Ik moet maar eens een naam verzinnen he? Die datum bekt niet zo lekker.quote:Op zondag 11 december 2011 18:19 schreef Bonno het volgende:
Leuk ook van jou jou weer iets te horen eind juli!
Hoe gaat het met slapen?
Die vraag is al heel vaak gesteld en het antwoord is al meerdere keren gegeven.quote:Op zondag 11 december 2011 21:25 schreef TheFrankey het volgende:
wat ik nou niet begrijp.
Als je met die bacolofen geen trek meer hebt in alcohol en dergelijke. Dan ben je na een paar dagen / weken wel eens ontwend toch?
Dan kun je dus ook stoppen met die baclofen. Want laten we eerlijke zijn, de ene verslaving lost de andere af toch?
Waarom durf je niet iets anders in te nemen dan? Maar goed, als jij je zo beter voelt dan zonder Baclofen. Ik vind het heel dapper dat je er in ieder geval gewoon mee doorgaat.quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef 2772011 het volgende:
[..]
Ik moet maar eens een naam verzinnen he? Die datum bekt niet zo lekker.
Oh het slapen? Euhm K.U.T. maar ik slaap wel steeds iets meer. Is natuurlijk een compleet ander probleem maar wel tof dat je het vraagt!![]()
Ik gooi er nu dagelijks tussen de 5~25mg melatonine tegenaan in de hoop dat. Soms helpt het, vaak niet maar al met al win ik er wel iets tijd mee. Op dit moment maak ik ongeveer nachten van 4 à 4,5 uur verdeeld in (met een beetje mazzel) 2 delen.
Durven wel maar ik heb zo'n historie van middelenmisbruik dat ik dat liever niet doe. Daarnaast weet ik al wel weer hoe dat gaat, ik bouw in no time gewenning op, moet ik weer wat anders zoeken etc. etc.quote:Op maandag 12 december 2011 07:53 schreef Bonno het volgende:
Waarom durf je niet iets anders in te nemen dan? Maar goed, als jij je zo beter voelt dan zonder Baclofen. Ik vind het heel dapper dat je er in ieder geval gewoon mee doorgaat.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:43 schreef Jerommeke1 het volgende:
Gisteren was ik heel moe, lusteloos en afwezig. Echt geen leuk gevoel, komt dit door de Baclo of gewoon van minder goed te slapen....?
Het voordeel was dat ik tijdens mijn vrjaardagsdrink totaal geen behoefte had aan alcohol, als ik zou gedronken viel ik waarschijnlijk in slaap. Ben dan ook als eerste naar huis vertrokken zonder een druppel alcohol gedronken te hebben. Ik had er eigenlijk geen zin in.
Vroeger, toen ik bij momenten niks dronk, bezweek ik meestal onder de sociale druk. "Wat is er met jou", "je gaat toch wel eentje drinken", "vooruit ééntje kan geen kwaad", "doe het voor mij", "je drinkt toch wel één het is toch je verjaardag", enz Nu totaal geen last van, het deed me niks, maar volgens mij kwam dit wel omdat ik zo moe was.
Soit, gisteren dan toch, sinds lang, een alcoholvrije dag. Alleen hoop ik vandaag niet zo moe te zijn want het ontbreek me dan aan energie om iets te ondernemen. Zopas mijn eerste Baclo genomen, afwachten...
Verder alles goed met jullie?
Mooi man Jerommeke! Het mooiste effect is dat je straks gewoon een pilsje voor de leuk kan blijven drinken. Heb je verder geen last van sociale angsten of trillende handen? Want dat zal na verloop van tijd ook verdwijnen.quote:Op woensdag 14 december 2011 08:40 schreef Jerommeke1 het volgende:
Oei, te snel op invoeren geklikt.
Gisteren me kunnen beperken tot een glas wijn en een half glas bier, ben toch wel een beetje trots op mezelf, alhoewel ik goed weet dat het zonder Baclofen een ander verhaal zou geweest zijn. Ik begin er meer en meer in te geloven. Vanavond zullen er weer verleidingen zijn, op bezoek bij vrienden....
Voor degene die er ook willen beginnen blijf ik verder posten, misschien heb je er iets aan. De ervaringen van de "anciens" hebben me er namelijk zelf toe overhaald om ermee te starten. Op vandaag nog geen spijt van.
Have a nice day!
Ik heb je al vaker verteld over de Nozinan en promethazine. Dat zijn twee middelen die voorgeschreven worden bij slaapproblemen juist bij mensen die verslavingsgevoelig zijn. Je kan er absoluut niet aan verslaafd worden en gewenning treedt ook niet op. Ik wil er niet over blijven zeiken, maar juist jij zou hier enorm mee geholpen zijn. Geef het een kans. Het is echt niet verslavend, je raakt niet in een coma en het zal zeer zeker werken. Het is echt veel minder ongezond dan helemaal niet slapen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:03 schreef 2772011 het volgende:
[..]
Durven wel maar ik heb zo'n historie van middelenmisbruik dat ik dat liever niet doe. Daarnaast weet ik al wel weer hoe dat gaat, ik bouw in no time gewenning op, moet ik weer wat anders zoeken etc. etc.
Ik denk dat het handiger is wat aan de echte achterliggende problemen te doen hoewel ik geen flauw idee heb waar die zitten of wat ze zijn.
Ik voel me een stuk beter idd, wel gek want de karaktertrek waardoor ik zo in de problemen ben gekomen is alleen maar uitvergroot. Het werkt maar vraag me niet hoe.
Dat staat wel vermeld in deze topics. Ik snoof ritalin, anderen waren verslaafd aan GHB of bijvoorbeeld valium. Voor die middelen werkt het vaak goed. Ik ben zelfs probleemloos en zonder enige moeite gestopt met het roken van twee gram wiet per dag, na 20 jaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:56 schreef Summertje010 het volgende:
Ik heb dit hele topic een beetje mee gelezen, en ik vraag me af, werkt dit middel enkel bij alcohol misbruik? Of word het ook gebruikt bij drugsmisbruik? Als ik het zoek via google, krijg ik enkel alcohol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |