SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - MeetHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Moest dat zonder kleren er nu echt bij ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heerlijk, zonder kleren, onder een dik dekbed, laptop op schoot, raam open voor de frisse lucht.
Ariana Grande en Dianne Agronquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
Anne Hathaway, enige bekende persoon die ik echt geil vind vanuit mijn tenen tot mijn kloppende geslachtsdeel.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Smaken verschillen nu eenmaal, sprak ze wijs.
Sowieso Belgen + humor = geniaalquote:
Dat is een essentieel onderdeel van het lekkere gevoel. Dus ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Moest dat zonder kleren er nu echt bij ?
Mooie dame, diepe ogen.quote:
Nee nee niets.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een essentieel onderdeel van het lekkere gevoel. Dus ja.
Hoezo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
en prachtige lippen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
Anne Hathaway heeft van die prachtige ogen.
Was mij niet eens opgevallen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Moest dat zonder kleren er nu echt bij ?
Je wordt hormonaal voorbereid op een a-seksueel leven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Was mij niet eens opgevallen.
Mijn ooit op volle toeren draaiende hormonen zijn gekalmeerd.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee nee niets.
Zomaar.Wil je een bakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Bijwerking van de kater. Of ik ben naakt niet interessant, dat kan ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Was mij niet eens opgevallen.
Mijn ooit op volle toeren draaiende hormonen zijn gekalmeerd.
ik zou je wel eens naakt willen zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijwerking van de kater. Of ik ben naakt niet interessant, dat kan ook.
okequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
Zo ben ik weer.Mn date is van msn en douchen.
Onmogelijk als jij al aan de vrouw komt, komt het mij wel goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je wordt hormonaal voorbereid op een a-seksueel leven.
Komt ze zo, geschrobt en wel, naar jou toe?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
Zo ben ik weer.Mn date is van msn en douchen.
Nee in t weekend zit ze bij haar man.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Komt ze zo, geschrobt en wel, naar jou toe?
en het was niet eens mijn idee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Onmogelijk als jij al aan de vrouw komt, komt het mij wel goed.
* Samzz bakje geeft.quote:
Jij bent bevooroordeeldquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou je wel eens naakt willen zien
Die is alweer de deur uit, je word daardoor alleen maar interessanter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijwerking van de kater. Of ik ben naakt niet interessant, dat kan ook.
Of Naat is de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Onmogelijk als jij al aan de vrouw komt, komt het mij wel goed.
Thanks.... heb je gezien van wie ik volgende week de top 10 draai?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
lekker gedraaid melting
Onmogelijk. Ben ik te leuk voor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of Naat is de uitzondering die de regel bevestigd.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:59 schreef robdriessen het volgende:
DIENSTMEDEDELING:
Guppie's krachtvoer voor Oktober
* Donavon Frankenreiter
* James Morrison
* Pete Murray
* Theory Of A Deadman
* NL Top 40 week 42
* UK Top 40 week 42
* Goa Trance Volume 16 (WAAR BLIJFT DIE GOAAAAAA DANNNNNNN!)
Verder zijn er veel rotzooi-tracks verdwenen (zoals alle in stukjes geknipte Grandmixes) en zal The Prodigy nu net zo vaak langskomen als andere artiesten (en niet twee keer zo vaak)
is dat erg dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
* Samzz bakje geeft.
[..]
Jij bent bevooroordeeld.
.
zal es zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Thanks.... heb je gezien van wie ik volgende week de top 10 draai?
Dan moet je zeker ook luisteren!
Dat is een hele goede instellingquote:
a nice zal luisterenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Thanks.... heb je gezien van wie ik volgende week de top 10 draai?
Dan moet je zeker ook luisteren!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:59 schreef robdriessen het volgende:
DIENSTMEDEDELING:
* Donavon Frankenreiter
* James Morrison
* Pete Murray
* Theory Of A Deadman
* NL Top 40 week 42
* UK Top 40 week 42
Verder zijn er veel rotzooi-tracks verdwenen (zoals alle in stukjes geknipte Grandmixes) en zal The Prodigy nu net zo vaak langskomen als andere artiesten (en niet twee keer zo vaak)
Neequote:
Als het niet doorgaat bedoel jequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
Oh ja Naat volgende week kan ik je gaan uitlachen.
Oeh, cool dat er Goa in staat. Een keer zo'n deuntje vind ik leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:59 schreef robdriessen het volgende:
DIENSTMEDEDELING:
* Donavon Frankenreiter
* James Morrison
* Pete Murray
* Theory Of A Deadman
* NL Top 40 week 42
* UK Top 40 week 42
Ik wil 1 nummer adviseren die er zeker in moet:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:59 schreef robdriessen het volgende:
DIENSTMEDEDELING:
* Donavon Frankenreiter
* James Morrison
* Pete Murray
* Theory Of A Deadman
* NL Top 40 week 42
* UK Top 40 week 42
Ik ga niet wegquote:
He nee, Ajax-Feyenoord bedoel ik.quote:
Ik had het tegen Ruler!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet weg, ik lig net lekker in bed!
Verzoekjes per PM a.u.b. Volgende update zal helaas pas over een maand zijn i.v.m. zakenreis.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil 1 nummer adviseren die er zeker in moet:
Buraka Som Sistema - Hangover (bababa)
jupquote:
Handjes boven de dekens he!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet weg, ik lig net lekker in bed!
*raapt opquote:
I knowquote:
Uiteraard, anders kan ik niet typen.quote:
Cool waar mag je heen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Verzoekjes per PM a.u.b. Volgende update zal helaas pas over een maand zijn i.v.m. zakenreis.
ik moet eerst nog 2 uurtjes draaienquote:
Het kon dat je spraak herkenning had.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know.
[..]
Uiteraard, anders kan ik niet typen.
Dus ik moet gewoon 2 uur lang op de grond blijven wachtenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moet eerst nog 2 uurtjes draaien, daarna kom ik wel
Nee, dat heb ik nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het kon dat je spraak herkenning had.
Prioriteiten stellen hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus ik moet gewoon 2 uur lang op de grond blijven wachten.
welke neem je ?quote:
Nee, da's niet handigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je lappie ook niet onder de dekens verstopt?
erg hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus ik moet gewoon 2 uur lang op de grond blijven wachten.
Ga je de stoelendans doen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef ValHallen het volgende:
Maar ik ben naar de verjaardag. Zo'n leuke in een kring.
Ik neig naar iPhone maar maar ik wil eigenlijk niet geassocieerd worden met die hipsters die ze gebruiken.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef ValHallen het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef ValHallen het volgende:
Neem een HTCquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neig naar iPhone maar maar ik wil eigenlijk niet geassocieerd worden met die hipsters die ze gebruiken.
Dus ik denk dat het een HTC of LG word.
Whehehehe gezellig zakdoekje leggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef ValHallen het volgende:
Klinkt gezellig jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef ValHallen het volgende:
Doe dat!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
erg he
maar ik maak het wel goed hoor
Hipsters die iPhone gebruiken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neig naar iPhone maar maar ik wil eigenlijk niet geassocieerd worden met die hipsters die ze gebruiken.
Dus ik denk dat het een HTC of LG word.
Sterkte knul.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben niet zo'n verjaardagenmens...... als ik er dan toch heen moet, ga ik meestal op het uiteinde zitten. En dat kan niet in een cirkel hè?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij hebt nooit kringverjaardagen? Mazzelpik
Ja massavolk, gadgetfreaks, mensen die altijd trendy dingen willen hebben.quote:
joahquote:
Je moet toch juist een vernieuwer zijn en vernieuwers zijn doorgaans geen massemensen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja massavolk, gadgetfreaks, mensen die altijd trendy dingen willen hebben.
Ik heb daar zo juist 80% van de iPhone gebruikers beschreven.
maar behalve dat is een iphone ook niet erg praktisch. ik kan van alles met m'n telefoon zonder een of ander gaar programma te installeren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja massavolk, gadgetfreaks, mensen die altijd trendy dingen willen hebben.
Ik heb daar zo juist 80% van de iPhone gebruikers beschreven.
Ook al weg?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:09 schreef Melting het volgende:
Ik ben er zo meteen weg van...... De 3 musketiers wachten op me.
Nouja, het was een beetje beeldspraak. Maar zo'n typische verjaardag met een kopje koffie en een stukje taart, daarna een biertje en ondertussen de verhalen van tante Artje en ome Piet aanhorend over hun all-in vakantie naar Alanya. Daarna gaat de worst en de kaas rond terwijl je oudtante vraagt hoe het op school gaat en ome Cor commentaar op mijn kapsel heeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n verjaardagenmens...... als ik er dan toch heen moet, ga ik meestal op het uiteinde zitten. En dat kan niet in een cirkel hè?
Wat voor een telefoon heb jij dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar behalve dat is een iphone ook niet erg praktisch. ik kan van alles met m'n telefoon zonder een of ander gaar programma te installeren.
ik draai wel door.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook al weg?
Gaat stil worden hiero zo....
Op welk programma doel je want ik heb niet zoveel verstand Apple's.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar behalve dat is een iphone ook niet erg praktisch. ik kan van alles met m'n telefoon zonder een of ander gaar programma te installeren.
SE Xperia X10quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat voor een telefoon heb jij dan?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nouja, het was een beetje beeldspraak. Maar zo'n typische verjaardag met een kopje koffie en een stukje taart, daarna een biertje en ondertussen de verhalen van tante Artje en ome Piet aanhorend over hun all-in vakantie naar Alanya. Daarna gaat de worst en de kaas rond terwijl je oudtante vraagt hoe het op school gaat en ome Cor commentaar op mijn kapsel heeft.
Ik wil wel even gillen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook al weg?
daar moet je toch alles via itunes doen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Op welk programma doel je want ik heb niet zoveel verstand Apple's.
Ga dan niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nouja, het was een beetje beeldspraak. Maar zo'n typische verjaardag met een kopje koffie en een stukje taart, daarna een biertje en ondertussen de verhalen van tante Artje en ome Piet aanhorend over hun all-in vakantie naar Alanya. Daarna gaat de worst en de kaas rond terwijl je oudtante vraagt hoe het op school gaat en ome Cor commentaar op mijn kapsel heeft.
Vreemd genoeg gaat het er bij Surinamers bijna hetzelfde aan toe.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah zo 1.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn kringverjaardagen zijn leuker, dat hoor ik nu al. In ieder geval aan het eind, want dan gaat het bijvoorbeeld over de Chinese overheersing of het opraken van oliebronnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Qua muziek toch alleen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar moet je toch alles via itunes doen?
I'll be back! Maar niet voor lang, want morgen weer vroeg op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook al weg?
ojah, apps schiet me zo te binnen. daar zijn er voor de iphone minder voor te vinden dan voor android.quote:
Hoe lang ga je sabelen dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
I'll be back! Maar niet voor lang, want morgen weer vroeg op.
Als ik echt echt echt geen zin heb, zeg ik dat ik ziek benquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Soms zijn die verjaardagen min of meer verplicht.
Film duurt 102 minuten. Dus het is dat, plus 10 minuten pauze, plus reistijd.quote:
Ja en dan ga ik al bijna slapen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Film duurt 102 minuten. Dus het is dat, plus 10 minuten pauze, plus reistijd.
Ik verwacht dus pas na half 1 terug te zijn.
Echt waar? Bijna alle nieuwe apps komen voor beide uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah, apps schiet me zo te binnen. daar zijn er voor de iphone minder voor te vinden dan voor android.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef robdriessen het volgende:
Lineaal, mocht ik om 23 uur nog bij zinnen zijn, zal ik je dan aflossen of had je al iemand?
bij mijn weten was er nog niemand na mijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef robdriessen het volgende:
Lineaal, mocht ik om 23 uur nog bij zinnen zijn, zal ik je dan aflossen of had je al iemand?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
dan wordt het vaak interessanterquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon doen.Ook al ben je niet meer bij zinnen.
Precies!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan wordt het vaak interessanter
whehequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies!Zijn show dat ie nuchter begon en dronken eindigde was geniaal!
quote:
Hier ook.quote:
Neem een biertafel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
Wie komt mij drinken brengen? Ik wil niet opstaan.
Sodeju, die ochtend er na, toiletpot 2 keer heel intens geknuffeld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies!Zijn show dat ie nuchter begon en dronken eindigde was geniaal!
Deze man.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier ook.Warme chocolademelk (nu de verhoudingen perfect) met een beetje whisky
Gelukkig heb je dat niet live op de radio gedaan!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sodeju, die ochtend er na, toiletpot 2 keer heel intens geknuffeld.
Goed idee. Wie komt mijn biertafel brengen?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:20 schreef Watertornado het volgende:
Overigens zijn kringverjaardagen best heel leuk als ze niet van je de "familie" niet kent. Dat je nog eens kan roddelen, en vragen wat iemand doet op een eerlijke manier.
als ze niet van je de familie niet kent... Ik volg je niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:20 schreef Watertornado het volgende:
Overigens zijn kringverjaardagen best heel leuk als ze niet van je de "familie" niet kent. Dat je nog eens kan roddelen, en vragen wat iemand doet op een eerlijke manier.
Ja, al gefixed. Ik wilde eerst wat anders zeggen maar dat niet helemaal goed weggehaald. Kan gebeuren.quote:
goedzo, je leert het welquote:
we zijn bezig met versie 2quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee. Wie komt mijn biertafel brengen?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als ze niet van je de familie niet kent... Ik volg je niet.
Jij mag raden welke zin ik eerst wilde typen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, al gefixed. Ik wilde eerst wat anders zeggen maar dat niet helemaal goed weggehaald. Kan gebeuren.
Ah ik dacht al. Zou hij nu al dronken zijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, al gefixed. Ik wilde eerst wat anders zeggen maar dat niet helemaal goed weggehaald. Kan gebeuren.
Als ze niet van je eigen familie zijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Jij mag raden welke zin ik eerst wilde typen.
als je ze niet van de familie kent?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Jij mag raden welke zin ik eerst wilde typen.
Neequote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
Is het nou zo moeilijk om in de sig van rod te kijken?
Mee eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het zou vele malen gezelliger zijn als hij er was.
zie ondertitelquote:
Waarom tik jij "u" de hele tijd met hoofdletter? Ik snap dat je christelijk bent opgevoed en alles, maar denk je dat het beleefder is ofzo?quote:
quote:
Ik kijk nooit in sig's dus ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
Is het nou zo moeilijk om in de sig van rod te kijken?
quote:
Dat doe ik uit gewoonte, heeft daarnaast trouwens niets met opvoeding te maken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom tik jij "u" de hele tijd met hoofdletter? Ik snap dat je christelijk bent opgevoed en alles, maar denk je dat het beleefder is ofzo?
EN DIT NUMMER
Waarom? Viro kan toch nog wel steeds op de radio draaien?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Maar ik bedenk me nu.
Het einde van SuriWeekend is zo wel een soort van beklonken.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Viro kan toch nog wel steeds op de radio draaien?
Ok. U met een hoofdletter schrijf je namelijk alleen bij heilige personen (of god natuurlijk), dus ik kan me wel voorstellen dat je het vaak zo hebt gezien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat doe ik uit gewoonte, heeft daarnaast trouwens niets met opvoeding te maken.
Iedereen hier is heilig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok. U met een hoofdletter schrijf je namelijk alleen bij heilige personen (of god natuurlijk), dus ik kan me wel voorstellen dat je het vaak zo hebt gezien.
Gelukkig heb ik die ook, dus geen man overboord.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij mist all1 zn grote neger piemol.
Tsja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Viro kan toch nog wel steeds op de radio draaien?
Mja jij bent nog minderjarig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die ook, dus geen man overboord.
Ik moet je helaas teleurstellen, het antwoord is nee.quote:
Koningen en Koninginnen toch ook?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok. U met een hoofdletter schrijf je namelijk alleen bij heilige personen (of god natuurlijk), dus ik kan me wel voorstellen dat je het vaak zo hebt gezien.
Minderjarig en legaal.quote:
wat doe ik verkeerd/goed?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef ACT-F het volgende:
Liniaal, geweldige presentatie. Ik lig helemaal dubbel hier![]()
Hij is hier geen lul.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef TCI het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen, het antwoord is nee.
En hoe kan het gezelliger zijn met mijn broer erbij? Ik mag nooit iets van hem.
Hoe kan ik missen wat ik nooit heb gehadquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij mist all1 zn grote neger piemol.
ik had er blondie bij staanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
Overigens was je vorige nummers van Divinyls, niet van Blondie.
viro is baasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef TCI het volgende:
[..]
Omdat hij hier bijna altijd de mafketel is en met zn rare opmerkingen de boel lekker gezellig op stelten kan zetten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef TCI het volgende:
[..]
Ach over 9 jaar ben je ook die ervaring rijker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan ik missen wat ik nooit heb gehad?
Twentequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:34 schreef Insomnium het volgende:
Wacht Rod komt uut de achterhoek ?
Ik luister niet![]()
Sorry
Twentequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:34 schreef Insomnium het volgende:
Ik luister niet![]()
Sorry
Daaromquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach over 9 jaar ben je ook die ervaring rijker.
Het.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:35 schreef TCI het volgende:
Waarom praten jullie over de geslachtsorgaan van mijn broer?
Relkloontjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:35 schreef TCI het volgende:
Omdat hij daar hier vaak over opschept.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:35 schreef TCI het volgende:
Waarom praten jullie over het geslachtsorgaan van mijn broer?
rozequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
Wat heeft FC Utrecht lelijke uit shirts zeg.![]()
[ afbeelding ]
Zijn broertje slimmerik.quote:
twentequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:34 schreef Insomnium het volgende:
Ik luister niet![]()
Sorry
Vraag je broer even of hij op msn komt, ik heb SAM troublesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:35 schreef TCI het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm, beetje laat zie ik al. maar beter een keer teveel dan te weinigquote:
Daar ging het fout.quote:
En dan ook nog eens half zwartquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dat in voetbal en dan 10 man in zo een shirt op t veld.
Ah weer computer problemen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag je broer even of hij op msn komt, ik heb SAM troubles.
Moeten ze ook maar geen voetballer wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dat in voetbal en dan 10 man in zo een shirt op t veld.
Maar dat is ie niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan nog. Mijn broer dit, mijn broer dat, komt voor mij over als een relkloon.
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
Wat heeft FC Utrecht lelijke uit shirts zeg.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:37 schreef ACT-F het volgende:
Pic van de dag: Een mooie zonsondergang vandaag
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2011 21:39:53 ]
Precies mijn punt idd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan ook nog eens half zwart. Nee, verschrikkelijk shirt.
Hoe oud ben jij ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:40 schreef TCI het volgende:
Ik zal dan maar niets zeggen als jullie openlijk over jullie geslachtsorgaan praten.
Ik had het idee dat het hier vooral over muziek en radio gepraat werd...xD
Ja dat dachten er wel meer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:40 schreef TCI het volgende:
Ik zal dan maar niets zeggen als jullie openlijk over jullie geslachtsorgaan praten.
je mag met mij over muziek en radio pratenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:40 schreef TCI het volgende:
Nee hoor er wordt hier over alles gepraat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:40 schreef TCI het volgende:
Ja, echt heerlijk, jas aan, sjaal om, en dan buiten zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Dit weertype mag wel vaker voorkomenMorgen weer genieten
Nu ben je gedesillusioneerd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:40 schreef TCI het volgende:
heb je me nu gehoord?quote:
Nee nog nietquote:
En toch is het aangenaam in het zonnetjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, echt heerlijk, jas aan, sjaal om, en dan buiten zijn
Viro was de enige die over zijn grote negerpiem0l babbelde. Verder nooit iemand over horen opscheppenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:40 schreef TCI het volgende:
Goeie serie!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee nog niet
Ik kijk even deze aflevering van Criminal minds af.
En dan tune ik direct in
zeg dan even als je er bent, anders roep ik voort elke 5 minuten die site om, dat wordt wel erg spammerigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee nog niet
Ik kijk even deze aflevering van Criminal minds af.
En dan tune ik direct in
Heloef ook over de zijnequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Viro was de enige die over zijn grote negerpiem0l babbelde. Verder nooit iemand over horen opscheppen.
Hij is naar een verjaardag van een vriend van hem. Ik zal wel een bericht achterlaten voor hem.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag je broer even of hij op msn komt, ik heb SAM troubles.
Mijn verslaving van de laatste tijdquote:
Will do !quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zeg dan even als je er bent, anders roep ik voort elke 5 minuten die site om, dat wordt wel erg spammerig
Heerlijk, ik zat gister en eergister gewoon met zonder jas buitenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En toch is het aangenaam in het zonnetje
Ik vandaag nog gewoon in een sleeveless shirtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heerlijk, ik zat gister en eergister gewoon met zonder jas buiten
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heerlijk, ik zat gister en eergister gewoon met zonder jas buiten
Ja, dat is zo idd.quote:
Thanks!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:42 schreef TCI het volgende:
[..]
Hij is naar een verjaardag van een vriend van hem. Ik zal wel een bericht achterlaten voor hem.
Iedereen begon dat verband gaan leggen toen ben ik het maar gaan volhouden.quote:
gewoon gaan zittenquote:
Gewoon in de zon gaan zitten en dan eerst je jas uitdoenquote:
is gras groen?quote:
Oh ik keek t all1 wel eens toen ik nog tv keek. Ik heb nu all1 al een maand geen tv meer gekeken ofzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn verslaving van de laatste tijd
Zit nu in seizoen 5.
Oh.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef TCI het volgende:
Ik zal de vragen beantwoorden: Ja ik had een heel ander idee waar men hier over het algemeen praat. Ik ben het broertje van Viro, ben 16 jaar oud en ik post nu hier om mijn broer te irriteren dat ik wel kan posten op fok en hij niet
Ik ook weet je dat meteen.quote:
Het is algemeen bekend dat een neger een grote lul is heeft toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen begon dat verband gaan leggen toen ben ik het maar gaan volhouden.
Ik download alle seizoenen altijd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik keek t all1 wel eens toen ik nog tv keek. Ik heb nu all1 al een maand geen tv meer gekeken ofzo.
Volgens dit topic wel ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat een neger een grote lul is heeft toch?![]()
.
.
Met zonder jas klinkt nogal... Raar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon in de zon gaan zitten en dan eerst je jas uitdoen
Of niet eens aan
Whahahahahahahahahaha!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef TCI het volgende:
Ik zal de vragen beantwoorden: Ja ik had een heel ander idee waar men hier over het algemeen praat. Ik ben het broertje van Viro, ben 16 jaar oud en ik post nu hier om mijn broer te irriteren dat ik wel kan posten op fok en hij niet
ik wou er eerst dit neerzetten: is sneeuw wit.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wou er eerst dit neerzetten: is sneeuw wit.
mja, dan had ik hetzelfde antwoord gekregen
Met zonder jas is net als ammelemeniniumfoliequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met zonder jas klinkt nogal... Raar.
Maar hij is er nu toch niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef TCI het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wou er eerst dit neerzetten: is sneeuw wit.
mja, dan had ik hetzelfde antwoord gekregen
Ik ook niet maar ik ga geen series downloaden als ik ze niet heel erg goed vind. Gewoon goed is geen optie om t helemaal te downloaden imo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik download alle seizoenen altijd.
Ik hou er niet van om geen heel seizoen af te kunnen kijken.
Beetje autistisch trekje
Mjah ik heb veel tijd te vullen dankzij mijn slapeloosheid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ga geen series downloaden als ik ze niet heel erg goed vind. Gewoon goed is geen optie om t helemaal te downloaden imo.
al uitgekeken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mjah ik heb veel tijd te vullen dankzij mijn slapeloosheid.
Dus ik heb echt HEEL veel series al gezien![]()
Maar criminal minds is toch echt een van mijn favoriete.
Klopt hij is er niet maar morgen is er Formule 1 en daarna leest hij altijd topics terug...xDquote:
dan begint m'n metaluurtjequote:
topics teruglezenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef TCI het volgende:
[..]
Klopt hij is er niet maar morgen is er Formule 1 en daarna leest hij altijd topics terug...xD
Ik zal hem de groeten doen.
Oh, je draait nu geen metal?quote:
Stargate SG1 al helemaal gezien? Imo de beste Sifi serie ooit. Dat zijn 10 seizoenen dus dan heb je weer even wat te kijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mjah ik heb veel tijd te vullen dankzij mijn slapeloosheid.
Dus ik heb echt HEEL veel series al gezien![]()
Maar criminal minds is toch echt een van mijn favoriete.
Check, check en checkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stargate SG1 al helemaal gezien? Imo de beste Sifi serie ooit. Dat zijn 10 seizoenen dus dan heb je weer even wat te kijken.Ik ben nu Star Trek TNG aan t downen. Daarna ST Deep Space Nine en Voyager maar weer een keer downloaden en kijken.
inderdaadquote:
noem je dit metal?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, je draait nu geen metal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |