Oh wat een leuk idee!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik hou juist van de geur van een boek als je hem openslaat, en dan vooral het tweedehandse boek dat je gekocht hebt waar nog een krantenknipsel in zit uit 1960... Ikzelf gebruik daarom ook altijd een stukje krant met 1 berichtje van die tijd en de datum als boekenlegger, leuk als je hem herleest dan denk je ohja dat was er aan de hand toen ik dit kocht.
Jep, je zou ook een Fokke & Sukke kunnen nemen, of een jos collignon prent.quote:
Laatst heb ik een heel stel boeken uit de kast geplukt en het jaar dat ik ze gelezen heb proberen te raden.. dat wil heel goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, je zou ook een Fokke & Sukke kunnen nemen, of een jos collignon prent.
Maar iig iets om over na te denken!
Ik hou een dagboek/journaal bij waarin ik dat soort dingen plak. Moet mijn boekenkast beetje opruimen en dan maak ik er een foto van. Heel leuk om ze hier te zien. Als ik bij mensen thuis voor het eerst kom wil ik ook altijd eerst even kijken in de boekenkast.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:Ik
Plakte vroeger wel eens stukjes uit kranten in mijn agenda, en bewaarde die agendas dan als soort plakboeken.
Dit bestaat ook, vind ik heeeeel gaaf:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:29 schreef Eyd het volgende:
Mijn boeken zitten samen met mijn schoolboeken en al het andere ''rommel'' dat nergens anders in mijn kamer past. Best een chaos daar binnen.
Ik zou wel graag zo'n boekenkast willen hebben:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of een Nederlandse ontwerper al een soortgelijke boekenkast als deze heeft ontworpen. Met Nederland in plaats van de VS en de Nederlandse provincies
Neem de foto en ga naar een meubelmaker bij jou in de buurt en laat hem maken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:29 schreef Eyd het volgende:
Mijn boeken zitten samen met mijn schoolboeken en al het andere ''rommel'' dat nergens anders in mijn kamer past. Best een chaos daar binnen.
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of een Nederlandse ontwerper al een soortgelijke boekenkast als deze heeft ontworpen. Met Nederland in plaats van de VS en de Nederlandse provincies
Je plaatje laadt niet maar je bedoelt deze?quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dit bestaat ook, vind ik heeeeel gaaf:
[ afbeelding ]
Je kunt 'm dan zo laten maken dat er iets staat wat jij wilt. Mijn vriend en ik willen het (afhankelijk van de prijs hoor, want het is een designerding, wie weet hoe duur) misschien in ons nieuwe huis gaan doen, en dan 'The Book Thief'. Met een 3-4-5 indeling van boven naar beneden.
Oh, bij mij doet ie het welquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je plaatje laadt niet maar je bedoelt deze?
[ afbeelding ]
Nee, ik zie het plaatje nog steeds. Misschien als ik 'm opnieuw plaats in dit bericht:quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:59 schreef Dagonet het volgende:
Ja, is dezelfde ontwerper, dit zijn alle letters en.cijfers..
Bij jou doet je plaatje het waarschijnlijk dankzij je cache. Doe eens ctrl+f5?
Dat is op zich leuk bedacht qua design, maar het lijkt me ook wel wat onpraktisch in het gebruik. Door die letters gaat er zo te zien toch aardig wat ruimte verloren die je anders had kunnen gebruiken om nog meer boeken kwijt te kunnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee, ik zie het plaatje nog steeds. Misschien als ik 'm opnieuw plaats in dit bericht:
[ afbeelding ]
Nu wel zichtbaar?
Klopt, dat vind ik ook een nadeel. Denk ook niet dat ik in 3+4+5=12 van die vakken al mijn boeken kwijt kan, dus dan zullen er nog extra boekenkasten bij moeten komen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is op zich leuk bedacht qua design, maar het lijkt me ook wel wat onpraktisch in het gebruik. Door die letters gaat er zo te zien toch aardig wat ruimte verloren die je anders had kunnen gebruiken om nog meer boeken kwijt te kunnen.
Zo patriotisch, bijna misselijkmakend. Het enige dat erger is is een bikini in de kleuren van de Amerikaanse vlagquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:29 schreef Eyd het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben Nederlanders dat niet...quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo patriotisch, bijna misselijkmakend. Het enige dat erger is is een bikini in de kleuren van de Amerikaanse vlag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |