Heb je er ooit wel gegeten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:08 schreef rubje het volgende:
Nou als je naar de inrichting en opzet kijkt te samen met hun assortiment dan verschilt het niet wezenlijk van de vele soortgelijke broodjeszaken in Rotterdam-Centrum zoals bij Mees en Hotel Golden Tulip.
Hip?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:27 schreef Isegrim het volgende:
I'll take that as a no.
Maar goed, terug naar New Fork. New Fork heeft erg goed brood.En ik vind hun hippe inrichting supertof. Leuke medewerkers en ook een leuk spaarsysteem.
quote:Maar wat heb je eigenlijk gegeten bij NF en wat vond je daarvan? Want bij een review verwacht ik dat op z'n minst te lezen, en niet alleen een omschrijving van de zaak.
Nou nou..wat een gezelligheid en sfeerquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:26 schreef Isegrim het volgende:
Doodstille en afgelegen buurt?Gast, je bent niet wijs.
Dat is niet mijn favoriet. Je moet beter lezen. Ik bestel er nooit sandwiches, maar altijd stokbroodjes. Tot nu toe is het stokbroodje met zelfgemaakte gehaktbal mijn favoriet. Het brood is van zeer goede kwaliteit: superknapperig van buiten en heerlijk zacht van binnen. De parmaham is ook erg goed, evenals de truffelmayo, die tenminste echt naar truffel smaakt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:08 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jouw favoriet dusen het smaakt best goed,maar geweldig is ook weer overdreven.
![]()
Ja, in de regen zitten er meestal veel mensen op zo'n pleintje ja.quote:Oh en even terugkomend op je 'andere' opmerking.
Nou nou..wat een gezelligheid en sfeerecht beregezellig om daar te wandelen.
Niet?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:59 schreef Isegrim het volgende:
LHO had gezegd dat de parma zijn favoriet was. Nou horen hij en ik misschien bij elkaar, maar we zijn niet dezelfde persoon hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |