Dat komt helemaal goed.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen geniet van de rust tot je hem vind
Lachenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:03 schreef Thaboel het volgende:
Wiehoeee groep compleet (21 man) en op naar Nick en Simon!
Was het leuk ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:03 schreef Thaboel het volgende:
Wiehoeee groep compleet (21 man) en op naar Nick en Simon!
Had er meer van verwacht maar was zeker heel leuk! Maar NOOIT MEER!quote:
Foto's!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:48 schreef Thaboel het volgende:
Samthegreat5: Wel een date aan overgehouden =D
Nou Thaboel, .. gefeliciteerd!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Had er meer van verwacht maar was zeker heel leuk! Maar NOOIT MEER!
Samthegreat5: Wel een date aan overgehouden =D
Tja ze is te vinden via m'n facebookquote:
Dit.quote:
Haterquote:
Vooral om wie jij kwooten: Simon is niks!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dit.
Nouja, hoewel het wel meevalt opzich. Nick is nog wel cool, maar Simon vind ik niks :| ..
Ja, die heb ik nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tja ze is te vinden via m'n facebook
Echt welquote:
Ik gooi nog ff dat nummer wat ik net poste over de speakers. Echt heerlijk!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:00 schreef ErwinRommel het volgende:
ThaBoel, laten we eens gek doen, we gaan naar een festival in Waardenburg waar Frans Duijts een show geeft
Haha. Nouja, ik moet toegeven: liever Nick en Simon dan Frans Duijts ..quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik gooi nog ff dat nummer wat ik net poste over de speakers. Echt heerlijk!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:03 schreef Lotusss het volgende:
Oh dear Lord.... ik kwam de huiskamer binnen en ErwinRommel keek me heel krankzinnig (a la the Joker) aan...
... en vertelde me vol trots dat hij Frans Duijts aan het luisteren was via zijn koptelefoon
Veel succes met je luchtjes vannachtquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:03 schreef Lotusss het volgende:
Oh dear Lord.... ik kwam de huiskamer binnen en ErwinRommel keek me heel krankzinnig (a la the Joker) aan...
... en vertelde me vol trots dat hij Frans Duijts aan het luisteren was via zijn koptelefoon
Dat niet.... maar die krankzinnige blik vond ik wel grappigquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..], heb jij dan gelukkig geen last van toch?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:03 schreef Lotusss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |