Die gast faalt hard.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:36 schreef Tanin het volgende:
[..]
Die gast faalt hard.
-sama is een eretitel die je aan anderen geeft, nooit aan jezelf.
-er bestaat geen kanji dialect. Het is het Kansai en het Kanto dialect, of het Osaka en Tokyo dialect (en een echte Japanner zou het over Kansai en Kanto hebben)
Dus zelfs als het gemaakt arrogant zou zijn, klopt er geen hout van.
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:36 schreef Tanin het volgende:
[..]
Die gast faalt hard.
-sama is een eretitel die je aan anderen geeft, nooit aan jezelf.
-er bestaat geen kanji dialect. Het is het Kansai en het Kanto dialect, of het Osaka en Tokyo dialect (en een echte Japanner zou het over Kansai en Kanto hebben)
Dus zelfs als het gemaakt arrogant zou zijn, klopt er geen hout van.
Godverdommequote:
Ik woon in Sydney, Australie. Japanners genoeg hierquote:Op donderdag 3 november 2011 14:28 schreef Dolls het volgende:
Dit topic is een dooddoener. Ten eerste zijn er heel weinig Japanners in Nederland (tenzij je in Amstelveen woont of je hebt het geluk dat je een internationaal studentje tegen het lijf loopt), dus de enige mensen die hier ook over kunnen praten zijn mensen die naar Japan hebben gereisd.
Het is niet zozeer het hello kitty gezeik en - om die klassieker maar gelijk uit de weg te ruimen - ook geen latente pedofilie. Het is meer een simpele persoonlijke voorkeur. Sommigen houden van blond, sommigen van lang, sommigen van gezet, sommigen van donker, sommigen van licht en sommigen houden van Aziatischquote:Om toch ontopic te blijven: Kunnen mensen mij vertellen wat de fascinatie is met schattige Japanse/Aziatische meisjes niet. Willen mannen zich meer mannelijk voelen als ze zich kunnen ontfermen over kleine Hello Kitty Aziaatjes?
Wat is de after foto?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:42 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik snap TS volledig
Japanse dames FTW
[ afbeelding ]
Je moet niet zo bitchen. Volgens mij kan je het gewoon niet hebben dat sommige mannen niet op jou vallen maar op een geheel ander type.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:28 schreef Dolls het volgende:
Dit topic is een dooddoener. Ten eerste zijn er heel weinig Japanners in Nederland (tenzij je in Amstelveen woont of je hebt het geluk dat je een internationaal studentje tegen het lijf loopt), dus de enige mensen die hier ook over kunnen praten zijn mensen die naar Japan hebben gereisd.
In het verleden was er ook een interessante topicreeks over relaties tussen Nederlandse en Aziatische vrouwen. De topics over blanke mannen en donkere vrouwen ging toch ook niet specifiek over Surinaamse vrouwen, of Antilliaanse, Nigeriaanse, Soedanese etc.
Om toch ontopic te blijven: Kunnen mensen mij vertellen wat de fascinatie is met schattige Japanse/Aziatische meisjes niet. Willen mannen zich meer mannelijk voelen als ze zich kunnen ontfermen over kleine Hello Kitty Aziaatjes?
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat is de after foto?
Maargoed, je hebt overal lelijkerds
Leuke meiden zijn er overalquote:Op donderdag 3 november 2011 14:28 schreef Dolls het volgende:
In het verleden was er ook een interessante topicreeks over relaties tussen Nederlandse en Aziatische vrouwen. De topics over blanke mannen en donkere vrouwen ging toch ook niet specifiek over Surinaamse vrouwen, of Antilliaanse, Nigeriaanse, Soedanese etc.
Om toch ontopic te blijven: Kunnen mensen mij vertellen wat de fascinatie is met schattige Japanse/Aziatische meisjes niet. Willen mannen zich meer mannelijk voelen als ze zich kunnen ontfermen over kleine Hello Kitty Aziaatjes?
Ik bitch niet, ik vraag het me gewoon af. En gezien jouw reactie ben jij degene die bitcht om niks.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je moet niet zo bitchen. Volgens mij kan je het gewoon niet hebben dat sommige mannen niet op jou vallen maar op een geheel ander type.
Oke.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:46 schreef Peachcore het volgende:
Ik heb geen problemen met mensen die een voorkeur hebben voor Aziatische vrouwen/mannen, maar mensen met een Asian fetish vind ik toch wel behoorlijk smerig:
Deze blanke mannen gaan alleen met Aziatische vrouwen omdat ze veel meer voor hun man zorgen, omdat ze "veilig" zijn en omdat ze "wild in bed" zijn. Dit is behoorlijk generaliserend. Niet alleen omdat een heel volk over één kam wordt geschoren, maar ook omdat het behoorlijk seksistisch is. Veel westerse mannen willen een buitenlandse vrouw omdat Nederlandse vrouwen (als ze al geen pittig kapsel hebben) over het algemeen erg zelfstandig zijn en direct zijn.
Okee je punt is duidelijk na drie dezelfde soort posts.quote:
Grappig dat als je je mening geeft over iets, mensen meteen denken dat je jaloers bent. Maar nee, ik ben zelf Aziatisch en ik haat mensen die alle Aziatische vrouwen over één kam scheren. Ik ben zo non-Aziatisch als maar kan zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee je punt is duidelijk na drie dezelfde soort posts.
Of ben je jaloers dat die mensen geen aandacht geven aan jou als blanke niet-Aziatische vrouw?
Ah okee. Maar ben je zo non-Aziatisch misschien om de mogelijkheid van trophy wife onbewust weg te stoppen?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:07 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Grappig dat als je je mening geeft over iets, mensen meteen denken dat je jaloers bent. Maar nee, ik ben zelf Aziatisch en ik haat mensen die alle Aziatische vrouwen over één kam scheren. Ik ben zo non-Aziatisch als maar kan zijn.
Nee, ik ben non-Aziatisch omdat ik in Nederland ben geboren en opgegroeid. Mijn vader is ook in Nederland opgegroeid en mijn moeder is erg liberaal en verwesterd. Mensen met een Asian fetish geilen op de zorgende, onderworpen Aziatische vrouw, maar hiermee worden de vrouwen bedoeld die in Azië zijn opgegroeid met de conservatieve mentaliteit. Dat is een cultuurverschil, iets wat 60 jaar geleden in Nederland de norm was voor vrouwen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah okee. Maar ben je zo non-Aziatisch misschien om de mogelijkheid van trophy wife onbewust weg te stoppen?
Ah, non-Aziatisch klinkt zo negatief. Je bent gewoon Nederlands dus.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Nee, ik ben non-Aziatisch omdat ik in Nederland ben geboren en opgegroeid. Mijn vader is ook in Nederland opgegroeid en mijn moeder is erg liberaal en verwesterd. Mensen met een Asian fetish geilen op de zorgende, onderworpen Aziatische vrouw, maar hiermee worden de vrouwen bedoeld die in Azië zijn opgegroeid met de conservatieve mentaliteit. Dat is een cultuurverschil, iets wat 60 jaar geleden in Nederland de norm was voor vrouwen.
I guess, maar ik vond dat altijd zo suf klinken. Ik voel me idd meer Nederlands, ik heb ook helemaal niks met Asian parties en zulks.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah, non-Aziatisch klinkt zo negatief. Je bent gewoon Nederlands dus.
Jeaulous much?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:46 schreef Peachcore het volgende:
Ik heb geen problemen met mensen die een voorkeur hebben voor Aziatische vrouwen/mannen, maar mensen met een Asian fetish vind ik toch wel behoorlijk smerig:
Deze blanke mannen gaan alleen met Aziatische vrouwen omdat ze veel meer voor hun man zorgen, omdat ze "veilig" zijn en omdat ze "wild in bed" zijn. Dit is behoorlijk generaliserend. Niet alleen omdat een heel volk over één kam wordt geschoren, maar ook omdat het behoorlijk seksistisch is. Veel westerse mannen willen een buitenlandse vrouw omdat Nederlandse vrouwen (als ze al geen pittig kapsel hebben) over het algemeen erg zelfstandig zijn en direct zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |