Daarom heb ik ook net een boerka gepostquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:42 schreef Thaboel het volgende:
@ER Gewoon eens langs de markt een shemag halen (plaatje Hoogvlieger) Die dingen zijn ideaal! en met een balaclava in de auto... Zal je fijn worden aangekeken
Dat is een nikaab, een boerka bedekt ook de ogen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook net een boerka gepost
Ook goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is een nikaab, een boerka bedekt ook de ogen!
Dat hoorde ik laatst ook in die hele boerka discussie; "ik heb niets tegen een boerka zolang je de ogen maar kan zien"quote:
Whehehe...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:38 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat hoorde ik laatst ook in die hele boerka discussie; "ik heb niets tegen een boerka zolang je de ogen maar kan zien"
Niet mijn favoriet in een pan op het vuur, de juiste temperatuur is dan lastig te bepalen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Wij halen de bak uit de frituur, gieten het vloeibare frituurvet terug in de Diamant fles voor inlevering en zetten de bak onder het warm water met citroen afwasmiddel en binnen een paar minuten klaar.
Vroeger hadden we een frituurpan voor op het fornuis met vast vet, dat was vergeleken met deze pan een ramp.
Kijk uit met frituren in olijfolie, als dat boven een bepaalde temperatuur komt gaat het dusdanige veranderingen aan dat het echt slecht wordt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ook in olijfolie, of van die gekruide olie ( ik kan even niet op de naam komen ).
Waarom ga je niet langs je lokale dump?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:01 schreef m.k het volgende:
Iemand een idee waar ik een M90 slaapzak kan krijgen die hem voor de 25e bij mij aflevert?
Die is niet zo lokaal meer tegenwoordig, maar ik heb er net eentje besteldquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Niet mijn favoriet in een pan op het vuur, de juiste temperatuur is dan lastig te bepalen.
[..]
Kijk uit met frituren in olijfolie, als dat boven een bepaalde temperatuur komt gaat het dusdanige veranderingen aan dat het echt slecht wordt.
[..]
Waarom ga je niet langs je lokale dump?
Da's jammer. Ik heb een flinke op kleine afstand, best handig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Die is niet zo lokaal meer tegenwoordig, maar ik heb er net eentje besteld
Mocht het niet stoppen met regenen dan is Oranje gewoon wereldkampioenquote:
Ja.....quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mocht het niet stoppen met regenen dan is Oranje gewoon wereldkampioen
Half 3 - 3 uur hoor ik nu. Dat trek ik niet hoor!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja.....
Toch hoop ik dat ze gaan spelen.
Je andere helft slaap al zeker?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Half 3 - 3 uur hoor ik nu. Dat trek ik niet hoor!
Als ze gaan spelen dan.
Tja, dan heb je maar twee opties. Stoppen met zuipen of vaker en harder trainen.quote:
Ik ga voor optie 2+ nog een aflevering Two and a half man kijken en slapenquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, dan heb je maar twee opties. Stoppen met zuipen of vaker en harder trainen.
Slapen!? NL1 kijken bedoel je!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik ga voor optie 2+ nog een aflevering Two and a half man kijken en slapen
En kijken naar de home plate hoe mooi de regen er op valt?quote:
Kijk jij daar maar naar. Kijk ik wel naar die vrouwen op de tribunes.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En kijken naar de home plate hoe mooi de regen er op valt?
Kijk liever naar buiten. Cirkelt al 20 min een politie helikopter rondquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk jij daar maar naar. Kijk ik wel naar die vrouwen op de tribunes.
Die zoeken jou. Heb je toevallig pijn aan je oog en neus omdat je door een ruit van de juwelier bent gevallen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kijk liever naar buiten. Cirkelt al 20 min een politie helikopter rond
OKE! ik zet nl1 al opquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zoeken jou. Heb je toevallig pijn aan je oog en neus omdat je door een ruit van de juwelier bent gevallen?
Ai. Wolkbreuk.quote:
Dit word dus niks! Truste!quote:
quote:
quote:
Heb geduld. Het tarp gaat nu weer van het veld.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:12 schreef hoogvlieger het volgende:
Kut regen. Kan niet eens ff lekker honkbal kijken na avondje zuipen
Royal Hospital for Canadian Police?quote:
Bord brinta, bak kwark en een litertje waterquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan moet je ontbijten![]()
Flink bord met havermout hier
Twee sneetjes geroosterd brood met plakjes kaas!quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan moet je ontbijten![]()
Flink bord met havermout hier
Salade buiten de deur hierquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Twee sneetjes geroosterd brood met plakjes kaas!
En zo denk ik een uitsmijter zonder ham.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:03 schreef Thaboel het volgende:
Wiehoeee groep compleet (21 man) en op naar Nick en Simon!
Dat méén je niet!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:03 schreef Thaboel het volgende:
Wiehoeee groep compleet (21 man) en op naar Nick en Simon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |