Tja Jojoorte hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelf komisch zijn met je oven en stokbrood maar een grap over vrouwen en voetbal niet kunnen hebben?
Vond je dat komisch ja? En oh ik kan het wel hebben hoor. Vind het altijd leuk als men een discussie niet aan kan en meteen het vrouwenargument er in gooit. Geweldig juist.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelf komisch zijn met je oven en stokbrood maar een grap over vrouwen en voetbal niet kunnen hebben?
Bij mij was er helemaal geen discussie die ik niet aan kon en toch pakte je dat ook extreem goed aan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vond je dat komisch ja? En oh ik kan het wel hebben hoor. Vind het altijd leuk als men een discussie niet aan kan en meteen het vrouwenargument er in gooit. Geweldig juist.
Vrouwen en voetbalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vond je dat komisch ja? En oh ik kan het wel hebben hoor. Vind het altijd leuk als men een discussie niet aan kan en meteen het vrouwenargument er in gooit. Geweldig juist.
Er loggen toch meerdere mensen onder jouw account in? Dus hangt er maar vanaf of er een vrouw achter zitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Thanksquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij mij was er helemaal geen discussie die ik niet aan kon en toch pakte je dat ook extreem goed aan.
Dit ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:48 schreef Caland het volgende:
Shirts lijken op TV wel heel erg op elkaar.
Dit ja, vooral die achterkant. Lijkt FIFA 12 wel dat je sjaak bent omdat je beide dezelfde kleur hebtquote:
Inderdaad, heel vervelendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
Fuuuuuuuck wat zie ik het slecht met die kleuren
Inderdaad, heeft Utrecht geen derde kit?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:48 schreef Caland het volgende:
Shirts lijken op TV wel heel erg op elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |