Is in Amerika dit resultaat ook bekend?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:46 schreef popolon het volgende:
Prima werk NL. Cuba verslaan is zeker een prestatie.
Bij de wedstrijd die ik gezien heb was het toeter gedurende de hele 3 uur ononderbroken hoor...quote:
Niet echt. Je moet zoeken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Is in Amerika dit resultaat ook bekend?
Maar als de USA het had gewonnen werd er vast veel meer drukte over gemaakt daar! Amerikanen zijn het beste in Baseball en als dat niet zo is willen ze dat niet weten...quote:
2013 weer dus. Hopelijk kunnen we dan weer wat leuks laten zienquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet echt. Je moet zoeken.
Ik vind de WBC een mooier toernooi, de timing is beter (maart) en dan zie je de grote jongens ook verschijnen. Maar het blijft een super resultaat.
Dat betwijfel ik. De MLB is nog bezig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:10 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Maar als de USA het had gewonnen werd er vast veel meer drukte over gemaakt daar!
Ik denk dat dan sites als ESPN en CBS Sports er in ieder geval wel melding van zouden maken.. Mij maakt het inderdaad niet uit verder, ik gaf (net als jij) antwoord op de vraag of het ze in de USA iets kan schelen...quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. De MLB is nog bezig.
Maar maakt het uit?
Als Nederland niet zo ver was gekomen had de NOS er geen seconde aandacht aan besteed, lijkt me logisch natuurlijk!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:10 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Maar als de USA het had gewonnen werd er vast veel meer drukte over gemaakt daar! Amerikanen zijn het beste in Baseball en als dat niet zo is willen ze dat niet weten...
NOS wilde wel, maar er waren geen beelden. Die waren er pas vanaf de tweede groepsronde.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als Nederland niet zo ver was gekomen had de NOS er geen seconde aandacht aan besteed, lijkt me logisch natuurlijk!
Verschil is dat Baseball in de USA op zich heel erg big is en in Nederland niet... Als Nederland niet mee doet aan de WK voetbal kan je in de pers nog steeds alle resultaten, wedstrijdverslagen enz enz vinden... In de USA werkt dat dus anders... Daar tellen alleen de World Series en misschien de Olympics nog een beetje (toen Baseball nog een Olympische sport was), voor de rest interesseert het ze geen drol, tenzij ze winnen (en dus niet onder Nederland en Cuba eindigen en met Canada brons moeten delen)quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als Nederland niet zo ver was gekomen had de NOS er geen seconde aandacht aan besteed, lijkt me logisch natuurlijk!
Ik reageerde op het argument dat men in de VS niet wil horen dat er iemand anders beter is dan zij. Logisch dat je slecht nieuws niet wil vertellen. Als NL al eerder in het toernoei af was gevallen hadden wij niet vannacht de finale op de Nederlandse TV gezien..quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:16 schreef borisz het volgende:
[..]
NOS wilde wel, maar er waren geen beelden. Die waren er pas vanaf de tweede groepsronde.
Ja maar de NHL stopt tenminste als de Olympische Spelen aan de gang zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:19 schreef popolon het volgende:
Het is gewoon jammer voor de liefhebbers dat dit soort organisaties het timen terwijl de grootste competities nog bezig zijn. Met ijshockey precies hetzelfde verhaal. Da's gewoon jammer.
Hoe dan ook, wel kampioen!
Gelukkig wel ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja maar de NHL stopt tenminste als de Olympische Spelen aan de gang zijn.
quote:De Oranje-spelers feestten na afloop met de tientallen door de Nederlandse ambassade uitgenodigde gasten. "We kennen ze niet en zij ons niet, maar ze hebben Oranje aan en dus wordt er gefeest", zei teammanager Tjerk Smeets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |