Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef Tchock het volgende:
Heeft een van jullie een link voor mij met de stream naar psv? Ik had er drie, maar twee zijn dood en eentje zend heracles - groningen uitDM graag
http://eredivisielive.nl/live/quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef Tchock het volgende:
Heeft een van jullie een link voor mij met de stream naar psv? Ik had er drie, maar twee zijn dood en eentje zend heracles - groningen uitDM graag
Wat een leuk mopje XDquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwen, we kunnen makkelijk zonder ze, maar we willen niet.²
El is gratieschquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef Tchock het volgende:
Schakel de tv in op zwart-wit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef inZanity het volgende:
Ok ik zap. Niet te volgen deze wedstrijd met die shirtjes.
Je vraagt om een stream. Ik geef je een steam. En je zegt niet eens dankje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je een beetje vervelend of sarcasmedoof.
Jaja, dat is waar. Nouja dankje dan maar he, schatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je vraagt om een stream. Ik geef je een steam. En je zegt niet eens dankje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |