al was hij niet met goede intenties gemaakt gok ik zoquote:
naamtopic nr 4. door KBquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee hoor, ik dacht die jongen verdient ook een keer een naamtopic. Niks haat.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:41 schreef leeell het volgende:
[..]
naamtopic nr 4. door KB
* leeell noteert in Fok!Logboek
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ik dabgt dak jou constant zag, kk veel mense met van die stropdasse enzo
ik zei op gegeve moment tege zon vent van: bende gij kutstudent.
hij zo: wa lul je nou
ik zo: oh
dus ik zo naarhuis fietse emt beschaamde koop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou iemand dat moeten melden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:24 schreef Ezell het volgende:
Het geld dat ik in augustus heb uitgegeven om naar school te kunnen, heb ik terug kunnen vragen. Nu is het te laat. Niemand die dat eventjes op tijd zegt.
Het enige wat ik heb gehoord: "Je moet het zelf betalen."quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:24 schreef Beatles het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat moeten melden?Hard knock life.
Moet je ook zelf uitzoeken, kluns. Van wie verwachtte jij dit precies te horen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:24 schreef Ezell het volgende:
Het geld dat ik in augustus heb uitgegeven om naar school te kunnen, heb ik terug kunnen vragen. Nu is het te laat. Niemand die dat eventjes op tijd zegt.
Geen idee. Is achteraf ook niet zo slim geweest. Echt stom. Het gaat om 25 euro per dag...quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Moet je ook zelf uitzoeken, kluns. Van wie verwachtte jij dit precies te horen?
O, zo.. Nou ja, ik denk dat heel mensen het niet wisten/weten. Heel veel mensen weten ook niet dat je maandelijks een reisvergoeding van ong. 80 euro krijgt als een enkele reis naar school langer duurt dan anderhalf uur.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef Beatles het volgende:
Ik wist het ook niet anders had ik het wel gezegd toch.
Reiskosten die je hebt gemaakt.quote:
Ook in september?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, zo.. Nou ja, ik denk dat heel mensen het niet wisten/weten. Heel veel mensen weten ook niet dat je maandelijks een reisvergoeding van ong. 80 euro krijgt als een enkele reis naar school langer duurt dan anderhalf uur.
[..]
Reiskosten die je hebt gemaakt.
Ja toch?quote:
quote:Je kunt via www.studentenreisproduct.nl/declaratieverzoek een declaratieverzoek indienen als je ten onrechte kosten hebt gemaakt. Je kon niet of niet tijdig reizen, omdat:
je product niet op tijd voor je klaarstond:
nieuwe (kaarten of) studenten: vanaf de 15e van de maand voor aanvang studiefinanciering/reisrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |