nee dan neem ik de grijze kleurquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:44 schreef Bluezz het volgende:
Ja, maar wit. Weet je dat wel zeker? Of ben je op zoek naar wit?
Ik heb mijn mooie wollen van vorig jaar nog, ben nog helemaal tevreden, was trouwens ook niet duur (van Ulla Popken)
hij ging rond 2u weer naar huisquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:42 schreef Bluezz het volgende:
Wat gezellig dat DH op bezoek kwam, is ie gezellig blijven slapen?
Tunieks over leggings kan prima! Ik wil nog steeds een spijkerrokje kopen, mss doe ik dat ook wel even online.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:26 schreef AnneX het volgende:
Van de week ook weer eens geshopt.
Geslaagd voor twee jurkjes, lees tunieks over een zwarte legging
Ja, dat kan nét.
Winterjassen is nix: (nep) bont of Michelin style.
Goed idee van memo om online eens te kijken.
50 % wol vind ik wel netjes warm zonder dat het een sweatcoat wordt.
Fietst de cloud in.
jij hebt er zin inquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:43 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is bezig met mn presentatie/training door te nemen, ik denk dat ik het wel kan nu
Verder tuin gedaan, opritje flnk geruimd van overhangende takken en andere troep.
Nu nog bed verschonen en wasje ophangen en stofzuigen boven en dan zit mijn corvee er weer op.
omgquote:
Jeetje.quote:
jemig....quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:50 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook al 1 etage gestofzuigd, maar dat is tegenwoordig wel ongeveer mijn limiet voordat mijn lijf heel erg begint te protesteren.
Jeetje golfer, wat scheelt eraan? Reuma?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:50 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook al 1 etage gestofzuigd, maar dat is tegenwoordig wel ongeveer mijn limiet voordat mijn lijf heel erg begint te protesteren.
Een moderator. Als ik me niet vergis zit ie qua werk in de medisch wetenschappelijke hoek (hij weet bijv heel veel over het onderzoek naar migraine) en hij is pas getrouwd met MissBliss.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
wie is dat? een mede-eigenaar van fok?
een echte oldbie, moderator, getrouwd met missbliss maar een deel van de mensen hier kent m wel (van meets enzo) ik ook dus vandaar dat ik t ff posttequote:Op zondag 16 oktober 2011 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
wie is dat? een mede-eigenaar van fok?
Dat heb ik gelukkig nog niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Jeetje golfer, wat scheelt eraan? Reuma?
quote:
Weet ik eik niet eens wat het is...quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb Irish stew gemaakt. IK hoop alleen dat het in de vriezer past, het is meer dan ik dacht.
Lamsvlees, ui ,wortel, aardappel. En omdat ik een luxe bui had, een snufje tijm.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Weet ik eik niet eens wat het is...
Zl eens goochelen later.
* blijft druk met Wordfeud. Blijft leuk.![]()
Leuk!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:23 schreef AnneX het volgende:
Bluezzzzzz op een goede dag verbruik je niét alle energie.
Hou wat over : morgen sta/zit je voor de klas.
Wij gaan - als het lukt met boeken - drie daagjes naar Teutoburger Wald.
Zie VK van zaterdag.
Met een gezin met geschiktejong volwassen zonen.
Gezellig allemaal aan de appels: spelletjes doen.
Ach die principes, herkenbaarquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah Annie, dat bos lijkt me mooi![]()
Ik heb net besloten dat de MiniSonnie mee op vakantie gaat morgen. Heb best nog wat te schrijven en rommelen aan mijn stuk en ik vermoed dat ik productiever ben als ik na een strandwandeling een half uurtje ga zitten dan nu probeer alles er uit te persenWel geheel tegen mijn principes in stiekem, maar goed
Goed gedaan!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:58 schreef TAV74 het volgende:
Zo, de Schaepen hebben warempel het eerste punt binnen. 25-25 nadat we halverwege de tweede helft 6 doelpunten achter stonden.
En hoe voel je je nu na dit gelijke spel?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:58 schreef TAV74 het volgende:
Zo, de Schaepen hebben warempel het eerste punt binnen. 25-25 nadat we halverwege de tweede helft 6 doelpunten achter stonden.
Na zo'n promotie is het toch altijd even afwachten waar je staat. We moesten 40 minuten lang duidelijk wennen aan het niveau, maar daarna lieten we zien dat we handbaltechnische prima mee kunnen in deze klasse. Het voelt alsof we een punt gewonnen hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:04 schreef borisz het volgende:
[..]
En hoe voel je je nu na dit gelijke spel?
[/eerst gestelde sportvraag]
Jaequote:Op zondag 16 oktober 2011 16:58 schreef TAV74 het volgende:
Dat was precies mijn gedachte ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Ach die principes, herkenbaar
Maar je kan toch ook niet dwangmatig je werk of je studie uit je gedachten weren... beter is het om lekker eraan te werken als je zin hebt dan valt het ook allemaal beter op zijn plek is mijn ervaring. Alleen moet je wel aan tijdsmanagement doen, ik heb mezelf dit weekend 1 uurtje gegeven om er echt aan te werken, rest had ik al door mijn gedachten laten gaan.
Heerlijk! Ga je het invriezen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef z80 het volgende:
zo ook weer online. de standaard huishoudelijke werkzaamheden weer uit gevoerd.
en de appels uit eigen tuin tot moes gekookt. bleek uiteindelijk bijna 3 KG appel te zijn.
wel lekker zelf gemaakte appelmoes zonder suiker. maar wat een werk.
ik zal welk moeten. het is teveel om in een paar dagen alleen op te eten.quote:
Oh, ik breng het wel eens naar de buren dan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef z80 het volgende:
[..]
ik zal welk moeten. het is teveel om in een paar dagen alleen op te eten.
Mijn moeder maakte wel eens appelmoes met een korstje als toetje, heerlijk! Paneermeel en boter erover en dan in de oven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef z80 het volgende:
[..]
ik zal welk moeten. het is teveel om in een paar dagen alleen op te eten.
Ik heb nog een hoofd vol, maar ik heb genoten! Jij ook hoop ik!quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:24 schreef DarkElf het volgende:
even wuift
beetje bijgelezen maar geen fut om te posten op t moment.
Hoop dat jullie een beetje hebben genoten van t prachtige weekend, al dan niet al handballend/scooterend/dansend/wandelend/appelmoes makend of wat dan ook
* krakkemieke alvast rode strik pakt om Steer in te pakkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Hele goeie workout gehad, die kerstsixpack met brede schouders gaan we hopelijk halen.
Krijgen we dan trouwens een foto? Als kerstcadeautje?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Hele goeie workout gehad, die kerstsixpack met brede schouders gaan we hopelijk halen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:48 schreef DarkElf het volgende:
oh ja tis herfstvakantie, lekker even weg sun (en tav) . geniet ervan
Receptje hebben van garnalen met pastis?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:48 schreef borisz het volgende:
Wat zijn garnalen toch lekker. Portie garnalen in de pan met knoflook, ui en paprika.
En zout en peper natuurlijk
.
Mjam!quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:48 schreef borisz het volgende:
Wat zijn garnalen toch lekker. Portie garnalen in de pan met knoflook, ui en paprika.
En zout en peper natuurlijk
.
Lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Receptje hebben van garnalen met pastis?
Te lang of juist te kort geslapen? Niet buiten geweest??quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:14 schreef PdeHoog het volgende:
BahAl de hele dag zo'n subtiele dreunkoppijn. En ik heb niet eens gezopen gister
Voorgerecht voor 4 personenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Lekker![]()
Tijd geleden dat ik garnalen heb gegeten. We hadden ze nog in de vriezer. KOmende week weer eens naar China Town om een nieuwe voorraad in te slaan..
Genoeg water gedronken? Hopelijk heb je niet mijn verstopte-hoofd-verkoudheid.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:14 schreef PdeHoog het volgende:
BahAl de hele dag zo'n subtiele dreunkoppijn. En ik heb niet eens gezopen gister
Uurtje of 8 dus genoeg leek me. En ik ben wel ff buiten geweest, maar misschien gewoon te kort. Had willen gaan fietsen, maar uiteindelijk is dat niet gebeurdquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Te lang of juist te kort geslapen? Niet buiten geweest??
Vervelend iig
Hmm . Mischien niet lekker zo maar dingen doen. Of niks.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uurtje of 8 dus genoeg leek me. En ik ben wel ff buiten geweest, maar misschien gewoon te kort. Had willen gaan fietsen, maar uiteindelijk is dat niet gebeurd
Hm.. Foto?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Ben weer baard- en snoorloosZo'n baard van een dag of 4-5 staat me echt niet
Dat kan toch ook niet, zo'n onverzorgd hoofdquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Ben weer baard- en snoorloosZo'n baard van een dag of 4-5 staat me echt niet
Dat beoordelen de vrouwen wel, mits foto.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook niet, zo'n onverzorgd hoofd
Te laatquote:
Jouw woordenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook niet, zo'n onverzorgd hoofd
Nee, laat dan je verzorgde baard zien?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Te laat
Bummer!
[..]
Jouw woordenEen baard hoeft niet onverzorgd te zijn he
Nee, want die zit nu in mijn scheerapparaatquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, laat dan je verzorgde baard zien?
Oh balen! Voor straf moet je betalen om mijn litteken te zien.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, want die zit nu in mijn scheerapparaat
Die grote (zoetwater)garnalen van China Town heb ik ook nog in de vriezer liggen. Wel altijd even nog het darmkanaal eruit peuteren voordat ik ze ergens in bereid.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:08 schreef borisz het volgende:
We hadden ze nog in de vriezer. KOmende week weer eens naar China Town om een nieuwe voorraad in te slaan..
Mijn woorden inderdaad, en ik kan het weten als notoir ongeschoren typequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
Jouw woordenEen baard hoeft niet onverzorgd te zijn he
Die er momenteel veel te gladjes uit ziet wmbquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mijn woorden inderdaad, en ik kan het weten als notoir ongeschoren type
Je had toch al hulp geregeld voor als je weer uit het ziekenhuis bent ontslagen ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga maar slapen, ik ben best wel bang.
Hoe ik voor me zelf kan zorgen.
\Ik houd wel van verzorgde baarden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mijn woorden inderdaad, en ik kan het weten als notoir ongeschoren type
Als het niet gaat komt er vanuit het ziekenhuis een oplossing krak. Ze weten toch dat je alleen woont.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan me je zorgen voorstellen, maar zoals de anderen zeggen: komt goedquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
Dan ben ik duidelijk je type nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
\Ik houd wel van verzorgde baarden.
Ja, dat is huishoud hulp. Dat is wel tof, goeie hulp'.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je had toch al hulp geregeld voor als je weer uit het ziekenhuis bent ontslagen ?
Littekens heb ik genoeg gezienquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh balen! Voor straf moet je betalen om mijn litteken te zien.
Gaat vast goed komen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
Hij heeft een hele week om dat bij te werkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die er momenteel veel te gladjes uit ziet wmb![]()
Daarom ook, nu geschoren, hoef ik geen scheerspullen mee te nemenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij heeft een hele week om dat bij te werken
dit had ik gisteren en vandaag nog een beetje. mn zus heeft het ook gehad, denk dat het heerst want hoofdpijn heb ik normaal niet en ik slaap ook goed nu.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb het al 10 dagen. Mijn hoofd zit vol en doet pijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dit had ik gisteren en vandaag nog een beetje. mn zus heeft het ook gehad, denk dat het heerst want hoofdpijn heb ik normaal niet en ik slaap ook goed nu.
Besmettelijke hoofdpijn?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dit had ik gisteren en vandaag nog een beetje. mn zus heeft het ook gehad, denk dat het heerst want hoofdpijn heb ik normaal niet en ik slaap ook goed nu.
ah krakquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat is huishoud hulp. Dat is wel tof, goeie hulp'.
Maar ik ben bang voor dingen in het ziekenhuis.
Dat ik in bed moet blijven en dat ik dat zo moeilijk vind.
Hou eens op met aandachttrekkerij.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:32 schreef krakkemieke het volgende:
Naja. Ik mankeer niks en ik moet geopereerd worden.
Tot dusver ben ik er alleen maar slechter van geworden.
Ja overdraagbaar door bacterie of virus. Wist je dat niet? Komt vooral zo rond half oktober erg veel voor.quote:
hoe bedoel je slechter van operaties?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:32 schreef krakkemieke het volgende:
Naja. Ik mankeer niks en ik moet geopereerd worden.
Tot dusver ben ik er alleen maar slechter van geworden.
Johquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Hou eens op met aandachttrekkerij.
We weten het nu wel allemaal van je en ja, het is klote die tumor in je nieren.
Maar je wordt er woensdag aan geholpen en richt je energie nou maar verder op het goed herstellen daarna.
Oh? Nooooit van gehoord, maar dat verklaart een hoop jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja overdraagbaar door bacterie of virus. Wist je dat niet? Komt vooral zo rond half oktober erg veel voor.
Nou, als je geen motivatie hebt begin je er niet eens aan. Als je zo zwaar bent heb je gewoon een serieus probleem te overwinnen, gaat niet echt vanzelf.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Jemig.. al 40 min Obese zonder reclame
Die meid heeft niet echt motivatie
Volgens mij is het gewoon een maandelijks probleempjequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja overdraagbaar door bacterie of virus. Wist je dat niet? Komt vooral zo rond half oktober erg veel voor.
Dat. Het is niet een verkoudheid waar je mee rondloopt maar een (potentiele?) tijdbom.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JohLaat haar eens! Ik kan me goed voorstellen dat ze zich beroerd voelt en als dit nou haar uitlaatklep is......
Er lopen hier wel meer mensen rond met ziektes en problemen die af en toe ff aandacht willen. Die krijgen dat ook.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een maandelijks probleempje
nou ze dacht dat ze gemotiveerd was. ze dacht dat als ze een keer zou fitnessen zich zo goed zou voelen dat ze alles zelf makkelijk af kon. zwaarte van de fitnessoefeningen viel toch tegen en toen liet ze het zakken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, als je geen motivatie hebt begin je er niet eens aan. Als je zo zwaar bent heb je gewoon een serieus probleem te overwinnen, gaat niet echt vanzelf.
Ik heb het natuurlijk over FFT en de besmettelijke hoofdpijn hequote:
Het gaat me niet om aandachttrekken. Ik voel me al een week klote. En ik wil niet zielig zijn, ik wil geen infectie, ik wil niet weer uitstel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je wordt er woensdag aan geholpen en richt je energie nou maar verder op het goed herstellen daarna.
Ze moest de drempel over waar ze merkt dat het iets oplevert en waar het energie gaat geven ipv kost. En dat punt duurt even..quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ze dacht dat ze gemotiveerd was. ze dacht dat als ze een keer zou fitnessen zich zo goed zou voelen dat ze alles zelf makkelijk af kon. zwaarte van de fitnessoefeningen viel toch tegen en toen liet ze het zakken.
ach goed, ze ziet er nu al wel wat afgevallen uit dus het komt denk wel goed
Denk dat je het probleem een beetje onderschat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ze dacht dat ze gemotiveerd was. ze dacht dat als ze een keer zou fitnessen zich zo goed zou voelen dat ze alles zelf makkelijk af kon. zwaarte van de fitnessoefeningen viel toch tegen en toen liet ze het zakken.
weet ik veel. ik had het toevallig gisteren, mn zus vorige week en nu hoor ik P.quote:
Ach, ik heb het ook en wijt het aan teveel aan koffie en te weinig ander vocht.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk over FFT en de besmettelijke hoofdpijn heIkzelf heb geen besmettelijke hoofdpijn
Ik wijt het gewoon aan een tekort aan chocola / koffie / frisse lucht / lekker eten / gezelligheid (doorkrassen wat je maar wilt
)
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet ik veel. ik had het toevallig gisteren, mn zus vorige week en nu hoor ik P.
Kijk, dat hoor ik graagquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, ik heb het ook en wijt het aan teveel aan koffie en te weinig ander vocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zeg toch net dat ik het niet weet en dat dát het enige was wat ik wel weetquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dan is het vast besmettelijk.. én digitaal overdraagbaar
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:46 schreef Bluezz het volgende:
HoofdpijnAandachtsvragerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Aandachtsvragerquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:46 schreef TAV74 het volgende:
Overigens heb ik echt een bijzonder irritante kuitblessureWonderbaarlijk genoeg kon ik (met bandage) de wedstrijd wel uitspelen, maar nu zit het weer zo vast dat ik mank loop
Je weet hoop ik dat hoofdpijn als losstaand iets niet besmettelijk is?? En dat we een beetje zitten te geinen??quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zeg toch net dat ik het niet weet en dat dát het enige was wat ik wel weet
Ik hoop niet dat dat ook besmettelijk is, want ik heb al genoeg andere blessures.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:46 schreef TAV74 het volgende:
Overigens heb ik echt een bijzonder irritante kuitblessureWonderbaarlijk genoeg kon ik (met bandage) de wedstrijd wel uitspelen, maar nu zit het weer zo vast dat ik mank loop
Erg besmettelijk onder mensen die op hun oude dag iets te fanatiek willen sprintenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat ook besmettelijk is, want ik heb al genoeg andere blessures.
Zie ook dequote:
Web-log heeft een gigantische prutsfout gemaakt en ik ben benieuwd hoe zij zich er uit gaan lullen. Waar het op neer komt is dat ze iets niet echt goed getest hebben bij de overgang naar een compleet nieuw weblog platform.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef Bluezz het volgende:
GVD door het gekloot rondom weblog is ons hele Australiëblog offline![]()
Denk je dat je foto's veilig zijn als je ze online zet
ik heb gehoord dat het een 'onderdeel' van de griep kan zijn en dat is wel besmettelijk. dat is wat ik heb gehoord en ik ben geen arts dus wat het precies kan zijn, geen ideequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je weet hoop ik dat hoofdpijn als losstaand iets niet besmettelijk is?? En dat we een beetje zitten te geinen??
Strak plan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb maar last van 1 ding, en dat zijn jullie![]()
Ik zet jullie uit en ga lekker een filmpie kijkuh
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb maar last van 1 ding, en dat zijn jullie![]()
Ik zet jullie uit en ga lekker een filmpie kijkuh
Heb je alweer griepquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat het een 'onderdeel' van de griep kan zijn en dat is wel besmettelijk. dat is wat ik heb gehoord en ik ben geen arts dus wat het precies kan zijn, geen idee
Ik zeg dan ook 'hoofdpijn als losstaand iets'quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat het een 'onderdeel' van de griep kan zijn en dat is wel besmettelijk. dat is wat ik heb gehoord en ik ben geen arts dus wat het precies kan zijn, geen idee
No. 1, 2 en 8 zijn mijn fave's op Can't teach an old dog new tricksquote:
Ik word woensdag geopereerd. Als ik geluk heb, heb ik daarna weinig kans op uitzaaingen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
en hoe vaak wordt je dan daarop gecontroleerd?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik word woensdag geopereerd. Als ik geluk heb, heb ik daarna weinig kans op uitzaaingen.
Maar ik heb nog minimaal 5 jaar alsmaar dat moment van Ben ik schoon. Dat weet ik.
1 is wel heel tofquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
No. 1, 2 en 8 zijn mijn fave's op Can't teach an old dog new tricks
Ja, prachtigquote:
Volgens mij niet zo vaak eigenlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:56 schreef DarkElf het volgende:
En golfer kom op zeg, hoe vaak post jij niet wat over jicht, lactose intolerantie of wat dan ook weer voor gammelheid. Hoe kun je dan zoiets nu posten?
Oh bedankt Het uitroep teken werkt niet1quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:56 schreef DarkElf het volgende:
Spui maar lekker je zorgen hoor krakke, dat is ook een onderdeel van de af. Me dunkt dat iedereen dat wel eens doet en zeker met zoiets lijkt me dat logisch. T lijkt me doodeng.
En golfer kom op zeg, hoe vaak post jij niet wat over jicht, lactose intolerantie of wat dan ook weer voor gammelheid. Hoe kun je dan zoiets nu posten?
^^quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:56 schreef DarkElf het volgende:
Spui maar lekker je zorgen hoor krakke, dat is ook een onderdeel van de af. Me dunkt dat iedereen dat wel eens doet en zeker met zoiets lijkt me dat logisch. T lijkt me doodeng.
hier de zelfde mening.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
^^
Zit hier bijna met open mond dat je krak zo toespreekt. Echt! Er wordt hier volop geklaagd over verkoudheden, griepjes, blessures, maagdarmklachten etc etc en dan zie ik je nooit iets zeggen en krak voelt zich rot en eenzaam omdat ze komende week aan nierkanker wordt geholpen en zij moet niet zo'n aandacht trekken????
BAH!
Krak, gewoon zeggen wat je wilt hoor![]()
Het is al moeilijk genoeg.
Klinkt echt prettig jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooi hevind het daar soms net een oude Eddy Vedder
Eens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
^^
Zit hier bijna met open mond dat je krak zo toespreekt. Echt! Er wordt hier volop geklaagd over verkoudheden, griepjes, blessures, maagdarmklachten etc etc en dan zie ik je nooit iets zeggen en krak voelt zich rot en eenzaam omdat ze komende week aan nierkanker wordt geholpen en zij moet niet zo'n aandacht trekken????
BAH!
Ja?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:04 schreef TAV74 het volgende:
Denk dat het wel duidelijk is inmiddels menschen
Staat hier nog bijna ongeluisterd op mijn laptop. Zou wel mijn smaak moeten zijn, maar tot nu doet het niet voor mij.quote:
Ik zei al niks..quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
^^
BAH!
Geen idee waar jij het over hebtquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hu wat?? waar hebben we het over dan??
Heb je iemand in de buurt waar je dan even kan gaan thee drinken of zo? Even van je af praten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:12 schreef krakkemieke het volgende:
De laatste dagen voelde ik me klote. Maar dat ging ik echt niet vertellen, ik vertelde leuke dingen en dat werd al niet op gereageerd.
Meestal wel, maar die mensen werken ook.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je iemand in de buurt waar je dan even kan gaan thee drinken of zo? Even van je af praten.
Al kan je natuurlijk ook niet de hele dag ergens gaan zitten met een pot thee en koekjes
golfer; Jij hebt ook je beperkingen. Ik heb ook nooit gezegd dat je je aanstelt of zo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
^^
BAH!
Nee dat is het niet voor mij.quote:
Golfer gunt je echt wel al het beste hoor. Hij maakt een opmerking die verkeerd valt, dat snap ik wel, maar daar nog meer op reageren veranderd daar nu niets aan. Als je nu snel beter wordt mag je Golfer daarna nog jarenlang lastig vallenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee dat is het niet voor mij.
Voor jou en veel mensen wel. Maar voor golfer niet.
goed gezegdquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Golfer gunt je echt wel al het beste hoor. Hij maakt een opmerking die verkeerd valt, dat snap ik wel, maar daar nog meer op reageren veranderd daar nu niets aan. Als je nu snel beter wordt mag je Golfer daarna nog jarenlang lastig vallen![]()
Wat jiij wilt. dan mag je nu vast beginnen met een kaarsje branden, of een glaasje drinken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Golfer gunt je echt wel al het beste hoor. Hij maakt een opmerking die verkeerd valt, dat snap ik wel, maar daar nog meer op reageren veranderd daar nu niets aan. Als je nu snel beter wordt mag je Golfer daarna nog jarenlang lastig vallen![]()
Oh ja. Ik ga beter worden!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zonde. Wat is het probleem?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat hier nog bijna ongeluisterd op mijn laptop. Zou wel mijn smaak moeten zijn, maar tot nu doet het niet voor mij.
druk met leuke geplande dingen hoop ik. ik ga nog niet slapen maar hou het tegoedquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
FFT, ik ga je lekker instoppen.
Want ik ben te druk om te komen.
* krakkemieke stopt FTT in en vertelt een verhaaltje.
Te druk om naar je huis te komen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
druk met leuke geplande dingen hoop ik. ik ga nog niet slapen maar hou het tegoed
ach kijk maar wanneer jij er zin en tijd voor hebt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Te druk om naar je huis te komen.
Zo snel mogelijk als ik weer beter ben1quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ach kijk maar wanneer jij er zin en tijd voor hebt.
Ik hoop het maar voor al die mensen die bijv. ook betaalde blogs bij ze hebben en echt foto's daar hebben staan die ze niet meer ergens anders hebben opgeslagen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
Web-log heeft een gigantische prutsfout gemaakt en ik ben benieuwd hoe zij zich er uit gaan lullen. Waar het op neer komt is dat ze iets niet echt goed getest hebben bij de overgang naar een compleet nieuw weblog platform.
Maar ze zullen zich vast goed in hebben gedekt in hun voorwaarden.
Ik vind het wat saai. Maar wellicht nog een keer aanzetten.quote:
Ik hoop dat je nooit maar iets krijgt wat lijkt op kanker en de onzekerheid die daarbij hoort.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij niet en niemand die je kent. Die onzekerheid is de hel!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nooit maar iets krijgt wat lijkt op kanker en de onzekerheid die daarbij hoort.
Das lief van je DE, maar zo werkt het niet. Het geeft niet, ik slaap slecht.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:27 schreef DarkElf het volgende:
Misschien moet je proberen te gaan slapen krakke, of met een kopje thee en een boek lekker onder de wol kruipen
LOL, Ik ken het ook, die druk. Ik ben gewoon Krak, ik heb geen chinese familie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geef het op
Vorige week mailtje van pa die vroeg of de scriptie af was. Heb hem kort maar vriendelijk gezegd dat het af is wanneer het af is en dat ik ermee bezig ben.
Deze week weer een mailtje of het af is en dat ik er met hem over kan praten voor 'inspiratie'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus, schiet me neer als ik later zo'n inlevingsvermogen heb voor m'n kinderen.
En misschien moet ik eens denken aan een baan in het buitenland.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Krak ik wil nog wel even wakker blijven als je wilt bellen om van je af te praten
Ik had een rotavond, nu niet meer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed. Ik zie dat je een rotavond hebt vandaag Krak, tegelijk maar naar bed gaan?
Zennnn. Niet van de wijs laten brengen, eigen koers uitstippelen.![]()
![]()
Ja, zen en en heel zen iemand.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga naar bed. Ik zie dat je een rotavond hebt vandaag Krak, tegelijk maar naar bed gaan?
Zennnn. Niet van de wijs laten brengen, eigen koers uitstippelen.![]()
![]()
Geeft MK ook een kopje thee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Geen dankBlij dat je nog even hebt kunnen lachen
Ik kom je zo een kopje thee brengen en dan lekker te bed met een boekje ofzo
Ik spreek je dinsdag nog even zoals afgesproken
Ook nog een zen iemand.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, zen en en heel zen iemand.
Dus ze had het al die tijd zelfquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ik zit net door wat oude bestanden van kantoor te kijken en ik zie bakken aan informatie die ik de afgelopen maanden zelf hebben moeten opduikelen van mijn voormalig managerDe informatie komt van haar harddisk af
Hoe blij word je daarvan
ik zal het vast verkeerd oppikken maar dit klinkt in mijn oren als 'goedbedoeld willen helpen' ook al is het niet nodig of kan hij je niet helpen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Deze week weer een mailtje of het af is en dat ik er met hem over kan praten voor 'inspiratie'
Ik houd ook van jou.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij bent vlak voor een superbelangrijk optreden geconcentreerd je moeilijke pasjes aan het doornemen en je pa wil naast je komen dansen en je vertellen hoe je je pasjes moet maken? Dat is leuk?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zal het vast verkeerd oppikken maar dit klinkt in mijn oren als 'goedbedoeld willen helpen' ook al is het niet nodig of kan hij je niet helpen.
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:37 schreef golfer het volgende:quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zal het vast verkeerd oppikken maar dit klinkt in mijn oren als 'goedbedoeld willen helpen' ook al is het niet nodig of kan hij je niet helpen.
misschien net als avatar. is op tv denk ook geen reet aan maar in de bios indrukwekkend.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Nou wij keken the tree of life, maar hielden het niet vol of uit
Het zal ongetwijfeld in de bioscoop een heel ander groots effect hebben met die opera en zuks maar hier in ons huiskamertje kwam het totaal niet binnen en werd het op den duur een soort ongeloofwaardig geheel met dinosaurussen en de oerknal die dan het begin en het eind vd leven moet voorstellen.
Trusten!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien net als avatar. is op tv denk ook geen reet aan maar in de bios indrukwekkend.
deze film is wel tof maar ik wil ook naar bed eigenlijk. nou ja, nog een half uurtje
ik zie het al voor me hahahaha. je vader zegt toch dat je met hem kunt praten als je dat wilt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent vlak voor een superbelangrijk optreden geconcentreerd je moeilijke pasjes aan het doornemen en je pa wil naast je komen dansen en je vertellen hoe je je pasjes moet maken? Dat is leuk?
deze snap ik niet want was geen quote op een post van jouquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Welles.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
deze snap ik niet want was geen quote op een post van jou
probeer even te slapen. 5x wakker worden geeft helemaal niks, als je maar wat uitrust. dat wakker liggen ben ik ook expert inquote:
Dan krijg ik elke dag 3 mailtjes over triviale problemen en zijn de sluizen open. Dat kan ik er nu niet bij hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:40 schreef FutureFairytale het volgende:
tip; probeer het eens andersom, vragen of je je vader ergens mee kunt helpen en kijken hoe hij reageert
jemig... is het nou zo laat dat jullie me niet meer begrijpen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan krijg ik elke dag 3 mailtjes over triviale problemen en zijn de sluizen open. Dat kan ik er nu niet bij hebben.
En sorry, mijn onderzoek is net iets anders dan een sollicitatiebrief schrijven.
Ouder zijn is best nog lastig Steerquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
Dan krijg ik elke dag 3 mailtjes over triviale problemen en zijn de sluizen open. Dat kan ik er nu niet bij hebben.
En sorry, mijn onderzoek is net iets anders dan een sollicitatiebrief schrijven.
check eens 1 pag terug en kijk eens wie ik quotequote:
Ik 'wou' vroeger altijd kinderen, maar ik ben daar de laatste jaren serieus heel erg op teruggekomen. Niet meer zo'n vanzelfsprekendheid.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ouder zijn is best nog lastig SteerMaar ik voel helemaal met je mee, ze snáppen het gewoon niet
Hij moet toch salsa afdansen? Precies hetzelfdequote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig... is het nou zo laat dat jullie me niet meer begrijpen?ik had het over een voorbeeld voor MIJ, jij kwam met dansen aan en dat is ook iets heel anders dan je scriptie toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij moet toch salsa afdansen? Precies hetzelfde
Ik heb last van SOG. Tikje zenuwachtig ook verdorie
waarvoor ben je zenuwachtig? voor morgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Mij staat duidelijk op mijn netvlies hoe mijn moeder was. En ik ben dat niet geworden, al heb ik wel bepaalde gedragingen en gedachtes die ik herkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik 'wou' vroeger altijd kinderen, maar ik ben daar de laatste jaren serieus heel erg op teruggekomen. Niet meer zo'n vanzelfsprekendheid.
Yesquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:50 schreef FutureFairytale het volgende:
waarvoor ben je zenuwachtig? voor morgen?
Ik zet mn hoop op de stipjes want alléén kan ik het niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mij staat duidelijk op mijn netvlies hoe mijn moeder was. En ik ben dat niet geworden, al heb ik wel bepaalde gedragingen en gedachtes die ik herkenMaar ik bijt op mijn tong. En dat kan jij ook. Later als je groot bent, eindelijk afgedanst hebt en de stipjes van je leven hebt ontmoet, kindertjes wilt en misschien wel krijgt
lijkt je 'gekke' zus eigenlijk een beetje op je moeder?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mij staat duidelijk op mijn netvlies hoe mijn moeder was. En ik ben dat niet geworden, al heb ik wel bepaalde gedragingen en gedachtes die ik herkenMaar ik bijt op mijn tong. En dat kan jij ook. Later als je groot bent, eindelijk afgedanst hebt en de stipjes van je leven hebt ontmoet, kindertjes wilt en misschien wel krijgt
ga je hartstikke goed doen! diep ademhalen en zodra de eerste zin eruit is ben je helemaal relaaxxeeddquote:
at ik vnv nogquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Doe dat.
Bedankt voor deze ouder-kind workshop, ik ga slapen. Morgen weer verder krabbelen aan scriptie. HOE'A
Oh en over HOE'A gesproken:
[ afbeelding ]
Was erg onder de indruk van deze kinderfilm vanochtend. Erg donker en grauw ook, voor een kinderfilm.
quote:ALPHEN AAN DEN RIJN - Agenten zijn zondagavond in Alphen aan den Rijn in allerijl uitgerukt na een melding dat twee mannen met een vuurwapen over straat liepen.
De twee zouden uit een auto op de Aarkade zijn gestapt en in de richting van de bibliotheek zijn gelopen. De politie startte direct een grote zoektocht. Agenten troffen het duo uiteindelijk aan in een poolcentrum. Het ‘vuurwapen’ dat de mannen bij zich zouden dragen, bleek in werkelijkheid een biljartkeu.
Nadat het misverstand was opgehelderd, konden de twee hun potje snooker vervolgen.
Uhuhquote:
Welke van de 2 bedoel je?quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lijkt je 'gekke' zus eigenlijk een beetje op je moeder?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke van de 2 bedoel je?
nou tnx iedereen, kep lekker geslapen en heb er zin an
Herfstvakantie zou goed kunnen inderdaad. Weten jullie al wanneer de begrafenis is?quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:45 schreef Isabeau het volgende:
Wat een boel miscommunicatie gisteravond zegNou ja, fris weer verder.
Dank je AnnieEn ja, fijn dat hij terug kan. Vliegen nu was toch stukken duurder dan ik dacht (misschien door de herfstvakantie?).
Z'n zus zei gisteravond aan de telefoon 'eind van de week', maar de precieze dag weten we nog niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:47 schreef Anthraxx het volgende:
Herfstvakantie zou goed kunnen inderdaad. Weten jullie al wanneer de begrafenis is?
Het zijn lieve mensen maar ze begrijpen gewoon niet hoe mij (of mijn zus in haar opvoeding van m'n nichtje) te steunen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:52 schreef DarkElf het volgende:
en steer wat ontzettend frustrerend moet dat zijn idd zo'n mailtje van je vader.
nee dat onvermogen blijkt iedere keer weer ja en idd zegt dat niets over of ze lief zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het zijn lieve mensen maar ze begrijpen gewoon niet hoe mij (of mijn zus in haar opvoeding van m'n nichtje) te steunen.
quote:Ben allang blij dat m'n moeder niet met email weet om te gaan, anders had ik 2x zoveel mail.
Op de eilanden meestal wel jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:16 schreef borisz het volgende:
Have fun sun & Tav. Hopelijk waaien de buien over
Wij alleen op alle bewoonde eilandenquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben alleen op Vlieland geweest. Anna is op alle eilanden behalve Ameland geweest, inclusief Oog en Plaat. Dat krijg je met ouders die voor wadloopgids hebben gespeeld.
echt waar? ik dacht dat je maar 1 gekkie hadquote:Op maandag 17 oktober 2011 07:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke van de 2 bedoel je?
nou tnx iedereen, kep lekker geslapen en heb er zin an
Dat is precies de reden waarom Vlieland voor mij leuker is voor een midweek in de herfst: rust, leegquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:28 schreef FutureFairytale het volgende:
ben 2 en 3 jaar geleden in de zomer ieder weekend op Vlieland geweestvond Texel toch leuker, maar was ook meer te doen.
Hier in IJmuiden is klagen over zonuren ook niet echt nodig, we zitten goed in de subtop. En het waait hier ook altijd dat ik de wind pas begin op te merken bij windkracht 4 ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja, je kan net pech hebben natuurlijkMaar omdat het daar altijd waait waaien buien ook sneller over en ze hebben daar de meeste zonuren per jaar van Nederland
![]()
Dit is nu al de 7e keer herfstvakantie op een waddeneiland en we hebben geloof ik 2x echt een hele dag regen gehadWe hebben ook wel eens zo veel zon gehad dat er mensen gingen zwemmen
Ja moest daar hier erg aan wennen, men klaagt al over wind bij windkracht 3 of 4quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier in IJmuiden is klagen over zonuren ook niet echt nodig, we zitten goed in de subtop. En het waait hier ook altijd dat ik de wind pas begin op te merken bij windkracht 4 ofzo
oh dat absoluut. hele fijne dagen met droog weer gewenstquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom Vlieland voor mij leuker is voor een midweek in de herfst: rust, leegAlle ruimte voor Sammie op het strand
![]()
Nou, op Terschelling hadden we vorig jaar twee schijven lamsbout, ongehoordquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:34 schreef borisz het volgende:
Ik heb nog twee redenen om eens naar Texel te gaan
1. Lamsvlees
2. Bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |