nee dan neem ik de grijze kleurquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:44 schreef Bluezz het volgende:
Ja, maar wit. Weet je dat wel zeker? Of ben je op zoek naar wit?
Ik heb mijn mooie wollen van vorig jaar nog, ben nog helemaal tevreden, was trouwens ook niet duur (van Ulla Popken)
hij ging rond 2u weer naar huisquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:42 schreef Bluezz het volgende:
Wat gezellig dat DH op bezoek kwam, is ie gezellig blijven slapen?
Tunieks over leggings kan prima! Ik wil nog steeds een spijkerrokje kopen, mss doe ik dat ook wel even online.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:26 schreef AnneX het volgende:
Van de week ook weer eens geshopt.
Geslaagd voor twee jurkjes, lees tunieks over een zwarte legging
Ja, dat kan nét.
Winterjassen is nix: (nep) bont of Michelin style.
Goed idee van memo om online eens te kijken.
50 % wol vind ik wel netjes warm zonder dat het een sweatcoat wordt.
Fietst de cloud in.
jij hebt er zin inquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:43 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is bezig met mn presentatie/training door te nemen, ik denk dat ik het wel kan nu
Verder tuin gedaan, opritje flnk geruimd van overhangende takken en andere troep.
Nu nog bed verschonen en wasje ophangen en stofzuigen boven en dan zit mijn corvee er weer op.
omgquote:
Jeetje.quote:
jemig....quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:50 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook al 1 etage gestofzuigd, maar dat is tegenwoordig wel ongeveer mijn limiet voordat mijn lijf heel erg begint te protesteren.
Jeetje golfer, wat scheelt eraan? Reuma?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:50 schreef golfer het volgende:
Ik heb ook al 1 etage gestofzuigd, maar dat is tegenwoordig wel ongeveer mijn limiet voordat mijn lijf heel erg begint te protesteren.
Een moderator. Als ik me niet vergis zit ie qua werk in de medisch wetenschappelijke hoek (hij weet bijv heel veel over het onderzoek naar migraine) en hij is pas getrouwd met MissBliss.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
wie is dat? een mede-eigenaar van fok?
een echte oldbie, moderator, getrouwd met missbliss maar een deel van de mensen hier kent m wel (van meets enzo) ik ook dus vandaar dat ik t ff posttequote:Op zondag 16 oktober 2011 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
wie is dat? een mede-eigenaar van fok?
Dat heb ik gelukkig nog niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Jeetje golfer, wat scheelt eraan? Reuma?
quote:
Weet ik eik niet eens wat het is...quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb Irish stew gemaakt. IK hoop alleen dat het in de vriezer past, het is meer dan ik dacht.
Lamsvlees, ui ,wortel, aardappel. En omdat ik een luxe bui had, een snufje tijm.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Weet ik eik niet eens wat het is...
Zl eens goochelen later.
* blijft druk met Wordfeud. Blijft leuk.![]()
Leuk!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:23 schreef AnneX het volgende:
Bluezzzzzz op een goede dag verbruik je niét alle energie.
Hou wat over : morgen sta/zit je voor de klas.
Wij gaan - als het lukt met boeken - drie daagjes naar Teutoburger Wald.
Zie VK van zaterdag.
Met een gezin met geschiktejong volwassen zonen.
Gezellig allemaal aan de appels: spelletjes doen.
Ach die principes, herkenbaarquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah Annie, dat bos lijkt me mooi![]()
Ik heb net besloten dat de MiniSonnie mee op vakantie gaat morgen. Heb best nog wat te schrijven en rommelen aan mijn stuk en ik vermoed dat ik productiever ben als ik na een strandwandeling een half uurtje ga zitten dan nu probeer alles er uit te persenWel geheel tegen mijn principes in stiekem, maar goed
Goed gedaan!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:58 schreef TAV74 het volgende:
Zo, de Schaepen hebben warempel het eerste punt binnen. 25-25 nadat we halverwege de tweede helft 6 doelpunten achter stonden.
En hoe voel je je nu na dit gelijke spel?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:58 schreef TAV74 het volgende:
Zo, de Schaepen hebben warempel het eerste punt binnen. 25-25 nadat we halverwege de tweede helft 6 doelpunten achter stonden.
Na zo'n promotie is het toch altijd even afwachten waar je staat. We moesten 40 minuten lang duidelijk wennen aan het niveau, maar daarna lieten we zien dat we handbaltechnische prima mee kunnen in deze klasse. Het voelt alsof we een punt gewonnen hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:04 schreef borisz het volgende:
[..]
En hoe voel je je nu na dit gelijke spel?
[/eerst gestelde sportvraag]
Jaequote:Op zondag 16 oktober 2011 16:58 schreef TAV74 het volgende:
Dat was precies mijn gedachte ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Ach die principes, herkenbaar
Maar je kan toch ook niet dwangmatig je werk of je studie uit je gedachten weren... beter is het om lekker eraan te werken als je zin hebt dan valt het ook allemaal beter op zijn plek is mijn ervaring. Alleen moet je wel aan tijdsmanagement doen, ik heb mezelf dit weekend 1 uurtje gegeven om er echt aan te werken, rest had ik al door mijn gedachten laten gaan.
Heerlijk! Ga je het invriezen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef z80 het volgende:
zo ook weer online. de standaard huishoudelijke werkzaamheden weer uit gevoerd.
en de appels uit eigen tuin tot moes gekookt. bleek uiteindelijk bijna 3 KG appel te zijn.
wel lekker zelf gemaakte appelmoes zonder suiker. maar wat een werk.
ik zal welk moeten. het is teveel om in een paar dagen alleen op te eten.quote:
Oh, ik breng het wel eens naar de buren dan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef z80 het volgende:
[..]
ik zal welk moeten. het is teveel om in een paar dagen alleen op te eten.
Mijn moeder maakte wel eens appelmoes met een korstje als toetje, heerlijk! Paneermeel en boter erover en dan in de oven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef z80 het volgende:
[..]
ik zal welk moeten. het is teveel om in een paar dagen alleen op te eten.
Ik heb nog een hoofd vol, maar ik heb genoten! Jij ook hoop ik!quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:24 schreef DarkElf het volgende:
even wuift
beetje bijgelezen maar geen fut om te posten op t moment.
Hoop dat jullie een beetje hebben genoten van t prachtige weekend, al dan niet al handballend/scooterend/dansend/wandelend/appelmoes makend of wat dan ook
* krakkemieke alvast rode strik pakt om Steer in te pakkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Hele goeie workout gehad, die kerstsixpack met brede schouders gaan we hopelijk halen.
Krijgen we dan trouwens een foto? Als kerstcadeautje?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Hele goeie workout gehad, die kerstsixpack met brede schouders gaan we hopelijk halen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:48 schreef DarkElf het volgende:
oh ja tis herfstvakantie, lekker even weg sun (en tav) . geniet ervan
Receptje hebben van garnalen met pastis?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:48 schreef borisz het volgende:
Wat zijn garnalen toch lekker. Portie garnalen in de pan met knoflook, ui en paprika.
En zout en peper natuurlijk
.
Mjam!quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:48 schreef borisz het volgende:
Wat zijn garnalen toch lekker. Portie garnalen in de pan met knoflook, ui en paprika.
En zout en peper natuurlijk
.
Lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Receptje hebben van garnalen met pastis?
Te lang of juist te kort geslapen? Niet buiten geweest??quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:14 schreef PdeHoog het volgende:
BahAl de hele dag zo'n subtiele dreunkoppijn. En ik heb niet eens gezopen gister
Voorgerecht voor 4 personenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Lekker![]()
Tijd geleden dat ik garnalen heb gegeten. We hadden ze nog in de vriezer. KOmende week weer eens naar China Town om een nieuwe voorraad in te slaan..
Genoeg water gedronken? Hopelijk heb je niet mijn verstopte-hoofd-verkoudheid.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:14 schreef PdeHoog het volgende:
BahAl de hele dag zo'n subtiele dreunkoppijn. En ik heb niet eens gezopen gister
Uurtje of 8 dus genoeg leek me. En ik ben wel ff buiten geweest, maar misschien gewoon te kort. Had willen gaan fietsen, maar uiteindelijk is dat niet gebeurdquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Te lang of juist te kort geslapen? Niet buiten geweest??
Vervelend iig
Hmm . Mischien niet lekker zo maar dingen doen. Of niks.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uurtje of 8 dus genoeg leek me. En ik ben wel ff buiten geweest, maar misschien gewoon te kort. Had willen gaan fietsen, maar uiteindelijk is dat niet gebeurd
Hm.. Foto?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Ben weer baard- en snoorloosZo'n baard van een dag of 4-5 staat me echt niet
Dat kan toch ook niet, zo'n onverzorgd hoofdquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Ben weer baard- en snoorloosZo'n baard van een dag of 4-5 staat me echt niet
Dat beoordelen de vrouwen wel, mits foto.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook niet, zo'n onverzorgd hoofd
Te laatquote:
Jouw woordenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook niet, zo'n onverzorgd hoofd
Nee, laat dan je verzorgde baard zien?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Te laat
Bummer!
[..]
Jouw woordenEen baard hoeft niet onverzorgd te zijn he
Nee, want die zit nu in mijn scheerapparaatquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, laat dan je verzorgde baard zien?
Oh balen! Voor straf moet je betalen om mijn litteken te zien.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, want die zit nu in mijn scheerapparaat
Die grote (zoetwater)garnalen van China Town heb ik ook nog in de vriezer liggen. Wel altijd even nog het darmkanaal eruit peuteren voordat ik ze ergens in bereid.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:08 schreef borisz het volgende:
We hadden ze nog in de vriezer. KOmende week weer eens naar China Town om een nieuwe voorraad in te slaan..
Mijn woorden inderdaad, en ik kan het weten als notoir ongeschoren typequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
Jouw woordenEen baard hoeft niet onverzorgd te zijn he
Die er momenteel veel te gladjes uit ziet wmbquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mijn woorden inderdaad, en ik kan het weten als notoir ongeschoren type
Je had toch al hulp geregeld voor als je weer uit het ziekenhuis bent ontslagen ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga maar slapen, ik ben best wel bang.
Hoe ik voor me zelf kan zorgen.
\Ik houd wel van verzorgde baarden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mijn woorden inderdaad, en ik kan het weten als notoir ongeschoren type
Als het niet gaat komt er vanuit het ziekenhuis een oplossing krak. Ze weten toch dat je alleen woont.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan me je zorgen voorstellen, maar zoals de anderen zeggen: komt goedquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
Dan ben ik duidelijk je type nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
\Ik houd wel van verzorgde baarden.
Ja, dat is huishoud hulp. Dat is wel tof, goeie hulp'.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je had toch al hulp geregeld voor als je weer uit het ziekenhuis bent ontslagen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |