Inderdaad, waarom niet gewoon Helvetica?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:00 schreef Fritessaus het volgende:
[..]
Komt omdat het in Engeland, waar Weekend Miljonairs vandaan komt, ook is veranderd op dezelfde wijze. SBS6 heeft het gewoon overgenomen zoals vele andere landen.
Dat Verdana lettertype overigens bij de vragen enzo, dat kan echt niet.
Hier, maar daar staat ze wat minder op.quote:
Grapje toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:54 schreef Piger het volgende:
Oke. Ook de (4) pluspunten van vorig jaar:
- Tooske
Oh ja, dat verpestte mijn kijkplezier de vorige seizoenen ook een beetje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:54 schreef Piger het volgende:
Ben het helemaal eens met de klacht m.b.t. het hele sbs6-gebeuren. Ook die beau is een ramp. Die vind zichzelf veel te geweldig en probeert alles uit om maar zoveel mogelijk in beeld te komen.
..MAAR..
Jullie willen toch niet zeggen dat het vorig jaar wel een geweldige show was?
- Henk-Jan Smits die denkt dat ie naast muziektalent ook producten kan beoordelenHij dacht het altijd beter te weten dan de jury.
-75% van de tijd werd besteed aan herhalingen van voorgaande jaren, mensen die wachten in zo'n hokje en aan mensen die in een hal staan te wachten![]()
- Een jury die elke aflevering nog chagrijnig werd zodat ze mensen compleet afkraken en afzeiken![]()
- Bagger-ideeën die toch door werden gelaten omdat de "uitvinder" zo oud, zo jong of zo zielig was![]()
en tot slot:
- De hele serie lang deskundigen e.d. raadplegen om vervolgens de winnaar uit te laten kiezen door heel sms'end Nederland.
Het was al die jaren gewoon al een sbs6 programma! Het werd er alleen nog niet uitgezonden.
Oke. Ook de (4) pluspunten van vorig jaar:
- Manon was inderdaad lekker. Zelfs in pissige vorm
- Tooske
quote:Op maandag 17 oktober 2011 04:29 schreef Zenato het volgende:
[..]
Die kopEcht zo een "BOEM ik verneuk je programma meteen" gezicht
![]()
quote:
Is ook op Veronica geweest.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik was van plan het weer te gaan kijken, maar ik doe het toch maar niet. Zonder een professionele jury is het 10x niks.
Een paar seizoen geleden won de wandelstokklem. Dat was echt belachelijk. Alleen maar omdat die oude vent dood was gegaaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |