Kijk liever naar buiten. Cirkelt al 20 min een politie helikopter rondquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk jij daar maar naar. Kijk ik wel naar die vrouwen op de tribunes.
Die zoeken jou. Heb je toevallig pijn aan je oog en neus omdat je door een ruit van de juwelier bent gevallen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kijk liever naar buiten. Cirkelt al 20 min een politie helikopter rond
OKE! ik zet nl1 al opquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zoeken jou. Heb je toevallig pijn aan je oog en neus omdat je door een ruit van de juwelier bent gevallen?
Ai. Wolkbreuk.quote:
Dit word dus niks! Truste!quote:
quote:
quote:
Heb geduld. Het tarp gaat nu weer van het veld.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:12 schreef hoogvlieger het volgende:
Kut regen. Kan niet eens ff lekker honkbal kijken na avondje zuipen
Royal Hospital for Canadian Police?quote:
Bord brinta, bak kwark en een litertje waterquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan moet je ontbijten![]()
Flink bord met havermout hier
Twee sneetjes geroosterd brood met plakjes kaas!quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan moet je ontbijten![]()
Flink bord met havermout hier
Salade buiten de deur hierquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Twee sneetjes geroosterd brood met plakjes kaas!
En zo denk ik een uitsmijter zonder ham.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:03 schreef Thaboel het volgende:
Wiehoeee groep compleet (21 man) en op naar Nick en Simon!
Dat méén je niet!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:03 schreef Thaboel het volgende:
Wiehoeee groep compleet (21 man) en op naar Nick en Simon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |