abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2011 @ 20:46:28 #76
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_104177119
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:28 schreef Blitzkrieger het volgende:
Het liefst blond, maar japans mag ook. Negerinnen vind ik echt goor.
:')
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_104177716
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Jeaulous much?
Yes, very "jeaulous". Ik wil echt behandeld worden alsof ik geen eigen mening heb en ik wil echt de hele dag koken en schoonmaken én ook nog eens een beest in bed zijn voor mijn man die zo onzeker is over z'n mannelijkheid dat 'ie vrouwen alleen uitzoekt die niks te zeggen hebben.

:|W
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:36:39 #78
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104179885
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:57 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Yes, very "jeaulous". Ik wil echt behandeld worden alsof ik geen eigen mening heb en ik wil echt de hele dag koken en schoonmaken én ook nog eens een beest in bed zijn voor mijn man die zo onzeker is over z'n mannelijkheid dat 'ie vrouwen alleen uitzoekt die niks te zeggen hebben.

:|W
ik vind het zo jammer dat ik sarcasme niet snap :( anders was dit vast een hele leuke post.

Maar het klopt wel, alsof alle stereotypes waar zijn. Sowieso ik snap een voorkeur naar een bepaald uiterlijk, maar een voorkeur naar iemand die afkomstig is uit een bepaald land, terwijl er meerdere landen zijn waar vrouwen vandaan komen met een soortgelijk uiterlijk (dit is niet racistisch bedoelt) vind ik dan wel opmerkelijk. Wat hebben Japanse vrouwen wel wat een Koreaanse / Chinese / Thaise niet zou hebben?

Ik doe dan ook niet mee aan dit topic :P doe mij maar een Nederlandse vrouw.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_104182330
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Nee, ik ben non-Aziatisch omdat ik in Nederland ben geboren en opgegroeid. Mijn vader is ook in Nederland opgegroeid en mijn moeder is erg liberaal en verwesterd. Mensen met een Asian fetish geilen op de zorgende, onderworpen Aziatische vrouw, maar hiermee worden de vrouwen bedoeld die in Azië zijn opgegroeid met de conservatieve mentaliteit. Dat is een cultuurverschil, iets wat 60 jaar geleden in Nederland de norm was voor vrouwen.
Zorgende en onderworpen (wat dat ook mag inhouden :? ) vrouwen vind je over de hele wereld, zelfs in nl. Dus om daar een voorkeur op te veroordelen slaat nergens op.
..///
pi_104182839
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef wipes66 het volgende:

[..]

Zorgende en onderworpen (wat dat ook mag inhouden :? ) vrouwen vind je over de hele wereld, zelfs in nl. Dus om daar een voorkeur op te veroordelen slaat nergens op.
Heb je die video's bekeken? Ik ben niet degene die dat bedenkt.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_104183699
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:25 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Heb je die video's bekeken? Ik ben niet degene die dat bedenkt.
Alleen de eerste clip. Wat heb ik gemist dan? Ik ben wel benieuwd waarom sommige mensen zo ageren tegen westerse mannen die op aziatische vrouwen vallen. Overigens... zijn die mannen in die clips geen acteurs? Acteurs die een script volgen gebaseerd op vooroordelen (aziatische vrouwen = onderdanig) zoals het westerse publiek die heeft?

[ Bericht 1% gewijzigd door wipes66 op 09-11-2011 22:51:13 ]
..///
  woensdag 9 november 2011 @ 23:29:16 #82
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_104186461
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:46 schreef Peachcore het volgende:
Deze blanke mannen gaan alleen met Aziatische vrouwen omdat ze veel meer voor hun man zorgen, omdat ze "veilig" zijn en omdat ze "wild in bed" zijn. Dit is behoorlijk generaliserend. Niet alleen omdat een heel volk over één kam wordt geschoren, maar ook omdat het behoorlijk seksistisch is.

Veel westerse mannen willen een buitenlandse vrouw omdat Nederlandse vrouwen (als ze al geen pittig kapsel hebben) over het algemeen erg zelfstandig zijn en direct zijn.
:')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 9 november 2011 @ 23:31:32 #83
77130 star_gazer
pi_104186606
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:46 schreef Peachcore het volgende:
Veel westerse mannen willen een buitenlandse vrouw omdat Nederlandse vrouwen (als ze al geen pittig kapsel hebben) over het algemeen erg zelfstandig zijn en direct dik, verwaand en egoïstisch zijn.
Fixed

quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:52 schreef Beach het volgende:

[..]

yellow fever :')
Yellow fever _O_
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 10 november 2011 @ 03:49:24 #84
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_104191022
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:36 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ik vind het zo jammer dat ik sarcasme niet snap :( anders was dit vast een hele leuke post.

Maar het klopt wel, alsof alle stereotypes waar zijn. Sowieso ik snap een voorkeur naar een bepaald uiterlijk, maar een voorkeur naar iemand die afkomstig is uit een bepaald land, terwijl er meerdere landen zijn waar vrouwen vandaan komen met een soortgelijk uiterlijk (dit is niet racistisch bedoelt) vind ik dan wel opmerkelijk. Wat hebben Japanse vrouwen wel wat een Koreaanse / Chinese / Thaise niet zou hebben?

Ik doe dan ook niet mee aan dit topic :P doe mij maar een Nederlandse vrouw.
Ondanks dat alle landen Aziatisch zijn, zien die mensen er toch heel verschillend uit. Dit geldt natuurlijk niet voor individuen, maar over het geheel genomen:

Chinezen zijn wat "geler" (nee, niet perse "geiler"), en hebben bollere gezichten
Koreanen hebben hoekigere gezichten dan Chinezen, met een bredere kaak ten opzichte van Japanners
Japanners hebben slankere gezichten
Thaise ben ik niet zo bekend mee.

Dat is qua uiterlijk. Innerlijk zijn er ook verschillen te merken, want het zijn allemaal verschillende culturen. Japanners zijn een stuk meer verwesterd. China is heel groot, en heeft zelfs binnen de landsgrenzen veel verschillende subculturen. Korea zit er een beetje tussenin, Taiwan ook. Thailand werd eerder (al dan niet terecht) van gezegd dat je nooit weet of iemand een golddigger is.

Het is dus zeker niet ondenkbaar dat iemand zich meer aangetrokken voelt tot mensen van 1 land dan van een ander. Wel raar dat ze zich vol overgave op dat ene land storten en totaal geen oor hebben naar een ander land, want op individuele basis kunnen er natuurlijk totaal geen uitspraken gedaan worden.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  donderdag 10 november 2011 @ 16:56:48 #85
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104207597
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 03:49 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ondanks dat alle landen Aziatisch zijn, zien die mensen er toch heel verschillend uit. Dit geldt natuurlijk niet voor individuen, maar over het geheel genomen:

Chinezen zijn wat "geler" (nee, niet perse "geiler"), en hebben bollere gezichten
Koreanen hebben hoekigere gezichten dan Chinezen, met een bredere kaak ten opzichte van Japanners
Japanners hebben slankere gezichten
Thaise ben ik niet zo bekend mee.

Dat is qua uiterlijk. Innerlijk zijn er ook verschillen te merken, want het zijn allemaal verschillende culturen. Japanners zijn een stuk meer verwesterd. China is heel groot, en heeft zelfs binnen de landsgrenzen veel verschillende subculturen. Korea zit er een beetje tussenin, Taiwan ook. Thailand werd eerder (al dan niet terecht) van gezegd dat je nooit weet of iemand een golddigger is.

Het is dus zeker niet ondenkbaar dat iemand zich meer aangetrokken voelt tot mensen van 1 land dan van een ander. Wel raar dat ze zich vol overgave op dat ene land storten en totaal geen oor hebben naar een ander land, want op individuele basis kunnen er natuurlijk totaal geen uitspraken gedaan worden.
Je laatste alinea red het. Immers, je kan wel zeggen dat chinezen over het algemeen wat geler zijn, of koreanen wat hoekiger, en ik probeer hier niet alles over een kam te scheren maar ik durf wel te stellen dat als je je aangetrokken voelt tot het uiterlijk van een Japanse vrouw, dat er zeker vrouwen zijn uit china of Korea die je dan ook wel aantrekkelijk vind. Cultuur heeft ook invloed op innerlijk, maar kijk naar Nederland, zo een klein landje en toch zo veel verschillende persoonlijkheden. Om dan op 1 land af te gaan vind ik vreemd :) Uiteindelijk is het een individu waar je voor valt toch en niet de afkomst?
pi_104207752
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:56 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Je laatste alinea red het. Immers, je kan wel zeggen dat chinezen over het algemeen wat geler zijn, of koreanen wat hoekiger, en ik probeer hier niet alles over een kam te scheren maar ik durf wel te stellen dat als je je aangetrokken voelt tot het uiterlijk van een Japanse vrouw, dat er zeker vrouwen zijn uit china of Korea die je dan ook wel aantrekkelijk vind. Cultuur heeft ook invloed op innerlijk, maar kijk naar Nederland, zo een klein landje en toch zo veel verschillende persoonlijkheden. Om dan op 1 land af te gaan vind ik vreemd :) Uiteindelijk is het een individu waar je voor valt toch en niet de afkomst?
Gaat dat ook op volgens jou voor de mensen die een Jap willen puur vanwege de afkomst?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 10 november 2011 @ 17:16:56 #87
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104208370
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:00 schreef Beach het volgende:

[..]

Gaat dat ook op volgens jou voor de mensen die een Jap willen puur vanwege de afkomst?
Je stelt mij nu de vraag wat het punt was dat ik probeerde te maken, dat het raar is om iemand puur vanwege de afkomst te willen en je blind te staren op de rest. Immers is het dan niet een voorkeur op een bepaald uiterlijk en dan kijk je of een leuke vrouw dat heeft, het is een voorkeur op iemands paspoort en de rest lijkt dan arbitrair, ik kan die denkwijze zelf niet snappen vandaar dat ik via iemand uit dit topic een verklaring hoopte te vinden :)

Maar om je vraag te beantwoorden, nee ik denk dat iemand die zich voorneemt "ik wil een Japanse"het land zo leuk vind dat ie eigenlijk gewoon iemand zoekt die het gemakkelijker maakt daar te wonen en dat het niet zo zeer om de vrouw gaat, maar dat is wellicht mijn (al dan niet bekrompen) standpunt
  donderdag 10 november 2011 @ 23:16:02 #88
77130 star_gazer
pi_104227636
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:00 schreef Beach het volgende:

[..]

Waar komt het meisje uit jouw avatar vandaan? O+
-
  donderdag 10 november 2011 @ 23:22:04 #89
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_104227931
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:56 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Mijn post moet dan ook als geheel gelezen worden ;)

En dat is inderdaad mijn punt, je voelt je misschien aangetrokken tot type Japanse, maar dan zijn er nog zat vrouwen uit China, en vooral Korea en Taiwan die ook aantrekkelijk zouden moeten zijn.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  woensdag 16 november 2011 @ 14:09:18 #90
358127 Blitzkrieger
Haters gonna hate
pi_104434864
Japanse meisjes ^O^ Vaak zijn ze ook zo schattig kort _O_
Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn
pi_104445568
laatst een jaartje in singapore gewoond. heb daar een japans meisje leren kennen. ik heb geen asia fetish, ook nooit wat met Aziatische meisjes gehad, hoewel ik zelf half pinoy ben. ik heb meteen uit m'n kop gezet dat ik het bij haar moest proberen omdat ze net 20 was (ik toen 24) en al min of meer met iemand om ging (lastig verhaal). Ik kreeg achteraf van haar de indruk dat ze me leuk vond, en van mensen om ons heen hoorde ik dat ook. Pas een hele tijd later realiseerde ik me hoe slim, leuk en mooi zij is. gvd.

zij nu in toronto, ik weer in nederland. gvd.

oh ja, dat ze japans was was eigenlijk maar bijzaak. past misschien niet in dit topic. gvd.
wazza!
  woensdag 16 november 2011 @ 23:28:19 #92
77130 star_gazer
pi_104459425
Ik vind het altijd wel leuk hoe die Hollandsche koeien boos worden als je Japanse meisjes leuk vind :')

quote:
Dat doe je alleen maar omdat ze makkelijk zijn
Nee :') Dat het wat makkelijker is, is een mooi meegenomen bijzaak. Ze zijn gewoon leuker, dikke trol.

quote:
Je doet het alleen maar omdat je geen blanke meisjes kan krijgen
Moah, heb vroeger blanke vriendinnetjes genoeg gehad. Geen idee eigenlijk of ik eigenlijk nog steeds blanke meisjes kan krijgen; ik besteed bij een overvloed aan Aziatische meisjes helemaal geen aandacht meer aan die bolle prinsessen :')

Accepteer het nou gewoon dat er mensen zijn die Japanse / Aziatische meisjes leuker vinden :W

[ Bericht 21% gewijzigd door star_gazer op 16-11-2011 23:34:15 ]
-
  maandag 26 december 2011 @ 12:19:02 #93
77130 star_gazer
pi_106053496
Zeau, ben voor twee weekjes in NL de feestdagen aan het vieren bij pa en moe. Veel te weinig oosters schoon hier. Hooguit midden-oosterse haakneuzen/hoofddoeken en westers overgewicht. Helaas, het is slecht gesteld met Nederland.
-
  maandag 26 december 2011 @ 13:00:31 #94
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_106054599
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:28 schreef star_gazer het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk hoe die Hollandsche koeien boos worden als je Japanse meisjes leuk vind :')
Ik snap dat inderdaad ook niet. Het is toch normaal om een bepaalde voorkeur te hebben waar je op valt.

Ik ben zelf half Aziatisch en de mannen die op mij vallen, vallen óók op mij vanwege mijn afkomst/uiterlijk/lichaamsbouw. Mannen die alleen maar op mij vallen ómdat ik half Aziatisch ben, vind ik niet zo tof, maar als ze vallen op de combinatie van mijn innerlijk én uiterlijk, is dat toch gewoon normaal? :)

Andere mannen vallen dan weer op blond en wat groter gebouwd bijvoorbeeld. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_106054999
quote:
Ik vind het altijd wel leuk hoe die Hollandsche koeien boos worden als je Japanse meisjes leuk vindt.
Niet zo gek als je over Hollandsche koeien en bolle prinsessen praat toch? :') show some respect, dude..
pi_106055069
quote:

[..]

Nee :') Dat het wat makkelijker is, is een mooi meegenomen bijzaak. Ze zijn gewoon leuker, dikke trol.

[..]

Moah, heb vroeger blanke vriendinnetjes genoeg gehad. Geen idee eigenlijk of ik eigenlijk nog steeds blanke meisjes kan krijgen; ik besteed bij een overvloed aan Aziatische meisjes helemaal geen aandacht meer aan die bolle prinsessen :')

Accepteer het nou gewoon dat er mensen zijn die Japanse / Aziatische meisjes leuker vinden :W
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 12:19 schreef star_gazer het volgende:
Zeau, ben voor twee weekjes in NL de feestdagen aan het vieren bij pa en moe. Veel te weinig oosters schoon hier. Hooguit midden-oosterse haakneuzen/hoofddoeken en westers overgewicht. Helaas, het is slecht gesteld met Nederland.
Hollandsche koeien, bolle prinsessen, westers overgewicht.

Je bent jezelf wel aan het overschreeuwen. Internetheld.

Sommige Nederlanders zijn weg uit Nederland en kunnen alleen maar afgeven. Alsof er geen dikke aziaten zijn.
  maandag 26 december 2011 @ 13:51:55 #97
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_106056139
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 13:15 schreef Taurus het volgende:
Niet zo gek als je over Hollandsche koeien en bolle prinsessen praat toch? :') show some respect, dude..
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:18 schreef luxerobots het volgende:
Hollandsche koeien, bolle prinsessen, westers overgewicht.

Je bent jezelf wel aan het overschreeuwen. Internetheld.

Sommige Nederlanders zijn weg uit Nederland en kunnen alleen maar afgeven. Alsof er geen dikke aziaten zijn.
Misschien noemt hij ze wel zo omdat hij de beschuldigingen en het verdedigen zat is waarom hij op Aziatische vrouwen valt?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_106056232
quote:
7s.gif Op maandag 26 december 2011 13:51 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

[..]

Misschien noemt hij ze wel zo omdat hij de beschuldigingen en het verdedigen zat is waarom hij op Aziatische vrouwen valt?
Dus beledig je een heel volk? Netjes. Klinkt gefrustreerd, en laat dat nou net de beschuldiging of het vooroordeel zijn die over de Aziatische-dames-lovers heerst.. :P
pi_106057282
De crux ligt bij de krachts/machtsverhouding (en daarmee de aantrekkingskracht) tussen beide sexen.

Aziatische vrouwen worden hoofdzakelijk aantrekkelijk gevonden door nerds en kneuzen, want lief en onderdanig. Stiekem vinden ze Westerse vrouwen ook ok, alleen die zijn veel te 'sterk' voor hen en zien hen ook niet staan. (Aziatische vrouwen daarentegen 'zijn' op de een of andere manier erg breekbaar, bijna kinderlijk)

Aziatische mannen worden hooguit door Aziatische vrouwen aantrekkelijk gevonden. Westerse vrouwen hoeven geen Aziaten, want klein en of lelijk en een kleine schwanz. Ze zijn doorgaans het tegenovergestelde van 'woest aantrekkelijk' voor vrouwen.

Zo, dit is alles wat je er over hoeft te weten => slotje (en zeker geen reeks)

[ Bericht 8% gewijzigd door Puntenjager op 26-12-2011 14:44:17 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_106057602
Het zal mij een rotzorg zijn wanneer mannen op Aziatische vrouwen vallen. Is ook niet vreemd, aangezien iedereen toch wel zijn/haar persoonlijk voorkeur heeft, maar om nu gelijk te komen met Hollandsche koeien en bolle prinsessen is gewoon een beetje onnodig.
signatuurloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')