Nee hoor. Waan van de dag.quote:
IS STOER ALFAMANNETJE JATOCHquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:26 schreef Proletariaat het volgende:
Wat een mongolen zonder shirts
't is fucking koud
Noem namen en quote die mensen dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die eerst Theo afzeiken en hem nu gaan prijzen
Paupers
Fucking kneus, beter bokst Gert-Jan hem op z'n neus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:26 schreef dieselnoi het volgende:
Benschop stond al te juichen. Dacht dat hij 3-1 had gemaakt en dan maakt Jansen 2-2. geowned
quote:
die rode kaart was idd puur geluk. Had paars moeten zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:26 schreef inZanity het volgende:
Hoeveel geluk mag Ajax in vredesnaam hebben?
Waarschijnlijk zijn ze meer van het niveau ALVA mannetjequote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
2-2 is perfect, a.u.b. niet meer scoren
Flikker op man, het is toch duidelijk dat een gratis penalty veel meer waard is dan rood voor Enoh, gewoon lucky Ajax dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
die rode kaart was idd puur geluk. Had paars moeten zijn.
Liever 2-3 voor AZ aubquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
2-2 is perfect, a.u.b. niet meer scoren
Maar een kaart kost je geen punten, en een doelpunt levert je wel punten op. Dus ze hebben nog steeds enorm mazzel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Waar is je luier?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:28 schreef Proletariaat het volgende:
En zonder deze verneukte arbitrage stond AZ gewoon nog voor
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Welke Russische stream kijk jij dan?
Ach hou toch op man. Ajax heeft al dik anderhalf jaar het geluk aan z'n zijde. Dat houd toch een kéér op zou je dnken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Niet verdrietig zijn.quote:
quote:
Zekerquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:30 schreef Tchock het volgende:
Heerenveen 1-1, die kunnen niet verdedigen
Ja, logisch. Een hoop oerwouden daar in Denemarken. En leuk ook voor Enoh, Anita, Vermeer en Aldeweireld.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Welke Russische stream kijk jij dan?
Alleen omdat goalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja man, Theotje de man of de matsj
Voortaan maar met 10 man spelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zwakste schakel van Ajax is Enoh.
Snappie?
Kan..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Want? De 3-2 valt eerder dan de 2-3.
Ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:35 schreef Sloggi het volgende:
Een beetje laat, maar de 'overtreding' op Boerrigter was toch buiten de zestien?
Tackel ingezet buiten de 16, hij raakt hem erbinnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:35 schreef Sloggi het volgende:
Een beetje laat, maar de 'overtreding' op Boerrigter was toch buiten de zestien?
*weer*?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:36 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Niet te geloven, Ajax weer door het oog van de naald
De oven. Stokbroodje kruidenboter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:36 schreef Tchock het volgende:
Wat zetten jullie aan als ajax-az afgelopen is?
Bij de vorige kansen vab Benschopquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*weer*?
Wanneer waren we voor het laatst lucky ?
Al dik anderhalf jaar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*weer*?
Wanneer waren we voor het laatst lucky ?
Vrouwen in een voetbaltopic...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De oven. Stokbroodje kruidenboter.
De winst had er nooit ingezeten, dus hoezo dag winst?quote:
Die man is dan ook al bijna over z'n uiterste houdbaarheidsdatum heen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:38 schreef JopJuh het volgende:
Reitsma haalt 10x achter elkaar AZ en Ajax door elkaar hahaha.
Pleurt op joh mongooltje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ben jij ook opeens voor az? wa's dat dan heir
neejoh. eerst tadic kopenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:40 schreef Thas het volgende:
Wordt nog wat volgend jaar als AZ geld heeft voor een degelijke spits
Vrouwen en voetbal..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ach die penalty... Je kan hem gewoon geven hoor.
Behalve de penalty en de rode kaart?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:40 schreef Bonkers. het volgende:
Hoezo hier dat gehaat op de scheids? Alle cruciale beslissingen waren goed.
Zout toch op man, droplulquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:40 schreef franske19 het volgende:
Goede prestatie van Ajax, voor de derde week achtereen genaaid door de arbitrage overigens. Zou leuk zijn als er eens geen cruciale fouten worden gemaakt door die amateurs uit Zeist.
Die rode kaart ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:41 schreef Geo3kant het volgende:
3 wedsrrijden schorsen die scheids, weer een blunder die grote invloed heeft.
Kan gebeuren man.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:41 schreef Geo3kant het volgende:
3 wedsrrijden schorsen die scheids, weer een blunder die grote invloed heeft.
Hou eens op. Terechte penalty en Enoh pakte twee keer dom geel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Behalve de penalty en de rode kaart?
Hij speelt wat ruig, maar zeker die tweede gele kaart was écht niks man.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:42 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Hou eens op. Terechte penalty en Enoh pakte twee keer dom geel.
Zelf komisch zijn met je oven en stokbrood maar een grap over vrouwen en voetbal niet kunnen hebben?quote:
Tja Jojoorte hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelf komisch zijn met je oven en stokbrood maar een grap over vrouwen en voetbal niet kunnen hebben?
Vond je dat komisch ja? En oh ik kan het wel hebben hoor. Vind het altijd leuk als men een discussie niet aan kan en meteen het vrouwenargument er in gooit. Geweldig juist.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelf komisch zijn met je oven en stokbrood maar een grap over vrouwen en voetbal niet kunnen hebben?
Bij mij was er helemaal geen discussie die ik niet aan kon en toch pakte je dat ook extreem goed aan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vond je dat komisch ja? En oh ik kan het wel hebben hoor. Vind het altijd leuk als men een discussie niet aan kan en meteen het vrouwenargument er in gooit. Geweldig juist.
Vrouwen en voetbalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vond je dat komisch ja? En oh ik kan het wel hebben hoor. Vind het altijd leuk als men een discussie niet aan kan en meteen het vrouwenargument er in gooit. Geweldig juist.
Er loggen toch meerdere mensen onder jouw account in? Dus hangt er maar vanaf of er een vrouw achter zitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Thanksquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij mij was er helemaal geen discussie die ik niet aan kon en toch pakte je dat ook extreem goed aan.
Dit ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:48 schreef Caland het volgende:
Shirts lijken op TV wel heel erg op elkaar.
Dit ja, vooral die achterkant. Lijkt FIFA 12 wel dat je sjaak bent omdat je beide dezelfde kleur hebtquote:
Inderdaad, heel vervelendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
Fuuuuuuuck wat zie ik het slecht met die kleuren
Inderdaad, heeft Utrecht geen derde kit?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:48 schreef Caland het volgende:
Shirts lijken op TV wel heel erg op elkaar.
Ik zeg niets meer over vrouwen en voetbal, maar sommige vrouwen kunnen écht niet omgaan met sarcasme.quote:
Dichtbij zie je verschil. Maar afstand bijna nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:49 schreef Stringer het volgende:
[..]
Dit ja, vooral die achterkant. Lijkt FIFA 12 wel dat je sjaak bent omdat je beide dezelfde kleur hebt
Klopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg niets meer over vrouwen en voetbal, maar sommige vrouwen kunnen écht niet omgaan met sarcasme.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:50 schreef Doublepain het volgende:
Ze dachten dat mertens nog bij utreg speelde, aangezien de shirts op elkaar lijken
HAHAH goede graps!11quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:50 schreef Doublepain het volgende:
Ze dachten dat mertens nog bij utreg speelde, aangezien de shirts op elkaar lijken
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef Tchock het volgende:
Heeft een van jullie een link voor mij met de stream naar psv? Ik had er drie, maar twee zijn dood en eentje zend heracles - groningen uitDM graag
http://eredivisielive.nl/live/quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef Tchock het volgende:
Heeft een van jullie een link voor mij met de stream naar psv? Ik had er drie, maar twee zijn dood en eentje zend heracles - groningen uitDM graag
Wat een leuk mopje XDquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwen, we kunnen makkelijk zonder ze, maar we willen niet.²
El is gratieschquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef Tchock het volgende:
Schakel de tv in op zwart-wit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef inZanity het volgende:
Ok ik zap. Niet te volgen deze wedstrijd met die shirtjes.
Je vraagt om een stream. Ik geef je een steam. En je zegt niet eens dankje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je een beetje vervelend of sarcasmedoof.
Jaja, dat is waar. Nouja dankje dan maar he, schatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je vraagt om een stream. Ik geef je een steam. En je zegt niet eens dankje.
nee kansloos dat FOK!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Heb je de FOK! Filmtip van de dag gelezen?
Dat deed Janko net.quote:
quote:
Leg uit. Waarom mag ik niet haten op RKC?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]![]()
User heeft er geen verstand van
Schattig klein clubje doet het goed, alleen dat katholieke waalwijk zuigt ballen maargoedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Leg uit. Waarom mag ik niet haten op RKC?
Leer eerst je taalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Leg uit. Waarom mag ik niet haten op RKC?
Je vergeet een punt.quote:
Maar ze hebben Zwolle vorig jaar de titel afgenomen in een wedstrijd vol extreem vuile overtredingen. Ze hebben geen leuke spelers, zeker nu Boerrigter weg is en als bonus komen ze uit dat katholieke kutwaalwijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Schattig klein clubje doet het goed, alleen dat katholieke waalwijk zuigt ballen maargoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |