abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 december 2011 @ 11:32:29 #169
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_106159158
quote:
17s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:28 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dat is dan toevallig want ik kan net zo goed op een getinte man vallen :) En dat is volgens dit topic niet hetzelfde ras, want als niet alle Aziaten over een kam mogen worden geschoren mag dat ook niet bij Westerlingen.
Ik zeg ook nergens dat fysieke aantrekking niet belangrijk is, maar het punt in dit topic dat ze alleen op Japanse vielen (dus heel specifiek geen Chinezen e.d.) vanwege de culturele achtergrond vind ik een beetje blah blah
Ik heb geen Japan-fetish (kan net zo goed op Chinezen, Koreanen, Thai of weetikveel vallen), maar kan me wel voorstellen dat bepaalde culturen meer aantrekkingskracht hebben dan andere. Ik heb bijvoorbeeld totaal geen interesse in de Filippijnen, omdat mensen daar vandaan in 90% van de gevallen ernstig katholiek zijn. Daar kan ik als atheist erg slecht mee omgaan. Dit in tegenstelling tot Japanners en Chinezen, die vaak (niet altijd, maar vaak) atheist zijn. Dat (het voor jezelf kunnen en durven nadenken) is voor mij toch echt wel een pre.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_106159322
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:32 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik heb geen Japan-fetish (kan net zo goed op Chinezen, Koreanen, Thai of weetikveel vallen), maar kan me wel voorstellen dat bepaalde culturen meer aantrekkingskracht hebben dan andere. Ik heb bijvoorbeeld totaal geen interesse in de Filippijnen, omdat mensen daar vandaan in 90% van de gevallen ernstig katholiek zijn. Daar kan ik als atheist erg slecht mee omgaan. Dit in tegenstelling tot Japanners en Chinezen, die vaak (niet altijd, maar vaak) atheist zijn. Dat (het voor jezelf kunnen en durven nadenken) is voor mij toch echt wel een pre.
Nee maar TS gaf aan dat hier geen Chinezen, Koreanen of Thaise gepost mogen worden. Punt wat jij aangeeft kan ik me ook wel in vinden, zo zou ik nooit met een Marokkaan kunnen zijn die verplicht 3 keer per dag moet bidden ofzo.
  donderdag 29 december 2011 @ 11:38:34 #171
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_106159382
quote:
17s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:39 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor ;) Hij formuleerde het alleen alsof hij wel alleen op Japanse kon vallen en kraakte daarbij andere volken af, overigens niet star_gazer alleen. Denk dat zo'n reactie ook een beetje uitgelokt is door sommige hier. Denk niet dat je verliefd op een uiterlijk kan worden, wel op een persoon. Uiterlijk kan mooi en aantrekkelijk zijn maar dat heeft imho niks met verliefdheid te maken :)
Oh, er zijn heel wat mensen op dit forum die bijvoorbeeld niet op blonde mensen vallen, of op aziaten. Wat vind je daar dan van?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  donderdag 29 december 2011 @ 11:40:00 #172
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106159442
quote:
17s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:12 schreef Audreyoot het volgende:
Ik snap dat je voor een aantrekkelijk meisje kiest, dat doet iedereen. Maar wat als je op twee meisjes valt met hetzelfde innerlijk, beiden even knap maar de een is Japans en de ander Chinees. Wáárom voor de Japanse kiezen?
Misschien omdat die qua afkomst en familie net wat westers is en daarom iets gemakkelijker aansluit bij de jouwe? Anders zou het mij niet uitmaken hoor :) Zo diep zit zo een voorkeur ook weer niet bij mij
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 29 december 2011 @ 11:40:05 #173
77130 star_gazer
pi_106159449
quote:
17s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:36 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Nee maar TS gaf aan dat hier geen Chinezen, Koreanen of Thaise gepost mogen worden. Punt wat jij aangeeft kan ik me ook wel in vinden, zo zou ik nooit met een Marokkaan kunnen zijn die verplicht 3 keer per dag moet bidden ofzo.
Dat komt omdat dit topic bedoeld is voor situaties die je specifiek met Japanse mannen / vrouwen tegenkomt. Cultuur, taal, enz. Daar kan ik me wel in vinden, omdat de Japanse cultuur toch wel een hele unieke is.

Misschien is het topic, gezien het gebrek aan Japanners in Nederland, iets te 'niche' en zou het meer gericht moeten worden op Nederlanders met een Aziatische vriend(in).
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 29 december 2011 @ 11:41:03 #174
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106159480
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Oh, er zijn heel wat mensen op dit forum die bijvoorbeeld niet op blonde mensen vallen, of op aziaten. Wat vind je daar dan van?
Niet op zwarten is ook altijd een grote groep, ik heb er zelf niet zo veel problemen mee, zolang er onderscheid kan worden gemaakt tussen er een persoonlijke voorkeur en racisme.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_106159558
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:32 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Grappig, volgens mij zijn Japanners namelijk minder vaak dan Nederlanders atheïst.
pi_106159574
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Wat moet ik daarvan vinden? Ze gaan af op hun fysieke aantrekkingskracht dat is toch prima. Maar iemand die aangeeft niet op blond in eerste instantie te vallen kan echt wel een relatie krijgen met een blonde chick. Dit staat toch los van het punt alleen op een bepaalde bevolkingsgroep te vallen door de culturele achtergrond. Ik val ook niet op zwarte mensen zoals hierboven wordt aangegeven. Maar ik ben ook nog nooit verliefd op een donker persoon geworden. Mijn persoonlijke voorkeur gaat er in eerste instantie niet naar uit maar betekent niet dat het nooit gebeuren kan.
pi_106159593
Trouwens buitenlanders in Japan, met een Japanse vriendin die zich Japanner voelen, maar geen idee hebben dat de maatschappij ze uitkotst. :')
pi_106159625
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:40 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Misschien omdat die qua afkomst en familie net wat westers is en daarom iets gemakkelijker aansluit bij de jouwe? Anders zou het mij niet uitmaken hoor :) Zo diep zit zo een voorkeur ook weer niet bij mij
Zou kunnen, heb ik zelf geen idee van maar dat is tenminste een onderbouwing die ik wel kan begrijpen ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:40 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dat komt omdat dit topic bedoeld is voor situaties die je specifiek met Japanse mannen / vrouwen tegenkomt. Cultuur, taal, enz. Daar kan ik me wel in vinden, omdat de Japanse cultuur toch wel een hele unieke is.

Misschien is het topic, gezien het gebrek aan Japanners in Nederland, iets te 'niche' en zou het meer gericht moeten worden op Nederlanders met een Aziatische vriend(in).
Dat denk ik ook.
  donderdag 29 december 2011 @ 11:45:31 #179
77130 star_gazer
pi_106159647
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:43 schreef Poepoog het volgende:
Trouwens buitenlanders in Japan, met een Japanse vriendin die zich Japanner voelen, maar geen idee hebben dat de maatschappij ze uitkotst. :')
Da's vaak pure jaloezie. Ik ben geen Japan-o-fiel (ben er zelfs nooit geweest), maar ik heb begrepen dat Japanse mannen vaak te bezig zijn met hun carriere en geen interesse hebben in / tijd hebben voor, de liefde. Dan moeten ze niet gek opkijken als een ander er met die mooie meisjes vandoor gaat :P
-
  donderdag 29 december 2011 @ 11:46:02 #180
77130 star_gazer
pi_106159666
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:42 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Grappig, volgens mij zijn Japanners namelijk minder vaak dan Nederlanders atheïst.
Ja, en?
-
pi_106159715
quote:
4s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:45 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Da's vaak pure jaloezie.
Weet ik niet, ben zelf nooit in Japan geweest. Krijg wel het idee dat in die landen traditie nog heel erg hoog staat en families het daarom niet goed kunnen keuren, of is dat meer iets voor China?
  donderdag 29 december 2011 @ 11:50:47 #182
77130 star_gazer
pi_106159805
quote:
17s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:47 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Weet ik niet, ben zelf nooit in Japan geweest. Krijg wel het idee dat in die landen traditie nog heel erg hoog staat en families het daarom niet goed kunnen keuren, of is dat meer iets voor China?
Er zit nog veel kwaad bloed in de oudere generaties (WO2), maar ik heb van mijn eerste Japanse scharrel begrepen dat er steeds meer moderne gezinnen zijn waar het weinig uitmaakt. Er zijn er inderdaad wel nog veel waar je als buitenlander eerst het vertrouwen en respect moet verdienen.
-
pi_106159847
quote:
3s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:50 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Er zit nog veel kwaad bloed in de oudere generaties (WO2), maar ik heb van mijn eerste Japanse scharrel begrepen dat er steeds meer moderne gezinnen zijn waar het weinig uitmaakt. Er zijn er inderdaad wel nog veel waar je als buitenlander eerst het vertrouwen en respect moet verdienen.
Ik denk dat dat nog in veel culturen heerst waar traditie of geloof een grote rol spelen.
pi_106159947
quote:
4s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:45 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Da's vaak pure jaloezie. Ik ben geen Japan-o-fiel (ben er zelfs nooit geweest), maar ik heb begrepen dat Japanse mannen vaak te bezig zijn met hun carriere en geen interesse hebben in / tijd hebben voor, de liefde. Dan moeten ze niet gek opkijken als een ander er met die mooie meisjes vandoor gaat :P
Dat is echt geen pure jaloezie man, als er een cultuur gesloten is, waar je niet inkomt als buitenlander zijnde dan is het de Japanse wel, je wordt door iedereen uitgekotst, maar door de beleefdheidsmotto zou niemand het je laten weten. Buitenlanders vallen de subtiele hints van de Japanners echt niet op, zeker in het begin niet. Tuurlijk vinden ze je allemaal leuk en interessant, maar of ze je echt mogen, nah nee :')

quote:
5s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:46 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ja, en?
Dat Japan wel degelijk een van de meest religieuze landen is in Azië, dus je argument slaat als een tang op een, in eigen land niet zo populaire, gaijin.
  donderdag 29 december 2011 @ 12:27:53 #185
77130 star_gazer
pi_106160977
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:55 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dat is echt geen pure jaloezie man, als er een cultuur gesloten is, waar je niet inkomt als buitenlander zijnde dan is het de Japanse wel, je wordt door iedereen uitgekotst, maar door de beleefdheidsmotto zou niemand het je laten weten. Buitenlanders vallen de subtiele hints van de Japanners echt niet op, zeker in het begin niet. Tuurlijk vinden ze je allemaal leuk en interessant, maar of ze je echt mogen, nah nee :')

[..]

Dat Japan wel degelijk een van de meest religieuze landen is in Azië, dus je argument slaat als een tang op een, in eigen land niet zo populaire, gaijin.
De meeste Japanners die ik tegenkom zijn atheist. Er zullen ongetwijfeld veel shinto en boeddhisten zijn, maar daar heb ik minder wrijving mee dan monotheisten.

Ik weet dat het een laffe bron is, maar volgens http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Japan:

quote:
About 70 percent of Japanese profess no religious membership,[7][8] according to Johnstone (1993:323), 84% of the Japanese claim no personal religion. In census questionnaires, less than 15 percent reported any formal religious affiliation by 2000.[9] And according to Demerath (2001:138), 64% do not believe in God, and 55% do not believe in Buddha.
-
pi_106161378
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:55 schreef Poepoog het volgende:

[..]

[..]

Je kunt ook religieus en atheïst zijn.
signatuurloos
pi_106161486
quote:
3s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:27 schreef star_gazer het volgende:

[..]

De meeste Japanners die ik tegenkom zijn atheist. Er zullen ongetwijfeld veel shinto en boeddhisten zijn, maar daar heb ik minder wrijving mee dan monotheisten.

Ik weet dat het een laffe bron is, maar volgens http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Japan:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:42 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

True, en dat bedoel ik ook. De religie is in de hele samenleving verweven, meer dan in Nederland. en het liken van een volk omdat ze dan geen geloof aanhangen is een beetje te makkelijk. Sowieso naar een specifiek land toegaan om "liefde" te vinden is redelijk sneu, maar dat terzijde.
  donderdag 29 december 2011 @ 13:13:15 #188
77130 star_gazer
pi_106162370
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:42 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Dat zou ik eerder spiritueel noemen. Maargoed, die discussie hoort hier al helemaal niet thuis :P
-
  donderdag 29 december 2011 @ 13:13:59 #189
77130 star_gazer
pi_106162406
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:45 schreef Poepoog het volgende:

[..]

[..]

Sowieso naar een specifiek land toegaan om "liefde" te vinden is redelijk sneu, maar dat terzijde.
Dat is heel wat anders. Ik mag hopen dat we het hier niet over importbruiden / wehkampbruiden hebben, want dan heb ik hier ook niks te zoeken.
-
pi_106167851
quote:
3s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dat is heel wat anders. Ik mag hopen dat we het hier niet over importbruiden / wehkampbruiden hebben, want dan heb ik hier ook niks te zoeken.
Dan wordt het topic wel heel sneu :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 29 december 2011 @ 17:21:09 #191
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106172139
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:42 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Japanners noemen zichzelf boeddhist en gaan af en toe naar een tempel toe (net zoals wij naar een kasteel gaan), en bidden dan, maar ze zijn verder echt niet overtuigd boeddhist ofzo.

quote:

[..]

Dat zou ik eerder spiritueel noemen. Maargoed, die discussie hoort hier al helemaal niet thuis :P
Eens. Religie + atheisme gaat niet samen, spiritualiteit eventueel wel (al zou ik dat eerder agnostisch noemen)

quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:43 schreef Poepoog het volgende:
Ik heb er een jaar gewoond. Ik werd volledig geaccepteerd in de maatschappij en het merendeel van de Japanners mocht mij erg graag.
Ik was inderdaad wel een uitzondering, omdat ik me *wel* wist te gedragen, terwijl de meeste andere uitwisselingsstudenten vooral bezig waren met hoe ze een meisje konden scoren.

Het is echt niet zo dat elke buitenlander wordt uitgekotst (iig niet door alles onder 60), maar het komt wel vaak voor ja.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_106172248
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 17:21 schreef Tanin het volgende:

[..]

Japanners noemen zichzelf boeddhist en gaan af en toe naar een tempel toe (net zoals wij naar een kasteel gaan), en bidden dan, maar ze zijn verder echt niet overtuigd boeddhist ofzo.

[..]

Eens. Religie + atheisme gaat niet samen, spiritualiteit eventueel wel (al zou ik dat eerder agnostisch noemen)

[..]

Ik heb er een jaar gewoond. Ik werd volledig geaccepteerd in de maatschappij en het merendeel van de Japanners mocht mij erg graag.
Ik was inderdaad wel een uitzondering, omdat ik me *wel* wist te gedragen, terwijl de meeste andere uitwisselingsstudenten vooral bezig waren met hoe ze een meisje konden scoren.

Het is echt niet zo dat elke buitenlander wordt uitgekotst (iig niet door alles onder 60), maar het komt wel vaak voor ja.
Je had nergens het idee dat jij de gaijin was?
pi_106172547
quote:

[..]

Om toch maar even offtopic te gaan, religies kunnen wel nontheïstisch zijn.
signatuurloos
  donderdag 29 december 2011 @ 17:39:13 #194
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106172790
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2011 17:24 schreef Beach het volgende:

[..]

Je had nergens het idee dat jij de gaijin was?
Nee. Slechts gaikokujin (=buitenlander), nooit gaijin (=vreemdeling)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_106180794
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 17:39 schreef Tanin het volgende:

[..]

Grappig, dat taalkundig onderscheid, omdat het wel degelijk beiden wordt gebruikt.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 17:21 schreef Tanin het volgende:

Iedereen denkt dat hij of zij wel wordt geaccepteerd. Maar als er één cultuur is waar men "achterbaks" is wat dat betreft. Ik ken mensen die al 40 jaar iemand kennen, en nog op een ietsjes andere manier worden behandeld. Hier in Nederland kan je als buitenlander Nederlander worden, je kan als buitenlander nooit Japanner worden. En nee, ook niet als je juist probeert niet op te vallen. Juist de mensen die proberen in te blenden die willen meestal te graag Japans worden, en dan valt het helemaal op.
  donderdag 29 december 2011 @ 21:33:09 #196
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_106182497
quote:
17s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:43 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Wat moet ik daarvan vinden? Ze gaan af op hun fysieke aantrekkingskracht dat is toch prima. Maar iemand die aangeeft niet op blond in eerste instantie te vallen kan echt wel een relatie krijgen met een blonde chick. Dit staat toch los van het punt alleen op een bepaalde bevolkingsgroep te vallen door de culturele achtergrond. Ik val ook niet op zwarte mensen zoals hierboven wordt aangegeven. Maar ik ben ook nog nooit verliefd op een donker persoon geworden. Mijn persoonlijke voorkeur gaat er in eerste instantie niet naar uit maar betekent niet dat het nooit gebeuren kan.
Je zegt zelf 'ik val niet op zwarte mensen' terwijl je eerst zegt 'iemand die aangeeft niet op blond in eerste instantie te vallen kan echt wel een relatie krijgen met een blonde chick'. Vind je dat zelf niet heel tegenstrijdig?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  donderdag 29 december 2011 @ 23:23:57 #197
77130 star_gazer
pi_106187705
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 17:39 schreef Tanin het volgende:

[..]

Je ondertitel doet anders vermoeden :D
-
pi_106188449
quote:

[..]

eh, nee? dat kan niet. atheist betekent immers de afwezigheid van geloof in de een of ander godheid terwijl religie juist inhoudt dat je de een of andere godsdienst aanhangt
Op 26-07-2011 00:33 schreef HappyGirl91
Heldin! _O_
  vrijdag 30 december 2011 @ 00:30:25 #199
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106190408
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:58 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Grappig, dat taalkundig onderscheid, omdat het wel degelijk beiden wordt gebruikt.

[..]

Iedereen denkt dat hij of zij wel wordt geaccepteerd. Maar als er één cultuur is waar men "achterbaks" is wat dat betreft. Ik ken mensen die al 40 jaar iemand kennen, en nog op een ietsjes andere manier worden behandeld. Hier in Nederland kan je als buitenlander Nederlander worden, je kan als buitenlander nooit Japanner worden. En nee, ook niet als je juist probeert niet op te vallen. Juist de mensen die proberen in te blenden die willen meestal te graag Japans worden, en dan valt het helemaal op.
Gaijin wordt nauwelijks meer gebruikt, omdat het een denigrerende lading heeft.

Ik vind de Britten een stuk achterbakser wat dat betreft dan de Japanners. Ik ken genoeg Japanners die mij niet mogen en die nog steeds vriendelijk tegen mij doen. Dat respecteer ik, zo behandel ik mensen immers ook. Het meerendeel daarentegen accepteert me oprecht, en in tegenstelling tot wat je zei wat betreft die subtiele hints, die vallen mij meestal wel op.
Ik doe ook niet mijn best om een Japanner te worden, noch heb ik ooit die intentie gehad. Ik wil een goed aangepaste buitenlander zijn. En dat lukt prima, en dat wordt ook erkent.

quote:
12s.gif Op donderdag 29 december 2011 23:23 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Je ondertitel doet anders vermoeden :D
Ik weet het, ik houdt wel van een beetje mysterie :D
pi_106190680
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 00:30 schreef Tanin het volgende:

[..]

Gaijin wordt nauwelijks meer gebruikt, omdat het een denigrerende lading heeft.

Ik vind de Britten een stuk achterbakser wat dat betreft dan de Japanners. Ik ken genoeg Japanners die mij niet mogen en die nog steeds vriendelijk tegen mij doen. Dat respecteer ik, zo behandel ik mensen immers ook. Het meerendeel daarentegen accepteert me oprecht, en in tegenstelling tot wat je zei wat betreft die subtiele hints, die vallen mij meestal wel op.
Ik doe ook niet mijn best om een Japanner te worden, noch heb ik ooit die intentie gehad. Ik wil een goed aangepaste buitenlander zijn. En dat lukt prima, en dat wordt ook erkent.

[..]

Ik weet het, ik houdt wel van een beetje mysterie :D
Wat zijn dan die subtiele hint die ze gebruiken?
signatuurloos
  vrijdag 30 december 2011 @ 00:41:11 #201
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106190766
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 00:38 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Wat zijn dan die subtiele hint die ze gebruiken?
Kan de negatieve hints niet zo goed uitleggen. Maar je merkt het gewoon aan de manier waarop mensen reageren (nep vriendelijk) als je ze aanspreekt e.d.

Daarentegen zijn er een (groot) aantal mensen die mij best wel persoonlijke dingen verteld hebben, iets wat binnen de Japanse cultuur alleen gebeurd wanneer je er "echt" bij hoort (al dan niet als rare buitenlander)

Mensen moeten gewoon niet er van uit gaan dat ze ooit Japanner worden. Een Turk die hier komt en genationaliseerd wordt, blijft in onze ogen toch ook altijd een Turk? Tuurlijk, hij kan je beste vriend zijn, maar het is en blijft een Turk, dan wel Turkse Nederlander.
pi_106195433
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 21:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Je zegt zelf 'ik val niet op zwarte mensen' terwijl je eerst zegt 'iemand die aangeeft niet op blond in eerste instantie te vallen kan echt wel een relatie krijgen met een blonde chick'. Vind je dat zelf niet heel tegenstrijdig?
Lieve schat, leer eens lezen.

quote:
17s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:43 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

zaterdag 31 december 2011 @ 02:40:45 #203
77130 star_gazer
pi_106234110
O+ Japanse meisjes O+
-
pi_106246002
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 december 2011 02:40 schreef star_gazer het volgende:
O+ Japanse meisjes O+
Het is dat ik je PI zie :')
pi_106629416
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 14:36 schreef Puntenjager het volgende:
De crux ligt bij de krachts/machtsverhouding (en daarmee de aantrekkingskracht) tussen beide sexen.

Aziatische vrouwen worden hoofdzakelijk aantrekkelijk gevonden door nerds en kneuzen, want lief en onderdanig. Stiekem vinden ze Westerse vrouwen ook ok, alleen die zijn veel te 'sterk' voor hen en zien hen ook niet staan. (Aziatische vrouwen daarentegen 'zijn' op de een of andere manier erg breekbaar, bijna kinderlijk)

Aziatische mannen worden hooguit door Aziatische vrouwen aantrekkelijk gevonden. Westerse vrouwen hoeven geen Aziaten, want klein en of lelijk en een kleine schwanz. Ze zijn doorgaans het tegenovergestelde van 'woest aantrekkelijk' voor vrouwen.

Zo, dit is alles wat je er over hoeft te weten => slotje (en zeker geen reeks)
Goede post. Allemaal feiten. _O_

- Kneuzen en nerds vallen op Aziatische vrouwen want klein/lief/onderdanig en de mooie vrouwelijke vrouwen kunnen ze niet krijgen, vandaar maar vallen op Aziatisch.
- Westerse vrouwen hoeven geen Aziatische mannen - zeg nou zelf, ooit een knappe mannelijke Aziaat gezien?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 02:44:08 #206
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106630028
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 01:46 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

- Kneuzen en nerds vallen op Aziatische vrouwen want klein/lief/onderdanig en de mooie vrouwelijke vrouwen kunnen ze niet krijgen, vandaar maar vallen op Aziatisch.
- Westerse vrouwen hoeven geen Aziatische mannen - zeg nou zelf, ooit een knappe mannelijke Aziaat gezien?
Fuck, nu ben ik een kneus en/of nerd ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_106630036
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 01:46 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

BS ik vind ze gewoon leuk de knappe mannelijke dan :D
pi_106630101
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 02:44 schreef Dven het volgende:

[..]

Fuck, nu ben ik een kneus en/of nerd ;(
Dat moet wel ja. Afknappertje dit. :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 02:52:20 #209
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106630115
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 02:51 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Dat moet wel ja. Afknappertje dit. :')
Nee. Ik val gewoon op alles wat kort is. Defect in mijn genen gok ik :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_106630143
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 02:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Nee. Ik val gewoon op alles wat kort is. Defect in mijn genen gok ik :')
Ook op liliputters dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')