Maher speelt beter dan Eriksen. Het kan niet lang duren of Van Marwijk kan hem niet meer over het hoofd zien, dit is onze nieuwe VDV.quote:
Mwah. Die verdediging van PSV is absoluut slechter dan die van Ajax, AZ en zelfs Twente, dus ik vind ze niet per definitie de beste spelers hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Qua spelers? Ik vind qua spelers PSV echt het beste materiaal. Ajax is op papier niet sterker dan AZ of Twente lijkt me.
Nooit denk ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:32 schreef Ritmo het volgende:
Hoor dat publiek fluiten dan![]()
Wanneer komen de anti-De Boer-spreekkoren?
Hihihihihiquote:Vertonghen wil gat slaan met concurrenten
Ajax heeft sinds dit weekend de koppositie in de Eredivisie weer in handen. Aanvoerder Jan Vertonghen wil de voorsprong op de concurrenten uitbouwen.
"Ik zou nu wel eens voor langere tijd op kop willen staan. Lekker acht, negen punten los van de concurrentie", aldus de verdediger in het Algemeen Dagblad. "Ik zou het wel eens fijn vinden om een voorsprong uit te bouwen en op die manier kampioen te worden."
Mooi hè, één keer kampioen en iedereen weer euforisch over de 'Godenzonen'. Heerlijk vind ik dit. Straks moeten ze nog knokken om europees voetbal te halen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:31 schreef Stofje het volgende:
Zo, de vijf minuten Ajax-heerschappij zijn weer voorbij geloof ik.
Haal eerst nou maar eens die 4 punten in met je Marcelo en Manolevquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef Asskicker14 het volgende:
1. PSV 2. AZ 3. Ajax 4. FC Twente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |