aha een excuusbestelling. Zo heb ik er ook nog een aantal lopenquote:Ik kan dit natuurlijk rechtvaardigen doordat 2 andere horloges kapot/leeg zijn gegaan![]()
![]()
Als er 1 stuk gaat mag je er toch 2 terug kopenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:09 schreef witbiertje het volgende:
[..]
aha een excuusbestelling. Zo heb ik er ook nog een aantal lopen![]()
![]()
![]()
Ow nee niet het ''alweer'' gezichtquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Jullie hebben dezelfde excuses die ik ook gebruikt naar m'n vriendin, om maar weer 'n pakketje te rechtvaardigen
Nog hoop ik dat ze niet thuis is als de pakketjes komen, omdat ik haar gezicht al voor me zie: "Alweer!?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit er nu over te denken om binnenkort maar even een koptelefoon te kopen. Handig voor 's avonds wanneer iedereen slaapt en ze liever niet hebben dat ik mijn boxjes aan heb![]()
Bij MP4 kwamen goeden uit? dan die maar eens even afwachten, en anders toch maar even een paar designers kopen
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ow nee niet het ''alweer'' gezicht
Binnekort komt de HM3 uit van Brainwavz, deze verkopen ze bij MP4Nation ja... langverwacht en met hoge verwachtingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit er nu over te denken om binnenkort maar even een koptelefoon te kopen. Handig voor 's avonds wanneer iedereen slaapt en ze liever niet hebben dat ik mijn boxjes aan heb![]()
Bij MP4 kwamen goeden uit? dan die maar eens even afwachten, en anders toch maar even een paar designers kopen
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Ok, ik vind het alleen 1 nadeel, die dingen komen pas half november in stock, mocht je dus nu al bestellen dan heb je geen paypal bescherming meer (of heel kort)quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:59 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Binnekort komt de HM3 uit van Brainwavz, deze verkopen ze bij MP4Nation ja... langverwacht en met hoge verwachtingen
Ja, ik ben het met je eens dat dit een na-deel is. Maar persoonlijk heb ik genoeg vertrouwen MP4Nation om gewoon te kopen. Zowel qua dat ze gewoon kwalitatieve producten leven als after-market service indien er iets kapot gaat etc.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ok, ik vind het alleen 1 nadeel, die dingen komen pas half november in stock, mocht je dus nu al bestellen dan heb je geen paypal bescherming meer (of heel kort)
Dan heb je maar één keus:quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:47 schreef Levolution het volgende:
Ik wil ook goedkope shit bestellen, maar weet niet wat. Ik heb niks met elektronica.
Das niet waar...quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dan heb je maar één keus:
http://chinaprices.us?q=not%20electronic
(Ookal is 't eigenlij wel zo)
Koop knuffelberen, opblaaspoppen, fleshlights...
Dat ding is juist elektronisch.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dan heb je maar één keus:
http://chinaprices.us?q=not%20electronic
(Ookal is 't eigenlij wel zo)
Koop knuffelberen, opblaaspoppen, fleshlights...
Of een vrouwquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat ding is juist elektronisch.
En die fleshlights ook altijd. Daar hebben we toch kipfilet en een magnetron voor?
Weten jullie misschien of pandawill het assortiment weer snel aanvult? Ik wil dit bazending, maar het is out of stock.
Heb wel vaker gehad dat het out of stock was, bij een product was het na een week weer.. en de andere maandje. Maar twee van de dingen die ik nog wou zijn nooit in stock gekomen...quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat ding is juist elektronisch.
En die fleshlights ook altijd. Daar hebben we toch kipfilet en een magnetron voor?
Weten jullie misschien of pandawill het assortiment weer snel aanvult? Ik wil dit bazending, maar het is out of stock.
Ik ga het inderdaad maar eens navragen, misschien willen ze het ook binnen halen als ze zien dat er animo voor is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:59 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb wel vaker gehad dat het out of stock was, bij een product was het na een week weer.. en de andere maandje. Maar twee van de dingen die ik nog wou zijn nooit in stock gekomen...
Dus ik zou het even navragen bij de LiveChat(morgen) dan heb je wat meer zekerheid!
Ze staan ertussen voor 315 dollar :|quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:01 schreef shiznuts het volgende:
http://www.ebay.com/sch/A(...).m1538&_udhi=&_udlo=
Full-sized ofzo?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:02 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ze staan ertussen voor 315 dollar :|
Ik dacht aan een whole-sale van 10000 stuksquote:
Dezelfde staat er niet tussen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:01 schreef shiznuts het volgende:
http://www.ebay.com/sch/A(...).m1538&_udhi=&_udlo=
Ja, die dingen kunnen behoorlijk duur zijn, die prijs op pandawill is echt een goede deal. Ligt er natuurlijk ook aan welk bedrijf ze gemaakt heeft, materiaal, grootte, detail etc.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:02 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ze staan ertussen voor 315 dollar :|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dezelfde staat er niet tussen.
[..]
Ja, die dingen kunnen behoorlijk duur zijn, die prijs op pandawill is echt een goede deal. Ligt er natuurlijk ook aan welk bedrijf ze gemaakt heeft, materiaal, grootte, detail etc.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item1c1cc6a409
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item1c1cc6a409
met die arm eraf kan ik je wel mee helpenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is toch echt anders (en goedkoper). Meer detail, arm eraf, meer schade op hoofd.
Oooh, ik voorzie een heel nieuw Item dat de chinatopics gaat verovererenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is toch echt anders (en goedkoper). Meer detail, arm eraf, meer schade op hoofd.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:09 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
met die arm eraf kan ik je wel mee helpen
Hm, zou kunnen inderdaad. Binnenkort maar eens chatten dan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:10 schreef shiznuts het volgende:
Ik koop eigenlijk alleen maar functionele dingen...
Goed mogelijk dat Pandawill een net iets ander plaatje dan het daadwerkelijk product post, doen shops wel vaker.
Kom je nu meequote:Op zondag 16 oktober 2011 15:56 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de mensen die horloges kopen; koop er niet te veel zoals ik. Nu weet ik niet welke ik moet gaan dragen.![]()
Die drie zijn wel mooi though...
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kom je nu meeHeb er nu nog 2 op mijn verlanglijstje staan en ik ben bang dat die ook nog wel komen
Niet doen, is troep.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Iemand al een keer een camcorder besteld uit China?
Ervaring? Of gokje?quote:
Wat zoek je dan? Op budget aanbevelen kan ik de Kodak Playsport-serie (webshop) of een Sisco Flip MinoHD 8GB (Dixons/Amazon)quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:22 schreef Skippy_ball het volgende:
Iemand al een keer een camcorder besteld uit China?
Aah gewoon een leuk dingetje om af en toe een filmpje mee te maken van een uurtje of 5 in HD formaat. Zoomen is leuk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat zoek je dan? Op budget aanbevelen kan ik de Kodak Playsport-serie of een Sisco Flip MinoHD 8GB.
-Zijn vaak camera's met alleen Digitale Zoom, daar heb je dus niks aan.quote:
Oke, dan gaan we daar ons geld niet aan weggooien. Dank je.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:41 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
-Zijn vaak camera's met alleen Digitale Zoom, daar heb je dus niks aan.
-Slechte kwaliteit lenzen.
-De prijzen hier liggen iets hoger hier, maar dan heb je ook 100x beter kwaliteit.
-En garantie......
Ik zoek eigenlijk wel zoiets:quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat zoek je dan? Op budget aanbevelen kan ik de Kodak Playsport-serie (webshop) of een Sisco Flip MinoHD 8GB (Dixons/Amazon)
En de specificaties die op de doos/site staan kloppen vaak voor geen meter.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:42 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Oke, dan gaan we daar ons geld niet aan weggooien. Dank je.
[..]
Ik zoek eigenlijk wel zoiets:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |