abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103126254

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103126263
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:22 schreef mrk.n het volgende:
Wat zij fout vindt, wat ik fout heb gedaan:

Ik had (nog) geen relatie met haar, we waren aan het scharrelen en in die periode heb ik met een paar andere meiden seks gehad. Zij had toen al gevoelens voor me, wist ik niet, al wist ik wel dat het iets zou kunnen worden tussen ons maar zij ziet dat als vreemdgaan. Feitelijk niet fout.
Is dit dan dezelfde meid waarover je zei dat je je niet van plan was in te houden op vakantie als zij jou geen seks/relatie ofzo zou geven? Of was dat nog een andere.
pi_103126335
Mrk.n:

De beste oplossing is dat je haar gevoelens serieus neemt. Het beste wat je haar kunt "geven" is door niet jezelf weg te geven (niet zeggen van ja je hebt gelijk), maar tegelijkertijd wel haar gevoelens te erkennen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103126346
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:22 schreef mrk.n het volgende:
Wat zij fout vindt, wat ik fout heb gedaan:

Ik had (nog) geen relatie met haar, we waren aan het scharrelen en in die periode heb ik met een paar andere meiden seks gehad. Zij had toen al gevoelens voor me, wist ik niet, al wist ik wel dat het iets zou kunnen worden tussen ons maar zij ziet dat als vreemdgaan. Feitelijk niet fout.
Dat was eerst. Daarna verwaarloosde je je studie want je was voortdurend bij ... dit zelfde meisje? En nu kom je met het oude verhaal. Ik volg het niet.
The view from nowhere.
pi_103126350
Goed, ik ben kapot. Tijd voor move.to/bedje O+
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_103126354
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:23 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Is dit dan dezelfde meid waarover je zei dat je je niet van plan was in te houden op vakantie als zij jou geen seks/relatie ofzo zou geven? Of was dat nog een andere.
Zelfde. Ik schaam me nu wel voor die uitspraak trouwens.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:25 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat was eerst. Daarna verwaarloosde je je studie want je was voortdurend bij ... dit zelfde meisje? En nu kom je met het oude verhaal. Ik volg het niet.
Dit is hetzelfde meisje, ze heeft het vorige week uitgemaakt omdat ik niet te vertrouwen ben volgens haar. Dit baseert ze grotendeels op die situatie maar ook op mijn huidige gedrag (terwijl ik in mijn ogen niets verkeerd doe qua vrouwen).
pi_103126368
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:21 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Want? :')
Zo ben je hopelijk in het echt niet?
pi_103126417
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:25 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ah okay, dan kan ik me nog wel meer voorstellen dat zij er zo mee zit.
pi_103126429
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zo ben je hopelijk in het echt niet?
Jij ook niet mag ik hopen.
pi_103126489
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:27 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jij ook niet mag ik hopen.
Jawel, ik gedraag me nu niet als een ander.
pi_103126498
quote:

[..]

Je dacht dus dat je safe zat en vreemd kon gaan ? Tsja misschien wel een terechte en goede keuze van haar om het uit te maken.
pi_103126522
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jawel, ik gedraag me nu niet als een ander.
Tsja.

Ikke lekker wel.
pi_103126553
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:29 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Tsja.

Ikke lekker wel.
IRL ben jij een enorme zelfverzekerder bitch? :o en hier een onschuldige en onzeker jongedame
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103126561
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

IRL ben jij een enorme zelfverzekerder bitch? :o en hier een onschuldige en onzeker jongedame
Nope.
pi_103126566
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:29 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Je dacht dus dat je safe zat en vreemd kon gaan ? Tsja misschien wel een terechte en goede keuze van haar om het uit te maken.
Ze hadden nog geen relatie, dus mag hij doen wat hij wilt. Alleen was ze gekwetst, en is begrijpbaar.

Het enige wat hij hoeft te doen is weten dat hij niet verkeerd zat en deze mening niet veranderen, terwijl hij haar gevoelens erkend en serieus neemt en begrijpt.

Dit is trouwens ook "alpha dominantie", een eigen mening kunnen behouden zonder haar de grond in te stampen en haar een goed gevoel kunnen geven. Het heeft dus niets te maken met stoer doen enzo.
pi_103126594
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:29 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Het is niet terecht nu maar ik vermoed dat ze twijfelt want gisteren zocht ze wel contact om iets af te spreken en om te praten over de situatie. Als ik met haar praat komt d'r ook niet meer uit dan alleen verwijtende dingen, blijkbaar kan ze het nog niet vergeven.
pi_103126742
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Het is niet terecht nu maar ik vermoed dat ze twijfelt want gisteren zocht ze wel contact om iets af te spreken en om te praten over de situatie. Als ik met haar praat komt d'r ook niet meer uit dan alleen verwijtende dingen, blijkbaar kan ze het nog niet vergeven.
Ze wilde eerst toch geen relatie omdat je een bepaalde reputatie hebt in haar ogen qua andere meiden? Dan bevestig je dit alleen maar door met anderen te rotzooien terwijl zij al aan het twijfelen is, ik denk dat ze nu vooral tijd nodig heeft waarin jij kan laten zien dat je echt alleen voor haar gaat, zelfs als je eigenlijk vrij bent om te doen en laten wat je wil.
pi_103126904
quote:

[..]

[..]

Dit is hetzelfde meisje, ze heeft het vorige week uitgemaakt omdat ik niet te vertrouwen ben volgens haar. Dit baseert ze grotendeels op die situatie maar ook op mijn huidige gedrag (terwijl ik in mijn ogen niets verkeerd doe qua vrouwen).
Het was toch helemaal aan. Wat zegt zij over je huidige gedrag?
The view from nowhere.
pi_103126917
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:35 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ze wilde eerst toch geen relatie omdat je een bepaalde reputatie hebt in haar ogen qua andere meiden? Dan bevestig je dit alleen maar door met anderen te rotzooien terwijl zij al aan het twijfelen is, ik denk dat ze nu vooral tijd nodig heeft waarin jij kan laten zien dat je echt alleen voor haar gaat, zelfs als je eigenlijk vrij bent om te doen en laten wat je wil.
Ja. Het is vreemd aangezien alles goed ging tussen ons en ze mij ook echt het gevoel gaf dat ze me leuk vond en deze week ineens zei ze dat het niet ging en gisteren wil ze wel weer afspreken om dingen uit te praten. Ik weet niet wat ze wil, wat ze verwacht enzovoort, ze doet vaag.

Gezeik. :)
pi_103127011
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:40 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ja. Het is vreemd aangezien alles goed ging tussen ons en ze mij ook echt het gevoel gaf dat ze me leuk vond en deze week ineens zei ze dat het niet ging en gisteren wil ze wel weer afspreken om dingen uit te praten. Ik weet niet wat ze wil, wat ze verwacht enzovoort, ze doet vaag.

Achja, weet je tenminste dat het geen slimme acties zijn als je nog een relatie met iemand wil beginnen.
pi_103127055
quote:

[..]

Ze zit je wel te testen, vandaar dat ze zo onvoorspelbaar doet en je dingen verwijt.

Hierbij kijkt ze of je congruent bent met wie je bent. Dit is waar ik al hele pagina's vol over zat te hameren. Het is van essentiëel belang dat je deze test doorstaat of je een toekomst met haar hebt of niet.
pi_103127080
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Achja, weet je tenminste dat het geen slimme acties zijn als je nog een relatie met iemand wil beginnen.
Praat hem geen schuldgevoel aan, je verpest zijn kansen hier alleen maar mee.
pi_103127123
quote:

[..]

Misschien zit daar het probleem. Het is misschien geen gezeik en voel je niet goed aan wat er aan schort. Als zij niet het gevoel heeft dat je haar probleem begrijpt dan maakt ze het uit.
The view from nowhere.
pi_103127213
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het was toch helemaal aan. Wat zegt zij over je huidige gedrag?
Ja. Vrouwen zijn raar, soms.

Dat ik niet te vertrouwen ben, ik flirt met andere meiden, ik haar onzeker maak. Eerste twee zijn niet zo en de derde doet ze zelf omdat ze zichzelf van alles wijs maakt.
pi_103127246
goeienavond :W
pi_103127315
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:47 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ja. Vrouwen zijn raar, soms.

Dat ik niet te vertrouwen ben, ik flirt met andere meiden, ik haar onzeker maak. Eerste twee zijn niet zo en de derde doet ze zelf omdat ze zichzelf van alles wijs maakt.
Het kan zijn dat ze onmogelijk onzeker is. Dat kan echt heel vervelende vormen aannemen en dan kun je er zelf maar beter een punt achter zetten. Als ze zo onzeker is, dan kom wss terug als je weinig op haar reageert. Maar leuk wordt het niet.
The view from nowhere.
pi_103127343
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:49 schreef Cassandra87 het volgende:
goeienavond :W
Van hetzelfde!
pi_103127366
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef Capstan het volgende:

[..]

Van hetzelfde!
Jij ook en cassan ook :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:53:22 #29
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103127392
Die sfeer hangt er lekker in zie ik.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103127435
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het kan zijn dat ze onmogelijk onzeker is. Dat kan echt heel vervelende vormen aannemen en dan kun je er zelf maar beter een punt achter zetten. Als ze zo onzeker is, dan kom wss terug als je weinig op haar reageert. Maar leuk wordt het niet.
Wat is onmogelijk onzeker? :P Het is wel zo dat ze dingen ziet die d'r niet zijn. Ze maakt zichzelf dus dingen wijs. Kan op den duur erg worden inderdaad, maar niet als ze mij gaat vertrouwen op langere termijn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze zit je wel te testen, vandaar dat ze zo onvoorspelbaar doet en je dingen verwijt.

Hierbij kijkt ze of je congruent bent met wie je bent. Dit is waar ik al hele pagina's vol over zat te hameren. Het is van essentiëel belang dat je deze test doorstaat of je een toekomst met haar hebt of niet.
Test? Waarom zou ze dat ooit willen doen? Ik kan me niet voorstellen dat ze zo'n drama maakt voor een test. Ik weet dat ze bang is dat ik weer naar andere meiden ga (wat ze ook vaak heeft aangegeven) en daarom ook geen vertrouwen heeft in mij/de relatie. Ze weet alleen niet wat ze nou precies wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')