Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef Tchock het volgende:
Heeft een van jullie een link voor mij met de stream naar psv? Ik had er drie, maar twee zijn dood en eentje zend heracles - groningen uitDM graag
http://eredivisielive.nl/live/quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef Tchock het volgende:
Heeft een van jullie een link voor mij met de stream naar psv? Ik had er drie, maar twee zijn dood en eentje zend heracles - groningen uitDM graag
Wat een leuk mopje XDquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwen, we kunnen makkelijk zonder ze, maar we willen niet.²
El is gratieschquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef Tchock het volgende:
Schakel de tv in op zwart-wit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef inZanity het volgende:
Ok ik zap. Niet te volgen deze wedstrijd met die shirtjes.
Je vraagt om een stream. Ik geef je een steam. En je zegt niet eens dankje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je een beetje vervelend of sarcasmedoof.
Jaja, dat is waar. Nouja dankje dan maar he, schatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je vraagt om een stream. Ik geef je een steam. En je zegt niet eens dankje.
nee kansloos dat FOK!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Heb je de FOK! Filmtip van de dag gelezen?
Dat deed Janko net.quote:
quote:
Leg uit. Waarom mag ik niet haten op RKC?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]![]()
User heeft er geen verstand van
Schattig klein clubje doet het goed, alleen dat katholieke waalwijk zuigt ballen maargoedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Leg uit. Waarom mag ik niet haten op RKC?
Leer eerst je taalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Leg uit. Waarom mag ik niet haten op RKC?
Je vergeet een punt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |