Op nog wel meer plekken ookquote:
Mijn rug en mijn buik.quote:
Prima toch?! Hahaha gister was een kerel ervan overtuigd dat ik ergens een grote tattoo zou hebben, of vast een grote moedervlek..quote:
Wat is een idee? Je wel uit te kleden of er wel een te hebben?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Prima toch?! Hahaha gister was een kerel ervan overtuigd dat ik ergens een grote tattoo zou hebben, of vast een grote moedervlek..Jammer genoeg voor hem had ik geen zin om me uit te kleden en te laten zien dat het niet zo was
![]()
![]()
![]()
Hmz.. wel een idee...
Nommquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:44 schreef missbehavin het volgende:
Oh barb, dit kreeg je nog van mehttp://farm7.static.flickr.com/6220/6249611660_6d219433fe.jpg
laatste... eerste doe ik wel ooit als ik een leuke kerel tegenkomquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is een idee? Je wel uit te kleden of er wel een te hebben?
Hoe kan dat als alle mannen klootzakken zijn?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:53 schreef Evie het volgende:
[..]
laatste... eerste doe ik wel ooit als ik een leuke kerel tegenkom
Ik welquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
Oh kut ik kan die foto niet meer weghalen
Niks mis met die fotoquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
Doe eens danquote:
Had ik ook al naar gekeken om hem in mijn post eruit te gooien.. hmz..quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
Zijn ze niet allemaal .. SSSSssstquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kan dat als alle mannen klootzakken zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Zijn ze niet allemaal .. SSSSssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehe
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Zijn ze niet allemaal .. SSSSssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Daar gaat ze?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Kak, ben gewoon Clouseau aan het luisterenwat gaat hier mis?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
quote:
Ik dacht dat jij smaak had?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Ja, fuck andere vrouwen, ik heb er maar 1 nodigquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:00 schreef Evie het volgende:
[..]Is niet eerlijk tegenover andere vrouwen hoor.. (Onder het mom van: Het is ook nooit goed met vrouwen
)
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, fuck andere vrouwen, ik heb er maar 1 nodig
Hoewel ik 2 handen heb natuurlijk en 10 vingers.
Ik luister nu Dollyquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik luister soms stiekem de kast1x per jaar ofzo
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]Alsof jij zo veel vrouwen aan kunt.
ik moet er ook niet aan denken als ik n vent zou zijn, meer dan 1 vrouw, vrouwen zijn zeikerdsquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:03 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De meeste mannen kunnen 1 vrouw niet aan.. en maar stoere praat![]()
2 is ook alleen leuk als ze elkaar ook leuk vinden natuurlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:03 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De meeste mannen kunnen 1 vrouw niet aan.. en maar stoere praat![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 is ook alleen leuk als ze elkaar ook leuk vinden natuurlijk.
Iddquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moet er ook niet aan denken als ik n vent zou zijn, meer dan 1 vrouw, vrouwen zijn zeikerds
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 is ook alleen leuk als ze elkaar ook leuk vinden natuurlijk.
Ze klinkt als een zeikwijfquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ze hield van verre landen,
van god verlaten stranden,
van wachten op bordeaux,
zij had cultuur enzo
laaaaaaaaaaalalaaaaaaaaaaaalalaaaaaaaaa
Maakt het wel leuker, ik ga hier niet heel mans beweren wel ff 2 meiden naar de sterrenhemel te neuken hoorquote:
Kan jij vrouwen naar de sterrenhemel neuken dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt het wel leuker, ik ga hier niet heel mans beweren wel ff 2 meiden naar de sterrenhemel te neuken hoor.
Trap er nou niet in...quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan jij vrouwen naar de sterrenhemel neuken dan?
Ga het niet uitproberen hoor..quote:
Wees blij....voordat je het weet willen ze nog een keer en nog een keer en nog een keer en kom je er niet meer vanaf.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt het wel leuker, ik ga hier niet heel mans beweren wel ff 2 meiden naar de sterrenhemel te neuken hoor.
Daarom. laten ze elkaar maar verwennen in de tussentijdquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wees blij....voordat je het weet willen ze nog een keer en nog een keer en nog een keer en kom je er niet meer vanaf.
Dat is meestal met mannen zoquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wees blij....voordat je het weet willen ze nog een keer en nog een keer en nog een keer en kom je er niet meer vanaf.
quote:
quote:
Ja, stel je voor dat een man het niet alleen voor de seks deed maar daadwerkelijk meer tijd met je wil doorbrengenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:17 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
Echt serieus.. hebben ze een keer iets gekregen, duurt het jaren voor je er vanaf bent dat ze je proberen te versieren of het bed in te krijgen....
Zo bedoelde ik het nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:17 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
Echt serieus.. hebben ze een keer iets gekregen, duurt het jaren voor je er vanaf bent dat ze je proberen te versieren of het bed in te krijgen....
Hmz het probleem is een beetje dat ze het eerste zeggen, maar het tweede doen in dat gevalquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat een man het niet alleen voor de seks deed maar daadwerkelijk meer tijd met je wil doorbrengen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz het probleem is een beetje dat ze het eerste zeggen, maar het tweede doen in dat geval![]()
Of gewoon van enorm goede kwaliteit houden
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou, genoeg Clouseau gehad, en dat gezever over batsen maakt me geil, ik ga fietsen. Later!
Niksquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat is er nu weer mis met het laatste?
Zo werkt dat meestal bij " friends with benefits" uiteindelijk wil er toch vaak 1 meer dan de ander.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz het probleem is een beetje dat ze het eerste zeggen, maar het tweede doen in dat geval![]()
Of gewoon van enorm goede kwaliteit houden
Jupquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo werkt dat meestal bij " friends with benefits" uiteindelijk wil er toch vaak 1 meer dan de ander.
Ja, idd, zie er de lol ook niet meer van in.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo werkt dat meestal bij " friends with benefits" uiteindelijk wil er toch vaak 1 meer dan de ander.
Au!! Sterkte...quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:22 schreef missbehavin het volgende:
Stom, gisteren met mijn wodkahoofd mijn kop gestoten en nu heb ik een buil op mijn voorhoofd.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:22 schreef missbehavin het volgende:
Stom, gisteren met mijn wodkahoofd mijn kop gestoten en nu heb ik een buil op mijn voorhoofd.
Stom keukenkastjequote:
Maak je vent dan wakkerquote:
Whehehe nee.quote:
Ja, die kan er lekker wat aan doenquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die kan er lekker wat aan doen.
Kan er niks aan doen.. alleen de man die hem op die plek geplaatst heeft wel ...quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die kan er lekker wat aan doen.
quote:
Dat had ik best willen zienquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zeg ik zwalkte er niet laveloos tegenaan ofzo.
quote:
Ja dat zou ik ook niet toegevenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
Maar erg nuchter was je ook niet...want AU!quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
Dat ben ik ook zeldenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, ik kan me jou niet laveloos zwalkend voorstellen, dus vandaar!
Nee, ik zei toch ook 'met mijn wodkahoofd' Sherlockquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar erg nuchter was je ook niet...want AU!
Bij mij werkt een goede technoset altijd wel. Of Rage Against The Machine ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:32 schreef Evie het volgende:
Iemand nog goede opruim/schoonmaakmuziek? OMG het is zo erg hier
quote:
Queen, I want to break free!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:32 schreef Evie het volgende:
Ik zwalk thuisquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Dus je bent het wel eens!! Laveloos zwalkende vrouwen...
We reden gister met de bus van amsterdam naar zaandam, bus toeteren, ik naar buiten kijken, stond er een dronken vrouw stil net op het fietspad, maar de bus kreeg de bocht niet gehaald, maar ze wilde niet opzij!! Dus bus neemt bocht toe, vrouw kiepert zo om... bus reedt gewoon door
Chase N Statusquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij mij werkt een goede technoset altijd wel. Of Rage Against The Machine ofzo
Kon toch zijn dat je je haar met wodka had gewassenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik zei toch ook 'met mijn wodkahoofd' Sherlock
Precies!quote:
Welk een verspilling!quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat je je haar met wodka had gewassenKrijg je mooie krullen van
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat je je haar met wodka had gewassenKrijg je mooie krullen van
Zwalken als je niets kan zien daarentegen is niet zo'n succes, getuige je voorhoofdquote:
Gelukkig heb ik een ponyquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zwalken als je niets kan zien daarentegen is niet zo'n succes, getuige je voorhoofd
quote:
De alcohol komt via je huid alsnog in je bloedquote:
Net als met eyeballing zekerquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
[..]
De alcohol komt via je huid alsnog in je bloed![]()
quote:
U bent nogal op de hoogtequote:
Pas je wel op dat je niet van de trap af zwalkt??quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
U bent nogal op de hoogte*zet fles aan het oog en giet naarbinnen*
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niet van de trap af zwalkt??
Waarom denk je dat ik in een benedenwoning woon...quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niet van de trap af zwalkt??
Omdat dat altijd zo is met begeleid wonenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik in een benedenwoning woon...
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat dat altijd zo is met begeleid wonen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent ook op alles voorbereid hequote:Op zondag 16 oktober 2011 14:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik in een benedenwoning woon...
Preciesquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ehm, lijkt me onnodig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:47 schreef Spirit82 het volgende:
Ow, is het trouwens normaal dat je op je 29ste nog zenuwachtig bent om iemand aan je ouders voor te stellen?
Vanmiddag dus voor het allereerst met aanhang langs
Iets met oud en wijsquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent ook op alles voorbereid he
En met een beetje mazzel hebben mn ouders inmiddels al aardig wat bier achter de kiezenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehm, lijkt me onnodig.Jij gaat voor hem toch?
Haha, je hebt een mooie dag uitgekozen...![]()
Nee, ik was het ook. Met 36 jaarquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:47 schreef Spirit82 het volgende:
Ow, is het trouwens normaal dat je op je 29ste nog zenuwachtig bent om iemand aan je ouders voor te stellen?
Ze bestaan!quote:
Haha natuurlijk!quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:47 schreef Spirit82 het volgende:
Gracias. Vanochtend vroeg een hoop inspiratie.quote:
Zenuwachtig dat ze hem zo tof vinden,dat ze hem zelf willen houden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:47 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, je zoon is zelfs nog een graadtje erger lijkt mequote:Op zondag 16 oktober 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha natuurlijk!
Imagine, 35 en iemand aan je zoon moeten voorstellenkan me niets bij voorstellen..
Maar jij bent dan ook stokoudervaren.quote:
Nou, daar ben ik serieus bang voor. Hij lijkt eng veel op mijn moederquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:51 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zenuwachtig dat ze hem zo tof vinden,dat ze hem zelf willen houden?
Begrijpelijk. Mijn moeder was daar in die tijd als de dood voorquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha natuurlijk!
Imagine, 35 en iemand aan je zoon moeten voorstellenkan me niets bij voorstellen..
Zelfspotquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Mijn moeder was daar in die tijd als de dood voor
Nachtmerriesquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Mijn moeder was daar in die tijd als de dood voor
Zolang hij jou leuker blijft vinden is dat geen probleemquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik serieus bang voor. Hij lijkt eng veel op mijn moederDie twee gaan elkaar leuk vinden, dat weet ik nu al zeker...
Ach,als je zoon doorheeft dat jij gelukkig bent,komt alles goedquote:
Al je vrienden waren erquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Het was heerlijk op het strand!
Are you sure?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ach,als je zoon doorheeft dat jij gelukkig bent,komt alles goed
Niet in het voorstellen van vrouwen aan mijn oudersquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook stokoudervaren.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Het was heerlijk op het strand!
quote:
quote:
Vast wel. Tenzij ze een grafhekel aan elkaar krijgen. Maar ik denk niet dat jij op een vent zal vallen die niks van kinderen moet hebben.quote:
Neuh, dan knikker ik 'm er zo weer uit natuurlijk. Maak me wdb meer zorgen om zoonliefquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vast wel. Tenzij ze een grafhekel aan elkaar krijgen. Maar ik denk niet dat jij op een vent zal vallen die niks van kinderen moet hebben.
Hoezo die angst dan??? JIJ kiest toch voor haar, toch niet je ouders?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet in het voorstellen van vrouwen aan mijn ouders
Neem hem mee naar Awakefest.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, dan knikker ik 'm er zo weer uit natuurlijk. Maak me wdb meer zorgen om zoonlief![]()
Leuk als het ooit uit gaat. Gaat je moeder het voor hem opnemen enzo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:53 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, daar ben ik serieus bang voor. Hij lijkt eng veel op mijn moederDie twee gaan elkaar leuk vinden, dat weet ik nu al zeker...
quote:
Geen angst, niet overdrijven, amicequote:Op zondag 16 oktober 2011 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoezo die angst dan??? JIJ kiest toch voor haar, toch niet je ouders?
Mijn pa regelt mijn dates.
Veel plezier!quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen angst, niet overdrijven, amice![]()
Ik kan je wel vertellen dat mijn ouders behoorlijk kritisch zijn sinds mijn laatste, euh.....ervaring die ze hebben meegemaakt
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Echt nog nooit een probleem geweest, voorstellen.
Al was de eerste kennismaking met mijn toenmalige zweedse vriendin niet optimaal, ouders hadden geen idee dat ik iemand had meegenomen en moeder kwam eens kijken of ik mijn bed eens uit kwam, die kwam binnen toen ze bovenop me zat.
" oh hoi, sorry".
.
Aan wat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]Crap, daar had ik nog niet eens aan gedacht!
De drempel om daarna nog de kamer uit te komen was hoog kan ik je zeggenquote:
Al was de eerste kennismaking met mijn toenmalige zweedse vriendin niet optimaal, ouders hadden geen idee dat ik iemand had meegenomen en moeder kwam eens kijken of ik mijn bed eens uit kwam, die kwam binnen toen ze bovenop me zat.
" oh hoi, sorry".
.
Haha, ja dat kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De drempel om daarna nog de kamer uit te komen was hoog kan ik je zeggen.
Nou wat jij zei, mijn ouders hebben ook nogal wat meegemaakt..quote:
" oh hoi, sorry".
.
Dan krijg je van die leuke blikken "Als je ooit mijn dochter pijn doet weet ik je te vinden!"/"Wat leuk om je eindelijk eens te ontmoeten!"quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou wat jij zei, mijn ouders hebben ook nogal wat meegemaakt..
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan krijg je van die leuke blikken "Als je ooit mijn dochter pijn doet weet ik je te vinden!"/"Wat leuk om je eindelijk eens te ontmoeten!"
quote:
Tsk, je houdt gewoon niet genoeg van hemquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja maar die wil ik niet thuis hebben wonen op zijn 30e
De nieuwe RHCP plaat is erg nietszeggend...kan prima als achtergrond muziek.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:32 schreef Evie het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, je houdt gewoon niet genoeg van hem.
Huishoudster.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:13 schreef missbehavin het volgende:
Wel! Ik ben allen nog meer dan alleen maar 'mama'.
Dat valt onder diezelfde noemerquote:
Nee johquote:
Voor mij niet.quote:
Hoax, je leven staat 24/7 in dienst van je kindquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wel! Ik ben alleen nog meer dan alleen maar 'mama'.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee johTenzij je dat wilt natuurlijk.
Of je standaarden flink omlaag gooit. Dan kun je best met een vrijgezel iemand van hier aanpappen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Nee johTenzij je dat wilt natuurlijk.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoax, je leven staat 24/7 in dienst van je kind.
Als het een normaal kind is, nee natuurlijk nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]En denk je dat het gewaardeerd wordt?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het een normaal kind is, nee natuurlijk niet.
Slaan nadat ik aardig doe?quote:
quote:
Probeer het hier eens: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #335 Chasing or being chasedquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je standaarden flink omlaag gooit. Dan kun je best met een vrijgezel iemand van hier aanpappen.
Gelukkig heb ik je foto nogquote:
Idd, bij de meeste vrouwen werkt het andersomquote:
Stuur es door.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, bij de meeste vrouwen werkt het andersom.
Is gewoon een met kleding hoor.quote:
Verpest het nou niet voor hemquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is gewoon een met kleding hoor.
Niks wat met Photoshop niet is te verhelpen.quote:
Doe dat, eens kijken hoe aardig ik wordquote:
Dat ben je toch al niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe dat, eens kijken hoe aardig ik word.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met Photoshop niet is te verhelpen.
Photoshop je wel flinke boobs dan? Heb ik die ook eens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met Photoshop niet is te verhelpen.
"It´s not about the destination, it´s about the journey"quote:
Voorlopig heeft Barb die foto nog niet gestuurd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:25 schreef missbehavin het volgende:
Photoshop je wel flinke boobs dan? Heb ik die ook eens.
Die bewaar ik voor mezelfquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig heeft Barb die foto nog niet gestuurd.
Nee ik hoef ze ook niet groter hoor, maar omdat hij toch ging Photoshoppen zou ik dat wel eens willen zien.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor mezelfEn niks mis met haar boobs btw, het hoeft voor mij geen cup EE te zijn.
Wat een leugenachtig kreng is het eigenlijk, aangezien ze beweert geen foto's te sturen naar bezette mannen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:28 schreef Barbusse het volgende:
Die bewaar ik voor mezelfEn niks mis met haar boobs btw, het hoeft voor mij geen cup EE te zijn.
Oh, zou het dan toch aan jou liggen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een leugenachtig kreng is het eigenlijk, aangezien ze beweert geen foto's te sturen naar bezette mannen.
Dan koop je zo'n opvulsetjequote:Op zondag 16 oktober 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik hoef ze ook niet groter hoor, maar omdat hij toch ging Photoshoppen zou ik dat wel eens willen zien.
Nee, dan ligt het aan jouw mensenkennis, of liever het gebrek er aan. Het ligt namelijk nooit aan mij.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
Oh, zou het dan toch aan jou liggen?
Kipfilet is aankomende week in de aanbieding bij de Albert Heijn.quote:
Van die kipfiletsquote:
Nice guys finish last, uitzondering die de regel bevestigd en ander geneuzelquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een leugenachtig kreng is het eigenlijk, aangezien ze beweert geen foto's te sturen naar bezette mannen.
Baas.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
" oh hoi, sorry".
.
Zegt het watje dat niet met een stripper durft te daten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:32 schreef Barbusse het volgende:
Nice guys finish last, uitzondering die de regel bevestigd en ander geneuzel
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt het watje dat niet met een stripper durft te daten.
He, wie wat waar? Barb´, explain please..quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jeeezus gast, hoelang krijg ik dit nog te horen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Durven of willen? Van mij hoeft mijn date zich ook niet voor de hele wereld uit te kleden hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat joch is goed bezigquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik denk dat ik zoonlief het huis maar uitzet. Hij zit me de hele tijd te pesten met mijn vetjes. Welke vetjes?Rotkind.
Tot in de eeuwigheid natuurlijk, duh.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jeeezus gast, hoelang krijg ik dit nog te horen?
Blijkbaar is er ook reden om je te pesten met je slechte ogen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik denk dat ik zoonlief het huis maar uitzet. Hij zit me de hele tijd te pesten met mijn vetjes. Welke vetjes?Rotkind.
En dan met het stokje van zijn ds tegen mijn kont aanprikken...quote:
Hoeraquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tot in de eeuwigheid natuurlijk, duh.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan met het stokje van zijn ds tegen mijn kont aanprikken...
Iedereen heeft dr al naakt gezien voor 2 euro en jij moet je best gaan doen, ik zou het ook vertikken....quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:38 schreef Barbusse het volgende:
En het was dus willen, niet durven. Dank u, HW.
Huh, waarom krijgt Air toch geen foto's..? Vreemd..quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is er ook reden om je te pesten met je slechte ogen?
Zolang het mij uitkomt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:37 schreef Barbusse het volgende:
Jeeezus gast, hoelang krijg ik dit nog te horen?
Wat al bewijst dat ie poep praat!quote:
Handig he, als een smoes zo in je schoot wordt geworpen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:38 schreef Barbusse het volgende:
En het was dus willen, niet durven. Dank u, HW.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen heeft dr al naakt gezien voor 2 euro en jij moet je best gaan doen, ik zou het ook vertikken....
Echt alles en iedereen krijgt jou op de kast he?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat al bewijst dat ie poep praat!Mijn kont is nl heul niet vet.
Hij vooral, die kleine weet precies op welke knopjes hij moet drukken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt alles en iedereen krijgt jou op de kast he?.
Nou als ie ooit een vriendinnetje wil zijn dit niet de juiste knopjes lijkt mequote:Op zondag 16 oktober 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij vooral, die kleine weet precies op welke knopjes hij moet drukken.
maar het blijft heerlijk irritantquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij ziet dat blijkbaar anders.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou er bijna bang v wordenquote:
Maar goed, misschien werkt ze er nog. Zal ik haar je nummer geven?quote:
Maar dit is een filmpje... irl durf ik alleen te kijken met een luier omquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar dit is een filmpje... irl durf ik alleen te kijken met een luier om
Ik zou naar de grond kijken denk ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar dit is een filmpje... irl durf ik alleen te kijken met een luier om
Zelfs het horen doet al pijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou naar de grond kijken denk ik
Bang dat ze me pijn gaan doen
dawg.quote:
quote:
Ja doen we!quote:
En daarna ook zo dansenquote:
quote:
Voor mijn gestuntel tijdens de les?quote:
oaquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mijn gestuntel tijdens de les?
Ik ook, het is te lang geleden vrees ikquote:
Lafjes tegen elkaar oprijden zal je bedoelen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:52 schreef Barbusse het volgende:
Mooiste dans ter wereld, Tango. Sex op de dansvloer
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:52 schreef Barbusse het volgende:
Mooiste dans ter wereld, Tango. Sex op de dansvloer
Horkquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lafjes tegen elkaar oprijden zal je bedoelen.
Nee, en neequote:Op zondag 16 oktober 2011 16:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barb, heb je de week van 14-18 nov tijd? En kom je naar BA?
Ik stel dingen tenminste niet mooier voor dan ze zijn.quote:
Realiteit is relatief, mijn waarde AirwiNquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stel dingen tenminste niet mooier voor dan ze zijn.
Buenos Airesquote:
Oh, daar ga ik ZEKER nog eens naartoe!quote:
quote:
Schiet eens op joh!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:17 schreef Evie het volgende:
bwehhh opruimen zuigt.. ben nog niet verder dan de kledingkast de vaat de was en de wc schoonmaken
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:17 schreef Evie het volgende:
bwehhh opruimen zuigt.. ben nog niet verder dan de kledingkast de vaat de was en de wc schoonmaken
heb 3 vuilniszakken kleding om weg te gooien en nog veeeel meer om te houden... heb je een beetje een idee van hoe mijn kledingkast er uitziet.. en die is heeeeel klein... (en ik had in een boze bui alles op een hoop geflikkerd... lalalala)quote:
Meeste hakken zijn doorquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:19 schreef dawg het volgende:
ook al je hakken netjes oppoetsen heh, evie.
quote:
quote:
Je hoeft ons niet te geloven hoor.quote:
weet ik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hoeft ons niet te geloven hoor.
quote:
dat schijnt een feest der herkenning te zijn geweest voor veel vrouwen, die film. als dat echt zo is, is dat best wel triestig eigenlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Stiekem zijn Evie en ik preutse dozen met alleen Bridget Jones ondergoed.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef dawg het volgende:
[..]
dat schijnt een feest der herkenning te zijn geweest voor veel vrouwen, die film. als dat echt zo is, is dat best wel triestig eigenlijk.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef missbehavin het volgende:
Voor dates draag ben ik uiteraard alleen sexy spul
Dat sowiesoquote:
niet veel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik moet toegeven, ik heb 1 zo'n corrigerend kreng, voor als in zo'n (letterlijk) adembenemend rokje moet ofzo. Maar wel een stringversie, helpt dat?
quote:
Wat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef dawg het volgende:
[..]
maar aangezien je dat toegaf, is het dus eigenlijk ook nog echt zo?
Waarom, aan die ene foto te zien valt er niet veel te corrigeren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik moet toegeven, ik heb 1 zo'n corrigerend kreng, voor als in zo'n (letterlijk) adembenemend rokje moet ofzo. Maar wel een stringversie, helpt dat?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom, aan die ene foto te zien valt er niet veel te corrigeren.Daarnaast begrijp ik nooit zo waarom sommige vrouwen kleding hebben die bijna pijn doen om te dragen...
Droeg je hem ook toen die foto gemaakt werd?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]Gewoon, om een mooie strakke lijn te hebben, zonder 'hobbels'
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Droeg je hem ook toen die foto gemaakt werd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |