Probleem is dat mensen domineren verwarren met controleren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Och menneke. Tegen Real Madrid, PSV, Groningen en VVV domineerde ajax ook. Eigenlijk is ajax de beste. Ik bel het mannetje vaan Teletekst pagina 819 wel even om eea recht te trekken.
Gelukkig doen er nog 9 andere mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef Thas het volgende:
[..]
Haal eerst nou maar eens die 4 punten in met je Marcelo en Manolev
En 13 wedstrijden achter elkaar geen 0 houden, ook lekker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Probleem is dat mensen domineren verwarren met controleren.
Je kunt 70% balbezit hebben, maar dan ben je nog steeds niet aan het domineren, maar aan het controleren en daar heeft Ajax op dit moment weinig aan aangezien ze fucking achter staan.
Iets wat ze het hele seizoen al doen. Controleren zonder gevaarlijk te worden.
Wat deze man zegt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je kunt 70% balbezit hebben, maar dan ben je nog steeds niet aan het domineren, maar aan het controleren en daar heeft Ajax op dit moment weinig aan aangezien ze fucking achter staan.
Nog één:quote:
quote:Wanneer de Alkmaarders weten te winnen, is het gat al vroeg in het seizoen erg groot. Dat mag dus niet gaan gebeuren, benadrukt Vertonghen: “Als we van AZ winnen, staan we er weer helemaal bij. En thuis van AZ winnen, dat moet lukken. Het is geen Real Madrid-uit.”
Je bent zo sterk als je zwakste schakelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig doen er nog 9 andere mee.
Ik vind PSV sowieso een betere selectie hebben. En Twente in ieder geval niet heel veel minder. Van Gaal zou met deze ploeg kampioen worden, Hiddink ook. Iedere andere trainer niet, zeker niet iemand die er helemaal niks van snapt en gewoon zwaar ongeschikt is zoals de Boer. Ik snap dan ook totaal niet waarom Ajax voor aanvang van het seizoen door o'n beetje iedereen als dé favoriet voor de titel werd bestempeld.. Daar is toch geen enkele aanleiding voor?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:28 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Als je kijkt welk spelers materiaal ze hebben dan zijn ze favoriet, de zwakke schakel zit op de bank, gekomen door de oooo zo grote Cruijff, omdat De Boer zich al zovaak bewezen heeft. Van Gaal zou kampioen worden met dit elftal.
Van wie ben jij eigen de kloon?quote:
Doet ie mee dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:35 schreef LWD-Godius het volgende:
Hoe speelt Theo J? Speelt hij een beetje naar behoren?
Vraag het hem zelf, hij staat nu buiten te roken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:35 schreef LWD-Godius het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja, ja, eens. Maar ik zie dat AZ de wedstrijd volledig controleert. Precies weet wanneer het gevaarlijk kan worden. Ajax stelt verdomde weinig voor deze match.quote:
Die zit toch op de bank?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:35 schreef LWD-Godius het volgende:
1 goede pass op Boer, verder speelt hij weer kut zoals het hele seizoen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:35 schreef LWD-Godius het volgende:
1 hele mooie pass. Verder niet wereldschokkend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:35 schreef LWD-Godius het volgende:
Nee die Mourinho bakte er inderdaad weinig van bij Porto, Chelsea en Inter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind PSV sowieso een betere selectie hebben. En Twente in ieder geval niet heel veel minder. Van Gaal zou met deze ploeg kampioen worden, Hiddink ook. [b]Iedere andere trainer niet,[/b] zeker niet iemand die er helemaal niks van snapt en gewoon zwaar ongeschikt is zoals de Boer. Ik snap dan ook totaal niet waarom Ajax voor aanvang van het seizoen door o'n beetje iedereen als dé favoriet voor de titel werd bestempeld.. Daar is toch geen enkele aanleiding voor?
De Boer werd vorig seizoen ten onrechte enorm opgehemeld, terwijl hij nog niks maar dan ook helemaal niets bewezen had. Dat word nu keihard afgestraft.
Haha je gedraagt je als een calimeroquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Nu AZ dik op #1 staat zullen al die fans ook wel weer terug komen naar VBL.
Mutsaers_78quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Of die zitten in het stadion in plaats van op een forumquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Ronald Koeman.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verlang weer naar de tijd van Henk ten Cate
enohquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Schrijnend dat Anita niet eens een bal over 10 meter goed kan aanspelen.
Iedere trainer die ook maar enigzins haalbaar is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Nee die Mourinho bakte er inderdaad weinig van bij Porto, Chelsea en Inter.
Of in OUD.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:38 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Of die zitten in het stadion in plaats van op een forum
De spelers van Ajax hebben inderdaad meer aan je aanmoedigingen op internetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:36 schreef Komakie het volgende:
De echte falers zitten op de tribune.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:36 schreef One_of_the_few het volgende:
ajax is los zand, te veel met een te matige mentaliteit.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:39 schreef detulp050 het volgende:
[..]
De spelers van Ajax hebben inderdaad meer aan je aanmoedigingen op internet
Ik vind niet dat ze controleren, maar ze doen het wel heel erg slim. Ze weten dat Ajax niet heel erg gevaarlijk wordt, laten zich een beetje inzakken en komen er heel snel uit over de flanken als ze de bal krijgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
Ja, ja, eens. Maar ik zie dat AZ de wedstrijd volledig controleert. Precies weet wanneer het gevaarlijk kan worden. Ajax stelt verdomde weinig voor deze match.
Roy gaat zo jankenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:39 schreef Breekfast het volgende:
Wat een analisten bij eredivisie live
Dat kon ik me dus ook al niet voorstellenquote:
Brian Roy?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:40 schreef Thas het volgende:
Wie is Roy? Ik heb geen EL
[..]
Dat kon ik me dus ook al niet voorstellen
Iedereen heeft dat nu toch? Eredivisie tiendaagse?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:40 schreef Thas het volgende:
Wie is Roy? Ik heb geen EL
[..]
Dat kon ik me dus ook al niet voorstellen
Iedereen met digitale tvquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat nu toch? Eredivisie tiendaagse?
Canal digital niet en upc ook niet,de rest welquote:
Ze hebben meer aan mensen die op internet zitten dan mensen in het stadion die zitten te fluiten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:39 schreef detulp050 het volgende:
[..]
De spelers van Ajax hebben inderdaad meer aan je aanmoedigingen op internet
Ik zit niet thuis, hier is geen digitale tv..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat nu toch? Eredivisie tiendaagse?
Zijn er serieus nog mensen in Nederland die analoog kijken?quote:
Dat is Hilversum. Daar is alles ajaxquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:40 schreef Stofje het volgende:
Irritant dat Roy het over 'ons' heeft. Ik heb liever een normale analist, die onbevooroordeeld naar de wedstrijd kijkt.
Upc wel, kanaal 14quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Canal digital niet en upc ook niet,de rest wel
UPC wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Canal digital niet en upc ook niet,de rest wel
Oh,op die site stond van niet dacht ’k. Maar jij weet het denk ikquote:
Ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog mensen in Nederland die analoog kijken?
w00t ninja editquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik zit niet thuis, hier is geen digitale tv..
En als ik wel "thuis" ben heb ik nog steeds geen digitale tv (huisbaas etc)
Je moet toch voor elke tv zo'n digitale ontvanger hebben ofzo, of niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die zijn er serieus nog wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Vertonghen riep een aantal weken geleden ook nog dat Ajax Nederland de komende jaren totaal zal gaan domineren, zonder enige concurrentie in de buurt.quote:
Joah. Maar dat is kwestie van je kabel erin en klaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:43 schreef Thas het volgende:
[..]
Je moet toch voor elke tv zo'n digitale ontvanger hebben ofzo, of niet?
Kost geld. Ding is, ik woon bij een huisbaas, die heeft wel digitale tv, maar dan moet ik dus zo'n ontvanger gaan kopen voor m'n kamer ofzo, dat vind ik het het geld niet waard denk ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Joah. Maar dat is kwestie van je kabel erin en klaar.
Nee,jij moest nog kiezen.. Ajax,PSV of Feyenoord toch?quote:
Met het zijn maar kut joden als reactie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vertonghen riep een aantal weken geleden ook nog dat Ajax Nederland de komende jaren totaal zal gaan domineren, zonder enige concurrentie in de buurt.![]()
quote:Supertalent AZ: Ik lach mijn Ajax-vrienden vanavond uit
Adam Maher (18 pas) is de verrassende vormgever van koploper AZ. Vanavond staat hij op het veld van de Amsterdam Arena om te spelen tegen Ajax, de club die hem op elfjarige leeftijd ook wel had willen hebben. Maher over een 'no lookpass', Gertjan Verbeek en de moeilijke keuze tussen Marokko en Nederland.
'Ajax wilde me vroeger graag hebben. Dat was toen ze hoorden dat ik naar AZ kon. Ik was toen elf en speelde voor Zeeburgia. Ik had mijn keuze voor AZ al gemaakt en ik heb nooit getwijfeld. Ajax is een mooie club, maar ik voelde me direct goed bij AZ. Zij hadden veel vertrouwen in me, want ik hoefde geen selectiewedstrijden meer te spelen.'
'Ik weet nog dat mijn vader me belde toen ik op school zat en zei dat ik naar AZ kon. Ik zei hem dat hij tegen de mensen van de club kon zeggen dat ik daar graag wilde spelen. Ik heb nooit meer gedacht aan Ajax. In mijn buurt in Diemen is iedereen voor Ajax. Na de wedstrijd van vanavond ga ik ze uitlachen. Wij zijn koploper, omdat we veel vertrouwen hebben. Het is heerlijk voetballen op tien als er zoveel druk wordt gezet op de tegenstander.'
Vertonghen riep ook dat België wel van Duitsland ging winnen en als dat niet gebeurt dat ze wel in 2014 wereldkampioen gaan worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vertonghen riep een aantal weken geleden ook nog dat Ajax Nederland de komende jaren totaal zal gaan domineren, zonder enige concurrentie in de buurt.![]()
Roy ziet vrij weinig door die waterige oogjes momenteel.quote:
Nu is dit nog een uitzondering, over een paar jaar gaat het bij de meerderheid zo. Als in, spelers die niet meer naar Ajax gaan. Of Ajax moet snel een trainer als Van Gaal/Hiddink aantrekken, dat is echt hun laatste kans om weer status te krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |