De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Jullie gaan me voor gek verklaren he
maar ik heb een word-document met namen die ik mooi vind
zodat ik later weet hoe ik mijn kinderen ga noemen
Mag ik hem hebben dan? Want sv was superschattig vroeger en ik wil geen verneukt lelijk kind.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef Patje1987 het volgende: Als ik later een kind krijg dan noem ik hem Spaghettivreter, daarna verkoop ik hem want ik hou niet van kinderen.
Noem eens wat namen dan..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik denk dat ik wel mooie kinderen maak ja, dus ja hoor mag wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef coban het volgende:
[..]
Mag ik hem hebben dan? Want sv was superschattig vroeger en ik wil geen verneukt lelijk kind.
Alle, ik herhaal, ALLE mannen zijn viespeuken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:39 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weiger dit te geloven want ik ken jongens die niet viespeuk zijn dubbele punt raar hekje w
Noem er eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
loooolquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoe zijn alle mannen viespeuken dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alle, ik herhaal, ALLE mannen zijn viespeuken.
Mohammedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Ehm.. oversekst is misschien een beter woordquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hoe zijn alle mannen viespeuken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |