Als Cornu 19 plaatsen hoger was geeindigd op het WK, dan hadden ze ook een tweede startplaats gehad. Dat was het kwalificatiemoment.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:00 schreef Evertjan het volgende:
raar dat Belgie maar 1 tijdrijder mag afvaardigen
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:05 schreef Wounded_Knee het volgende:
[..]
Als Cornu 19 plaatsen hoger was geeindigd op het WK, dan hadden ze ook een tweede startplaats gehad. Dat was het kwalificatiemoment.
redelijk te verwachten, toch?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:46 schreef Steven184 het volgende:
Ciclisimoweb meldt dat de overige 3 World Tour-licenties naar AG2R, Euskaltel en Europcar zouden gaan.
Europcar heeft maar net de top 20 gehaald, FDJ werd meer verwacht.quote:
Het jaar dat hij de Tour reed had hij wel betere resultaten dan het jaar dat hij de Tour niet reed, maar in principe heeft hij weinig te zoeken in die Tour (iig wat betreft klassement).quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef rubbereend het volgende:
Rodríguez ook in 2012 niet in Tour de France
verstandig
Al had Europcar wel gezegd dat ze hun ploeg aanzienlijk gingen versterken als ze WT werden, maar je kan jezelf natuurlijk afvragen wat dat betekent wanneer vrijwel iedereen al elders vastligt.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Europcar heeft maar net de top 20 gehaald, FDJ werd meer verwacht.
Hij had alleen een minder Vuelta klassement, mede door een valpartij waar hij veel tijd verloor (maar kwam sowieso tekort voor het podium) en hij had een blessure in maart waardoor hij zijn thuisronde van Catalunya mistte die hij vorig jaar nog won.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het jaar dat hij de Tour reed had hij wel betere resultaten dan het jaar dat hij de Tour niet reed, maar in principe heeft hij weinig te zoeken in die Tour (iig wat betreft klassement).
vorig jaar viel Rodriguez tegen in de AGR omdat hij er een dagje auto rijden op had zitten ivm de aswolk volgens mijquote:Op woensdag 2 november 2011 15:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij had alleen een minder Vuelta klassement, mede door een valpartij waar hij veel tijd verloor (maar kwam sowieso tekort voor het podium) en hij had een blessure in maart waardoor hij zijn thuisronde van Catalunya mistte die hij vorig jaar nog won.
Maar verder gewoon een topjaar met zelfs een goede Amstel Gold Race (jammer dat er een Gilbert reed) en Giro di Lombardia, koersen waar hij voorheen echt elk jaar zwaar tegenviel.
Hij is ook gewoon weer derde op de CQ ranking geworden, met zelfs wat meer punten dan vorig jaar.
Nou ja, een heel deel van Geox is nu vrij. Daar kunnen ze nog best wat WorldTour-waardige renners bij weghalen, de vraag is alleen of ze dat soort renners wel weg willen halen, want voor de rest is er niet bepaald veel keuze meer.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Al had Europcar wel gezegd dat ze hun ploeg aanzienlijk gingen versterken als ze WT werden, maar je kan jezelf natuurlijk afvragen wat dat betekent wanneer vrijwel iedereen al elders vastligt.
mgr???quote:Op woensdag 2 november 2011 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig jaar viel Rodriguez tegen in de MGR omdat hij er een dagje auto rijden op had zitten ivm de aswolk volgens mijmeer renners die dat gedaan hadden kwamen niet vooruit.
Ik heb het niet over vorig jaar, ik heb het over zijn hele carrière. Hij reed dit jaar met grote afstand zijn beste AGR (ooit 8e) en GDL (ooit 20e) en niet alleen kwa uitslag, hij was ook gewoon echt goed bezig.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig jaar viel Rodriguez tegen in de MGR omdat hij er een dagje auto rijden op had zitten ivm de aswolk volgens mijmeer renners die dat gedaan hadden kwamen niet vooruit.
ja dat lijkt me logischquote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat zal wel AGR moeten zijn...
okequote:Op woensdag 2 november 2011 16:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het niet over vorig jaar, ik heb het over zijn hele carrière. Hij reed dit jaar met grote afstand zijn beste AGR (ooit 8e) en GDL (ooit 20e) en niet alleen kwa uitslag, hij was ook gewoon echt goed bezig.
hij is al weer begonnen met trainenquote:
Dat lijkt mij duidelijk !quote:Op zondag 6 november 2011 21:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hij is al weer begonnen met trainen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |