Bovendien schept ie het zelf op bij het buffetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:34 schreef tre het volgende:
Op 't bonnetje staat toch 12,60? Vanwaar dan die 17,50?
'k heb nadat de foto werd genomen(staat er niet op) een mini flesje appelsap bijgenomen wat dus totaal op ¤ 17,50 uitkomt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:34 schreef tre het volgende:
Op 't bonnetje staat toch 12,60? Vanwaar dan die 17,50?
ja je zou t bijna niet geloven..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:38 schreef golfer het volgende:
Flesje appelsap van bijna 5 euro?
Bijzonder hoor.
Misschien moet rubje eens heerlijk los gaan op het vrouwtje, om het maar eens in zijn eigen termen te zeggen.quote:
kom elk weekend thuis weer aan mijn trekkenquote:
he he ut vrouwtje wil alleen in het weekendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:47 schreef rubje het volgende:
[..]
kom elk weekend thuis weer aan mijn trekken![]()
Dit soort horeca dwingt je bijna nooit meer buitenshuis te gaan eten gezien de onzin die ze elke keer verkopen met bijbehorende prijzen.
Wel geweest, maar kan uit de review niet opmaken of hij er ook iets gegeten heeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[eten] New Fork Rotterdam: Ecologisch en verantwoord consumeren
Hier is hij ook al geweest..biorondje van rubje
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:35 schreef Ml-etje het volgende:
Heb er zelf meerdere malen prima gegeten en tsja het is nu eenmaal wat duurder maar dan eet je ook wel biologisch.
inmiddels is dat al beantwoord.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Ole het volgende:
Wel geweest, maar kan uit de review niet opmaken of hij er ook iets gegeten heeft.
Reviews graag een beetje centraal houden (zie link in golfer's post), in combinatie met dat dit klaagbaak niet is en er echt gigantisch offtopic wordt gepost sluit ik dit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:35 schreef golfer het volgende:
Pastte niet in Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #6 ? Of vond het vrouwtje dat niet goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |