SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Het is het Minecraft topic, niet een Drumpie server topic. Dus dat ik nooit op de server zit maakt geen reet uit. Ik heb een eigen server waar ik gewoon dagelijks op zitquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Jij komt nooit op de server, ik zie je nooit posten.
Behalve als er een lapohunt was.
sorry.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Het is het Minecraft topic, niet een Drumpie server topic. Dus dat ik nooit op de server zit maakt geen reet uit. Ik heb een eigen server waar ik gewoon dagelijks op zitEn als je me verder nooit ziet posten, is mijn enige reactie, net als in het vorige topic: beter opletten
Hij is kwaad omdat hij er niet bij wasquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:46 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
sorry.
stop met zeuren over lapohunten.
sorry.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:46 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
sorry.
stop met zeuren over lapohunten.
Inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pas op jongens Jaimy is een ras-echte Fokker dus die houdt niet van dat geouwehoer hier de heletijd.
De naam van deze internetsite is officieel FOK!. Het uitroepteken zit in de naam, dus FOK!kerquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee want een uitroepteken is het einde van een zin dus is het Fokker.
Verdomd handigquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:41 schreef Jump het volgende:
Eens kijken als Potion of Fire Resistance goed een blaze farm kunt bouwen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee want een uitroepteken is het einde van een zin dus is het Fokker.
nee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:33 schreef MineraalWater het volgende:
Holy poepies. ()
Ben jij het Bob?
Meh, bij mij niet o.oquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:15 schreef Mender het volgende:
Hihi als je bij youtube Minecraft timelaps intypt. Staat mijn filmpje onderaan op de eerste pagina. 2e van onder
Iddquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:22 schreef Mordecai het volgende:
Je ziet in ieder geval heel goed die snow golem rond 0:50 XD
Prerelease 4 installeren:quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:29 schreef Parvus het volgende:
Tijdje weggeweest.. Wat moet ik doen om weer op drumpie.nl te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef gogosweden het volgende:
you just got rapedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef gogosweden het volgende:
you just got rapedik voel me populairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Waarom niet smp?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef Jump het volgende:
* Jump heeft zijn single player game aan de kant geschoven
Nieuwe wereld gemaakt, eerste random seed map en moet de map maar spelen zoals ze me uitkomt. Vorige wereld had ik alles onder de grond gebouwd, maar leek toch niet zo handig/tof als ik het eerste gedacht had.
Ik had er ook wat invedit gebruikt, en met pre4 is dat niet echt te combineren (enchantments kwijt na save in invedit...).
Tevens was inspiratieloos momenteel, dus eerst wat rondlopen en kijken wat ik allemaal tegenkom in nieuwe wereld
screenshots en dan photoshopquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:07 schreef bobbernaut het volgende:
vb hoe heb je dat gifje gemaakt? fraps en dan?
Zelf gewoon eht spel ook voor $1.99: http://www.ebay.com/ctg/M(...)trksid=p3286.c0.m14#quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:35 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.ebay.com/itm/M(...)86cf0fc#ht_522wt_205
Are you serious
beter kijken, het spel zelf wordt niet aangebodenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef Jump het volgende:
[..]
Zelf gewoon eht spel ook voor $1.99: http://www.ebay.com/ctg/M(...)trksid=p3286.c0.m14#
Ik heb me vorig jaar zéér goed geamuseerd in SMP (was jij toen ook al bij). Maar ik lees hier de laatste tijd te veel negatieve dingen over de server hier (griefen en dergelijke, en het lijkt me dat de mods daar niet ingrijpen want zie telkens dezelfde namen terugkomen...). Ik kan op een andere prive server spelen, maar die word vooral door enkele vrienden gebruikt in de middagpauze op hun werk en in de avonds is het daar doods, dus ook niet leuk.quote:
Jammer dat de chat wel zichtbaar blijft ookal zit je zo ver. Anders zou dat een hoop bagger schelen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:24 schreef bobbernaut het volgende:
mor waarom word je "boos" omdat ik mijn coords niet vertel?
1 het is heel ver.
2 ik wil niet dat iemand hier komt behalve kaas en ik.
hij vraagt waar ik zit, ik zeg ja dat zeg ik niet want we willen het liefst geen bezoek.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Jammer dat de chat wel zichtbaar blijft ookal zit je zo ver. Anders zou dat een hoop bagger schelen.
kaas rijst en ik niet meerquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:48 schreef tuut-chips het volgende:
Wie wonen er nu nog in Powerville eigenlijk?
Ik moet toch even wat mensen een game aanraden!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kaas rijst en ik niet meer
oowh en berend tis een minecraft topic en geen terraria lords of uberdark () topic
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:56 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik moet toch even wat mensen een game aanraden!
Bob? Why the fuck probeer jij dit soort spelletjes op het forum te spelen? I don't give a fuck about youquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:24 schreef bobbernaut het volgende:
mor waarom word je "boos" omdat ik mijn coords niet vertel?
1 het is heel ver.
2 ik wil niet dat iemand hier komt behalve kaas en ik.
Zit je nou alweer ruzie te maken Mordecai.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:29 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Bob? Why the fuck probeer jij dit soort spelletjes op het forum te spelen? I don't give a fuck about you
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:39 schreef SosuaCafe het volgende:
Bobbernaut is gewoon de johan flemminx van minecraft.
Ik niet hoor Rijssi, jij wel?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:39 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Zit je nou alweer ruzie te maken Mordecai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Hou je toch niet tegen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:34 schreef bobbernaut het volgende:
Kaasmaniak, ze hebben ons dorpje gevonden..
RSexplanationGuides?quote:
Oud account die ik weer eens gerecovered heb. Heb verder geen accountsquote:
Ik wil nog een keer skyblock pvp doen. Dus iedereen een eigen eiland. Ziet er wel wat moeilijker uit dan dit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:44 schreef Mordecai het volgende:
http://www.planetminecraft.com/project/chunk-wars/
Leuk om te doen?
Ik gebruik pre release 4quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:33 schreef Charadrius het volgende:
yo maurisio!
welke versie van de game gebruik je??
zo je mij misschien met een pm wat details kunnen sturen? speel graag weer even minecraft bij je op de server!
groeten!
twitter:jeb_ twitterde op maandag 17-10-2011 om 14:09:30@vermasslt I found the problem, CPU usage is now (in my build) back to normal levels! reageer retweet
Das niet hugequote:
meh ik ga tv kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:05 schreef maurisioo het volgende:
bob kom terug alstjeblieft ik heb je zwaard nog
zal wel een bug zijn nietwaar?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:11 schreef maurisioo het volgende:
Wist niet dat mobspawners werkten als monsters uit stonden. Nu krijg ik eindelijk geen creepers en andere rotzooi meer
twitter:notch twitterde op maandag 17-10-2011 om 20:36:48I'm so tired my arms fell off. Typing this with my feet, I'm hoping they wo reageer retweet
daar ging het al foutquote:
Ah. Iig spawnen er nu wel wat spiders. maar niet veel, en de pistons werken niet meer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:19 schreef TJV het volgende:
Maurice ik krijg het niet meer voor mekaar om in te loggen.
Ik blijf het proberen.
Edit:
Ben niet de enige zie ik.. zullen wel weer aan het kloten zijn bij Mojang.
Ga ik fixen als MC weer werkt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah. Iig spawnen er nu wel wat spiders. maar niet veel, en de pistons werken niet meer.
twitter:notch twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 09:24:43We won the interim injunction! We can keep using the name "Scrolls". ZeniMax/Bethesda can still appeal the ruling, but I'm very happy.
reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:26 schreef MineraalWater het volgende:
twitter:notch twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 09:24:43We won the interim injunction! We can keep using the name "Scrolls". ZeniMax/Bethesda can still appeal the ruling, but I'm very happy.
reageer retweet
lang leve de onduidelijkheidquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:26 schreef MineraalWater het volgende:
reageer retweet
Toomanyitems.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:46 schreef FreezePop het volgende:
Weet iemand van jullie een goede item spawner/inventory editor voor singleplayer. Ik vind multiplayer zoals het nu is iets te druk en wil graag in singleplayer een beetje kunnen bouwen en minen zonder dat tijd mij tegen houdt. Iemand een naam of programma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ik in een fleske bier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
door jouw username krijg ik zin in chips![]()
![]()
naaiert..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:01 schreef bobbernaut het volgende:
wie de fuck was die sdoskdjsdcelbibur? had meteen gegriefed @ mor
Helaas krijgen we het hem niet aangeleerd om het gewoon bij de admins te melden i.p.v. het hier gelijk te posten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:13 schreef drumstickNL het volgende:
Waarschijnlijk gebeurde er niks maar bob mag graag janken.
Waarom zou die kneuzige griefer anders mijn wolf aanvallen en dan opeens de 5 stacks cobblestone droppen die ik juist kwijt was uit mijn kist? :/quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:13 schreef drumstickNL het volgende:
Hij antwoordtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:13 schreef drumstickNL het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:15 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Waarom zou die kneuzige griefer anders mijn wolf aanvallen en dan opeens de 5 stacks cobblestone droppen die ik juist kwijt was uit mijn kist? :/
ja maar mender zei dat ik het gewoon tegen de admin moest melden. dat snap ikquote:
NIKS TE "JA MAAR UHHH" NAAR JE KAMER JIJ!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar mender zei dat ik het gewoon tegen de admin moest melden. dat snap ik
maar drumstick zei Waarschijnlijk gebeurde er niks maar bob mag graag janken.
maar dan geeft mor antwoord dat t echt is
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
NIKS TE "JA MAAR UHHH" NAAR JE KAMER JIJ!!!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
NIKS TE "JA MAAR UHHH" NAAR JE KAMER JIJ!!!
Inderdaad een Win win situatiequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef TJV het volgende:
Ok ban die griefer én bobbernaut. Winwin toch?
ik had geen ragequit, ik moest plassen. maar het is met jullie niet verstandig om online te blijven want flint en steel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:33 schreef gogosweden het volgende:
Geef ik die bobber een koekje van eigen deeg, met zeiken over griefen zodra hij bij mijn huis was, word hij boos en ragequit hij
Ach, ik weet ook nog goed dat jij ging griefen hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:46 schreef bobbernaut het volgende:
AH IK BEN EEN GRIEFER-aldus vbownswow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat was een hele lijst, hoop dat jullie er wat aan hebbenOp dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef knoffel het volgende:
Altijd als jij een nieuw topic opent ervaar ik dat als een enorme teleurstelling
Kan je dat stuk dat ik geknipt heb aub ff in een spoiler zetten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:49 schreef Alstead het volgende:
Even alle potions op een rijtje gezet met alle info er bij:
-knip-
Zo dat was een hele lijst, hoop dat jullie er wat aan hebben
blij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:50 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Kan je dat stuk dat ik geknipt heb aub ff in een spoiler zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:59 schreef gogosweden het volgende:
warning! The following spoiler contains dangerous high levels of awesomeness:lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef knoffel het volgende:
Altijd als jij een nieuw topic opent ervaar ik dat als een enorme teleurstelling
warning! The following spoiler contains dangerous high levels of awesomeness:plex. no offence, maar je lijkt net zo'n retard op die foto, kijkt lekker een andere kant opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kijk naar de redstone torch, Wat mooi roodquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
plex. no offence, maar je lijkt net zo'n retard op die foto, kijkt lekker een andere kant op![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik kijk naar de redstone torch, Wat mooi rood
warning! The following spoiler contains dangerous high levels of awesomeness:En beats maken kunnen ze ook al als de beste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Hahaha, Die TNT die ik toen een keer onder gras had geplant. PRICELESSquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef Mender het volgende:
[..]
En beats maken kunnen ze ook al als de beste!
klinkt echt lekker, maak een singelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef Mender het volgende:
[..]
En beats maken kunnen ze ook al als de beste!
Coolsingel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:11 schreef Alstead het volgende:
[..]
klinkt echt lekker, maak een singel
Een single is een geluidsdrager waarop maar een of twee nummers staan van een artiest of band. Het is de goedkopere variant van een album. De term single wordt tegenwoordig echter vaker in overdrachtelijke zin gebruikt om een enkel nummer van een album aan te duiden wat apart wordt uitgebracht ter promotie van een album.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.9pre4 aah wat lief plexquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:38 schreef Berend. het volgende:
DE TUTORIAL DIE IK HEB GEMAAKT TOEN IK 12/13 WAS
Ik dacht dat je nu 12 was?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:38 schreef Berend. het volgende:
DE TUTORIAL DIE IK HEB GEMAAKT TOEN IK 12/13 WAS
Baas.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:09 schreef maurisioo het volgende:
Alvast een spoiler voor mijn Zombie Survival map
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
enig idee wie het gedaan kan hebben?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:07 schreef Drebbelman het volgende:
Mijn farm heeft het helaas nog geen dag volgehouden zonder gegriefed te worden. Surprise.
Als je het niet hebt gezien kan je het niet weten dus er niks aan doen, leuk die pre releases.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
enig idee wie het gedaan kan hebben?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Nope, de schade valt ook wel mee. Ik had het wel een beetje verwacht. Die CaLiBuR was er gisteren ook doorheen aan het lopen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
truequote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:52 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als je het niet hebt gezien kan je het niet weten dus er niks aan doen, leuk die pre releases.
sorry hoor maar ik moest lachenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:53 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Nope, de schade valt ook wel mee. Ik had het wel een beetje verwacht. Die CaLiBuR was er gisteren ook doorheen aan het lopen.
Gisteravond heeft wss iemand de hekjes van mijn dierenfarm open gezet zodat alle schapen en kippen lekker over de wheat heen konden marcheren
Plus een creepert die mijn farm opblazenswaardig vond.
Achja, shit happens.
Ik had dr om 0:00:00 gefeliciteerd en ze stuurde dankjewel met een hartje terugquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:20 schreef Berend. het volgende:
Jaimy, elise is jarig! Geef haar een kusje van mij, een een knuffel van Daniel
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
pics van elise?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:57 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik had dr om 0:00:00 gefeliciteerd en ze stuurde dankjewel met een hartje terug
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nee Bobber, ik wil niet cammen met je
Nooitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:49 schreef bobbernaut het volgende:
zeg berend wanneer gaan wij meeten???!?!??!?!??
ik heb geen minecraft tshirt, en ik ben niet zo iemandquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:53 schreef Berend. het volgende:
Ik zie Bobber al met zo'n Minecraft tshirt naar school komen, ziet die mij... ''HEY PIXIIO, ZULLEN WE MINECRAFTEN IN DE PAUZE!!!!!!!!'
Gelukkig zit ik niet bij bobber op school
ja dan ga ik habbo hotel spelenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb geen minecraft tshirt, en ik ben niet zo iemandik ben niet zo iemand die in de pauze gaat gamen
sws jij wel
HAHAHAHHAHAHHAHAquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:55 schreef Berend. het volgende:
vroeger kon ik lekker nog op mijn mobiel in de klas naar KPD
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:55 schreef Berend. het volgende:
vroeger kon ik lekker nog op mijn mobiel in de klas naar KPD
KPD?quote:
Cyerhost, XVPN(betaald)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:48 schreef MineraalWater het volgende:
Weet iemand hier nog een goeie VPN voor school?
Kan niet gamen op school met mijn eigen laptop omdat ze bepaalde porten hebben gesloten..
Bij ons was het met de kabel allemaal geblokt maar wireless was wel nice.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:48 schreef MineraalWater het volgende:
Kan niet gamen op school met mijn eigen laptop omdat ze bepaalde porten hebben gesloten..
Daar hoor ik in te kunnen, maar waarom zie ik het nergens?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:23 schreef Berend. het volgende:
[..]
Keiharde Porno voor Danny, het 18+ gedeelte op FOK met allemaal naakte fokkers![]()
is dat er niet afgeknikkerd na dat gezeik met google ads?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Daar hoor ik in te kunnen, maar waarom zie ik het nergens?
Nee de google ads zijn weggehaald uit KPDquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:37 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat er niet afgeknikkerd na dat gezeik met google ads?
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:38 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nee de google ads zijn weggehaald uit KPD
Ga je gang maar, ik heb het topic gelezen dat over google ads ging, en dat stond niet in KPDquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:58 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?![]()
* Berend. gaat yvonne mailen
Ik maak toch maar een grapje!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:05 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ga je gang maar, ik heb het topic gelezen dat over google ads ging, en dat stond niet in KPD
nais!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:21 schreef tuut-chips het volgende:
Aangenomen als nieuwsposter bij FOK!games!
Nou dat gaat wat worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:21 schreef tuut-chips het volgende:
Sweet! Congratsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:21 schreef tuut-chips het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:58 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?![]()
Ik had de admin pass geregeld via een stageloper op me middelbare.. gelijk op ieder zn account progje gezet om keihard te internetten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:48 schreef MineraalWater het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had de admin pass geregeld via een stageloper op me middelbare.. gelijk op ieder zn account progje gezet om keihard te internetten.
Sure maar er even bij vermelden wat het is enzo zou wel nice zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:41 schreef naim380 het volgende:
Mede Minecrafter die ook aangenomen is bij FOK!games!
speel op me internationale server:P mag ik uberhaupt een ip plaatsen?
nou bobber, als ik jou was zal ik maar uit die server blijvenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:02 schreef naim380 het volgende:
kewl
Nou here we go!
Something Streamline is een creative server bedoeld om te bouwen. We kunnen gerust zeggen dat we de enfant terrible van de creative servers zijn. daarmee zeg ik letterlijk dat user builds bagger zijn, maar mensen met ranks redelijk tot voxelbox goed is.
Ben mede-eigenaar! samen met Gunz, Shannon(jongen), Njits hebben we SS(niet te verwarren met de jaren 40) gekocht van de meest irritantste verkoper OOIT. voor zo's 50 Australische dollars:P
Het is wel een internationale server waar engels wordt gesproken, maar de helft van alles mods zijn nederlands dusss!!
Je mag items spawnen en als je een rank krijg, krijg je automatisch (wel geglitched) Creative mode) Verder check ff de rules op onze website en voor de duidelijkheid, we hebben een zero tolerance tegen griefing. Zo ver dat onze irl friends gebanned zijn en vriendschappen zo duidelijk kapot kunnen gaanXD
IP: minecraftss.com
Website: www.somethingstreamline.com
P.S. We hebben ook een faction server, net geopend.
IP: factions.minecraftss.com
want? zeker vanwege "griefen"? HAHAHAH KK GARPIGquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nou bobber, als ik jou was zal ik maar uit die server blijven
verwachte reactie van vb: Nah bob veel plezier!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:10 schreef naim380 het volgende:
muah, laten we zeggen dat we problemen hadden met een hacking sites. je kunt overigens de resultaat nog zien op onze oude wereldXD geen id waarom we dat nog hebben maar daar kun je gerust griefen zonder dat iemand het ook weet want niemand komt toch daar
Haha vet manquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had de admin pass geregeld via een stageloper op me middelbare.. gelijk op ieder zn account progje gezet om keihard te internetten.
Werkt www.internettenopschool.nl niet of andere dergelijke sites?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Haha vet man, maar het is niet voor de middelbaren, maar MBO
Ik kan wel op internet , maar het is meer voor wat online gamen enzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Werkt www.internettenopschool.nl niet of andere dergelijke sites?
ach ja.. dat ken ik, was altijd wel leuk om gewoon om *.exe op te zoeken op de shares en die te verwijderen en daarna even in de computerruimte rond te lopen, allemaal kindjes aan het scheldenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
meh k ben geen griefer alleen vb zegt van wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:18 schreef naim380 het volgende:
Nou bob veel plezier, als je maar de server niet lagtXD Bob griefing world? mss kan ik dat regelen:P
C418 is degene die alle muziek maakt en volgensmij ook alle geluiden voor Minecraftquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
C418 is degene die alle muziek maakt en volgensmij ook alle geluiden voor Minecraft
oh.. die had imho wel wat beter z'n best mogen doen danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
C418 is degene die alle muziek maakt en volgensmij ook alle geluiden voor Minecraft
Hmm?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:58 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?![]()
Ik heb geen idee wat het isquote:
quote:
Een leuk spel waar meerdere FOK!kers aan verslaafd zijnquote:
abo houders hebben een soort zoekmachine waar ze hun eigen naam kunnen invullen en daar elke post kunnen zien waarin die naam gebruikt word. Ik denk dat ze dat heeft gedaanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:47 schreef gogosweden het volgende:
wacht, krijgt yvonne elke keer een notificatie zodra er over haar gepost word?
Zoekmachine idd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:03 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
abo houders hebben een soort zoekmachine waar ze hun eigen naam kunnen invullen en daar elke post kunnen zien waarin die naam gebruikt word. Ik denk dat ze dat heeft gedaan
Of Berend heeft echt een mailtje gestuurd
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:14 schreef TJV het volgende:
Vertel! ;dquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef Jump het volgende:
* Jump heeft zojuist een leuk idee gekregen om te doen in minecraft
Vanaf morgen eens proberen uitwerken!!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:14 schreef TJV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef Jump het volgende:
* Jump heeft zojuist een leuk idee gekregen om te doen in minecraft
Vanaf morgen eens proberen uitwerken!!![]()
ik heb een avatarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:08 schreef Berend. het volgende:
De meeste gaan niet 20 post lapo hunten
Mschol, ga een avatar nemen!
De bedoeling is dat als Minecraft Official uitkomt om dan de oude Creative map te gaan draaien gevolgd door een nieuwe Survival map.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:24 schreef MrEarcheese het volgende:
Wordt nou trouwens de map opnieuw gestart op Drumpie's server als de officiele versie van Minecraft wordt gereleased?
Anders wacht ik nog even met spelen namelijk, mijn motivatie is al poep namelijk.
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De bedoeling is dat als Minecraft Official uitkomt om dan de oude Creative map te gaan draaien gevolgd door een nieuwe Survival map.
Umm, waarom dat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De bedoeling is dat als Minecraft Official uitkomt om dan de oude Creative map te gaan draaien gevolgd door een nieuwe Survival map.
Die oude creative is dat met New York en beverly hills?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Die oude creative is dat met New York en beverly hills?
Er komen zowiezo toch al 2 maps.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:02 schreef drumstickNL het volgende:
Tijd voor een poll!
disclaimer: geen officiële poll
Poll: Nieuwe map voor drumpie's server zal worden:
• Survival (nieuw)
• Survival (oud)
• Creative (nieuw)
• Creative (oud)
• overig
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:02 schreef drumstickNL het volgende:
Tijd voor een poll!
disclaimer: geen officiële poll
Poll: Nieuwe map voor drumpie's server zal worden:
• Survival (nieuw)
• Survival (oud)
• Creative (nieuw)
• Creative (oud)
• overig
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
er komt toch een nieuwe survival.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooowhquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:15 schreef drumstickNL het volgende:
Die poll is om te kijken hoe mensen erover denken bobje.
geen drumpie server zonder die mapquote:
daar hadden wij nog huizen op gemaakt in beverly hills! ik was je buurmanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:17 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
geen drumpie server zonder die map
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |