abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103111857
Tenzij je de metro bij station Beurs uitloopt en vervolgens goed om je heen kijkt,zul je het pand waarin New Fork is gevestigd opmerken anders loop je er zo voorbij aangezien het wat verscholen ligt . :{ New Fork gaat zoals men zelf zegt over eerlijke ingrediënten die met de hand worden gemaakt en waar hun zuivere koffie voor 100% fairtrade is. :Y

De zaak oogt wat simpel,koel in aanblik met veel wit en groen en is een mengeling tussen een fastfood toko en en veredelde beachhouse gezien het houten meubilair binnen en buiten. :s)

Jonge bediening en de zaak is overzichtelijk ingericht voor het gemak van de consument. Men heeft verschillende soorten soepen,yogurts en vooral overheerlijke broodjes met allerlei soorten beleg. :9~

Frisdrank zoals Cocacola of alcohol zoals bier zul je hier niet vinden,wel veel sappen en ...gratis water! Kortom.. gezond eten en leven is hier het devies maar wel tegen een stevige prijs.. O-)

[ Bericht 1% gewijzigd door rubje op 17-10-2011 11:25:28 ]
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:58:12 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_103111884
Leuke plek voor een 1e date. :')
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_103112083
Stevige prijs? Ik weet niet wat jouw definitie van een stevige prijs is, maar voor hetgeen ze verkopen is het helemaal niet duur.

Ik ben fan van New Fork. Na Guliano mijn favoriete Rotterdamse broodjeszaak. :)
pi_103113267
Goed voor jou. Ik vond Guliano niet echt mijn ding te meer ik iemand van fingerfood dingen ben zoals je die meemaakt als je in Barcelona of Milan bent. Het is voor mij hier in NL allemaal teveel gestyleerd als in zoveelste buitenlandse broodjeszaak naar Hollandse model waar alles afgemeten en geproportioneerd is. }:|
pi_103113398
Noem je nou Guliano gestileerd en afgemeten? :D
pi_103113484
Nou als je naar de inrichting en opzet kijkt te samen met hun assortiment dan verschilt het niet wezenlijk van de vele soortgelijke broodjeszaken in Rotterdam-Centrum zoals bij Mees en Hotel Golden Tulip. :s)
pi_103113637
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:08 schreef rubje het volgende:
Nou als je naar de inrichting en opzet kijkt te samen met hun assortiment dan verschilt het niet wezenlijk van de vele soortgelijke broodjeszaken in Rotterdam-Centrum zoals bij Mees en Hotel Golden Tulip. :s)
Heb je er ooit wel gegeten? :? Kan het me bijna niet voorstellen als je zoiets zegt. :)

Álles daar is zelfgemaakt, grotendeels slowcook. Er is geen enkele andere broodjestent in Rotterdam die zulke mooie producten heeft. Ze zijn continu op zoek naar de beste ingrediënten, alles wordt gemaakt met liefde en passie. Er zíjn geen soortgelijke broodjeszaken in Rotterdam. :N
pi_103113781
Ik ben er vorig jaar bij toeval geweest en wat ik zag in de toonbank vond ik niet echt wat je noemt. Wow...nooit gezien maar misschien ligt het ook aan mij want ben die 'broodjes'zaken in Barcelona of Milan gewend waar de hammen en allerlei andere lekkernijen je tegemoet treden als je daar binnenkomt. :Y Dus nee, ik heb er nik bestelt maar dat was nadat ik dus gekeken had wat men serveerde. :)

[ Bericht 13% gewijzigd door rubje op 15-10-2011 15:30:06 ]
pi_103113951
I'll take that as a no.

Maar goed, terug naar New Fork. New Fork heeft erg goed brood. :Y En ik vind hun hippe inrichting supertof. Leuke medewerkers en ook een leuk spaarsysteem. :Y

Maar wat heb je eigenlijk gegeten bij NF en wat vond je daarvan? Want bij een review verwacht ik dat op z'n minst te lezen, en niet alleen een omschrijving van de zaak. :)

[ Bericht 12% gewijzigd door Isegrim op 15-10-2011 15:35:17 ]
pi_103139888
Roti natuurlijk
Mu!
pi_103181759
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:27 schreef Isegrim het volgende:
I'll take that as a no.

Maar goed, terug naar New Fork. New Fork heeft erg goed brood. :Y En ik vind hun hippe inrichting supertof. Leuke medewerkers en ook een leuk spaarsysteem. :Y
Hip? :? nou :|W ...verre van.Maar goed..'n ieder zijn smaak.

quote:
Maar wat heb je eigenlijk gegeten bij NF en wat vond je daarvan? Want bij een review verwacht ik dat op z'n minst te lezen, en niet alleen een omschrijving van de zaak. :)

jouw favoriet dus :D en het smaakt best goed,maar geweldig is ook weer overdreven.
:Y

Oh en even terugkomend op je 'andere' opmerking. *)
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 13:26 schreef Isegrim het volgende:

Doodstille en afgelegen buurt? _O- Gast, je bent niet wijs. :')
Nou nou..wat een gezelligheid en sfeer }) echt beregezellig om daar te wandelen. :6

[ Bericht 0% gewijzigd door rubje op 17-10-2011 11:15:30 ]
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:57:08 #12
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_103286169
Lekker eten en redelijke prijzen! Alleen de locatie kan beter, eerder weggestopt dan doodstil en afgelegen.
pi_103287564
quote:
6s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:08 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jouw favoriet dus :D en het smaakt best goed,maar geweldig is ook weer overdreven.
:Y
Dat is niet mijn favoriet. Je moet beter lezen. Ik bestel er nooit sandwiches, maar altijd stokbroodjes. Tot nu toe is het stokbroodje met zelfgemaakte gehaktbal mijn favoriet. Het brood is van zeer goede kwaliteit: superknapperig van buiten en heerlijk zacht van binnen. De parmaham is ook erg goed, evenals de truffelmayo, die tenminste echt naar truffel smaakt.

quote:
Oh en even terugkomend op je 'andere' opmerking. *)
Nou nou..wat een gezelligheid en sfeer }) echt beregezellig om daar te wandelen. :6
Ja, in de regen zitten er meestal veel mensen op zo'n pleintje ja. :') In de zomer zitten er wel veel mensen en heeft Branco ook een terras. En dat er gerenoveerd wordt lijkt me alleen maar positief.
pi_103665697
Naar ik meen zei je toch duidelijk dat het wel je favoriet was,misschien niet het soort brood maar wel het soort ingrediënten. :Y

Maar wat jij bedoelt is dus. O-)

Klopt het beste wat ze daar hebben als het aan mij ligt :Y en sowieso een reden om daar langs te gaan.
pi_103907234
De parma is samen met de boerenkaas mijn favoriet.
pi_103907534
LHO had gezegd dat de parma zijn favoriet was. Nou horen hij en ik misschien bij elkaar, maar we zijn niet dezelfde persoon hoor. :D
pi_103907604
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:59 schreef Isegrim het volgende:
LHO had gezegd dat de parma zijn favoriet was. Nou horen hij en ik misschien bij elkaar, maar we zijn niet dezelfde persoon hoor. :D
Niet?
pi_103908236
Nee. :{w
pi_104321587
Wat een sfeerloze keet. Het lijkt wel een oude wachtruimte van een station.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')