quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:44 schreef BountyHunter043 het volgende:
Daarnaast faal je zelf nogal hard door metal niet te begrijpen.
Kan ik me haast niet voorstellen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:42 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
* Integraalfiets steekt zijn vinger op
Het gaat 'm vooral om de groepquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen heel groepje, maar geblondeerde Marokkanen wel.
Metal overleeft al 40 jaar, jouw paupermuziek daar praat niemand meer over over een paar jaar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als je metal 'begrijpt' gaat dat ten koste van andere gedeeltes in je hersenen, dat is wel duidelijk.
Zet de computer uit en ga bij je moeder op de bank zitten..quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:11 schreef Keith_Bakker het volgende:
poesie waar was je dan k was me broer hale volgende keer pak k je zker
ik weet je gezicht
Ha-ha zie die dronken voetbalflikkerquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als je metal 'begrijpt' gaat dat ten koste van andere gedeeltes in je hersenen, dat is wel duidelijk.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:47 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Metal overleeft al 40 jaar, jouw paupermuziek daar praat niemand meer over over een paar jaar.
Wat luister je zoal vriend?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Metal heeft nooit geleeft. 'Mijn muziek' leeft al 20 jaar en zal daar nog wel 20 jaar bij aan plakken.
Haha, zie die motorisch gestoorde metal-fag met obesitas.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ha-ha zie die dronken voetbalflikker
Respect!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:47 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Ik kan toch echt wel een vinger op steken
Metalfans die zich verheven voelenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:44 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Daarnaast faal je zelf nogal hard door metal niet te begrijpen.
Een beetje muziekkenner heeft pop, wave, punk, rock, hardrock en metal in huis.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:52 schreef Splutje het volgende:
[..]
Metalfans die zich verheven voelen![]()
![]()
Erger moet het echt niet worden
Echt he?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:52 schreef Splutje het volgende:
[..]
Metalfans die zich verheven voelen![]()
![]()
Erger moet het echt niet worden
Hoezo niet? Dance en R&B zijn muziek, metal nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:55 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Een beetje muziekkenner heeft pop, wave, punk, rock, hardrock en metal in huis.
Dance, R&B en alto bandjes horen daar niet bij.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:55 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Nigga please. Jezelf muziekkenner noemen en alleen pop en rockverbasteringen luisteren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:55 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Oftewel ook de enige muziek die je terug ziet komen in de top2000. Tijdloos, itt jouw eendagsvliegen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Nigga please. Jezelf muziekkenner noemen en alleen pop en rockverbasteringen luisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |