al was hij niet met goede intenties gemaakt gok ik zoquote:
naamtopic nr 4. door KBquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee hoor, ik dacht die jongen verdient ook een keer een naamtopic. Niks haat.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:41 schreef leeell het volgende:
[..]
naamtopic nr 4. door KB
* leeell noteert in Fok!Logboek
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ik dabgt dak jou constant zag, kk veel mense met van die stropdasse enzo
ik zei op gegeve moment tege zon vent van: bende gij kutstudent.
hij zo: wa lul je nou
ik zo: oh
dus ik zo naarhuis fietse emt beschaamde koop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou iemand dat moeten melden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:24 schreef Ezell het volgende:
Het geld dat ik in augustus heb uitgegeven om naar school te kunnen, heb ik terug kunnen vragen. Nu is het te laat. Niemand die dat eventjes op tijd zegt.
Het enige wat ik heb gehoord: "Je moet het zelf betalen."quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:24 schreef Beatles het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat moeten melden?Hard knock life.
Moet je ook zelf uitzoeken, kluns. Van wie verwachtte jij dit precies te horen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:24 schreef Ezell het volgende:
Het geld dat ik in augustus heb uitgegeven om naar school te kunnen, heb ik terug kunnen vragen. Nu is het te laat. Niemand die dat eventjes op tijd zegt.
Geen idee. Is achteraf ook niet zo slim geweest. Echt stom. Het gaat om 25 euro per dag...quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Moet je ook zelf uitzoeken, kluns. Van wie verwachtte jij dit precies te horen?
O, zo.. Nou ja, ik denk dat heel mensen het niet wisten/weten. Heel veel mensen weten ook niet dat je maandelijks een reisvergoeding van ong. 80 euro krijgt als een enkele reis naar school langer duurt dan anderhalf uur.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef Beatles het volgende:
Ik wist het ook niet anders had ik het wel gezegd toch.
Reiskosten die je hebt gemaakt.quote:
Ook in september?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, zo.. Nou ja, ik denk dat heel mensen het niet wisten/weten. Heel veel mensen weten ook niet dat je maandelijks een reisvergoeding van ong. 80 euro krijgt als een enkele reis naar school langer duurt dan anderhalf uur.
[..]
Reiskosten die je hebt gemaakt.
Ja toch?quote:
quote:Je kunt via www.studentenreisproduct.nl/declaratieverzoek een declaratieverzoek indienen als je ten onrechte kosten hebt gemaakt. Je kon niet of niet tijdig reizen, omdat:
je product niet op tijd voor je klaarstond:
nieuwe (kaarten of) studenten: vanaf de 15e van de maand voor aanvang studiefinanciering/reisrecht
Die dacht dat een klasgenootje leeell was, dus vroeg hij aan hem: 'Ben jij leeell van FOK!?' Was het hem niet.quote:
Haha, godverdomme, ik ga helemaal kapot.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef Beatles het volgende:
Ik wil deze met jullie delen, normaal kijk ik nooit op dumpert enzulkdsdsdsd. Deze is mega.
Hij zegt ook nog eens houdoe, wat een koning.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, godverdomme, ik ga helemaal kapot.
Is natuuuur.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, godverdomme, ik ga helemaal kapot.
Jij bent helemaal beeest.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zegt ook nog eens houdoe, wat een koning.
Dat kunnen alleen mbo-ers hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:04 schreef Beatles het volgende:
Hoe kun je nou geen verschil tussen hbo en mbo zien?
Is toch zonder hoofdletters trouwens?
Ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:04 schreef Beatles het volgende:
Hoe kun je nou geen verschil tussen hbo en mbo zien?
Is toch zonder hoofdletters trouwens?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is helemaal vervelend.
Ik hou niet van live.quote:
Ja, ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:48 schreef Beatles het volgende:
[..]
[..]
Ik hou niet van live.Enkelt als ik er bij ben.
O, ik zie het! Nou ja, dit was het plaatje:quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:02 schreef Beatles het volgende:
[..]
Krijg plaatje met dat eropWeet ik veel.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik zie het! Nou ja, dit was het plaatje:
[ afbeelding ]
Goeie outfit voor carnaval. Ga ik onthouden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik zie het! Nou ja, dit was het plaatje:
[ afbeelding ]
Geen idee, die tent is weg toch? Of naam veranderd? Ik weet niet man, is van voor mijn Tilburgse tijd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:09 schreef xCore het volgende:
R_R, ik was gister in Tilburg, maar watskeburt met de drie gezusters?
Doe een keer niet zo moeilijk man.quote:
VOOOOOOOO LAAAAAA REEEEEEEquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:13 schreef Beatles het volgende:
Leuk liedje en nu genoeg over gramatika.
VIES LIED DEZEquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
VOOOOOOOO LAAAAAA REEEEEEE
Oh iddquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:14 schreef Beatles het volgende:
[..]
VIES LIED DEZEGELOOF LIVE BAHHHH..
imperatorquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:17 schreef Kutstudent het volgende:
Jullie imperator is hier en beveelt jullie te kappen met janken over wat woordjes.
Hij is inderdaad weg, zit nu een of andere tent waar geen hond komt, en je moet nu buitenom om naar de Skihut te komenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee, die tent is weg toch? Of naam veranderd? Ik weet niet man, is van voor mijn Tilburgse tijd.
Ouwe veldwezel, je bent bij lange na geen imperator.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:17 schreef Kutstudent het volgende:
Jullie imperator is hier en beveelt jullie te kappen met janken over wat woordjes.
Oja, klopt ja, had een maat van me daar wel eens wat over verteld. Maar dat is al een tijdje zo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:18 schreef xCore het volgende:
[..]
Hij is inderdaad weg, zit nu een of andere tent waar geen hond komt, en je moet nu buitenom om naar de Skihut te komen
Imperatorquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:17 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben er echt al een tijd niet meer geweest, bevestigt nog maar eens waarom, wat een volk daar in Tilburgquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, klopt ja, had een maat van me daar wel eens wat over verteld. Maar dat is al een tijdje zo.
Ga naar Brandpunt dan, altijd genot.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:21 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik ben er echt al een tijd niet meer geweest, bevestigt nog maar eens waarom, wat een volk daar in Tilburg
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ouwe veldwezel, je bent bij lange na geen imperator.
Denken dat je de leenheer bent.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denken dat je de leenheer bent.
Enige wat je mag lenen zijn een paar tikken tegen je ketel.
Ik wil wel wat tandjes van je lenen, als je tandjes aan het tuffen bent, nadat mijn legionairs met jou klaar zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denken dat je de leenheer bent.
Enige wat je mag lenen zijn een paar tikken tegen je ketel.
Je legionairs? Van een paar playmobilfiguurtjes word ik niet echt bang.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wil wel wat tandjes van je lenen, als je tandjes aan het tuffen bent, nadat mijn legionairs met jou klaar zijn.
a zemmel flikekr w8 mrquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je legionairs? Van een paar playmobilfiguurtjes word ik niet echt bang.
Kenk lang wachten zekerquote:
Ze zijn al onderweg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kenk lang wachten zeker
Kappen met janken. Die 4 weken per jaar leren en de rest genieten is het meer dan waard.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:33 schreef Splutje het volgende:
Hele fucking volgende week moeten leren voor tentamens
Eens. Maar je went aan dat leven he. Al wordt er toch wel gezopen komende weekquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kappen met janken. Die 4 weken per jaar leren en de rest genieten is het meer dan waard.
Niks van jou bij.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:35 schreef Beatles het volgende:
[..]
Wat is deze, beetje mijn taalgebruik overnemen.
Het is wat, mietje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:33 schreef Splutje het volgende:
Hele fucking volgende week moeten leren voor tentamens
Ontzettendquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef Splutje het volgende:
[..]
Jij geniet daar zeker van he nerdje
Zeg het eens, meid.quote:
jij en kudstudent moeten niet zo haten in de SCquote:
sryquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef leeell het volgende:
[..]
jij en kudstudent moeten niet zo haten in de SC
jmr wel .quote:
kan gebeurenquote:
Terechte klachtquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef leeell het volgende:
[..]
leeell die voor liefde pleit omfg wat is dezequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef leeell het volgende:
[..]
irritant lopen zuigen de godganse dag doodt de SCquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef Beatles het volgende:
[..]
leeell die voor liefde pleit omfg wat is deze
dan ben je bij mij sowieso aan het verkeerde adres, want ik post de laatste tijd haast nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef leeell het volgende:
[..]
irritant lopen zuigen de godganse dag doodt de SC
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef leeell het volgende:
[..]
maar ze postten beide weinig vandaag dusdsdquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef leeell het volgende:
[..]
where's the love manquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:49 schreef leeell het volgende:
en dan die enkele posts lopen haten, is niet cool
ja zo gaat dat met slowchats in het begin helemaal gewild alles en later blijven alleen de echte overquote:
juistquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:52 schreef Beatles het volgende:
[..]
where's the love man
[..]
ja zo gaat dat met slowchats in het begin helemaal gewild alles en later blijven alleen de echte over
welterusten, droom rein.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:53 schreef leeell het volgende:
[..]
juist
en dat ja, dan piekt het weer even en dan is het weer heulemaal weg
dan ga ik maar slapen, vannacht 4 uur weer op voor werk , zucht
circle of forumlife whehequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:53 schreef leeell het volgende:
[..]
juist
en dat ja, dan piekt het weer even en dan is het weer heulemaal weg
dan ga ik maar slapen, vannacht 4 uur weer op voor werk , zucht
glasbouw; rozenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:54 schreef Beatles het volgende:
[..]
circle of forumlife whehe
wat voor werk doe je ? slaap lekker in ieder geval
reeds 3 jaar, je ziet er wel uit als een automutilatie patiëntquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:56 schreef Beatles het volgende:
[..]
werken met bloemen altijd pluspunten bij mij goed bezig jijjj
hehe ja risico van het vakquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:56 schreef leeell het volgende:
[..]
reeds 3 jaar, je ziet er wel uit als een automutilatie patiënt
trusten manquote:
inderdaadquote:
Nu gaat het helemaal los hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:00 schreef Beatles het volgende:
met wordfeud
ik leg sekt
meneer legt sekte
ik leg sektenlkr
[..]
trusten man
[..]
inderdaad
quote:
Don't hate the player, hate the game man.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef leeell het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:05 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens een kutplaatje om het goed te maken aan jullie allen.
Waarom?quote:
altijdquote:
zemmelquote:
Niet zo haten nu, één computerprobleem topic voor jouw schooldag: Sluit je aan bij de 'Revolutionaire Computerprobleem Democraten'quote:
je valt op jongens toch? weinig aan gelogenquote:
Bedankt voor de link, even wat bashen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet zo haten nu, één computerprobleem topic voor jouw schooldag: Sluit je aan bij de 'Revolutionaire Computerprobleem Democraten'
Geen dank hoor. Computerprobleem bash is goede bash.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, even wat bashen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:47 schreef Beatles het volgende:
LET ME TAKE YOU BACKKKKK CUZ IM GOING TO STRAWBERRY FIELDDDD NOTHING IS REALLLLLL NOTHING TO GET HUNG ABOUTTT STRAWBERRY FIELDS FOREVERRRR STRAWBERRY FIELDS FOREVER STRAWBERRY FIELDS FOREVERRRR
let me take you down cuz im going to strawberry fieldss nothing is reallllll and nothing to get hung about strawberry fields forever strawberry fields forever strawberry fields foreverquote:
Maxwell's Silver Hammer tegen je bakkes, Unterfeldwebel.quote:
Lang leve Maxwell!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maxwell's Silver Hammer tegen je bakkes, Unterfeldwebel.
Sowieso.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:11 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ALLE BALLEN
![]()
![]()
![]()
ZIJN ROOOOOOND ALLEEEEEEE BALLEN ZIJN ROND
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg eens minion, een beetje respect voor je meerderen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maxwell's Silver Hammer tegen je bakkes, Unterfeldwebel.
Mooi.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:49 schreef Beatles het volgende:
[..]
let me take you down cuz im going to strawberry fieldss nothing is reallllll and nothing to get hung about strawberry fields forever strawberry fields forever strawberry fields forever
Ik moest wel gniffelen om je reactie.
lolquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeg eens minion, een beetje respect voor je meerderen.
1 week, dezequote:Op maandag 17 oktober 2011 12:35 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje tussendoor. Hebben de scholen in de regio Zuid-Holland nu deze week1 week? vakantie of gaat dat pas volgende week in en voor hoelang?
terechte opmerkingquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:36 schreef Beatles het volgende:
[..]
Kwaliteits TT, daarom doen we rustig aan.
Ze kan jouw shine en stylo niet handelen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:40 schreef Dastan het volgende:
Mij negeren maar direct op leeell springen als hij binnenkomt. Gaat te ver, kever.
Even quality time met leeell. Sorry hoor meneer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:40 schreef Dastan het volgende:
Mij negeren maar direct op leeell springen als hij binnenkomt. Gaat te ver, kever.
Helemaal wel, die man heeft swagger. Ik hou van hem.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze kan jouw shine en stylo niet handelen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze kan jouw shine en stylo niet handelen.
Met je TT.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:41 schreef Beatles het volgende:
[..]
Even quality time met leeell. Sorry hoor meneer.
[..]
Helemaal wel, die man heeft swagger. Ik hou van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |