Het is zondag, dan mag dat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:17 schreef Flippiee het volgende:
Het moment dat je ontdekt dat je zusje een vriendin te logeren hebt en ik nog steeds een out of bed look heb.
Picsquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:19 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde situatie hier, alleen dan de vriendin van mijn broer.
Hehehequote:Op zondag 16 oktober 2011 14:19 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde situatie hier, alleen dan de vriendin van mijn broer.
Zondag rustdagquote:
Iemand was me gister heel de tijd aan het opgeilenquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Iemand was me gister heel de tijd aan het opgeilenen toen ik dr wou zoenen zei ze opeens dat ze een vriend heeft
Ook een keer meegemaakt. Ik snap zulke bitches niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Iemand was me gister heel de tijd aan het opgeilenen toen ik dr wou zoenen zei ze opeens dat ze een vriend heeft
Gelukkig heb ik haar geen drinken gegevenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ook een keer meegemaakt. Ik snap zulke bitches niet.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat een hosselaar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik haar geen drinken gegeven
Ik heb stille hoop.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken jullie dat ik binnenkort weer een ban krijg?
Hoop van wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken jullie dat ik binnenkort weer een ban krijg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |