Kan de negatieve hints niet zo goed uitleggen. Maar je merkt het gewoon aan de manier waarop mensen reageren (nep vriendelijk) als je ze aanspreekt e.d.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:38 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat zijn dan die subtiele hint die ze gebruiken?
Lieve schat, leer eens lezen.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je zegt zelf 'ik val niet op zwarte mensen' terwijl je eerst zegt 'iemand die aangeeft niet op blond in eerste instantie te vallen kan echt wel een relatie krijgen met een blonde chick'. Vind je dat zelf niet heel tegenstrijdig?
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:43 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Wat moet ik daarvan vinden? Ze gaan af op hun fysieke aantrekkingskracht dat is toch prima. Maar iemand die aangeeft niet op blond in eerste instantie te vallen kan echt wel een relatie krijgen met een blonde chick. Dit staat toch los van het punt alleen op een bepaalde bevolkingsgroep te vallen door de culturele achtergrond. Ik val ook niet op zwarte mensen zoals hierboven wordt aangegeven. Maar ik ben ook nog nooit verliefd op een donker persoon geworden. Mijn persoonlijke voorkeur gaat er in eerste instantie niet naar uit maar betekent niet dat het nooit gebeuren kan.
Goede post. Allemaal feiten.quote:Op maandag 26 december 2011 14:36 schreef Puntenjager het volgende:
De crux ligt bij de krachts/machtsverhouding (en daarmee de aantrekkingskracht) tussen beide sexen.
Aziatische vrouwen worden hoofdzakelijk aantrekkelijk gevonden door nerds en kneuzen, want lief en onderdanig. Stiekem vinden ze Westerse vrouwen ook ok, alleen die zijn veel te 'sterk' voor hen en zien hen ook niet staan. (Aziatische vrouwen daarentegen 'zijn' op de een of andere manier erg breekbaar, bijna kinderlijk)
Aziatische mannen worden hooguit door Aziatische vrouwen aantrekkelijk gevonden. Westerse vrouwen hoeven geen Aziaten, want klein en of lelijk en een kleine schwanz. Ze zijn doorgaans het tegenovergestelde van 'woest aantrekkelijk' voor vrouwen.
Zo, dit is alles wat je er over hoeft te weten => slotje (en zeker geen reeks)
Fuck, nu ben ik een kneus en/of nerdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:46 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Goede post. Allemaal feiten.![]()
- Kneuzen en nerds vallen op Aziatische vrouwen want klein/lief/onderdanig en de mooie vrouwelijke vrouwen kunnen ze niet krijgen, vandaar maar vallen op Aziatisch.
- Westerse vrouwen hoeven geen Aziatische mannen - zeg nou zelf, ooit een knappe mannelijke Aziaat gezien?
BS ik vind ze gewoon leuk de knappe mannelijke danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:46 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Goede post. Allemaal feiten.![]()
- Kneuzen en nerds vallen op Aziatische vrouwen want klein/lief/onderdanig en de mooie vrouwelijke vrouwen kunnen ze niet krijgen, vandaar maar vallen op Aziatisch.
- Westerse vrouwen hoeven geen Aziatische mannen - zeg nou zelf, ooit een knappe mannelijke Aziaat gezien?
Nee. Ik val gewoon op alles wat kort is. Defect in mijn genen gok ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat moet wel ja. Afknappertje dit.
Ook op liliputters dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Ik val gewoon op alles wat kort is. Defect in mijn genen gok ik
Haha! Er zijn ondergrenzen qua leeftijd en lengtequote:
Lilliputters heb je ook in de volwassen leeftijdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha! Er zijn ondergrenzen qua leeftijd en lengte
Maar vallen weer buiten de ondergrens qua lengtequote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Lilliputters heb je ook in de volwassen leeftijd
Ik had het niet raar gevonden. Van jou. Je valt dus gewoon op dunne, kleine, onschuldige, zwakke vrouwen die jong lijken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha! Er zijn ondergrenzen qua leeftijd en lengte
Niet onschuldig en zeker niet zwak. Sterke vrouwen zijn mijn ding. Vandaar dat ik gek ben op de Italiaanse dames! Beeldschoon, kort en mentaal alles behalve zwakquote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:59 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik had het niet raar gevonden. Van jou. Je valt dus gewoon op dunne, kleine, onschuldige, zwakke vrouwen die jong lijken?
Mystiek, schat. Ogen, neusbrug en jukbeenderen onthullen vaak al genoeg. Daarbij hoeft een sluier niet eens direct te betekenen dat er niets van het gezicht zichtbaar is. Niet altijd maar in burkatermen denken!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:48 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Je ziet de helft niet. Hoe kun je dat nouvinden?
Oneens, het valt mij altijd weer zwaar tegen om een meid zonder hoofddoek te zien. Nee, met een hoofddoek is ook meer dan de helft niet zichtbaar, alleen maar het gezicht.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Mystiek, schat. Ogen, neusbrug en jukbeenderen onthullen vaak al genoeg. Daarbij hoeft een sluier niet eens direct te betekenen dat er niets van het gezicht zichtbaar is. Niet altijd maar in burkatermen denken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hartstikke mooi toch?
Nah. Altijd aantrekkelijke vriendinnetjes gehad en ze zagen er zowel gesluierd als niet gesluierd prachtig uit!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:05 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Oneens, het valt mij altijd weer zwaar tegen om een meid zonder hoofddoek te zien. Nee, met een hoofddoek is ook meer dan de helft niet zichtbaar, alleen maar het gezicht.
Het ziet er niet uit.
en dan plaats je een foto van iemand met blauwe ogen, want die dragen zo vaak een sluierquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Mystiek, schat. Ogen, neusbrug en jukbeenderen onthullen vaak al genoeg. Daarbij hoeft een sluier niet eens direct te betekenen dat er niets van het gezicht zichtbaar is. Niet altijd maar in burkatermen denken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hartstikke mooi toch?
Komt nog genoeg vrouwen met blauwe en groene ogen tegen in het midden-oosten hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
en dan plaats je een foto van iemand met blauwe ogen, want die dragen zo vaak een sluier![]()
Nee ik zie liever het hele gezicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |