 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ROLLUIK.
Maar, dat is wel de hamvraag.
Marokkanen kunnen toch ook hun haar blonderen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:36 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Van een afstand zag ik dat een groep blonde jongemannen naar me keek.
Tevens, er wordt nergens gezegd dat het over Marokkanen gaat of over Nederlandse jeugd...
/Taalnazi
Ik zeg toch ook niet dat het GEEN Marokkanen zijn? Dat maak ik dus duidelijk, er wordt nergens gezegd over 'wat voor' mensen het gaat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Marokkanen kunnen toch ook hun haar blonderen?
Heb jij in Nederland wel eens een groepje geblondeerde Marokkaanse jongens gezien?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Marokkanen kunnen toch ook hun haar blonderen?
Bedankt.quote:
* Integraalfiets steekt zijn vinger opquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Heb jij in Nederland wel eens een groepje geblondeerde Marokkaanse jongens gezien?
Ninja Editquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:41 schreef Ritmo het volgende:
TS liep in z'n eentje en gebogen in z'n lange heavy metal-jas langs een groepje en werd terecht uitgelachen.
Geen heel groepje, maar geblondeerde Marokkanen wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Heb jij in Nederland wel eens een groepje geblondeerde Marokkaanse jongens gezien?
Ik moest lachen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:41 schreef Ritmo het volgende:
TS liep in z'n eentje en gebogen in z'n lange heavy metal-coat langs een groepje en werd terecht uitgelachen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:44 schreef BountyHunter043 het volgende:
Daarnaast faal je zelf nogal hard door metal niet te begrijpen.
Kan ik me haast niet voorstellen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:42 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
* Integraalfiets steekt zijn vinger op
Het gaat 'm vooral om de groepquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen heel groepje, maar geblondeerde Marokkanen wel.
Metal overleeft al 40 jaar, jouw paupermuziek daar praat niemand meer over over een paar jaar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als je metal 'begrijpt' gaat dat ten koste van andere gedeeltes in je hersenen, dat is wel duidelijk.
Zet de computer uit en ga bij je moeder op de bank zitten..quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:11 schreef Keith_Bakker het volgende:
poesie waar was je dan k was me broer hale volgende keer pak k je zker
ik weet je gezicht
Ha-ha zie die dronken voetbalflikkerquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als je metal 'begrijpt' gaat dat ten koste van andere gedeeltes in je hersenen, dat is wel duidelijk.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:47 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Metal overleeft al 40 jaar, jouw paupermuziek daar praat niemand meer over over een paar jaar.
Wat luister je zoal vriend?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Metal heeft nooit geleeft. 'Mijn muziek' leeft al 20 jaar en zal daar nog wel 20 jaar bij aan plakken.
Haha, zie die motorisch gestoorde metal-fag met obesitas.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ha-ha zie die dronken voetbalflikker
Respect!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:47 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Ik kan toch echt wel een vinger op steken
Metalfans die zich verheven voelenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:44 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Daarnaast faal je zelf nogal hard door metal niet te begrijpen.
Een beetje muziekkenner heeft pop, wave, punk, rock, hardrock en metal in huis.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:52 schreef Splutje het volgende:
[..]
Metalfans die zich verheven voelen![]()
![]()
Erger moet het echt niet worden
Echt he?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:52 schreef Splutje het volgende:
[..]
Metalfans die zich verheven voelen![]()
![]()
Erger moet het echt niet worden
Hoezo niet? Dance en R&B zijn muziek, metal nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:55 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Een beetje muziekkenner heeft pop, wave, punk, rock, hardrock en metal in huis.
Dance, R&B en alto bandjes horen daar niet bij.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:55 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Nigga please. Jezelf muziekkenner noemen en alleen pop en rockverbasteringen luisteren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:55 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Oftewel ook de enige muziek die je terug ziet komen in de top2000. Tijdloos, itt jouw eendagsvliegen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Nigga please. Jezelf muziekkenner noemen en alleen pop en rockverbasteringen luisteren.
Dude, voor de duidelijkheid, na 1990 is er geen tijdloze muziek meer gemaakt / muziek die ertoe doet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef Piye het volgende:
Geen dance, maar wel goeie R&B ja, wat een stuk muzikaler is dan bijvoorbeeld punkrock.
Jij bent echt grappigquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:05 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Dude, voor de duidelijkheid, na 1990 is er geen tijdloze muziek meer gemaakt / muziek die ertoe doet.
Ritmoquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij bent echt grappigBen je echt of een domme kut-troll?
Dude, voor de duidelijkheid, Michael Jackson.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:05 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Dude, voor de duidelijkheid, na 1990 is er geen tijdloze muziek meer gemaakt / muziek die ertoe doet.
Rock zelf wel ja, hardrock niet, punkrock niet, metal niet, en die altobandjes juist weer wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:02 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Oftewel ook de enige muziek die je terug ziet komen in de top2000. Tijdloos, itt jouw eendagsvliegen.
R&B dateert uit de jaren 80 en de jaren 90 was het gouden tijdperk van het ultieme muziekgenre. Ja ik bedoel hiphop motherfucker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:05 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Zeg, doe eens even niet zo ongelofelijk dom.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:05 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Trololololoquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:05 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Matige pogingquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Haha, zie die motorisch gestoorde metal-fag met obesitas.
Overduidelijk jongens die veel met allochtonen omgaan..quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:01 schreef dirk.spuit het volgende:
Ik erger me dood aan die stoere nederlandse jongetjes en meisjes.
Je ziet ze vast wel, een Blackberry een nickelson jas!
En dan proberen ze mensen van afstand te schelden.
Dat gebeurde net bij mij.
Ik was in utrecht en liep naar mijn broer's huis.
Op een afstand zag ik dat een groep blonde jongetjes naar me keken.
Ik stak over en opeens hoorde ik; EEY FLIKKER, en dats soort dingen.
Dus ik liep op hun af en zij rennen weg.
arme paupers.
Pleonasme!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:54 schreef Zenato het volgende:
Ritmo komt erin > topickaap.
Jammer TS, je topic gaat niet meer over nickelsontje's
Vandaar ook dat ze nu waarschijnlijk alleen met een groep autochtonen op straathingen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Overduidelijk jongens die veel met allochtonen omgaan..
QFTquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze nu waarschijnlijk alleen met een groep autochtonen op straathingen?
Mensen die denken dat autochtonen dit soort fout gedrag nooit uit zichzelf zouden vertonen... hoe wereldvreemd kun je zijn![]()
Jij denkt zeker ook dat er onder autochtonen geen homohaat bestaat?
Ja, dat denk ik..quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij denkt zeker ook dat er onder autochtonen geen homohaat bestaat?
Erg geloofwaardig account dit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef Babygurl95 het volgende:
ey hou je kk bek over nickelson en blackberry dan
Mooiquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef Babygurl95 het volgende:
ey hou je kk bek over nickelson en blackberry dan
Nubisch.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:50 schreef Babygurl95 het volgende:
[..]
jij dan met je poolse naam terwijl je zeker geen pool ben dronkelap
quote:
Jij faalt echt zo hard met trollenquote:
quote:
Wat een wannabe, iedereen weet dat er maar één echt Ambacht is: Vlaardingerambachtquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:08 schreef Parry_Hotter het volgende:
Bedoel je soms dit soort type mensen.
Videoclip van Lee-yo van holland in da hood. Met ze gevaarlijke gang van stoere jongens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |