Het is ook een leuke sport.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:39 schreef Operc het volgende:
Ik heb geen verstand van honkbal, maar ik vind het een leuke wedstrijd
Epic old skoolquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:42 schreef Burner82 het volgende:
nog ff en we hebben gewonnenmaar ik wil ook met de geluidsknopjes spelen....
doet me denken aan dingo and the baby van family guy :pquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:42 schreef Burner82 het volgende:
nog ff en we hebben gewonnenmaar ik wil ook met de geluidsknopjes spelen....
9 inningsquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:51 schreef Ugjerke het volgende:
Hoe lang duurt zo'n wedstrijd nog eigenlijk?
Pfff, maar ze zijn al 2,5 uur bezig toch?quote:
Zijn nu 2 uur bezigquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Pfff, maar ze zijn al 2,5 uur bezig toch?
Die vangbal zag er wel nice uit trouwens.
Nog 3 innings dacht ik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Pfff, maar ze zijn al 2,5 uur bezig toch?
Die vangbal zag er wel nice uit trouwens.
Hoe kan dat dan? Die staat daar toch veilig tot hij moet rennen wegens slag?quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:00 schreef Marc H het volgende:
Speler op eerste honk proberen uit te gooien
hij moet geloof ik in contact met het honk blijven, dus kan weldegelijk uitgegooid wordenquote:Op zondag 16 oktober 2011 06:01 schreef Operc het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Die staat daar toch veilig tot hij moet rennen wegens slag?
kwam best goed terug volgens mij hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 06:01 schreef spiedermann het volgende:
denk dat we de pitcher niet meer terug zien, heeft een goede pot gegooid, maar is een beetje op denk ik?
Ah ok, helderquote:Op zondag 16 oktober 2011 06:01 schreef spiedermann het volgende:
[..]
hij moet geloof ik in contact met het honk blijven, dus kan weldegelijk uitgegooid worden
hoezo offtopicquote:
Niet helemaal. de speler op 1 kan proberen naar 2 te komen, het zgn. stelen. Hoe verder hij van het honk staat des te makkelijker dat wordt. Als de pitcher de eerste honkman echter de bal kan toegooien voor de speler terug is, is de speler uit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:01 schreef spiedermann het volgende:
[..]
hij moet geloof ik in contact met het honk blijven, dus kan weldegelijk uitgegooid worden
dank uquote:Op zondag 16 oktober 2011 06:08 schreef Marc H het volgende:
[..]
Niet helemaal. de speler op 1 kan proberen naar 2 te komen, het zgn. stelen. Hoe verder hij van het honk staat des te makkelijker dat wordt. Als de pitcher de eerste honkman echter de bal kan toegooien voor de speler terug is, is de speler uit.
Door als pitcher echter de bal naar de 1ste h.man te gooien hou je de tegenstander dichtbij het eerste honk, en maak je het moeilijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |