SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
zippy?quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet! Maar bovendien is het een kneiterharde hit! Dus draaien die zooi.
zoeperdquote:
Joaquote:
gnotjequote:Op zondag 16 oktober 2011 03:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Hey knetter, lang niet gesproken
Dat was alles, nu ga ik slapen, maar ik zag je naam
ik vind tukkers over het algemeenquote:
Voor zover ik weet spreek je op het forum gewoon ABN.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maandag moet ik abn praten... dat wordt nog een uitdaging![]()
checkquote:
bij normaal praten als ik mij op mijn gemak voel dan heb ik de neiging om letters in te slikken...quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet spreek je op het forum gewoon ABN.
zelfs ik heb op een callcenter gewerktquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij normaal praten als ik mij op mijn gemak voel dan heb ik de neiging om letters in te slikken...
hopelijk voel ik mij niet op mijn gemak maandagis een beetje nogal niet handig als je half plat praat terwijl je solliciteert bij een callcenter
slaap lekkerquote:
Oh dan kan ik t ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zelfs ik heb op een callcenter gewerkt
veel plezier in dromenlandquote:
Ik ook, gouden tijdquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zelfs ik heb op een callcenter gewerkt
ik vond het nog wel meevallen, mja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh dan kan ik t ook
woei mensen thuis lastig vallen.. heb alle horror verhalen gehoord en heb er nu al zin in
Hallonquote:
Dan doe je de Milf-lijn?quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
0906 lijn blijft toch soort van een geheime droom om ooit eens uit te proberen![]()
misschien ooit als ik bijna 40 ben ofzo
om te bellen of er achter te zitten?quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
0906 lijn blijft toch soort van een geheime droom om ooit eens uit te proberen![]()
van mij is tijdelijk 4 tot 5 weken voor ziggo mensen lastig vallen die eredivisie geval gratis hebben gehad.. en dan proberen aan te smeren, dat ze t willen houden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vond het nog wel meevallen, mja.
ze hebben mij wel een keer gevraagd waar ik vandaan kwam, maar dat was hooguit 2 keer.
ik heb er trouwens niet langer dan een maand gewerkt (omdat ik zelf ander werk vond), maar ik heb van niemand gehoord dat ik iets verkeerd deed.
Om aan de verdienende kant te zitten, niet de betalende kantquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
om te bellen of er achter te zitten?
ik moest toen bellen voor onderzoeken voor tns-nipo of iets dergelijks. ik hoefde niks te verkopenquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van mij is tijdelijk 4 tot 5 weken voor ziggo mensen lastig vallen die eredivisie geval gratis hebben gehad.. en dan proberen aan te smeren, dat ze t willen houden.
goed bezigquote:
Geuzennaam ftwquote:
omdat die gekke vent van je dat heeft aangevraagdquote:
Waar was je 5 jaar geleden? Ik had een goede connectie in dat circuit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb mijn diploma verkoopchef.. en hoop gewoon dat ik veel kerels moet bellenquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moest toen bellen voor onderzoeken voor tns-nipo of iets dergelijks. ik hoefde niks te verkopen
ik vind mijn geuzennaam nog net zo stoerquote:
Stiekem hou ik wel een beetje van hemquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat die gekke vent van je dat heeft aangevraagd
toen was ik aan t werk in de horecaquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar was je 5 jaar geleden? Ik had een goede connectie in dat circuit.
het moet toch niet gekker wordenquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Stiekem hou ik wel een beetje van hem
ikkequote:
wat wil je horen dan?quote:
Ik zal eens in mijn oude mailarchieven kijken of ik zijn e-mailadres kan vinden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toen was ik aan t werk in de horeca
lijkt me echt zooo tof om te doen
Dat is dubstep.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb sinds gister een nieuwe oneluvvvv
Skrillex - bangarang
sloap zequote:
veel plezier in dromenlandquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb sinds gister een nieuwe oneluvvvv
Skrillex - bangarang
alweer?quote:
ZAK duitsland?quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:18 schreef ACT-F het volgende:
Thnx voor het draaien. Doet me denken aan de tijd van ZAK!
ja, doot henig anquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:18 schreef ACT-F het volgende:
Thnx voor het draaien. Doet me denken aan de tijd van ZAK!
okequote:
Schön war der Zeitquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ZAK toen ZAK nog leuk was
moet je je vent schoppenquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:22 schreef rulerofdeath het volgende:
wou eigenlijk geen dubstep meer draaien
vind het zelf ook niks. Faye niks anders wat je leuk vind?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
The Killers - mr brightside? ook goed?
laatste paar jaar is er geen drol meer aanquote:
pendulum met blood sugar? Muse met bliss?quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:22 schreef rulerofdeath het volgende:
wou eigenlijk geen dubstep meer draaien
vind het zelf ook niks. Faye niks anders wat je leuk vind?
ik heb wel motörhead - killersquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb wel motörhead - killers
zie piquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb wel motörhead - killers
Ik ben er al een tijd niet geweest. Hoe is het in de grote zaal?quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
laatste paar jaar is er geen drol meer aan
van jou of naatje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |